Jump to content

Tacanit motor in mers F10 520d


sorin1102

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

De câte zile de când s-a rĂŁcit afara am observat un zgomot anormal la motor, un fel de "tacanit metalic" care se aude doar dimineața când plec, motorul este rece, se aude doar ĂŽntre 1500 si 2000 rpm si parca zgomotul creste in intensitate odatĂŁ cu turația motorului. Când temperatura motorului ajunge undeva pe la 75-80 grade zgomotul incepe sa scadĂŁ din intensitate si treptat dispare . Acest zgomot se aude doar când motorul este in sarcina, am turat motorul si pe loc si nu se aude acest zgomot .

Motorul este 2.0 D 184 cp. Cutie automata .

Va rog ajutați-ma cu un sfat, o pĂŁrere .

 

Mulțumesc anticipat .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Te sfatuiesc sa te duci rapid la reprezentanta sa iti faca o verificare, daca nu e distributia te-ai scos dar tot nu e de bine.

Pe forum nu o sa se rezolve zgomotul ala anormal. Si daca mai astepti e posibil sa o dai in altele

"

DacĂŁ ar fi distribuția nu ar trebui sa se audĂŁ si la relanti ?

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa-ti dai seama cel mai bine la relanti... insa nu e o regula, daca ar fi de la distributie ar face la orice turatii.Ai putea sa faci o filmare...nu va inteleg cu intrebarile astea, cum sa-ti dai seama pe forum din cuvinte de un tacanit metalic? fiecare percepe sunetul in felul lui si ca intensitate si sub ce forma.

 

Si eu am facut topicuri cu zgomote la motorul meu, dar la fiecare zgomot puneam o filmare sa-ti de-a lumea seama despre ce vorbesc.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

se aude doar ĂŽntre 1500 si 2000 rpm si parca zgomotul creste in intensitate odatĂŁ cu turația motorului.

Motorul este 2.0 D 184 cp. Cutie automata .

 

 

am avut problema asta pe e92 cu acelasi motor si aceeasi cutie ,distributia inlocuita in prealabil.

S-a descoperit la un test in timp real ca un injector nu lucra tot timpul la parametri ,am mai scris acu ceva vreme despre problema.

le-am dat pe toate jos si am fost cu ele la un banc pt injectoare .L-a adus in parametri cu celelalte si n-a mai fost absolut nicio problema .

Link to comment
Share on other sites

Se aude tot timpul cavaliere...nu am nevoie de nimeni specialist sa-mi confirme asta, e logic pana la urma. Ca nu se aude din cauza zgomotului de motor la o anumita turatie si etc e altceva dar nu inseamna ca nu este prezent zgomotul si uzura specifica, dar cum am spus daca stii sa asculti iti dai seama ca se aude la orice turatie..treaba este alta, deja cand o auzi clar de la 1500 rpm in sus e clar ca trebuie schimbata...la mine se aude doar la rece un pacanit-tacanit care normal ar fi o rola si nu lantul pentru ca nu este un sunet continuu de aceeasi intensitate.

Si iarasi spun ca nu e o regula ca la ala care se aude mai rau la ala se rupe prima data...poate sa ti se rupa mie de ex care se aude la rece cateva minute si nu aluia care-l scoate afara din masina zgomotul.

Link to comment
Share on other sites

Salut Sorin,

Ai reusit sa descoperi din ce cauza apare tacanitul la motor?

Te intreb pentru ca am aceeasi problema.

 

 

Salut, nu am reușit sa descopăr de unde vine acel zgomot, la tine apare tot când motorul este rece si apoi dispare ?

 

acum am ascultat si eu. Mie imi suna ca atunci cand ramai fara ulei in motor. Urat sunet :(. Sa ne spui si noua daca ai rezolvat.

 

 

Uleiul si filtrele au fost schimbate pe 22/11 si am verificat nivelul si este ok .

Edited by sorin1102
Link to comment
Share on other sites

Da, zgomotul apare cand motorul este rece iar dupa 5 min de mers dispare. Am mai intrebat un prieten si se pare ca zgomotul este dat de injectoare.

Sunt foarte dezamagit. Am cumparat masina saptamana trecuta din Germania chiar de la reprezentanta Bmw cu 105.000 de km din 2012. Nu ma asteptam sa am probleme asa de repede cu ea...:).

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa fii dezamĂŁgit, probabil problema la injectoare apare din cauza combustibilului de proasta calitate din Romania.

Si eu am cumpĂŁrat mașina de curând tot din Germania, ce-i drept a mea are 165000 km, dar si cu problema ta tind sa cred ca la noi ĂŽncĂŁ sunt combustibili de calitate ĂŽndoielnica .

SĂŁptĂŁmana viitoare o sa fac o diagnoza si te țin la curent, oricum dacĂŁ sunt probleme la injectoare se pot recondiționa cu 3-400 lei/ buc .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.