Jump to content

'02 BMW 325i vs '04 MINI COOPER S


particular325i

Recommended Posts

In legatura cu experienta ta cu Mini-ul pe serpentine :1 vezi ca , cutia avea modul manual (nu DS)si cum iti spuneam mai sus ca nu e nici o dif intre ele la viteza si schimbarea vitezelor .2 daca tu zici ca un Mini sta prost in curbe atunci revin iar cu ce am spus mai sus.

 

Serios? DS? Daca tu atunci cand mergi tare cu o cutie automata esti doar pe DS....asta imi spune multe despre tine. Eu am trecut de mult de etapa DS. Foloseam padelele de la volan....stii tu... + si -

Nu am spus ca Mini sta prost in curbe. In curbe sta foarte bine. Problema pentru mine aparea cand bagam inferioara (stii tu, - de pe padela) si acceleram in curbe. Masina avea caracter subvirator...si da....imi era frica.....si da....cu siguranta ca nu am scos maximum din masina tocmai datorita nesigurantei.

 

 

3 Nu testez masina la liniute dar mai sunt si curios sa vad ce poate ca daca nu imi luam cooper nu S,in legatura cu bunicul nu tine sti prea bine treaba asta ca si o plecare de pe loc trebuie sa o faci cum trebuie ca sa castigi ceva la start,asta trebuia sa stii daca esti pilot.

 

Sa stii ca treaba cu bunicu chiar tine.....daca diferentele de putere sunt mari. Ia un Cooper automatic si un Cooper S automatic de exemplu. Expresia cu bunicu nu e valabila la motorizari asemanatoare....unde plecarea este foarte importanta.

P.S. Pilotii sunt la televizor. Eu doar am avut placerea sa am parte de anumite perioade in care "ma credeam pilot" si speram sa castig campionate si sa fiu cel mai bun <_<.....Cred ca nu exista unu pe acest forum sa nu fi dorit macar odata acelasi lucru :unsure:

 

 

 

toata viata mi-am dorit sa ma duc si eu la liniute si sa ma alerge garda dar nu am apucat pana cum ,poate imi ipartasesti si mie din aventurile tale

 

Eu nu mi-am dorit niciodata acest lucru. Si in seara in care s-a intamplat, am dormit in masina, intr-o parcare din spatele blocului meu, si am plans toata noaptea de frica, am tremurat non stop, si mai ca imi smulgeam parul din cap cand am constientizat cat de prost am fost si ce repercursiuni puteam avea. In rest , nu prea e de povestit :)

 

 

 

o comparatie intre ele,sa nu crezi ca asta a fost prima masina care m-am urcat in ea si m-a dat pe spate. In concluzie ca sa nu mai o lungesc daca tu te crezi mare pilot si nu ai fost in stare sa te acomodezi cu

masina timp de o saptamana cum ai spus tu ca ai avut masina atunci imi pare rau dar nu da vina pe masina.Orice masina in mainile unui PILOT are un potential pe care noi nu-l cunoastem ,dar in fine sper sa ne intalnim vreo data pe serpentine ca eu nu o sa conduc cu frica de a o lovi!!

 

M-am acomodat cu masina, dar nu aveam incredere in ea. Si nu imi era frica ca o voi lovi, imi era frica ca o sa ma arunce afara de pe sosea si ca nu mai ajung acasa. Nu contest faptul ca multi dintre voi conduceti Mini S-ul mai bine decat mine. Exact cum spuneai tu, orice masina are un potential pe care trebuie sa il descoperi. Eu nu am fost in stare la S, pentru ca masina mie nu imi inspira siguranta si incredere. In veci vecilor nu voi da tractiunea spate pe tractiunea fata.

Si intre cooper s si 118d este o diferenta de aprox 1.5 secunde pana la 100 km. Pe distantele mici de linie dreapta se simtea foarte putin, in schimb pe serpentine bmw-ul era si este net superior. Si nu soferul era de vina.

Si referitor la intalnirea noastra pe serpentine.....chiar sper ca se va intampla candva.....nu de alta, dar nu stiu daca imi functioneaza stopurile. Cu siguranta imi vei spune tu lucrul acesta cand ne vom opri :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deci in primul rand nu am zis ca ma caracterizeaza Mini precum spui tu cu ironie si nu-l iubesc (inca),dar o sa te anunt cand o sa-l iubesc !

 

In legatura cu experienta ta cu Mini-ul pe serpentine :1 vezi ca , cutia avea modul manual (nu DS)si cum iti spuneam mai sus ca nu e nici o dif intre ele la viteza si schimbarea vitezelor .2 daca tu zici ca un Mini

 

sta prost in curbe atunci revin iar cu ce am spus mai sus. 3 Nu testez masina la liniute dar mai sunt si curios sa vad ce poate ca daca nu imi luam cooper nu S,in legatura cu bunicul nu tine sti prea bine treaba

 

asta ca si o plecare de pe loc trebuie sa o faci cum trebuie ca sa castigi ceva la start,asta trebuia sa stii daca esti pilot. 4 Imi spui mie ca tu pilot te-a facut altu cu o masina mai slaba si fara un Autoblocant pe

 

spate???!!!!

 

Am vrut sa scriu ce faceam eu acum 5-6 ani dar am sters ca poate nu ma credeai cati km faceam pe zi,cat despre permis am si eu de vreo 10 ani permisul dar sa stii ca asta nu coteaza de cati ani il ai

 

conteaza cati km faci totodata experienata pe care o acumulezi dar.............

 

toata viata mi-am dorit sa ma duc si eu la liniute si sa ma alerge garda dar nu am apucat pana cum ,poate imi ipartasesti si mie din aventurile tale

 

Si inca o data eu nu mi-am lut masina sa se uite lumea la ea sau ca m-am indragotit de ea ori ca ma caracterizeaza am luat-o sa mai incerc si altceva dar intre timp am mai avut mai multe bmw-ui si am facut

 

o comparatie intre ele,sa nu crezi ca asta a fost prima masina care m-am urcat in ea si m-a dat pe spate. In concluzie ca sa nu mai o lungesc daca tu te crezi mare pilot si nu ai fost in stare sa te acomodezi cu

 

masina timp de o saptamana cum ai spus tu ca ai avut masina atunci imi pare rau dar nu da vina pe masina.Orice masina in mainile unui PILOT are un potential pe care noi nu-l cunoastem ,dar in fine sper sa ne

 

intalnim vreo data pe serpentine ca eu nu o sa conduc cu frica de a o lovi!!

 

Nu subestimati 118d de 143 cai ca s-ar putea sa aveti o surpriza mare,masina sta foarte foarte bine pe curbe,eu am un compact 325 cu suspensie H&R Cup kit pe el(arcuri+amortizoare) pot spune ca 118 statea aproape la fel de bine pe curbe ca si masina mea(vorbesc de 118d cu suspensie stock nu sport),pana la urma depine de sofer cate riscuri isi asuma,oricum banuiesc ca o cutie automata nu e chiar in avantaj pe serpentine comparativ cu una manuala :)

 

PS:am vrut la un moment dat si eu sa dau compactul si sa iau un Cooper S dar nu prea am gasit pe nimeni sa faca schimbul

 

<_<

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu experienta ta cu Mini-ul pe serpentine :1 vezi ca , cutia avea modul manual (nu DS)si cum iti spuneam mai sus ca nu e nici o dif intre ele la viteza si schimbarea vitezelor .2 daca tu zici ca un Mini sta prost in curbe atunci revin iar cu ce am spus mai sus.

 

Serios? DS? Daca tu atunci cand mergi tare cu o cutie automata esti doar pe DS....asta imi spune multe despre tine. Eu am trecut de mult de etapa DS. Foloseam padelele de la volan....stii tu... + si -

Nu am spus ca Mini sta prost in curbe. In curbe sta foarte bine. Problema pentru mine aparea cand bagam inferioara (stii tu, - de pe padela) si acceleram in curbe. Masina avea caracter subvirator...si da....imi era frica.....si da....cu siguranta ca nu am scos maximum din masina tocmai datorita nesigurantei.

 

 

3 Nu testez masina la liniute dar mai sunt si curios sa vad ce poate ca daca nu imi luam cooper nu S,in legatura cu bunicul nu tine sti prea bine treaba asta ca si o plecare de pe loc trebuie sa o faci cum trebuie ca sa castigi ceva la start,asta trebuia sa stii daca esti pilot.

 

Sa stii ca treaba cu bunicu chiar tine.....daca diferentele de putere sunt mari. Ia un Cooper automatic si un Cooper S automatic de exemplu. Expresia cu bunicu nu e valabila la motorizari asemanatoare....unde plecarea este foarte importanta.

P.S. Pilotii sunt la televizor. Eu doar am avut placerea sa am parte de anumite perioade in care "ma credeam pilot" si speram sa castig campionate si sa fiu cel mai bun :).....Cred ca nu exista unu pe acest forum sa nu fi dorit macar odata acelasi lucru :blink:

 

 

 

toata viata mi-am dorit sa ma duc si eu la liniute si sa ma alerge garda dar nu am apucat pana cum ,poate imi ipartasesti si mie din aventurile tale

 

Eu nu mi-am dorit niciodata acest lucru. Si in seara in care s-a intamplat, am dormit in masina, intr-o parcare din spatele blocului meu, si am plans toata noaptea de frica, am tremurat non stop, si mai ca imi smulgeam parul din cap cand am constientizat cat de prost am fost si ce repercursiuni puteam avea. In rest , nu prea e de povestit :bashwall:

 

 

 

o comparatie intre ele,sa nu crezi ca asta a fost prima masina care m-am urcat in ea si m-a dat pe spate. In concluzie ca sa nu mai o lungesc daca tu te crezi mare pilot si nu ai fost in stare sa te acomodezi cu

masina timp de o saptamana cum ai spus tu ca ai avut masina atunci imi pare rau dar nu da vina pe masina.Orice masina in mainile unui PILOT are un potential pe care noi nu-l cunoastem ,dar in fine sper sa ne intalnim vreo data pe serpentine ca eu nu o sa conduc cu frica de a o lovi!!

 

M-am acomodat cu masina, dar nu aveam incredere in ea. Si nu imi era frica ca o voi lovi, imi era frica ca o sa ma arunce afara de pe sosea si ca nu mai ajung acasa. Nu contest faptul ca multi dintre voi conduceti Mini S-ul mai bine decat mine. Exact cum spuneai tu, orice masina are un potential pe care trebuie sa il descoperi. Eu nu am fost in stare la S, pentru ca masina mie nu imi inspira siguranta si incredere. In veci vecilor nu voi da tractiunea spate pe tractiunea fata.

Si intre cooper s si 118d este o diferenta de aprox 1.5 secunde pana la 100 km. Pe distantele mici de linie dreapta se simtea foarte putin, in schimb pe serpentine bmw-ul era si este net superior. Si nu soferul era de vina.

Si referitor la intalnirea noastra pe serpentine.....chiar sper ca se va intampla candva.....nu de alta, dar nu stiu daca imi functioneaza stopurile. Cu siguranta imi vei spune tu lucrul acesta cand ne vom opri :unsure:

 

 

 

Se pare ca tu nu citesti cu atentie ceea ce scriu eu ,am spus NU cu DS ,adica in modul manual ,asta inseamna cu padele de la volan <_< asa ca data viitoare cand mai dai vreun sfat la o masina incearca sa prinzi mai multa experienta cu ea nu dupa 2-3 zile sa-ti faci o impresie gresita,eu asa as proceda.

In rest as vrea sa-ti mai dau multe raspunsuri legate de ironiile tale si de vorbitul tau cu un aer superior fata de mine dar nu mai obosesc sa scriu atata si sa tocesc tastatura ca nu merita .Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca tu nu citesti cu atentie ceea ce scriu eu ,am spus NU cu DS ,adica in modul manual ,asta inseamna cu padele de la volan <_< asa ca data viitoare cand mai dai vreun sfat la o masina incearca sa prinzi mai multa experienta cu ea nu dupa 2-3 zile sa-ti faci o impresie gresita,eu asa as proceda.

In rest as vrea sa-ti mai dau multe raspunsuri legate de ironiile tale si de vorbitul tau cu un aer superior fata de mine dar nu mai obosesc sa scriu atata si sa tocesc tastatura ca nu merita .Bafta!!

 

 

Dap. acum vad ce ai scris. Greseala mea, recunosc.

Chiar am spus ca nu am fost in stare sa o conduc la maximum. Si ca multi altii cu siguranta o conduc mai bine sau mult mai bine ca si mine.

Si referitor la o impresie gresita......pentru mine este reala si adevarata. Dupa cum am spus pe la inceputurile topicului, aceasta a fost experienta mea cu aceasta masina.....si atata tot. Nu am generalizat , ba chiar am fost de acord ca nu sunt eu cel mai potrivit in a caracteriza aceasta masina.....pentru ca ....Cooper S nu este pentru mine.

Ironii nu am facut, doar ti-am raspuns la ale tale......prin parerea mea personala. La faza cu DS a fost o mica ironie, care nu isi avea locul, pentru ca tu ai scris corect......am inteles eu gresit.

Si expresia........"sa imi spui daca imi merg stopurile" ......sper ca nu ai luat-o ca o batjocura sau o ironie......e o expresie folosita in mod frecvent .....si amical.

Iti urez si eu multa bafta.......si .........sper sa ne intalnim candva :)

Link to comment
Share on other sites

Ma duc in parcare sa-mi dau foc la masina... :bashwall: Ce prost am fost ca mi-am cumparat Mini Cooper S :blink: Scuze,dar nu ma puteam abtine. :unsure:

 

ti-a mai ramas ceva benzina? :blink:

 

 

Nu,mi-am cumparat separat o sticla de 2 litri... <_<

 

si io care credeam ca ti-a mai ramas ceva benzina... vreau sa imi dau si eu foc la mini si sa imi iau un 118d. atata s-au certat oamenii astia pacilea ca au reusit sa ma convinga... NOT!!!

 

nu pot sa cred la ce s-a ajuns de la topicul initial. si nu pot sa cred ce are lumea cu o masina care se numeste mini si are motor de 1,6. de ce se simt amenintati de ea si o discrediteaza atat? si desi sunt fan bmw le recomand carcotasilor sa incerce o alta "scoica", hondita s2000 eventual tunata pana pe la 300 si ceva de cai. hai ca daca suntem offtopic macar sa ne distram... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am trait o experienta deosebit de interesanta cu un Mini Cooper intre anii 2006-2008, cumparat in ideea de a mai avea alta masina in afara celei de teren folosita ca masina unica vreo 2 ani. Chiar in acest forum am mai impartasit din experienta folosirii masinii dar vreau sa reiau unele idei:

1.Pentru a face fata cu bine drumurilor de la noi (oras+sosea), recomand renuntarea la cauciucurile runflat 195/55R16 si montarea de cauciucuri normale 205/55R16 pe jantele originale (eu am pus Michelin Pilot Primacy indice V). De si mai mari ca si dimensiune, sunt mai usoare ca cele runflat cu cca 2kg, dinamica nu este de loc afectata si este imbunatatit esential confortul la rulare, plus un aspect imbunatatit dpdv al designului. Se poate pune o roata de rezerva ingusta sub portbagaj (Mini permite, spre deosebire de seria 3!), eu la drum lung aveam o roata de rezerva normala intr-o husa din piele dar pentru a incapea trebuia sa rabatez bancheta din spate, aveam si o husa originala BMW care proteja tot spatiul pana la nivelul tetierelor scaunelor din fata, daca era cazul puteam lua si cainele +bagaje!).

Pentru iarna am pus cauciucuri normale Pirelli Winter 205/60R15 pe jante Ronal 15" pentru Mini (jantele pe 15" originale BMW nu permit decat cauciucuri de 175) erau si mai confortabile decat cele de vara descrise mai sus!

2.De si nu era Cooper S, placerea conducerii a fost totala, de si am 1,87m in scaunele sport captusite cu piele stateam perfect, nici nu era nevoie sa duc scaunul in spate la limita. Mini a fost proiectat pentru placerea conducerii si din acest punct de vedere a fost o reusita totala, restul efectiv nu a contat! BMW-ul a reusit sa reia si sa duca mai sus ideea de Mini, a aparut chiar un fenomen Mini, nici englejii si nici BMW nu banuiau succesul urias pe care urma sa-l aiba masina (ganditi-va doar la succesul sub asteptari al lui VW Beetle!!). In Anglia vechiul Mini s-a construit cca 40 de ani, BMW-ul a venit la momentul potrivit pentru a-l relansa! Pentru a intelege fenomenul Mini este suficient sa vizionezi cele 2 filme "Lovitura in stil italian"-cel vechi din 1963 si cel actual in care apare Mini cel nou! O reclama mai buna nici ca se putea!

Reusisem deja sa ma obisnuiesc cu masina, in virajele stranse mergeam pana la limita fluieratului cauciucurilor, o singura data era sa o patesc, in sensul giratoriu de la SELGROS am intrat cu viteza prea mare pe banda 1, pentru o fractiune de secunda mi-a fugit spatele si m-a impins in banda 2, (noroc ca era libera!), a intrat imediat in functiune sistemul de siguranta si masina s-a redresat dar senzatia a fost extrem de neplacuta! (intamplarea asta m-a mai potolit putin)

3. Masinuta era minunata, negru metalizat, proiectoare de distanta suplimentare in bot, volan si scaune piele sport, geamuri fumurii, ii montasem spoilerul spate si busonul cromat de benzina de la "S". Se intorcea capul dupa ea in mod obisnuit, uneori ma simteam chiar jenat! (regula era ca daca pe trotuar venea din fata o pereche, reactiona intai fata: "Uite un Mini misto!!")

O regret si acuma, am ajuns eu sa intorc capul pe strada dupa cate un Mini negru!

4. Din considerent de spatiu, dupa 2 ani am ajuns la un seria 3 325i cu motorul de 3,0l 218CP, o masina deosebita de care sunt multumit, dar dupa care nu mai intoarce nimeni capul pe strada! Cu sistemul Efficient Dynamics se poate conduce incredibil de economic (daca esti preocupat de acest lucru!). Iar legat de stabilitatea masinii, pana acuma nu am reusit s-o fac sa-i fuga spatele (pe uscat!) de si am incercat chestia asta chiar si in parcarea goala de la Metro!. Poate daca voi decupla DSC-ul voi reusi. O sa incerc!

Daca ar fi totusi ceva de reprosat motorului, ar fi ca in fazele limita de depasire in care vine tare TIR-ul din fata, trebuie retrogradat rapid in treapta inferioara, chiar a III-a (depinde cu ce viteza abordezi depasirea) si calcata hotarat, doar asa masina sare si te salveaza !! Si tehnica asta cu reprizele tine de obisnuinta in timp cu masina.

Cei care au condus 325i cu motorul de 2,5l (la E46 si primele E90) spun ca d.p.d.v. al dinamicii reprizelor si al placerii condusului masina era superioara actualului E90 325i 3,0l, de si puterea este aceiasi, 218CP. (dar sa nu omitem faptul ca la actualul 325i, datorita sistemului E.D. consumul in oras este pe hartie 9,9l/100 fata de vechiul 325i care avea pe hartie 12,4l/100D!). De fapt motorul de la actualul 325i provine din motorul lui 330i prin degonflarea acestuia. Asta tine de politica actuala a BMW de a exista perechi de motoare cu aceiasi cilindree dar cu performante diferite: 318i+320i, 325i+330i, idem la diesel.

La cumparare nu mi-am putut permite diferenta de pret pentru un 330i si in plus am avut in vedere ca la 325i se pot monta roti si pe 16" (la 330i doar de la 17" in sus), dimensiune necesara macar pentru rotile de iarna avand in vedere gropile care apar primavara la noi dupa dezghet!

Si ca sa inchei, placerea de a conduce un motor pe benzina in 6 de la BMW este unica, indiferent ca este de 2,5l sau de 3,0l! Numai bine la toata lumea!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.