Jump to content

Martor ce nu apare in manual


Stealth89

Recommended Posts

Cati km are masina? Ce presiuni ai la evacuare?

 

Nu o mai lua pe bajbaite, ia si citeste pdf-ul din link. Foarte important, sa nu ai erori la bujii, clapeta de acceleratie (preferabil sa ai 0 erori :) ) si sa-ti stea temperatura motorului la peste 75 grade constant (sa nu ai probleme la termostate). Eu am avut filtrul infundat din cauza termostatului de la EGR, imi statea apa la 60 grade, regenerare PAS. Am rezolvat cu temperatura, am sters toate erorile in mers si acum am valori de filtru nou, masina trage iarasi ca la prima tinerete. Sper sa rezolvi, anunta-ma daca mai ai nevoie de detalii.

 

https://ufile.io/ec616

Edited by hon
Link to comment
Share on other sites

Este vorba despre filtru DPF ĂŽn cazul meu, simbolul fiind cel din atasament.

 

Am fost la un mecanic, apare eroare de filtru pdf, de tensiune marite in motor(din cauza pdf-ului) si bujii slabe, nu arse, probabil din cauza bateriei care nu era incarcata foarte tare la momentul acela.

 

A incercat dp laptop sa imi faca manual cogenerarea vineri seara cand am scos-o la prasit, dar vad ca azi dimineata mi-a aparut din nou.

Oricum, dupa ce am mers vineri seara am obsevat ca nu mi-a aparut martorul asa de des ca inainte, m-a lasat cateva zile.... Vineri seara am mers cam 35min cu ~3500rmp@~55km/h intr-a doua, apoi la revenirea am bagat-o intr-a treia,cu 70-100km/h@2200-2600rmp dar vad ca nu a mers. Acum am o recomandare la un mecanic specializat in Bmw-uri, celalalt nu a facut cogenerare la bmw. Am sa vad ce va fi, pana atunci am sa las masina parcata in fata blocului:/

 

ai pe bord cca 200k km ?

Link to comment
Share on other sites

PânĂŁ la urmĂŁ, pentru cĂŁ DPF-ul a fost ĂŽnfundat destul de bine( valorea maximalĂŁ admisĂŁ era de 75, eu aveam 250, la relanti) a fost necesarĂŁ tĂŁierea și curĂŁțarea profesionalĂŁ a DPF-ului, apoi reinstalarea lui ĂŽn mașinĂŁ. Valoarea a scĂŁzut la 6 la relanti și vreo 30 turatĂŁ.

Am schimat si bujiile, deci: Kit Releu+Bujii+Fir

O distracție totalĂŁ!

 

Ce-i drept se simte altfel mașina!

 

DacĂŁ mai apare ceva neprevĂŁzut voi posta, ĂŽn caz cĂŁ cineva se mai confruntĂŁ cu așa ceva:/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa aproape 2 luni si 1.000+ km masina merge f bine, nici o problema n-am mai avut cu DPF-ul sau masina sa piarda putere, sa apara martorul de eroare(triunghi galben in bord, langa km)totul e super ok:).

O varianta de luat in considerare in privinta problemelor cu DPF-ul ramane si spalarea profesionala, chimica a acestuia, desigur realizat de profesionisti. Parere personala din experienta personala.

 

Daca vor mai interveni probleme, sau nu, periodic voi anunta acest lucru.

 

Drumuri sigure!

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

De o saptamana mi-am luat prima masina... Bmw e91, 320d, 2006, 163CP, DPF....

 

Totul a mers bine,mi-am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru motorina, si cam atat....deocamdata

 

De doua zile,de cand am mers cam mult prin oras, aglomerari etc imi apare un martor ce nu il gasesc in cartea tehnica a masinii. O fi de la filtru DPF,desi nu cred pt ca are simbolul diferit, sau de la filtru polen, ce nu l-am schimbat. O persoana ce are X5 2008 3.0D mi-a zis ca ar fi pompa de ulei, am verificat uleiul si e la 60-70% la nivelul dintre minim si max pe joja, uleiul pus a fost de la reprezentanta Castrol 5W30.

 

Salut ! din curiozitate ,ce reprezentanta ti-a vandut/schimbat ulei castrol 5w30 ?

Edited by canam
Link to comment
Share on other sites

Fiind din Suceava si neavand reprezenta pt BMW aici am luat uleiul si filtrele de combustibil + ulei de la Adria, reprezentanta grup VW, dar mai important este ca ei sunt distribuitori autorizati ai uleiului Castrol, deci ulei original mai presus de toate + filtre MANN deasemenea.

Nu m-am complicat sa iau de ici de colo, doar produse originale. Am citit ca si in germania daca nu esti atent poti cumpara produse contrafacute si ai probleme foarte mari apoi cu masina.

Pt filtru de polen este altceva, dar cu filtrele de combustibil, ulei si aer pt turbo nu ma risc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.