BMWClub: Noul BMW Seria 5 (G30) - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • « First
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Noul BMW Seria 5 (G30)

#101 User is offline   edit 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 397
  • Joined: 26-June 08

Posted 16 March 2017 - 10:19

o sa fac un topic insa sa iasa soarele pt ca pozele facute pe vremea asta nu arata in nici un fel cat de frumoasa este masina.
in esenta, nu are sens sa insit pe aspectele placute, mai bine le mentionez pe celelalte, pt ca in rest orice este peste asteptari.

1. clar 190cp si cu xdrive este extrem de putin. sasiul acestei masini are un potential imens. sub 250 cp e bataie de joc. ma enerveaza ca la motorizarile mai mari a aparut deja M performance kit unde cresterea de CP si cuplu este de aprox 10%. vad ca nu sunt semne ca ar aparea in viitor si pt 520D insa clar se merita 1000 si ceva de euro pt ca masina sa devina decenta macar dpdv motorizare.
2. am instalatia audio standard cu 6 difuzoare. sub nicio forma nu recomand asa ceva. se aude prost, incet, distorsioneaza. HIFI este alegerea inteleapta pt 500 euro.
3. spatiul pt pasagerii spate mic
4. partea inferioara a displaylui acoperita de volan
5. betisoarele alea care se ridica atunci cand deschizi usile.

clar pt punctul 1 si 2 masina nu are nicio vina. scoti banul din buzunar si ai ce vrei.


am roti de 245/45R18. poate ar fi aratat mai bine cu 19 insa la soselele pe care le avem, nu are sens. mi s-ar rupe sufletul sa o trantesc intr-o groapa chiar si cu rotile existente...ce sa mai zic de alea pe 19. pe 20 e prostie curata.
ar mai fi varianta pe 18 cu roti mixte adica 245/45 pe fata si 275/40 pe spate, dar la pocnitoarea asta de motor, nu are sens.
iarasi, 225/55R17 mi se pare extrem de putin.. roti subtiri pt volumul acestei masini, balon mare al cauciucului. ridicol dpmdv si pt roti de iarna.

This post has been edited by edit: 16 March 2017 - 10:24

0

#102 User is offline   thekosty 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 25-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 16 March 2017 - 12:08

Ca pret, cat a ajuns ?
0

#103 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1434
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 16 March 2017 - 12:34

View Postmikken, on 10 March 2017 - 10:24, said:

Oricum pe mine nu ma intereseaza spatiul in spate, probabil va sta cineva acolo maxim 1% din timp :p

Atunci, de ce nu un coupe? ...E o masina mai scurta.. Sau asa cu spune "six in line" motorul de doi litri e prea mic pe seria 5 (aproape) indiferent cata putere ar avea.

This post has been edited by bimmer90f30: 16 March 2017 - 13:04

0

#104 User is offline   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 537
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male

Posted 16 March 2017 - 12:50

520D nu a fost niciodata limuzina cu performante ridicate. Este o masina luxoasa, cu spatiu generos pt sofer si pasagerul din dreapta, dar 2.0d 190cp este varianta economica. Pe orice seria 5, motorul de 2,0 a fost cam prea mic. Unui 5-ar ii sta bine cu 3,0cc si peste 250 de cai. Oricum, cu 2.0d ai un consum bun si o masina confortabila, doar nu faci raliu cu ea. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de e ;)
1

#105 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2310
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 16 March 2017 - 13:54

Am luat in calcul si coupe-uri. In prima faza eram chitit pe C-class coupe ca arata bine, insa nu mi-a placut deloc zgomotul la vant pe autostrada peste 130km/h. Si cum eu preponderent voi folosi masina la drumuri lungi, cu viteze intre 180-220km/h, a fost no-go.

Apoi m-am uitat la 420d coupe (izolarea fonica e ceva mai buna, dar nu grozava), insa configurat similar cu 520d G30 diferenta de pret era mica.

In final am ales varianta confortabila, spatioasa si mai eleganta...in defavoarea sportivitatii si look-ului mai agresiv/tineresc.

Daca ar fi sa aleg in momentul asta iar, as merge 100% pe noul E-class coupe :p
0

#106 User is offline   edit 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 397
  • Joined: 26-June 08

Posted 16 March 2017 - 13:59

@mikken
E klasse coupe este de fapt pe platforma lui C klasse. stii asta, sper? e o modalitate de a da impresia clientilor ca primesc ceva..insa in dosul usii, este altceva.


