Jump to content

E38 740i tremura la rece


Robertszro

Recommended Posts

Salutare, sunt nou pe aici, prima postare :)

Detin un e38 740i(4.4) si am probleme la relantii in special cand am motoru rece.Am cautat si prin alte topicuri,dar nu m.am luminat.

De vreun an de zile am masina si problema e de atunci dar s.a cam agravat.

Va povestesc etapele simptomelor,la inceput imi tremura ca si cum ar ramane fara benzina doar dimineata dupa pornire,mai exact cand ajungea acu de la apa pe la 70 grade,masina stand pe loc la semafor,in mers isi revenea, tremuratul disparea dupa ce se incalzea motorul de tot.Asta se intampla mai intens cand temperatura de afara era sub 12 grade.

A doua etapa , o pornesc dimineata(nu trebuie sa fie frig afara) porneste ok normal si dupa un minut 2 incepe sa tremure destul de tare si sa scoata unpic de fum albicios,asta pana o misc din loc si apuca sa se incalzeasca sau pana astept sa se incalzeasca singura.

Si ultima etapa care persista de cateva zile,o pornesc indiferent daca e rece motoru sau cald ,si moare imediat ca si cum as lua contactul(fara trepidati sau oscilatii).ramane pornit doar daca la pornire o tin vreo 5 secunde turata la 2000 de ture.

Pe parcursul acestui an am schimbat sonde lambda,termostat,filtre,bujii,valva pcv,catalizatoare date jos,si nici o imbunatatiere ba mai mult dupa cum v.am povestit a inceput sa moara motoru.

A mai patit careva ce am patit si eu?

Va multumesc anticipat :)

Link to comment
Share on other sites

nu-s vreun expert dar fum albicios indica prezenta lichidului de racire in camera de ardere a motorului! daca era albastrui era ulei ars,dar asa cum zici tu ca face ,posibil sa fie garnitura de _chiulasa_... treaba complicata si scumpa de rezolvat!

Presupun ca e motorul M62, V8 fara TU! eram cat pe ce sa cumpar si eu un E38 acum cateva luni cu motorul M60 dar m-au lamurit cativa amici ce au detinut iar unul din ei inca detine o masina cu motorul M62TU, care-i treaba cu motoarele astea de BMW!

De fapt,chiar cel care inca mai are masina cu acel M62TU are probleme grave acum,la unul din cilindrii( numarul 5 mai exact), adica nu are compresie deloc pe el,iar ca sa desfaca motorul trebuie scule specializate si mecanic competent care stie ce face(a mai facut "de-astea")...

Nasol sa ai probleme la asa motor,dar presupun ca stiai in ce te bagi dinainte...

:blink:

Eu eram cat pe ce sa detin asa ceva,dar am mai intrebat in stanga si-n dreapta ,iar acum am ramas cu seria 5 si motorul M20B20 asa cum e el ,mai vechi tehnologic si "gurmand"!

 

Sper sa-l "pacalesti"/repari ieftin!

Edited by gowriel1982
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mda nu stiu sa zic exact dar fumul e alb albastrui mai degraba si e prezent pana cand se incalzeste motorul.fumul nu este unul gros la densitate seamana cu vapori si condensul scos de orice masina cand e un pic frig(nu ger).are miros a combustibil mai degraba.Cand spuneam ca mai nou mi se opreste motoru imediat cum il pornesc,se intampla cand are ea chef,moare motoru frumos fara trepidatii.Ce am obsevat azi este ca atunci cand ii dau cheie si porneste,si sta pornita, se aude un pic ca se tureaza scurt 200 -300 ture in plus apoi revine repede(asa cred ca e normal la orice masina) iar cand ii dau cheie si apoi moare,nu se mai aude diferenta aia de turatii.sper ca am explicat bine:)

Masina in rest trage in mintile,motorul merge rotund,nu consuma mai mult ca in carte,nu papa ulei.cineva mi.a spus ca ar fi regluatorul de relanti.mai am de schimbat garnitura de la admisie din partea opusa fata de vala pcv,nu stiu daca are asta vreo influenta la pb mele.probleme mari nu cred ca sunt ca in rest nu mergea motorul atat de curat

 

Motorul e fara vanos

Edited by Robertszro
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie de la senzorii ax came sau senzorul arbore cotit.Daca ai posibilitatea sa ii imprumuti de undeva sa faci o proba ar fi bine.Si eu aveam la un 735 '97 problema cu opritul imediat dupa pornire si unul din acei senzori era defect.Nu mai stiu exact care,pentru ca au trecut vre-o 7-8 ani de atunci.Bafta si sa ne tii la curent cu evolutia masinii.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu sunt din bucuresti..

 

Am pus masina pe tester,si problema este senzorul de la ax cu came.

Acum as putea face doua chestii

 

1.Daca il scot si il curat de ulei etc? Ca la mufa e curat,il pot salva?

 

2.Daca cumpar altul,trebuie sa iau pe original sau merg si aftermarketurile? Am gasit pe producator meyle la 200 ron sau original la 400

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt din bucuresti..

 

Am pus masina pe tester,si problema este senzorul de la ax cu came.

Acum as putea face doua chestii

 

1.Daca il scot si il curat de ulei etc? Ca la mufa e curat,il pot salva?

 

2.Daca cumpar altul,trebuie sa iau pe original sau merg si aftermarketurile? Am gasit pe producator meyle la 200 ron sau original la 400

 

daca senzorul nu mai citeste impulsurile degeaba il cureti,problema e in el,fizic vorbind! Uleiul oricum nu conduce electricitatea/electronii,ba chiar anumite tipuri de ulei se folosesc ca mediu dielectric in transformatoare de mii de volti si "ceva amperi" pe fir!

schimba-l cu ceva nici prea scump nici cel mai ieftin! probabil ca va functiona destul de mult si unul nu neaparat original!

depinde de tine si cati bani ai sau cat de temeinic vrei sa faci reparatia!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai intre hella si cel original nu e mare diferenta de pret, o sa cumpar pe original.dupa schimb trebuie stearsa eroarea din calculator?cum?

 

In mod normal erorile se sterg cand iti baga pc-ul pentru diagnostic in mufa din bord,cea de diagnostic! N-am habar cum se sterg erorile dar e simplu din ce-am vazut la range rover-ul vogue L322 al amicului meu! Mai mult eu m-am ocupat de masina aia,si nici macar nu-mi place mai nimic la ea...

Trebuie sa mergi la vreun service sau sa vb cu vreun tip ce se ocupa de asa ceva si are softul si pc-ul necesar rularii unui diagnostic si bineinteles sa stearga erorile gasite!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat sensozurl ax cu came,nu mai am poroblemele cu orpitu dupa pornire,insa tremuratul dimineata nu a disparut,fum nu scoate,mai degraba sunt aburi.azi dimineata fiind mai rece ca zilele trecute,a inceput sa tremure vreo 2 minute dupa ce s.a incalzit apa la 90.ce o fii ca pe tester nu da nimic?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat sensozurl ax cu came,nu mai am poroblemele cu orpitu dupa pornire,insa tremuratul dimineata nu a disparut,fum nu scoate,mai degraba sunt aburi.azi dimineata fiind mai rece ca zilele trecute,a inceput sa tremure vreo 2 minute dupa ce s.a incalzit apa la 90.ce o fii ca pe tester nu da nimic?

 

nu vreau sa "cobesc" dar compresia la rece si pe "uscat"/fara ulei in cilindri ai masurat-o? o sa trebuiasca sa fii ajutat de un alt amic si sa scoti toate fisele ,sa fii sigur ca nu porneste!

doar o sugestie,nu trebuie sa ma asculti sau sa faci ca mine! :thumbsup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.