BMWClub: Martor ce nu apare in manual - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Martor ce nu apare in manual

#21 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1513
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 05 November 2016 - 19:38

View Postsix in line, on 05 November 2016 - 16:09, said:



La E90 pe care l-am avut eu nu aveam martor pt diesel particulate filter (filtru DPF) . Cel mai bun tov al meu care avea tot E90, avea in lista interval pentru filtru DPF. A mea era din 2006 , a lui 2007, ambele non-lci. El avea si interval pentru DPF si pt polen, eu doar pt polen. Cred ca acel simbol e pt filtru polen. La mine avea interval de 40000 km. UN DPF nu se inlocuieste din 40K in 40K km. Se pune interval pentru filtru de polen pentru a fi schimbat la revizie Daca faci un test al tuturor martorilor din bord (prin meniul secret) vei vedea ca ai simboluri diferite. Stiu sigur ca simbolul de la DPF e asta ( https://www.google.r...WlHgEB8hFjWM%3A ) si de la filtru de polen e asta ( https://www.google.r...m8V2e2ZrB5qM%3A ) Simbolurile seamana ft bine si poate de aceea multi le confunda intre ele.

Pai nu-ti arata martorul de DPF pt ca nu ai filtrul ala pe masina din fabrica. Cel mai probabil ai si teava orientata in jos. Si a mea e fara DPF din fabrica, are teava orientata in jos si nici martor aferent n-am.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
0

#22 User is online   six in line 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 470
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male

Posted 06 November 2016 - 17:31

Masina pe care o aveam era asta: VC52260 . Sigur avea filtru DPF si nu avea teava orientata in jos ;) era Euro4 : optiunea: 200 Diesel Particle Filter Dieselpartikelfilter
0

#23 User is offline   zeronoo 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1774
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 06 November 2016 - 18:46

oare nu e mai simplu sa faci o diagnoza si vezi exact e problema ai?
0

#24 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1378
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 06 November 2016 - 19:10

View PostStealth89, on 03 November 2016 - 16:31, said:

Simbolul pt DPF mie mi se pare a fi altul.in manualul masinii si pe masina imi apare ca in imaginea atasata, la care i-am dat manual reset eu. De asta mi se pare ca ar fi altceva

Ai teava de asapament terminata cu, capatul in jos, spre asfalt?

Se poate sa fi fost vorba de o revizie (a unui PDF fictiv) programat a aparea/fi semnalizat in bord (DPF-ul nu este montat pe masina, masina fiind Euro 4) si verificata starea sa.
Am Euro 4, fara filtru dar DPF-ul apare in programul de revizii (impreuna cu ulei/inspectie fata/inspectie spate/filtre..) din bord.

This post has been edited by bimmer90f30: 06 November 2016 - 19:14

0

#25 User is offline   Stealth89 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 03-November 16

Posted 07 November 2016 - 13:32

Este vorba despre filtru DPF în cazul meu, simbolul fiind cel din atasament.

Am fost la un mecanic, apare eroare de filtru pdf, de tensiune marite in motor(din cauza pdf-ului) si bujii slabe, nu arse, probabil din cauza bateriei care nu era incarcata foarte tare la momentul acela.

A incercat dp laptop sa imi faca manual cogenerarea vineri seara cand am scos-o la prasit, dar vad ca azi dimineata mi-a aparut din nou.
Oricum, dupa ce am mers vineri seara am obsevat ca nu mi-a aparut martorul asa de des ca inainte, m-a lasat cateva zile.... Vineri seara am mers cam 35min cu ~3500rmp@~55km/h intr-a doua, apoi la revenirea am bagat-o intr-a treia,cu 70-100km/h@2200-2600rmp dar vad ca nu a mers. Acum am o recomandare la un mecanic specializat in Bmw-uri, celalalt nu a facut cogenerare la bmw. Am sa vad ce va fi, pana atunci am sa las masina parcata in fata blocului:/

Attached File(s)

  • Attached File  DPF.jpg (1.26K)
    Number of downloads: 3

0

#26 User is offline   hon 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Joined: 20-October 15

Posted 09 November 2016 - 15:36

Cati km are masina? Ce presiuni ai la evacuare?

Nu o mai lua pe bajbaite, ia si citeste pdf-ul din link. Foarte important, sa nu ai erori la bujii, clapeta de acceleratie (preferabil sa ai 0 erori :) ) si sa-ti stea temperatura motorului la peste 75 grade constant (sa nu ai probleme la termostate). Eu am avut filtrul infundat din cauza termostatului de la EGR, imi statea apa la 60 grade, regenerare PAS. Am rezolvat cu temperatura, am sters toate erorile in mers si acum am valori de filtru nou, masina trage iarasi ca la prima tinerete. Sper sa rezolvi, anunta-ma daca mai ai nevoie de detalii.

https://ufile.io/ec616

This post has been edited by hon: 09 November 2016 - 15:37

0

#27 User is offline   zeronoo 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1774
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 10 November 2016 - 19:43

View PostStealth89, on 07 November 2016 - 13:32, said:

Este vorba despre filtru DPF în cazul meu, simbolul fiind cel din atasament.