View Postbimmer90f30, on 16 March 2017 - 12:34, said:

Atunci, de ce nu un coupe? ...E o masina mai scurta.. Sau asa cu spune "six in line" motorul de doi litri e prea mic pe seria 5 (aproape) indiferent cata putere ar avea.



2 litri benzina si 252 cp am vazut pe youtube ca merge de rupe.
si 2 litri diesel twinturbo de 231cp care este actualmente pe x5 si sigur va fi pus pe seria 5 cred ca este o variant serioasa.
personal, nu am prejudecata a 4 cilindri vs mai multi.

This post has been edited by edit: 16 March 2017 - 14:20

0

#107 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2310
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 16 March 2017 - 14:21

Asa era la vechiul E-class...pe platforma lui C. Asta nou este pe platforma noua a lui E-class.

Cauta model C238. Mie mi se pare ca arata fenomenal, atat exterior cat si interior. Gurile alea de ventilatie....wow.
1

#108 User is offline   coldone 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 61
  • Joined: 23-January 09
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 16 March 2017 - 14:21

Noul model de E-Klasse coupe este pe platforma de E.
0

#109 User is offline   George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 82
  • Joined: 25-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 March 2017 - 22:34

Azi am avut ocazia sa testez noul serie 5. Nu am avut probleme cu reglarea volanului - "ceasurile" se vedeau f bine. Cu scaunul soferului in pozitia mea de condus spatiul la picioare mi s-a parut cam la limita iar pe verticala e un pic deranjant la modelele cu trapa. Am 1.87 m.
Ce m-a mirat este ca 530i este acum 2.0 in 4 cilindri.
0

#110 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 20 March 2017 - 11:17

View Postedit, on 16 March 2017 - 10:19, said:


1. clar 190cp si cu xdrive este extrem de putin. sasiul acestei masini are un potential imens. sub 250 cp e bataie de joc. ma enerveaza ca la motorizarile mai mari a aparut deja M performance kit unde cresterea de CP si cuplu este de aprox 10%. vad ca nu sunt semne ca ar aparea in viitor si pt 520D insa clar se merita 1000 si ceva de euro pt ca masina sa devina decenta macar dpdv motorizare.



Ce intelegi prin extrem de puturos ?

Tine cont ca masinile care te rup de realitate odata ce ai inchis usa sau care nu simt viteza, sa zic asa, te fac sa crezi ca sunt puturoase.
0

#111 User is offline   edit 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 397
  • Joined: 26-June 08

Posted 20 March 2017 - 13:12

nu, nu nu are legatura cu izolarea fonica.

am mai precizat: apesi acceleratia si e ca o curca stransa de gat.

mi-e frica sa intru in depasire la golfuri, de teama sa nu calce aia acceleratia.

This post has been edited by edit: 20 March 2017 - 13:12

0

#112 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3200
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 20 March 2017 - 14:06

edit: daca treci masina pe Sport tot la fel face?
0

#113 User is offline   edit 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 397
  • Joined: 26-June 08

Posted 20 March 2017 - 16:52

bineinteles.

e vorba de acelasi motor. chestiile alea sunt doar marketing. doar nu crezi ca primeste 30-50cp pt ca o trec in sport!

repet, ma bate dumnezeu sa spun ca nu imi place masina. e tot ce mi-am dorit vreodata, insa ar fi fost frumos sa fie mai puternica.
0

#114 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 21 March 2017 - 16:11

Am in familie un X3 cu vechiul 2.0d 184cp, automat, deci -20NM/-6cp, + 100kg si aerodinamica de sifonier. Din punctul meu de vedere este departe rau de a fi numita o masina puturoasa. Intr-adevar daca ma dau jos de pe 640d si ma urc imediat in X3, mi se pare lenta dar dupa cativa km mi se pare f ok.

Conteaza f mult cu ce masina o compari, ce conduci in viata de zi cu zi, in teste 520d rwd a scos niste rezultate f bune.
0

#115 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2310
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 21 March 2017 - 18:00

Mie mi se pare decenta motorizarea (model rwd). E drept, daca o compar cu fostul 550i, mi se pare o lesinatura :)

In Romania cred ca simti mai acut nevoia de masina mai puternica, te ajuta in depasiri, iti ofera siguranta, chiar si prin Bucuresti e bine sa fii mai agil uneori...stim cu totii cum se conduce.

Intr-o tara cu autostrazi si trafic mai civilizat in orase, nu numai ca nu simti nevoia sa conduci mai agresiv, dar se si penalizeaza serios.
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • « First
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro