Jump to content

'02 BMW 325i vs '04 MINI COOPER S


particular325i

Recommended Posts

cu mare intarziere dar comentez si eu.

prietena mea cea mai buna are unul (S), 1.6 supraalimentat pe la 160 de cai. am avut ocazia sa merg de foarte multe ori cu ea si parerea mea se bazeaza pe experientele de pasager. (nu i-am condus'o niciodata) pe dinafara arata foarte frumos (pentru noi care suntem femei). pe dinauntru la fel, are cadranele alea de avion, scaunele din fata sunt foarte comode DACA STAI PE LOC!

cum iesi cu ea din parcare e moartea rinichiului. te scutura, te hurducaie la cele mai mici denivelari. ceea ce automat duce spre doua variante: ori o conduci ca sa isi merite banii si te tratezi vara la bai cu namol, strangi din dinti pe orice linie de tramvai si uneori ai impresia ca pur si simplu o sa se dezmembreze (recunosc, prietena mea conduce ca un nebun scapat de la socola, dar nu cred ca ar fi mare diferenta de confort daca ar conduce'o un shofer mai potolit), ori mergi linistit, cu a doua peste denivelari, pe prima banda ca sa nu incurci circulatia. mie sincer mi se pare o masina "de fite" si i'am zis asta de mai multe ori, tocmai pentru ca pentru mine asta inseamna o masina nepractica, una care iti da mai multe batai de cap decat satisfactiile pe care ti le aduce. pasagerii din spate sunt cei mai dezavantajati. odata ca se intra si se iese greu din ea, pe urma locul din spate este atat de incomod incat preferi sa te inghesui intr'alta masina decat sa stai singur pe bancheta din spate, ca oricum ai senzatia ca esti intr-o covata pe care o trage cineva peste bolovani.

am fost cu ea in croatia acum 2 ani in vara si pana la iesirea din romania a fost groaznic, mai bine mergeam cu o supernova. nu cred ca a depasit 80km/h din cauza ca scutura prea tare, ne tinea pe toti ceilalti in loc. intr'adevar pe autostrada tinuta de drum impecabila, dar vai ce departe e autostrada de casa, si cand chiar nu prea iesi cu ea din tara asta deja nu mai conteaza. la consum te doare capul, oprea intruna sa bage benzina.

repet, asta e experienta mea de pasager, a se lua cum grano salis.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nasa mea are unul...ala alb cu portocaliu de la TNT...cred ca la-ti vazut prin bucuresti...am mers si io cu el...la prima impresie pare o masina reusita...interior ciudatel..dar pt mine nu e suficient...la 1.90 cat am io nu mai sta nimeni in spate... demaraj bun...dar tot mai bun e bmw-ul...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

hmmmmm, ce carcotasi sunt bmwistii in privinta miniului. asta e forum mercedes cumva? :twoup: toata lumea vrea o masina mare comfortabila si care sa aiba acceleratie puternica?

 

mini e o jucarie superba (modelul 2007 e foarte reusit) iar cooper s e o "masinuta" care iti da senzatii deosebite in oras cel putin. am avut multe masini pana in prezent, am inceput cu bmw acum 14 ani, si pot spune ca mini e una din masinile pe care le vrei si le tii foarte multi ani ingrijindu-le ca pe ochii din cap. as pune-o alaturi de un porsche 911 turbo din 1978, un bmw 635M din 1984, un jeep wrangler diesel din 2007 (poftim sa dam si motorinarilor satisfactie) sau langa o motocicleta ducati 916 din 1994 sau alte masinarii cu imagine puternica in istoria auto moto dar care nu au fost rolls royce-uri sau vreo motocicleta agusta ori honda valkyrie rune. vorbim de vehicule de strada care au avut si inca mai au performate extraordinare pentru pretul actual plus o imagine inconfundabila care nu se va toci peste 5-6 ani asa cum se intampla cu vreun bmw, mercedes sau audi de serie.

 

in final depinde cat de pasionat esti de motoare turate. masini sau motociclete toate sunt un drog necesar pt unii. dependenta este insa diferita ca si fitzele de rigoare are altora care doar vor sa isi etaleze "bogatia". pentru cei care se dau bogati si ne arata ultimul bentley facut cadou sotiei as recomanda sa vada ce e in garajul lui jay leno sau ce bazaconii spun cei trei englezi nebuni de la top gear. acolo e "mirosul de esapament adevarat".

 

aaah, uitasem. va rog sa NU va cumparati mini, altfel cum as mai fi eu aratat cu degetul pe strada daca ar fi la fel de multe ca audiurile q7 sau bmwurile x5? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Te enervezi aiurea, nu multa lume a mers cu un Mini model 2007 S multi nu vad nici-o modificare fata de vechiul model. Foarte putini ar da banii ptr un mini nou daca ar putea alege. Aici sunt foarte multi fani E46 care desfinteaza noul model de seria 3 E90, la 3 ani de la lansare, asa ca ce sa mai zicem de noul Mini Copper S. De 2 sapt de cand am BMW-ul in service ma dau cu Mini si e chiar super cool.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
desi am citit putinele posturi despre mini de aici si parerile erau destul de negative si pesimiste in legatura cu MINI am avut ocazia sa conduc un COOPER S cel nou de 170CP si am ramas placut surpins.

eram convins ca motorul o sa "fluiere" si o sa sune ca o albine turbata dar nu era asa.

se aude f bine chiar "supara" daca il pot numi asa si se conduce foarte interesant.

in scaune stai foarte bine si parca imprima un anumit stil de sofat ( tot timpul parca ai vrea sa o calci, stai "intepat" in scaun si pregatit sa turezi motorul )

chiar daca are tractiune fata sta foarte bine in curbe si sunt convins ca daca ar fi un drum mai aluneco sau sa ploua ar fi de preferat tractiunii spate de la BMW.

momentan am un 325i din E46 facelift si m-am plcitisit de el.

ce mi-as dori e E90 tot 325i, pt ca mi se pare ca 320i are prea putini cai fata de dimensiunile masinii, dar e prea scump unul SH din germania cu optiunile pe care eu le vreau.

coupeul E46 fara facelift e prea "imbatranit" iar cel din 2004 e prea scump si nu cred ca merita diferenta doar pt faruri si stopuri.

asa ca in ultimul timp ma tot uit pe net dupa MINI COOPER S din 2004-2005.

nu conteaza daca e cel nou cu 170CP pt ca sunt convins ca si cel de 162CP e foarte bun si asemanator la performante. la ce vreau eu sa aiba adik ce are si BMW-ul meu (xenoane, navi mare, clima, scaune incalzite...) dupa calculele mele ajung cam la 17-18K EURO (cash si daca se poate sa o iau pe firma si sa nu platesc Mwst. in Germania).

acum am citit mai multe dar daca ma mai poate ajuta cineva cu inforamtii ar fi ideal. un lucru e cer: motoarele de pe mini nu sunt BMW.

vechi (163CP) cica ar fi KOMPRESSOR si la cel nou TURBO sau invers???? :twoup:

asa ca vin sa va cer pareri si sugestii...

 

 

super tare miniul si la cai aia putere si la greutatea masini se simte altfel fata de bmw dar eu inca ma gandesc daca as da bmw u pe un mini....nu cred

Link to comment
Share on other sites

Ini MINI mighty MO ......Nu as lua MINi mini ..Nu ma impresioneaza masinuta ..:twoup: ..si comparatia din topic ..325 vs MIni ..cea mai proasta posibila ...cum dracu sa dai confortul dintr-un sedan fortos ..pe m&m ..Sau s=a uitat ca traficul din cam toata Ro ...impune o masina confortabila nicidecum 6000 hp ...deci un compromis intre confort si HP e ideal !...
Link to comment
Share on other sites

:twoup:

 

Mini Cooper S este o masina destul de misto insa este un lux sa alegi o asemenea masina.

In mod sigur mai ai nevoie de inca o masina pe langa un Mini.

este un lux sa ai 535i :twoup:

Link to comment
Share on other sites

:twoup:

 

Ma refer la faptul ca daca ai un Mini esti fortat sa mai ai o masina.

daca stam sa o luam asa...daca ai M6 esti fortat grav sa mai ai o masina , in cazul unui Porsche sau un Lamo treaba deja devine dramatica...

 

ai mini aia e masina , asa cum 535iul are consum 18-20 , asa cum 525u meu are consum 10 in oras , asa are si mini-ul ala 15-16...nu-i problema :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ini MINI mighty MO ......Nu as lua MINi mini ..Nu ma impresioneaza masinuta ..:twoup: ..si comparatia din topic ..325 vs MIni ..cea mai proasta posibila ...cum dracu sa dai confortul dintr-un sedan fortos ..pe m&m ..Sau s=a uitat ca traficul din cam toata Ro ...impune o masina confortabila nicidecum 6000 hp ...deci un compromis intre confort si HP e ideal !...

 

 

Ini MINI mighty MO ......Nu as lua MINi mini ..Nu ma impresioneaza masinuta ..:D ..si comparatia din topic ..325 vs MIni ..cea mai proasta posibila ...cum dracu sa dai confortul dintr-un sedan fortos ..pe m&m ..Sau s=a uitat ca traficul din cam toata Ro ...impune o masina confortabila nicidecum 6000 hp ...deci un compromis intre confort si HP e ideal !...

 

 

Ce vrei sa spui prin ''confort'' la seria 3 ca eu nu prea inteleg,am mers si eu cu seria trei si nu prea am observat confortul lui :twoup:

Link to comment
Share on other sites

zic eu ca exagerezi aici ....Din moment ce ai scaune sport stai f confortabil ...Si eu sunt la 190 cm ..si 94 kg .......

Normal ca nu e ca intr-un 5 ...comparatia e intre 3 si mini mini ....Decat asta mai bine as lua un Rx8 .

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

mini nu e 325, e alta masina. nu e vorba de putere si acceleratie neaparat, e vorba de suspensia rigida tip kart si directia de care trebuie sa te tii bine daca vrei sa ramai pe sosea. normal ca o masina mare are confort dar miniul iti da senzatii misto. eu nu l-as mai da pe nimic in oras. la iarna s-ar putea sa fie mai dificil dar acum.... e super fun :twoup: :twoup: :D de fapt depinde ce preferi pe sosea, eu merg si cu o motocicleta de 174 de cai si din cauza asta imi place cartul asta, e o masinuta de nebuni foooooarte rigida, violenta si cu frane tari. si poti duce un rucsac si o pereche de patine cu rotile in portbagaj. macar nu te ploua ca pe motocicleta :D

 

desi nu se poate compara cu seria 3 totusi mini nu trebuie desconsiderat daca nu l-ai condus niciodata. merita un test drive si mai mult ca sigur unii dintre noi isi vor schimba parerea si il vor prefera in locul 325-ului.

 

PS. am uitat sa vorbesc de aspectul masinii. o furnicuta care face copii sa zambeasca... :D

Link to comment
Share on other sites

mini n are caracter pt un barbat, si esti barbat din cate ai zis, nu? e o masinuta pt copii sau fete, nici decum una pt un barbat sau baiat , pustan , etc. e ca si cum ai avea de ales intre a da un cielo pe tico. pt ce sa dai bmw? ca te ai plictisit de el? mergi pe jos o saptamana, foloseste mijloace de transport in comun si pe urma o sa vezi ca ti va place iar. monotonia e boala grea. de sotie camd te plictisesti ca e prea mare ce faci o dai pe una tanara, doar ca e mai mica, asa? ai o masina super tare nu da pe cioara de pe gard fie ea si mini s ssss.
Link to comment
Share on other sites

mini n are caracter pt un barbat, si esti barbat din cate ai zis, nu? e o masinuta pt copii sau fete, nici decum una pt un barbat sau baiat , pustan , etc. e ca si cum ai avea de ales intre a da un cielo pe tico. pt ce sa dai bmw? ca te ai plictisit de el? mergi pe jos o saptamana, foloseste mijloace de transport in comun si pe urma o sa vezi ca ti va place iar. monotonia e boala grea. de sotie camd te plictisesti ca e prea mare ce faci o dai pe una tanara, doar ca e mai mica, asa? ai o masina super tare nu da pe cioara de pe gard fie ea si mini s ssss.

 

 

hahahaha. gresesti profund si fara sa iti dai seama jignesti anumiti oameni. daca eu as spune acum ca bmw e masina de cocalar, tigan etc? suna bine chestia? mai mult, faza cu "esti barbat din cate ai zis, nu?" o socotesc o figura de stil. ce masina are caracter barbatesc? tu probabil esti mai barbat decat unul ce merge in mini? sa fiu si eu malitios si sa bag in fata chestia cu motocicleta mea cea super sport care necesita super barbatie pt a fi condusa vis-a-vis de un banal 325? in USA de exemplu, BMW 325 chiar este considerata masina pt femei.

 

si de fapt ce e toata expunerea asta de cohones si falusuri? daca am bmw sunt macho? daca am mini sunt mai putin barbat decat altii? cand vezi o femeie intr-un Cayenne turbo ce spui ca posesor de 325, "a dracu' tarfa?". personal marca masinii nu are nimic cu femeile sau barbatii ci uneori doar cu complexele sau neimplinirile lor. unii au nush ce jeep cat casa si trece o pustoaica cu o yamaha R6 pe langa ei ca gandul. ei bine si?

 

imi pare rau sa vad ca bmw a ajuns ceva ce mercedes era acum vreo 10-15 ani. o asa zisa masina a "elitelor", a "celor adevarati". pacat de masina desi ea este doar o cutie pe roti in definitiv. nici moriss dar nici porsche... parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa replica Bored. Articulata si totusi fara o implicare emotionala.

 

Eu as propune chiar un poll pe tema asta. Daca pornim de la premisa ca

 

BMW = barbat, barbatie atunci

 

Mini = ?

Mercedes = ?

Dacia = ?

Toyota = ?

Porche = ?

Tata = ?

Alfa Romeo = ?

 

 

etc....

Link to comment
Share on other sites

mini n are caracter pt un barbat, si esti barbat din cate ai zis, nu? e o masinuta pt copii sau fete, nici decum una pt un barbat sau baiat , pustan , etc. e ca si cum ai avea de ales intre a da un cielo pe tico. pt ce sa dai bmw? ca te ai plictisit de el? mergi pe jos o saptamana, foloseste mijloace de transport in comun si pe urma o sa vezi ca ti va place iar. monotonia e boala grea. de sotie camd te plictisesti ca e prea mare ce faci o dai pe una tanara, doar ca e mai mica, asa? ai o masina super tare nu da pe cioara de pe gard fie ea si mini s ssss.

 

Daca tu ai parerea asta despre Mini S (oricum te inseli amarnic :twoup: )atunci eu nu pot sa zic decat ca Bmw-ul fara un motor de minim 2500 (benzina)sa nu zic 3000 nu prea e Bmw deci nu prea esti "barbat " ca sa zic ca tine,parerea mea.Glumesc, acum sa nu-mi sara tot forumul in cap :twoup: ,dar eu zic ca innainte sa vorbim despre o masina sa stim intai despre ea;este adevarat ca Mini este o masina de oras dar ca performante eu zic ca este deasupra lui 325 si inca ceva sa sti ca doar un ''barbat'' poate sa tina un Mini s pe sosea pt ca este c-am violenta,avand dif blocabil pe fata iti smulge volanul din mana si in a 3 a.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Daca tu ai parerea asta despre Mini S (oricum te inseli amarnic :twoup: )atunci eu nu pot sa zic decat ca Bmw-ul fara un motor de minim 2500 (benzina)sa nu zic 3000 nu prea e Bmw deci nu prea esti "barbat " ca sa zic ca tine,parerea mea.Glumesc, acum sa nu-mi sara tot forumul in cap :twoup: ,dar eu zic ca innainte sa vorbim despre o masina sa stim intai despre ea;este adevarat ca Mini este o masina de oras dar ca performante eu zic ca este deasupra lui 325 si inca ceva sa sti ca doar un ''barbat'' poate sa tina un Mini s pe sosea pt ca este c-am violenta,avand dif blocabil pe fata iti smulge volanul din mana si in a 3 a.Bafta!

 

 

hehe, aici cu diferentialul ai mare dreptate. cine nu a condus o coaja mica si usoara cu destul de multa putere pe rotile din fata crede ca mini este o jucarie pt fete. este ca si cum ai compara o motocicleta de 1000 de cmc cu un scuter. acelasi principiu de functionare dar manevrabilitate ceva mai diferita... si daca exista o femeie care merge cu mini cooper s, ferea "barbatilor" din bmw 325! :D

 

toata polemica asta imi aduce aminte de o "discutie" avuta cu niste prieteni: << dom'le un "cinciar" e masina perfecta pt un barbat adevarat. Z4? masina de homosexuali...>> probabil un 525 diesel este masculinitatea absoluta iar "my all time favourite" Z4M este o caruta pentru "dosnici"... uameni si uameni... :D

Edited by bored
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

nu pot sa inteleg dece incercati sa faceti comparatie cooper s cu 325 primu rand capacitatea motorului:

mini cooper s 1.6 cmc

bmw 325i 2.5 cmc

 

 

mai bine ati incerca seria 116i ...si acolo se tine strans pana la o anumita turatie!

 

bmw ce greutate are?

 

DATE TENICE MINI COOPER S 2007

Motor 1.6 litri, 4 cilindri/16V

 

Putere maximĂŁ/CP/turaĂžie 128 kW (175 cp) la 5500 rpm

 

Cuplu maxim/turaĂžie 240 Nm la 1600 5000 rpm (260 Nm la 1700-4500 rpm cu Overboost)

 

AcceleraĂžie 0-100 km/h 7.1 s[7.3]³

 

VitezĂŁ maximĂŁ 225 km/h

 

AcceleraĂžie 80-120 km/h (treapta a 4-a/a 5-a) 5.6 s / 7.0 s [n/a]³

 

Consum combustibil (urban)¹ 7.9 l/100 km [9.7]³

 

Consum combustibil (extra-urban)¹ 5.2 l/100 km [5.3]³

 

Consum combustibil (combinat)¹ 6.2 l/100 km [6.9]³

 

Emisii CO2 ¹ 149 g/km [165]³

 

MasĂŁ la gol (EU)² 1205 kg

 

MasĂŁ maximĂŁ admisĂŁ 1580 kg

 

SarcinĂŁ maximĂŁ pe acoperiÂş 75 kg

 

Volum portbagaj (min. - max.) 160 - 680 litri

 

Capacitate rezervor (aprox.) 50 litres

 

Dimensiuni (L x l x H) 3714 x 1683 x 1407 mm

 

Transmisie Cutie manualĂŁ cu Âşase trepte sau opĂžional automatĂŁ cu Âşase trepte

 

PreĂž de bazĂŁ

 

ViziteazĂŁ te rog site-ul naĂžional sau ĂŽntreabĂŁ distribuitorul MINI.

 

¹Mai multe informaĂžii despre consumul oficial de combustibil Âşi despre emisiile specifice oficiale de CO2 pentru noile modele de autoturisme sunt conĂžinute ĂŽntr-o broÂşurĂŁ disponibilĂŁ gratis la orice dealer, din www.MINI.com/effciencyguide, sau de la urmĂŁtoarea adresĂŁ:

Deutsche Automobil Treuhand GmbH

Hellmuth-Hirth-Str. 1

73760 Ostfildern

Germany

 

²Rezultatele prezentate sunt obĂžinute ĂŽn condiĂžiile ĂŽn care rezervorul este umplut 90% Âşi se considerĂŁ 68 kg pentru Âşofer Âşi 7 kg pentru bagaje. Echipamentele opĂžionale pot creÂşte aceste valori.

 

³Toate rezultatele se referĂŁ la versiunile cu cutie manualĂŁ. Valorile din paranteze indicĂŁ valorile pentru versiunile cu cutie automatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.