Am fost la un mecanic, apare eroare de filtru pdf, de tensiune marite in motor(din cauza pdf-ului) si bujii slabe, nu arse, probabil din cauza bateriei care nu era incarcata foarte tare la momentul acela.

A incercat dp laptop sa imi faca manual cogenerarea vineri seara cand am scos-o la prasit, dar vad ca azi dimineata mi-a aparut din nou.
Oricum, dupa ce am mers vineri seara am obsevat ca nu mi-a aparut martorul asa de des ca inainte, m-a lasat cateva zile.... Vineri seara am mers cam 35min cu ~3500rmp@~55km/h intr-a doua, apoi la revenirea am bagat-o intr-a treia,cu 70-100km/h@2200-2600rmp dar vad ca nu a mers. Acum am o recomandare la un mecanic specializat in Bmw-uri, celalalt nu a facut cogenerare la bmw. Am sa vad ce va fi, pana atunci am sa las masina parcata in fata blocului:/


ai pe bord cca 200k km ?
0

#28 User is offline   Stealth89 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 03-November 16

Posted 11 November 2016 - 10:40

View Postzeronoo, on 10 November 2016 - 19:43, said:

ai pe bord cca 200k km ?


Da, 244k. Problema din ce banui e cu bujiile, am avut erori la ele si mi s-a spus ca sunt slabe. Saptamana viitoare mai fac o diagnoza si apoi daca mai sunt prezente erorile sunt nevoit sa schimb bujiile pt a putea face regenerarea DPF-ului.
0

#29 User is offline   zeronoo 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1774
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 12 November 2016 - 16:08

poate e doar avertizare de km...fa diagnoza...
0

#30 User is offline   Stealth89 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 03-November 16

Posted 16 November 2016 - 13:04

Până la urmă, pentru că DPF-ul a fost înfundat destul de bine( valorea maximală admisă era de 75, eu aveam 250, la relanti) a fost necesară tăierea și curățarea profesională a DPF-ului, apoi reinstalarea lui în mașină. Valoarea a scăzut la 6 la relanti și vreo 30 turată.
Am schimat si bujiile, deci: Kit Releu+Bujii+Fir
O distracție totală!

Ce-i drept se simte altfel mașina!

Dacă mai apare ceva neprevăzut voi posta, în caz că cineva se mai confruntă cu așa ceva:/
0

#31 User is offline   Stealth89 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 03-November 16

Posted 11 January 2017 - 23:10

Dupa aproape 2 luni si 1.000+ km masina merge f bine, nici o problema n-am mai avut cu DPF-ul sau masina sa piarda putere, sa apara martorul de eroare(triunghi galben in bord, langa km)totul e super ok:).
O varianta de luat in considerare in privinta problemelor cu DPF-ul ramane si spalarea profesionala, chimica a acestuia, desigur realizat de profesionisti. Parere personala din experienta personala.

Daca vor mai interveni probleme, sau nu, periodic voi anunta acest lucru.

Drumuri sigure!
0

#32 User is offline   canam 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 22-December 16

Posted 11 January 2017 - 23:31

[quote name='Stealth89' timestamp='1478182250' post='2371716']
Buna ziua,

De o saptamana mi-am luat prima masina... Bmw e91, 320d, 2006, 163CP, DPF....

Totul a mers bine,mi-am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru motorina, si cam atat....deocamdata

De doua zile,de cand am mers cam mult prin oras, aglomerari etc imi apare un martor ce nu il gasesc in cartea tehnica a masinii. O fi de la filtru DPF,desi nu cred pt ca are simbolul diferit, sau de la filtru polen, ce nu l-am schimbat. O persoana ce are X5 2008 3.0D mi-a zis ca ar fi pompa de ulei, am verificat uleiul si e la 60-70% la nivelul dintre minim si max pe joja, uleiul pus a fost de la reprezentanta Castrol 5W30.

Salut ! din curiozitate ,ce reprezentanta ti-a vandut/schimbat ulei castrol 5w30 ?

This post has been edited by canam: 11 January 2017 - 23:31

0

#33 User is offline   Stealth89 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 03-November 16

Posted 12 January 2017 - 12:11

Fiind din Suceava si neavand reprezenta pt BMW aici am luat uleiul si filtrele de combustibil + ulei de la Adria, reprezentanta grup VW, dar mai important este ca ei sunt distribuitori autorizati ai uleiului Castrol, deci ulei original mai presus de toate + filtre MANN deasemenea.
Nu m-am complicat sa iau de ici de colo, doar produse originale. Am citit ca si in germania daca nu esti atent poti cumpara produse contrafacute si ai probleme foarte mari apoi cu masina.
Pt filtru de polen este altceva, dar cu filtrele de combustibil, ulei si aer pt turbo nu ma risc.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro