Jump to content

Tacanit motor in mers F10 520d


sorin1102

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut,

 

eu am cumparat masina la aproape 20 000km din Germania, mi a fost adusa in tara. Primele zile motorul s-a auzit ok - mai putin un tacanit foarte finutz [ care ar fi de la popma de inalte - mi au spus cativa mecanici ulterior - dar care disparea dupa ce motorul se incalzea]...inclusiv la relanti usor zgomotoasa.

 

Partea frumoasa e ca dupa cateva saptamani a inceput sa mi se para f ciudat ca motorul la relanti e zgomotos si trepideaza [ destul de mult la rece - dar si la cald]...

 

M-am cam obisnuit cu el... sunt un pic dezamagit.... dar cred ca problema e de la motorina proasta...

 

Am incercat la Petrom, Petrom V, Mol, Omv.... si f mici diferente...

 

 

Iar de cate ori ies in Europa cu ea si alimentez cu motorina buna... este mai sprintena... dar zgomotul si vibratiile de la relanti sunt cam aceleasi...

E posibil sa se fi dereglat diverse pe la motor...

 

Fiare...

 

Sper ca urmatoarea sa fie benzina...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Azi am fost la Bimmer pentru o constatare. Concluzia este ca injectoarele sunt in parametrii si ca masina nu are erori. Baietii au ascultat si motorul si au zis ca se aude un zgomot metalic care vine din partea stanga si ca ar fi bine sa schimb distributia.

Problema este alta acum. In drum spre Bimmer dintr-o data se stinge ecranul navigatiei si nici ca mai porneste. I-am scos borna de la baterie, am verificat sigurantele si tot nimic. Nu stiu ce sa mai zic, ma duc sa fac o testare pentru ceva si se strica altceva. Stie cineva unde pot repara navigatia?

Link to comment
Share on other sites

Salut Chipsanu, ĂŽncĂŁ nu am rezolvat problema nici eu, am fost la Bimmer pentru o diagnoza, mașina nu are erori, injectoarele sunt in parametrii dupĂŁ spusele lor, tot așa mi-au spus si mie ca este distribuția .

Am zis sa mai ĂŽncerc si la alt service, am fost la Service Scream (Tezparii) BMW, au ascultat si ei distribuția si ĂŽncĂŁ nu s-au pronunțat dacĂŁ trebuie ĂŽnlocuitĂŁ sa nu. Am lĂŁsat mașina la service pentru un test mâine dimineața, au zis ca vor sa audĂŁ si ei acel zgomot, totuși se pare ca este un zgomot de la injecție .

Revin cu rĂŁspuns dupĂŁ ce vĂŁd exact care este problema .

 

 

DacĂŁ ai rezolvat problema da-mi si mie de veste .

Link to comment
Share on other sites

Problema la mine este de la injectoare, au ascultat cei de la Service Scream (Tezparii) motorul rece azi dimineața si au confirmat bĂŁnuiala . Mi-au recomandat un aditiv BMW pe care l-am si bĂŁgat in rezervor, am fĂŁcut plinul de motorina de la OMV, acum urmeazĂŁ sa fac un drum de Constanta dus ĂŽntors sa golesc cât mai mult din rezervor, sa vedem dacĂŁ da rezultat si dispare acel zgomot.
Link to comment
Share on other sites

Salut, sorin1102!

 

Am exact aceeasi masina ca si tine, cu aceeasi problema. Am cumparat-o din Germania cu 155.000 km. La testul de acolo a mers perfect si nu s-a auzit nimic anormal. In schimb, la primele zile reci din septembrie am inceput sa aud tacanitul asta.

 

-I-am facut revizia imediat ce am adus-o in tara, nu la reprezentanta, ci la un service particular.

-Am dus-o la acelasi service prin noiembrie pentru a-i arata baiatului de acolo problema cu tacanitul. Dupa ce am dat cateva ture, mi-a zis ca cel mai probabil este de la un injector.

-Pe tester, unul din injectoare nu lucra in parametri normali. Din ce imi amintesc, nu era ceva foarte grav, nu dadea nicio eroare in bord.

-Baiatul de acolo m-a sfatuit sa las masina acolo, sa desfaca injectoarele si sa le testeze pe bancul de test de la Bosch, pentru confirmare. Nu am facut asta, fiidca am nevoie de masina.

-Pe langa tacanitul acela, masina merge foarte prost cand e rece! Intre 1500-2000 de ture, tremura puternic si nu trage atunci cand o accelerez. Pur si simplu, accelerez si parca nu isi face arderea cum trebuie. Abia dupa ce se incalzeste bine (temperatura la apa ajunge pe la 80), atunci incepe sa traga. Tacanitul parca dispare ceva mai tarziu.

-De exemplu, din Bucuresti spre Sibiu, abia aproape de Pitesti a disparut tacanitul.

 

Tu ai simtit problema asta la tine? Incerc sa imi dau seama daca tacanitul are legatura cu tremuratul.

