BMWClub: Ce fel de motor am - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ce fel de motor am

#1 User is offline   sebifam 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 20-November 16

Posted 21 November 2016 - 18:20

Salut, am cumpărat recent un BMW 320D EfficientDynamics fabricat in 09/2010 și înmatriculat prima dată în 01/2011 .AM tot citit pe net și m-am speriat cu motoarele astea N47 și nu știu ce să mai cred.Mașina are 236.000 de km și service full BMW .Am cumprat-o din Belgia, mașina are 163 de cp .Aș vrea să știu și eu ce fel de motor are..E acela de îi sare lanțul din mers? Să fiu sincer nu am acuma așa mulți bani să îi schimb motorul sau distribuția .Este vreo modalitate de a verifica?AM înțeles că ar fi vreo 3 variante gen N47A, N47C sau ceva de genul , nu am înțeles prea bine, din care cel mai stricăcios ar fi ăla cu A.
Mulțumesc anticipat
0

#2 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1076
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 21 November 2016 - 18:25

Daca ii de 163 cp ii M47 nu N47. Mai bine verifica pe realoem.com. Scrie si in certificatul de inmatriculare ce cod motor ai.

This post has been edited by ryoraul: 21 November 2016 - 18:26

-4

#3 User is offline   Andreianu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 99
  • Joined: 23-July 16
  • Gender:Male
  • Location:Germania

Posted 21 November 2016 - 18:27

Serios ??? Ii sare lantul din mers ? :hyper:
1

#4 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1476
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 November 2016 - 18:51

View Postryoraul, on 21 November 2016 - 18:25, said:

Daca ii de 163 cp ii M47 nu N47. Mai bine verifica pe realoem.com. Scrie si in certificatul de inmatriculare ce cod motor ai.

Te inseli. E90 lci sunt de 163 de cai daca sunt Ede sau daca au power reduction.
Masina lui fiind din 2010 si Ede are 163 de cai, deci are n47.
Nu exista m47 Ede ( efficient dynamics edition).
E90 lci au toate n47 in diferite variante de putere, respectiv 177, 184 sau 163 cele Ede.
0

#5 User is offline   Daniel86 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 502
  • Joined: 07-June 15
  • Gender:Male

Posted 21 November 2016 - 18:55

View PostAndreianu, on 21 November 2016 - 18:27, said:

Serios ??? Ii sare lantul din mers ? :hyper:

Da ,ca la bicicletă :)
0

#6 User is offline   sebifam 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 20-November 16

Posted 21 November 2016 - 22:16

Mulțumesc mult de răspunsuri.Deci să mă pregătesc să sar cu miile de euro ..Mai bine scap de ea cât mai pot.Următoarea mașină o să fie mercedes sigur.
-1

#7 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 853
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 November 2016 - 22:27

Stai linistit, ca si Mercedes sunt la fel de complexe. Pot fi mai scumpe la intretinere, depinde de situatie. Schimba distributia (3000lei) ca sa nu ai probleme si poti sa stai linistit cativa ani.
De unde ai scos`o pe asta cu "miile de euro"? La ce fel de mecanic mergi? :))

This post has been edited by All: 21 November 2016 - 22:31

0

#8 User is offline   fortx 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 21 November 2016 - 22:44

Unde o schimbi cu 3000 lei?
0

#9 User is offline   sebifam 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 20-November 16

Posted 22 November 2016 - 10:21

Pai la reprezentanță mi-a cerut 55 de milioane sau 2-3 mii de euro să pună alt motor( nu am înțeles prea bine, gen bloc motor și chiuloasă)
0

#10 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1476
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 November 2016 - 10:37

Pai 3000 lei costa pe.la diferite service uri.
0

#11 User is offline   coldone 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 82
  • Joined: 23-January 09
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 22 November 2016 - 12:15

1) Procentul de lanturi de distribuție rupte e undeva sub 0,x % (vezi pe thread-ul cu distribuții rupte cate cazuri sunt, asta fiind tema de discuție. În realitate, procentul e mult mai mic).
A schimba distribuția în situația asta e ca și cum ai merge pe strada cu o casca de șantier pe cap, ca sunt șanse de a te lovi vreo piatră.

2) Am întrebat la reprezentanță și mi au spus ca au fost anumite serii la care procentul a fost ceva mai ridicat și pentru care s-a făcut rechemare. Se poate face chiar și o verificare, montandu-se n am înțeles ce în locul unei role și astfel se măsoară cât de întins e lanțul.

3) La orice mașină se schimba distribuția. În medie la 90000km. Și costa cam 1500-2000 lei.

4) 3000-5500 lei nu înseamnă câteva mii. Serios.
Ca unii își cumpără bmw de 250000km și au impresia ca îl vor tine cu câteva sute de euro, mașină costând inițial și de 5 ori mai mult decât prețul plătit...cum sa le zic, naivi?? Bineînțeles, ei au impresia ca aia care plătesc 50000 pe o mașină nouă sunt idioți. Pentru că f*ck logic.

