Jump to content

E90 320d attiva


Daniel86

Recommended Posts

Pare cĂŁ a fost intr-un ceas bun postul de sus ,in week end am avut o vizitĂŁ de la un apasionat de Bmw .

DacĂŁ tot se poate pune foto pun Ăâ˘i cu furtunele idraulice .

Ăntre timp etrieri au plecat la vopsit . 5f9aade6683e0d537ed74769a0a1db62.jpgfb48fdcbf39f014ae8ed402783d7e264.jpg45494da57521ec974206afeb76c95139.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si dupĂŁ nici 9 luni si aproape 15k de km pare cĂŁ se reprezintĂŁ din nou problemĂŁ la turbina ,in ultimi 3 mii de km am completat cu un litru de ulei .

Masina porneste la sfert dimineata ,nu scoate gram de fum,deci exclud segmenti Ăâ˘i fasce.AstĂŁzi sub ĂŽndrumarea mecanicului ,fiind duminicĂŁ ,am desfĂŁcut tubul care ajunge la EGR si avea ulei pe dânsul,in plus la baza pe carter sĂŁ format o patĂŁ de ulei de circa 40 cm ,care nici ci turbina veche nu se formase .

Teoretic sunt in garantie ,maine sun la firma unde am reconditionat-o .Ăn link filmuleĂâşul ,astept dacĂŁ sunt binevoitori câteva pĂŁreri .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E normal ce ai tu acolo. Asa se formeaza la majoritatea motarelor M47 si M57.

Uleiul provine si de la epuratorul de carter, daca vrei sa nu ai ulei deloc in admisie pune un oil catch can.

Multumesc pentru post ,am vb cu bãiatul care mi-a revizionat turbina(foarte disponibil) si mi-a zis acelasi lucru .Sunt putin limitat in mecanica ,o sa pun acel rezervor de ulei separat ,totusi dubiul rãmâne ,1 litru de ulei la 2500-3000 de km ,este normal ?

ĂncĂŁ o nelĂŁmurire am ,de ce nu au toate masinile un rezervor separat pentru a strânge uleiul.

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intre timp ....discurile am decis Zimmerman,in primul rand pentru pret ,etrieri sunt gata ,mai imi lipsesc saboti si lichidul de frânã .

Ăn privinta consumului de ulei ,se pare cĂŁ la condus mai "linistit" se reduce drastic ,in 1000 de km nu ĂŁ consumat aproape deloc ,circa 100g in loc de aproape 500g .4b8a9c969883144c823a2c1470d20105.jpg7c867a761502e7424cacc1d8a7cfc7bd.jpgee67a507d285f50e04fa839be2b7b0df.jpg344f061ff8d681d787d7b611d1b322f3.jpg1765f71212ee9904afb5285fb053c0c0.jpg4961ef9b3107dceaee41e6efc8ec31f6.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Edited by Daniel86
Link to comment
Share on other sites

Nu te plictisesti ... bravo, spor la treaba in continuare. Sunt curios cu discurile daca se ovalizeaza asa cum se tot vehiculeaza. Nu de alta, dar peste vreo 20000km trebuie sa schimb si eu.

nu o sa ma duc pe circuit cu mașina,am câtiva prieteni care le au pe mașina sunt destul de mulțumiți,având ĂŽn vedere cĂŁ au costat 150€ eu ambele dacĂŁ mĂŁ tine 30-40k de km sunt ok
Link to comment
Share on other sites

Si eu am zimmerman perforate ventilate... 10.000 km fara vreo problema.

 

Daca tot o faci asa profi, mai bine rezolvi si cu uleiul...adica sa desfaci motorul sa vezi buba, eventual simeringuri chiulasa si segmenti pistoane.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Si eu am zimmerman perforate ventilate... 10.000 km fara vreo problema.

 

Daca tot o faci asa profi, mai bine rezolvi si cu uleiul...adica sa desfaci motorul sa vezi buba, eventual simeringuri chiulasa si segmenti pistoane.

Nu cred ca este motorul inculpatul ,fum albastru nu face ,pleacĂŁ la sfert ,ori turbina ori filtrul epurator ,cĂŁ sĂŁ spun drept in acei 1000 de km in care mi-a consumat am abuzat puĂâşin de ea . Acum am fĂŁcut probĂŁ sĂŁ schimb sub 3k de ture chiar sub 2k cand sunt pe drum drept sau cu motorul rece Ăâ˘i pare cĂŁ a scazut semnificativ ,o sĂŁ o Ăâşin sub control .

Fi sigur cã o sã rezolv oricare ar fi cauza ,nu am de gand sa o schimb prea curând .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca nu intelegeti...insa nu are voie sa consume, nu-mi consuma gram de la schimb la schimb si in 80% din cazuri cand este motorul cald depaseste de fiecare data 3.000 rpm...nu trebuie sa manance ulei, au mai fost colegi cu idei din astea pe forum si cand au desfacut M47 au observat ca segmentii si simeringurile erau praf...dupa refacere, fara gram de ulei in orice plaja de turatii.

 

Incerc sa te fac sa intelegi un lucru deoarece imi place cum ai grija de ea si ce faci la ea, cu manopera cu tot in Romania nu ar trebui sa coste mai mult de 2.000-2.500 lei refacerea completa.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca nu intelegeti...insa nu are voie sa consume, nu-mi consuma gram de la schimb la schimb si in 80% din cazuri cand este motorul cald depaseste de fiecare data 3.000 rpm...nu trebuie sa manance ulei, au mai fost colegi cu idei din astea pe forum si cand au desfacut M47 au observat ca segmentii si simeringurile erau praf...dupa refacere, fara gram de ulei in orice plaja de turatii.

 

Incerc sa te fac sa intelegi un lucru deoarece imi place cum ai grija de ea si ce faci la ea, cu manopera cu tot in Romania nu ar trebui sa coste mai mult de 2.000-2.500 lei refacerea completa.

Stiu ce zici ,iti multumesc de sfat ,nu sunt cei 2500 lei problema,probabil cã o sã schimb oricum simeringurile,oricum masina are circa 225k deci mai devreme sau mai tarziu trebuie ,problema este cã eu vad uleiul ,nu stiu dacã ai vãzut filmuletul de mai sus ,tubul de la turbina cât si cel care urca din intercooler si ajunge in egr au ulei pe ele ,mai este putin umed tubul care pleacã din epurator spre turbina,

de aici nedumerirea mea.

Sunt un membru destul de activ pe forumul di italia ,si fac parte din un grup Whatsapp(este la moda de ceva timp ) cu persoane foarte competente in domeniu ,toti dau vina ori pe turbina ori pe filtru epurator escluzand in totalitate segmenti,motivul lipsa fumului albastru dimineata,in sarcina ,in pantã cand masina este cu frânã de motor .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

Am observat cĂŁ nu am pus si celĂŁlalt video unde se vede umed la tubul care vine le la epurator si se duce spre turbina .

Il pun acum :

55b72e612fbe38ae72cdfed01c722c49.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

In teorie le-am cumparat ,ĂŽncĂŁ nu a trimis englezul ,sper sĂŁ nu se de-a ĂŽnapoi .

Chiar ieri m-am intors de la prietenul care mi-a vopsit pe cele anteriore ,acum s-a amânat montajul ,astept sa ajunga si astea asa fac tot odatã .

Cele din spate sunt mai dificil de montat ,am inteles cĂŁ trebuie un spersor de 5 mm intre mot si disc ,in plus "se spune " cĂŁ nici canasi de la frânĂŁ de mânĂŁ nu mai strâng ,trebuie realizat pe interior un inel de oĂâşel si introdus cu o presĂŁ pentru a restrânge putin diametrul interior ,circa 2 cm .e5fa13cffffaed53aa18dc423c944a64.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doar pt spate?

Pe fata le-am cumparat acum ceva timp chiar dacĂŁ ĂŽncĂŁ nu sunt pe masina,se odihnesc in camera de oaspeĂâşi .

Câteva posturi mai in spate sunt câteva fotografii .

 

 

 

Apropo mi-a venit mesaj cĂŁ au fost trimise ,in 10 zile ajung ,am ĂŽnceput deja sĂŁ numĂŁr ;) ;) ;)

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Au ajuns Ăâ˘i franele posterioare Ăâ˘i pot sĂŁ spun cĂŁ le-am furat practic pentru cât au costat Ăâ˘i ce nivel de uzura au (5% mult spus)având ĂŽn vedere cĂŁ sunt Ăâ˘i originale .

Acum trebuie sĂŁ ĂŽncep sĂŁ montez cĂŁ nu mai are loc ĂŽn camera

da74c44b9c1d74b530a745aac3c323c3.jpg3be708f775d67849e58120d185774c03.jpg2dfc3f2142c7f7048918aaed75ddd0c1.jpg273d738e5e93e090da1ba06b4f6981c4.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Poze si cu uleiul ,mai devreme iar o luase razna Tapatalk,mergea decât pe varianta desktop .

Etrieri pe spate au fost si ei trimisi azi la bĂŁiatul care a vopsit pe cei de pe fatĂŁ .f9cfdb1d52eb2f8c5938c8d9b81d455e.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Edited by Daniel86
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Franele anteriore schimbate ,totul plug&play ĂŽnafarĂŁ de senzorul de uzurĂŁ ,acum astept sa termine bĂŁiatul de vopsit pe cele din spate asa ĂŽncep sĂŁ studiez un mod de montaj cât mai ok .Din punct de vedere estetic maĂâ˘ina castiga mult ,sunt de efect ,ca si performante este devreme pentru a ma exprima ,am fĂŁcut doar 10 km .be2ede6f2c68b82355292f92400973e5.jpg648806579dff0d10ce480b933a6b9709.jpg5d9ed1cf5887c70ca41d2be5e239fbe9.jpg0066fdebb7476a9d479bcc48cfa1ff63.jpg8cfba350cb854b8acbecd6e3e8b13b9a.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Arata bine, ar trebui sa simti imediat diferenta la franare. Ar fi fost o chesti sa faci 2-3 teste cu cele anterioare gen sa marchezi distanta de franare de la 50-0, 100-0 si dupa cu acestea:D

M-am gândit ,am un prieten ,de fapt mai multi,care au aceeasi masina ,cum montez tot si codez si optionalul o sa fac aceasta probã .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.