 

Ai mai rezolvat ceva cu ea?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

@ Sorin1102 poti vedea unele posturi de-ale mele, deprin febr-martie 2015 dar si mai incoace. Si eu am avut aceasi problema si acelasi zgomot. Se aud ca niste ciocane de toaca de biserica. Este de la motorina din Romania, care are mizerii, apa din condens si biodiesel mai mult sau mai de proasta calitate.

Vei vedea ca daca la rece o conduci pe manual, nu mai face chiar asa. Eventual incearca si pe sport. Daca e asa, ai putea incerca si sa resetezi cutia, sa se adapteze iar de la zero, resetarea asta o poti face si tu singur (pui contactul doar, calci pedala de acceleratie cu tot cu kick down, astepti 30 secunde, iei contactul , iei piciorul de pe pedala).

In Germania masina schimba vitezele cu motorina de acolo la anume turatie, iar acum incearca sa faca acelasi lucru dar motorina noastra e mai proasta, nu ofera aceeasi putere/cuplu necesar la schimbatul vitezelor.

Si alege-ti bine statiile/ firmele de unde alimentezi . Nu pune initial motorina variantele scumpe, crezand ca este mai buna, din contra aceea este mai uscata si nu unge.

Eu i-am facut ce i-am facut (dar nimic mecanic) si nu se mai aude in nici un fel dimineata zgomotul acela. .

Edited by cornelb85
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, byteme la mine in afara de acel tacanit nu are alte probleme cum ar fi tremuratul sau sa nu traga. La relanti motorul "toarece" frumos chiar si in diminetile mai geroase cu -5, -6 grade. Zgomotul dispare dupa 10 - 15 min de mers pana se mai incalzeste motorul.

De rezolvat nu am rezolvat nimic, m-am saturat de service-uri si mecanici care nu se pricep si sunt cu gandul doare sa te jupoaie de bani.

Am bagat acel aditiv si astept sa vad daca are vreun efect, momentan nu am facut decat vreo 70 km prin oras.

Bafta si daca rezolvi problema sa imi zici si mie .

 

conelb85, multumesc pentru sfaturi, ai avut bafta sa scapi de problema, eu la sfarsitul lunii voi face un drum de Germania, vreo 4000 km dus-intors, regim de autostrada si combustibil de calitate sper sa sa se curete injectorul si sa nu mai faca asa.

Link to comment
Share on other sites

cornelb85, am facut si eu procedura aia de resetare. Citisem despre ea si pe niste forumuri straine, dar nu o aplicasem inca. Am facut-o ieri, dar nu are cine stie ce efect. Intr-adevar, parca se aude ceva mai putin, dar departe de a fi rezolvata problema, cel putin in cazul meu.

 

sorin1102, merci de raspunsuri. Si la mine se aude bine motorul, oricat de frig ar fi afara. Porneste din prima, nicio problema aici.

Tu ce aditiv ai bagat si de unde l-ai luat? As incerca si varianta asta. Nu cred ca o sa se rezolve pana nu schimb injectorul acela. De mecanici si eu sunt satul. Multi dintre ei se "grabesc" sa dea sfaturi cu schimbarea distributiei, de parca asta le-ar rezolva pe toate. Acum, in preajma sarbatorilor, numai de asta nu am chef / bani. Oricum, daca rezolv ceva, o sa postez aici.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun aditiv pentru motorina noastra si cel mai sanatos este uleiul 2T (doi timpi) mineral sau semisintetic , ATENTIE la cel sintetic, dupa amestec se cam decanteaza in rezervor dupa o perioada. Inainte de un drum mai lung , 250km + , amestec 200-250ml ulei cu 5L motorina si il torn in rezervor dupa merg si fac plinu.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun aditiv pentru motorina noastra si cel mai sanatos este uleiul 2T (doi timpi) mineral sau semisintetic , ATENTIE la cel sintetic, dupa amestec se cam decanteaza in rezervor dupa o perioada. Inainte de un drum mai lung , 250km + , amestec 200-250ml ulei cu 5L motorina si il torn in rezervor dupa merg si fac plinu.

 

Gasim la magazinele de piese auto acest ulei 2T ?

Link to comment
Share on other sites

Gasesti in benzinarii si magazine gen kaufland, dar cel mai sigur in benzinarii...acest ulei 2T este foarte cunoscut pe forumul pt passat/audi/seat si folosit de foarte multi adepti ai marcii

 

Insa tineti minte ceva clar, uleiul 2T NU SE FOLOESTE LA MASINILE CU COMMON RAIL SI DPF, de asta e si recomandat la masinile sub 2005 cu pompe duze si fara dpf. Schimbarea cea mai mare care se vede de la prima pornire clar este sunetul mai silentios de motor diesel.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Din fericire pentru mine acel tacanit adisparut dupĂŁ ce am bĂŁgat aditivul si am mers cam 250 km din care aproximativ 100 in oraș, in afara am mers in modul sport la 3000 de rpm.

Sa fiu sincer nu am crezut ca va funcționa dar se pare ca am avut noroc.

 

Pentru byreme, aditivul l-am luat de Service Scream (Tezparii) BMW si a costat 80 lei, este aditiv BMW 83192296922,

 

post-11302-0-73888200-1482265110_thumb.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ciudat cu aditivele astea OE...de obicei 99% din cei din reprezentanta daca i intrebi de aditivi iti spun ca mai rau distrugi injectoarele pe termen lung , pentru putin timp poate sa-si revina motorul insa pe termen indelungat l-ai strica...Nu prea am increderea in aditivi din astia insa si eu aproape am fost dispus sa folosesc unul din comert dupa reconditionarea injectoarelor cand la 2 zile de la montare au inceput sa mearga la fel de rau ca inainte de reconditionare, insa nu am apucat sa bag aditiv ca si-a revenit masina si numai am probleme.

De ob

 

Edit: Aditivul respectiv este pentru orice masini diesel de la bmw cu specificatiile motorului tau de la F10?

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Gasesti in benzinarii si magazine gen kaufland, dar cel mai sigur in benzinarii...acest ulei 2T este foarte cunoscut pe forumul pt passat/audi/seat si folosit de foarte multi adepti ai marcii

 

Insa tineti minte ceva clar, uleiul 2T NU SE FOLOESTE LA MASINILE CU COMMON RAIL SI DPF, de asta e si recomandat la masinile sub 2005 cu pompe duze si fara dpf. Schimbarea cea mai mare care se vede de la prima pornire clar este sunetul mai silentios de motor diesel.

 

PĂŁi motorul 520d de la F10 nu e common rail? Ăntreb pentru ca despre asta vorbim aici.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul 2T nu neaparat este mai bun, cateodata motorul poate sa traga mai greu si sa se auda mai tare. Si eu am folosit mai multe tipuri de ulei 2T la N47. Cel cu emisii reduse Jaso FD mi s-a parut ca nu avut nici un efect pozitiv (poate doar negativ). Ambele tipuri folosite de mine ,adica Jaso FB si FD (nu am incercat FC) au facut sa inceteze tacanitul/troncanitul la rece in sarcina, dar in general nu a avut comportament foarte bun la mers normal, si pot infunca si DPF -ul mai repede. Ar fi bun, un tratament o data la 3-4 luni doar ca sa inceteze tacanitul si sa se mai unga injectoarele, eu asa fac; nu pun 2T in continuu .

Cel mai bun si potrivit pentru performantele si silentiozitatea masinii mi s-a parut aditivul Diesel Clean 3 de la Wynns ( flacon galben cu negru), nici nu am incercat alte tipuri la motorul acesta, N47. Am mai incercat diverse tipuri de aditiv la alte masini mai vechi.

Link to comment
Share on other sites

Ciudat cu aditivele astea OE...de obicei 99% din cei din reprezentanta daca i intrebi de aditivi iti spun ca mai rau distrugi injectoarele pe termen lung , pentru putin timp poate sa-si revina motorul insa pe termen indelungat l-ai strica...Nu prea am increderea in aditivi din astia insa si eu aproape am fost dispus sa folosesc unul din comert dupa reconditionarea injectoarelor cand la 2 zile de la montare au inceput sa mearga la fel de rau ca inainte de reconditionare, insa nu am apucat sa bag aditiv ca si-a revenit masina si numai am probleme.

De ob

 

Edit: Aditivul respectiv este pentru orice masini diesel de la bmw cu specificatiile motorului tau de la F10?

 

Cred ca este pentru toate motoarele diesel, dar nu sunt 100% sigur, asta mi- a fost recomandat .

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun si potrivit pentru performantele si silentiozitatea masinii mi s-a parut aditivul Diesel Clean 3 de la Wynns ( flacon galben cu negru), nici nu am incercat alte tipuri la motorul acesta, N47. Am mai incercat diverse tipuri de aditiv la alte masini mai vechi.

 

tot din asta am pus si eu, parca masina tacane mai putin la rece, si parca motorul merge mai rotund; cica se recomanda sa pui un flacon (500ml) la fiecare 5-6.000 km.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din fericire pentru mine acel tacanit adisparut dupĂŁ ce am bĂŁgat aditivul si am mers cam 250 km din care aproximativ 100 in oraș, in afara am mers in modul sport la 3000 de rpm.

Sa fiu sincer nu am crezut ca va funcționa dar se pare ca am avut noroc.

 

Pentru byreme, aditivul l-am luat de Service Scream (Tezparii) BMW si a costat 80 lei, este aditiv BMW 83192296922,

 

post-11302-0-73888200-1482265110_thumb.gif

 

 

Merci, sorin1102! O sa incerc si eu aditivul ala cand mai am vreo plecare mai lunga din oras. Sunt curios daca mai apare tacanitul dupa ce termini rezervorul cu aditiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.