This post has been edited by coldone: 22 November 2016 - 12:16

5

#12 User is offline   BMWKiller 

  • Începător
  • Group: Banned
  • Posts: 176
  • Joined: 25-March 15
  • Gender:Male

Posted 22 November 2016 - 12:29

Cand cumperi o masina din gama premium la sfert din pretul de nou si te astepti sa ii schimbi doar uleiul si sa bagi combustibil inseamna ca esti necunoscator si nu iti permiti masina. Nu degeaba masinile isi pierd asa mult din valoare. Si adevarul este ca doar un mic procent din cumparatorii de BMW second isi permit intr-adevar sa intretina masina in mod corespunzator.
1

#13 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1076
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 22 November 2016 - 13:16

Chiar si de alte marci.
-1

#14 User is offline   tzucul 

  • Cu masina....
  • Group: Members
  • Posts: 1559
  • Joined: 11-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Germania

Posted 25 February 2017 - 17:13

View Postsebifam, on 21 November 2016 - 22:16, said:

Mulțumesc mult de răspunsuri.Deci să mă pregătesc să sar cu miile de euro ..Mai bine scap de ea cât mai pot.Următoarea mașină o să fie mercedes sigur.


ai grija sa fie un w124...eu zic sa ii dai cu ulei si filtre si sa iti vezi de drum.Nu se rupe distributia asa cum vrea ea.
0

#15 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 853
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2017 - 20:08

View Postcoldone, on 22 November 2016 - 12:15, said:

1) Procentul de lanturi de distribuție rupte e undeva sub 0,x % (vezi pe thread-ul cu distribuții rupte cate cazuri sunt, asta fiind tema de discuție. În realitate, procentul e mult mai mic).
A schimba distribuția în situația asta e ca și cum ai merge pe strada cu o casca de șantier pe cap, ca sunt șanse de a te lovi vreo piatră.

3) La orice mașină se schimba distribuția. În medie la 90000km. Și costa cam 1500-2000 lei.



Eu am 4 prieteni cu N47si treaba sta in felul urmator:
Unul a schimbat`o preventiv, doi au inlocuit`o deoarece incepuse sa faca zgomot rau (una dintre ele era fabricatie 2011, achizitionata in 2014 din Germania cu ~90k km, de la proprietar, istoric complet si a inceput sa faca probleme la 110-130k km). Cel de-al 4-lea a ramas fara motor sub 200k km deoarece i s-a rupt distributia (la fel masina luata cu istoric complet direct din Germania, cu vechime de ~3 ani). Eu zic ca procentajul e considerabil mai mare si pentru o distributie pe lant ar trebui sa tina in jur de 250 000km. Ma indoiesc ca sunt prea multi care au curajul sa tina un N47 cu distributia originala pana la 300k km, la fel cum se poate tine pe M47 de exemplu. Nu inteleg de ce se tot chinuie unii sa se consoleze si sa explice ca e ok situatia, N47 din punct de vedere al proiectarii distributiei este o bataie de joc din partea BMW. S-a remediat foarte tarziu problema, desi ei stiu de ani buni ca este un motor problematic. Ganditi-va ca motorul a aparut in ~2007 si cu siguranta deja prin 2009-2010 aparusera deja o groaza de clienti in reprezentante care ajunsesera la 120-150k km si care au intampinat problema cu distributia. Dar totusi nu au remediat nimic.
La N42 s-a intamplat acelasi lucru, au proiectat gresit intinzatorul si au remediat problema la 2 ani de la inceperea fabricarii. A aparut motorul la sfarsit de 2001 si in a 2-a jumatate a anului 2003 au inceput sa puna modelul revizuit de intinzator. Aparent la N47 au lasat problemele cu buna stiinta.

Da, se schimba in medie la 90-100k km o distributie pe curea la alte masini, dar nu costa sub nicio forma 1500-2000 lei. Media de pret intr-un service decent si cu piese de calitate buna se situeaza de obicei la ~1000 lei sau chiar mai putin.
0

#16 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1852
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 25 February 2017 - 20:20

View PostAll, on 25 February 2017 - 20:08, said:

.... Aparent la N47 au lasat problemele cu buna stiinta.



Pai aparent au lasat problemele sa continue atatia ani cu buna stiinta. Gandeste-te cat profit au facut doar din vanzarea pieselor pt distributii, plus profitul din manopera in reprezentantele lor. Fiind cel mai raspandit motor din ograda lor, daca la final tragi linie, oricine isi va da seama ca au avut un profit bunicel din aceasta eroare de proiectare. Multe marci de masini traiesc din servisare.
0

#17 User is offline   AlexChris 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 283
  • Joined: 07-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Capitala

Posted 25 February 2017 - 20:56

Cand aud asta cu procentajul distributiilor rupte este foarte mic ma bufneste rasul. Eu am doi prieteni, un 520d f10 si un 320d e92 lci. Ambii au schimabt motoarele dupa ce s-a rupt distributia.
Iar comparatia cu Mercedes nu isi are rostul, Mercedes stie sa faca motoare, Bmw habar nu are sa faca un motor pe benzina care sa tina peste 100.000 km fara interventii majore.

This post has been edited by AlexChris: 25 February 2017 - 20:56

0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro