Jump to content

Martor ce nu apare in manual


Stealth89

Recommended Posts

Buna ziua,

 

De o saptamana mi-am luat prima masina... Bmw e91, 320d, 2006, 163CP, DPF....

 

Totul a mers bine,mi-am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru motorina, si cam atat....deocamdata

 

De doua zile,de cand am mers cam mult prin oras, aglomerari etc imi apare un martor ce nu il gasesc in cartea tehnica a masinii. O fi de la filtru DPF,desi nu cred pt ca are simbolul diferit, sau de la filtru polen, ce nu l-am schimbat. O persoana ce are X5 2008 3.0D mi-a zis ca ar fi pompa de ulei, am verificat uleiul si e la 60-70% la nivelul dintre minim si max pe joja, uleiul pus a fost de la reprezentanta Castrol 5W30.

 

In prima zi cand a aparut a fost mai des intalnit,cam de 4 ori in acea zi, de atunci am mers cu masina putin mai turata,gen 2500..3200RPM si apare mai rar,dar nici pana acum nu mi-a disparut. Acest martor imi apare pe ecranul unde este afisat si consumun mediu, km autonomie etc, ocupand tot acel ecran si este de culoare galbena, simbolul este ilustrat in atasament...facut cum am putut in autocad. Motorina este sub 1/4 din rezervor in tot acest timp cand mi-a aparut, nuj daca este de la asta martorul sau nu...am avut un drum lung weekendul trecut si nu mi-a aparut, drumul l-am facut o zi dupa schimbarea uleiului.

 

Daca stie cineva ce are....ar fi extraordinar.

Link to comment
Share on other sites

Asta e

 

E DPF-ul ala sau filtrul de particule. Daca-i cu galben, va trebui sa iesi la un drum in exterior si s-o ti undeva la peste 2000rpm-uri constant si viteze de 60 - 70Km/h. Uita-te in carte ca sigur spune cum trebuie facuta regenerarea lui. Asta in speranta ca mai are viata in el si nu-I colmatat deja, desi la anul de fabricatie al masinii sigur e pe duca.

Link to comment
Share on other sites

Asta e

 

Intradevar, este de la DPF.

Incearca sa iesi (dupa cum spunea si colegul de mai sus) la un drum ceva mai lung si tureaz-o . Din cate stiu eu trebuie tinuta undeva la peste 2500rpm, sa ma contrazica cineva.

 

Si inca ceva : Daca DPF are o uzura de peste 70% ( cand spun uzura ma refer la blocare/infundare ) acesta nu se mai poate regenera singur si trebuie "fortat"cu un tester.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in attach... poza si explicatia este asta:

Diesel Particulate Filter.

The diesel particulate filter in your BMW may be blocked or need replacing. Visit your nearest BMW Authorised Centre.

 

traducere:

Diesel filtrul de particule.

Filtrul de particule diesel BMW poate fi blocat sau trebuie înlocuite. Vizita cel mai apropiat BMW autorizat Centre.

Edited by petreop
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a aparut martorul poti sa-i dai si la 4000rpm si sa mergi 300km cu ea ca nu mai poti face nimic. Cand a aparut martorul e gata... + ca la acel model de bmw filtrul NU SE REGENEREAZA AUTOMAT!!

 

Ai 2 variante:

 

1. Il dai jos si incerci sa-l cureti(este solutie special)

 

2. Il anulezi atat fizic cat sindin soft.

 

Bafta!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a aparut martorul poti sa-i dai si la 4000rpm si sa mergi 300km cu ea ca nu mai poti face nimic. Cand a aparut martorul e gata... + ca la acel model de bmw filtrul NU SE REGENEREAZA AUTOMAT!!

 

Ai 2 variante:

 

1. Il dai jos si incerci sa-l cureti(este solutie special)

 

2. Il anulezi atat fizic cat sindin soft.

 

Bafta!

 

cum.poti zice ca e gata cand apare martorul? induci lumea in eroare grav!intai trebuie verificat gradul de incarcare si vazut ce nu functioneaza.pot fi termostatele sau bujii defecte si de asta sa nu mai regenereze.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

mie cand mi.a aparut martorul in urma cu un an,nu mai regenera din cauza 2 doua bujii arse.soot.ul era la 40 grame iar ash.ul abia 2 grame. schimbat bujii,regenerat filtrul iar de peste 1 an si 10.000 km totul e perfect.

ce vreau sa subliniez e ca atunci cand apare acel martor nu inswamna automat alt filtru nou sau dpf off

Edited by bmwdreamer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

am impresia ca asta simbolul asta e de la filtrul de aer (habitaclu)

Nu exista martor pt filtrul de polen. Sunt masini fara acest filtru si n-a murit nimeni ca nu l au avut. De ce i-ar pune martor pt atentionare. Ala ramane pt DPF.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista martor pt filtrul de polen. Sunt masini fara acest filtru si n-a murit nimeni ca nu l au avut. De ce i-ar pune martor pt atentionare. Ala ramane pt DPF.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

La E90 pe care l-am avut eu nu aveam martor pt diesel particulate filter (filtru DPF) . Cel mai bun tov al meu care avea tot E90, avea in lista interval pentru filtru DPF. A mea era din 2006 , a lui 2007, ambele non-lci. El avea si interval pentru DPF si pt polen, eu doar pt polen. Cred ca acel simbol e pt filtru polen. La mine avea interval de 40000 km. UN DPF nu se inlocuieste din 40K in 40K km. Se pune interval pentru filtru de polen pentru a fi schimbat la revizie ;) Daca faci un test al tuturor martorilor din bord (prin meniul secret) vei vedea ca ai simboluri diferite. Stiu sigur ca simbolul de la DPF e asta ( https://www.google.ro/search?q=dpf+filter+bmw+e90+light&espv=2&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihzZ3K5ZHQAhXG0RQKHXNTB8QQ_AUIBigB&dpr=1#imgrc=NFWlHgEB8hFjWM%3A ) si de la filtru de polen e asta ( https://www.google.ro/search?q=dpf+filter+bmw+e90+light&espv=2&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihzZ3K5ZHQAhXG0RQKHXNTB8QQ_AUIBigB&dpr=1#tbm=isch&q=air+filter+light+bmw+e90&imgrc=xfm8V2e2ZrB5qM%3A ) Simbolurile seamana ft bine si poate de aceea multi le confunda intre ele.

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

 

 

La E90 pe care l-am avut eu nu aveam martor pt diesel particulate filter (filtru DPF) . Cel mai bun tov al meu care avea tot E90, avea in lista interval pentru filtru DPF. A mea era din 2006 , a lui 2007, ambele non-lci. El avea si interval pentru DPF si pt polen, eu doar pt polen. Cred ca acel simbol e pt filtru polen. La mine avea interval de 40000 km. UN DPF nu se inlocuieste din 40K in 40K km. Se pune interval pentru filtru de polen pentru a fi schimbat la revizie Daca faci un test al tuturor martorilor din bord (prin meniul secret) vei vedea ca ai simboluri diferite. Stiu sigur ca simbolul de la DPF e asta ( https://www.google.r...WlHgEB8hFjWM%3A ) si de la filtru de polen e asta ( https://www.google.r...m8V2e2ZrB5qM%3A ) Simbolurile seamana ft bine si poate de aceea multi le confunda intre ele.

Pai nu-ti arata martorul de DPF pt ca nu ai filtrul ala pe masina din fabrica. Cel mai probabil ai si teava orientata in jos. Si a mea e fara DPF din fabrica, are teava orientata in jos si nici martor aferent n-am.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Simbolul pt DPF mie mi se pare a fi altul.in manualul masinii si pe masina imi apare ca in imaginea atasata, la care i-am dat manual reset eu. De asta mi se pare ca ar fi altceva

Ai teava de asapament terminata cu, capatul in jos, spre asfalt?

 

Se poate sa fi fost vorba de o revizie (a unui PDF fictiv) programat a aparea/fi semnalizat in bord (DPF-ul nu este montat pe masina, masina fiind Euro 4) si verificata starea sa.

Am Euro 4, fara filtru dar DPF-ul apare in programul de revizii (impreuna cu ulei/inspectie fata/inspectie spate/filtre..) din bord.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Este vorba despre filtru DPF ĂŽn cazul meu, simbolul fiind cel din atasament.

 

Am fost la un mecanic, apare eroare de filtru pdf, de tensiune marite in motor(din cauza pdf-ului) si bujii slabe, nu arse, probabil din cauza bateriei care nu era incarcata foarte tare la momentul acela.

 

A incercat dp laptop sa imi faca manual cogenerarea vineri seara cand am scos-o la prasit, dar vad ca azi dimineata mi-a aparut din nou.

Oricum, dupa ce am mers vineri seara am obsevat ca nu mi-a aparut martorul asa de des ca inainte, m-a lasat cateva zile.... Vineri seara am mers cam 35min cu ~3500rmp@~55km/h intr-a doua, apoi la revenirea am bagat-o intr-a treia,cu 70-100km/h@2200-2600rmp dar vad ca nu a mers. Acum am o recomandare la un mecanic specializat in Bmw-uri, celalalt nu a facut cogenerare la bmw. Am sa vad ce va fi, pana atunci am sa las masina parcata in fata blocului:/

post-80106-0-17660800-1478517745_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.