Jump to content

problema cutie automata f10 520D


Sorindan

Recommended Posts

uleiul bmw original la mine este facut de esso si cum esso numai il produce am inteles ca este shell. mai exista si alte uleiuri cu aceleasi specificati care nu fac probleme... la mine cel putin . eu il schimb la 60000 adica ce pot sa schimb din el. Eu folosesc FEBI29738 care este echivalent cu BMW: LT 71141. personal am ales varianta asta ca sa il schimb mai des Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Cum sa schimbi doar 60% din ulei? N-am auzit in viata mea asa ceva. Ori il schimbi pe tot, ori nu :D E ca si cum ti-ai pune doar 60% din lumina sau doar 60% din masina? Gen un pic peste jumate...de puntea spate nu mai ai nevoie sau cum? Parerea mea e ca iti bati joc de masina daca faci lucrurile de mantuiala si o masina intretinuta prost nu are cum sa tina mult si bine. Am vazut masini la 230K km care aratau jalnic din toate punctele de vedere si masini la 450K km care mergeau impecabil.

 

 

 

 

Omul vrea sa spuna ca atunci cand se schimba uleiul la cutie el nu poate fi schimbat in totalitate...adica specialistii in ZF nu reusesc sa scoata decat 60% din ulei atunci cand cutia este pe masina .....el vrea sa faca schimbul complet al uleiului, care se face cu cutia data jos.Din cauza asta mai sunt unii care fac 2 schimburi consecutive de ulei!!!Colegul stie ce spune....tu habar nu ai....cu scuzele de rigoare.

Link to comment
Share on other sites

si daca dai jos cutia ce te faci cu uleiul din sistemul de racire... normal trebuie suflat si convertizorul lasat la scurs minim 24 de ore sau exista instalatie de flush dar pe care ZF GM si bmw nu o recomanda Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut update la toata masina la Neo. Intai am schimbat uleiul din cutie, apoi am facut update la toate modulele pana la o versiune care sa imi permita inca sa fac codari (nu am pus latest). O imbunatatire am simtit (desi poate fi placebo) la felul mai lin in care schimba. Eu nu aveam probleme nici inainte, dar citisem ca update-urile mai imbunatatesc diverse. O schimbare majora insa in mersul masinii am remarcat-o dupa curatarea admisiei, iar aia nu e placebo clar. Consumul meu este undeva la 10 in oras (9.8BC), viteza medie 24km/h, roti de iarna. Masina F10, 525D (2.0).
Link to comment
Share on other sites

Si aia unii , de unde stiu ei ca doar ala e uleiul potrivit ?doar ca scrie bmw sau zf ?... Eu iti zic ce a spus tipu care mi-a facut reparatia , '' uita de firmele gen bmw/zf , alege uleiul dupa specificatii, (adica care coincide cu codul dat de producator) si firma sa nu fie chiar ultima speta , o firma acolo care se pricepe in uleiuri (Castrol , ravelo, liquid moly , mobil)'' Am ales sa ascult de domnu , care nu era platit de nici una din firme pentru reclama. Iti dai seama ca daca as fii pers la bmw at fii zis ca bmw e cel mai bun si tot asa ...

 

Si tipul care a facut reparatia ce o fi vreun dumnezeu al mecanicilor? Daca Bmw recomanda ulei ATf+3 sau Zf lifeguard8, iar Zf si ei acelasi lucru, tind sa cred ce zic ei, nu ce zice un om care a citit pe internet si iti transmite tie mai departe. E problema ta ca pui din ala ieftin, e f bine ca merge, ce sa zic. Insa de regula eu prefer ce e Oe ca sa stau linistit. Exemplu cutia de pe jeep srt care tuseste daca nu pui ulei Mopar in ea.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Au pus nush ce pompa vacuum cu care au extras tot uleiul din cutie. Au curatat-o cu o solutie speciala. Eu m-am dus sa fac schimbul la cutie pt ca il fac mereu la 80K km si nu am probleme niciodata. Cutia oricum schimba bine si inainte si dupa schimb. Parca dupa schimb sa zicem ca schimba un pic mai fin, dar e posibil sa fie si efectul placebo. Masina e in garantie si daca pica ceva, e treaba BMW ce face cu ea :D eu le-o pun in brate si aia e ;) M-am dus la ZF pt ca ei produc cutiile respective. MIsto sau fara misto, cutia merge bine :D

 

oricum daca iti pica cutia BMW iti da mumu pentru ca ai desfacut-o, si de faceai la ei schimbul te puneau sa semnezi ca esti direct raspunzator daca iti cade dupa :). Politica lor e clara, nu se schimba uleiul fiind lifetime, decat daca e vreo reparatie la ea facuta de ei! Asa ca linistit pune-le-o in brate daca ai ghinion...cat timp spargi tu pusculita :)

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Uleiul Bmw este facut de shell, nu mai e castrol, care castrol e mizerie acum. Asta ca " e motorul mai silentios" cu nu stiu ce ulei, vise tata. Este fix ca si recomandarea aia tot din popor "daca consuma ulei, baga-i ulei mai gros", venita tot de la mecanicii inchipuiti si scoliti in fata blocului.
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Deci dintr-o data , uleiul Castrol nu mai este bun pentru BMW doar ca si-au schimbat astia furnizorul ??? Nu zic ca uleiul Castrol este extraordinary , dar daca BMW nu il mai are ca si furnizor asta nu il face un ulei slab... Doar si-au renegociat contractual cu alta filrma . Si aici cu amicul meu nu a fost vorba de vascozitati diferite , pur si simplu el a bagat 5w30 BMW si eu am bagat Mobil 5w30 , aceleasi specificatii de BMW LL04 . In plus de asta , eu daca bag un servetel alb si sterg pe interiorul de la teava de esapament il scot tot la fel de alb ,la el am vazut ca are ceva urme de negru la baza tevilor.Piesele pe care scrie BMW sunt premium , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva mai bun de cat recomanda sau vand ei sub numele lor. Edited by OPaul
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

oricum daca iti pica cutia BMW iti da mumu pentru ca ai desfacut-o, si de faceai la ei schimbul te puneau sa semnezi ca esti direct raspunzator daca iti cade dupa :). Politica lor e clara, nu se schimba uleiul fiind lifetime, decat daca e vreo reparatie la ea facuta de ei! Asa ca linistit pune-le-o in brate daca ai ghinion...cat timp spargi tu pusculita :)

 

Masina mea e pe leasing si are garantie pana in 200K km. E fix problema lor ce se intampla cu masina, eu platesc rata lunara si ei trebuie sa-mi puna la dispozitie o masina ca aia stipulata in contractul de leasing operational. Am avut multe BMW-uri si mereu am respectat indicatiile producatorului si nu mi-a picat nimic la ele. Am luat masina la 33k km si in prezent are cam 97K km. Uleiul din cutie are 17k km si se comporta impecabil. In 2 ani oricum termin contractul si iau alta, deci nu cred ca va pica masina pana atunci. Oricum nu e a mea, cand iese din garantie, alta la rand. BMW romania trateaza clientii ft urat si se leaga de orice rahat sa nu-ti inlocuiasca sau sa repare ceva pe costurile lor. Suntem din pacate o tara de mana a doua si se observa asta inclusiv in serviciile prestate de marile corporatii in tara noastra.

Link to comment
Share on other sites

prostie maxima sa ti spuna ca la 266.000 cutia e obosita, km aia afara se fac in 3 ani, ce naiba un bmw de 3 sau 4 ani deja e obosit?

este adevarat ca se fac in 3-4 ani, dar la varsta/rulajul acesta se cam termina leasing-ul operational si masina este vanduta la licitatie si inlocuita cu alta noua; si chiar daca pare greu de crezut, in multe tari, la acest rulaj, indiferent de marca, se considera o masina ce nu mai este viabila dpdv economic si este inlocuita cu una noua.

 

cat despre disputa ce ulei este mai bun, desi nu lucrez in industria auto, tendinta este de exetrnalizare a cat mai multor servicii si competente, la ZF/BMW se prezinta mai multi furnizori de uleiuri cu propuneri, dupa discutiile comerciale preliminare se cade de acord cu un anume furnizor pentru o anumita calitate de ulei, se fac ceva teste, se valideaza si devine "oficial"-dar asta nu inseamna ca nu sunt alti producatori ce pot oferi produse echivalente, sau cu anumite caracteristici superioare.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Deci dintr-o data , uleiul Castrol nu mai este bun pentru BMW doar ca si-au schimbat astia furnizorul ??? Nu zic ca uleiul Castrol este extraordinary , dar daca BMW nu il mai are ca si furnizor asta nu il face un ulei slab... Doar si-au renegociat contractual cu alta filrma

Te rog sa te duci pe forumuri VW din alte tari mai "rasarite" si o sa observi motivul pentru care Castrol a pierdut contractul cu BMW si nu numai. Pentru ca este un ulei de toata jena si nu au fost in stare sa isi mentina standardul de calitate si multi si-au stricat motoarele la masini aflate in garantie. Dar tu ramai Fidel Castro` ca e fix acelasi lucru.

Iar daca tu consideri ca un ulei SHELL e mai slab decat majoritatea de pe piata atunci ia uita-te la masinile care folosesc acest ulei din fabrica si o sa vezi ca pe multe din ele nu o sa ti le permiti prea curand, poate doar la o tura de circuit.

Sunt uleiuri facute de americani care sunt mai bune decat alte marci si mai de calitate, dar nu sunt prea populare la noi.

Referitor la Diesel, a incercat cineva sa foloseasca ulei Heavy Duty(TIR) cu aceleasi caracteristici sa vada diferentele ? Ei bine in alte parti ale lumii se practica frecvent chestia asta, si culmea sunt explicatele si motivele din spatele acestei gaselnite cu foarte multe date tehnice, dar trebuie sa va documentati, ceea ce unii nu prea fac si cred tot ce aud.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai inteles , eu nu laud sau recomand Castrol , am bagat doar de cateva ori in Mercedes pe vremea cand nu era made in EU sau Turcia, cam acu 6-7 ani. Nu stiu unde ai vrut sa ajungi cu tipurile de masini care folosesc Shell, si ca nu am bani de ele,etc...

Ai dreptate in privinta uleiurilor din SUA , exista si la noi polytron care daca face ce zice in teste este peste orice ulei.

 

 

Ps. uite ce ulei intra in Bugati: http://s221.photobucket.com/user/ledslinger/media/DSCF5438.jpg.html

http://i.imgur.com/W14rsNol.jpg

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te rog sa te duci pe forumuri VW din alte tari mai "rasarite" si o sa observi motivul pentru care Castrol a pierdut contractul cu BMW si nu numai. Pentru ca este un ulei de toata jena si nu au fost in stare sa isi mentina standardul de calitate si multi si-au stricat motoarele la masini aflate in garantie. Dar tu ramai Fidel Castro` ca e fix acelasi lucru.

Iar daca tu consideri ca un ulei SHELL e mai slab decat majoritatea de pe piata atunci ia uita-te la masinile care folosesc acest ulei din fabrica si o sa vezi ca pe multe din ele nu o sa ti le permiti prea curand, poate doar la o tura de circuit.

Sunt uleiuri facute de americani care sunt mai bune decat alte marci si mai de calitate, dar nu sunt prea populare la noi.

Referitor la Diesel, a incercat cineva sa foloseasca ulei Heavy Duty(TIR) cu aceleasi caracteristici sa vada diferentele ? Ei bine in alte parti ale lumii se practica frecvent chestia asta, si culmea sunt explicatele si motivele din spatele acestei gaselnite cu foarte multe date tehnice, dar trebuie sa va documentati, ceea ce unii nu prea fac si cred tot ce aud.

Castrol ulei de toata jena ? Really bro? Nu stiu de unde ai informatile astea dar esti departe de adevar. BMW a trecut la Shell si gata? Castrol a fost praf mereu nu ? Vai de noi..

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Castrol ulei de toata jena ? Really bro? Nu stiu de unde ai informatile astea dar esti departe de adevar. BMW a trecut la Shell si gata? Castrol a fost praf mereu nu ? Vai de noi..

E fix treaba ta, dar intr-o perioada inainte ca BMW sa renunte la Castrol au fost multe postari pe forumuri din afara, si multe motoare stricate pe diverse modele de masini si s-a dovedid ca uleiul Castrol a fost de vina din cauza ca nu mai respecta normele cerute de producatori. Nu o spun eu o spun multi altii care au fost patiti. Cert este ca in urma reclamatiilor facute de clienti ai diverselor marci s-au luat masuri, iar BMW a renuntat pur si simplu la ei. Cine nu vrea sa inteleaga ca intr-o perioada au facut ulei de toata jena e fix problema voastra dar mai intai informati-va pe forumurile din afara nu aberati pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Castrol face ulei bun,doar ca nu la noi. Cautati ulei castrol facut pentru piata de germania,se schimba putin treaba.

Legat de uleiul in cutie,eu folosesc ulei febi,il schimb la 40k si e mult mai sanatos decat sa iau bmw si sa il schimb la 80k,parerea mea. Are standardele cerute,miroase la fel,arata la fel cu lifeguard 6,e un producator ce nu da rateuri pe ce produce.. + ca fiind mult mai ieftin decat cel original chiar imi e lejer sa fac schimbul chiar si la 2 revizii ( a se intelege,fac revizia la 8-10k)

Edited by Theo42
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

inceputul discutiei: sa fac resetare/update la cutie dupa schimb?

 

 

discutia acum: care are p*la mai mare? Castrol sau Shell?

 

concluzie: discutia a degenerat prea tare; este topic special pentru contrazicerea asta;

facem forumul asta o aglomeratie de contraziceri de la o vreme.

pana gasim o informatie importanta trebuie sa cautam in topicul de uleiuri cum se schimba becul de la plafoniera...wtf?

si ne mai miram cand incepe cate vreun nou-venit topicuri in care cere informatii...pai cum sa gaseasca bietul om ce il intereseaza cand voi zilnic poluati toate topicurile cu batai in contraziceri

 

PACE !!! thumbsup.png

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut...revin cu problema mea...pana acum nu am reusit sa fac resetarea, am vreo 250 de km, nu am avut unde sa o fac...in fine, masina are momente cand ba schimba cu soc/smuceste, ba nu face...s-a intamplat chiar si cu motorul cald sau chiar primul schimb a fost fin, restul cu un mic soc....am observat ca depinde si cum apas pe pedala, daca bag putin piciorul in ea se intampla sa nu mai smuceasca, daca accelerez incet incet se simte socul....tind sa cred ca ar fi filtrul de particule infundat, admisia....de cand am luat-o in august, am facut un drum mai lung pana la cluj, in rest numai prin bucuresti. Au mai fost 2 drumuri la brasov si rm valcea, in rest numai in oras...sa fie asta problema? Edited by Sorindan
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o legatura filtru de particule, reseteaza adaptarile si ar trebui da scapi de smucitul la viteza mica. Daca la talpa full nu smuceste e ok, si a mea face daca abia apas acceleratia trecerea intre trepte nu e lina, daca bag picioru in fund schimba perfect. Nu te mai stresa cutia e ok, doar ca nu e noua

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pai nu se recomanda schimbul cu pompa flush. Tu sigur ai fost la zf? La faur nu fac asa ceva respectivii. Nici Bmw nu recomanda schimbul cu pompa flush.

 

 

Dar de ce nu recomanda BMW schimbul cu pompa flush? Sunt cumva mai specialisti ca altii.

 

 

https://www.farcebook.com/liquimolynorge/

 

cauta la 2 septembrie, sa vezi cutia 8HP45, schimb cu pompa flush. Or fi romanii mai meseriasi. :LMAO:

 

Liqui moly, este o firma foarte buna, asa ca....... :sweat:

 

Pentru cutia 8HP, merge uleiul de la Liqui moly, ATF 1800 :thumbsup:

 

In legatura cu ULEIUL DIN CUTIE, este treaba de marketing, poti sa pui orice ulei facut de altii, DAR SA FIE cu aceleasi specificatii care le cere fabricantul cutiei, SI ATENTIE: nu conteaza culoarea uleiului, CI PROPRIETATILE LUI. :thumbsup: Asta nu o spun eu, o spun specialistii:

 

http://www.ravenolromania.ro/wp-content/uploads/2015/12/ATF-8-HP-Fluid.pdf

 

Poti sa cautati si pe google.de si o sa te convingi, numai ca acolo scrie in germana. :rolleyes:, dar se intelege. :blush:

 

http://www.ravenol.de/produkte/verwendung/d/Product/show/p/ravenol-atf-8hp-fluid.html

 

Dar romanul de ce sa dea un 50-60 lei / litru de ulei, el trebuie sa dea 260 lei / litru ca doar scrie BMW pe bidon.

 

 

americanii folosesc alt ulei, inseamna ca ei vor sa-si strice cutiile automate, dupa parerea ta. :blush:

 

Acum stau si ma intreb, OARE CINE ARE DREPTATE???, cei care isi dau cu parerea pe forum, marii meseriasi de la noi ( care le este foarte greu sa stranga suruburile la cheie dinamometrica), sau nemtii care au inventat aceasta cutie? :LMAO:

 

Daca tu spui ca ai hartie oficiala de la ZF, DE CE cei din romania de la ZF faur, nu fac resetare la cutie si upadate-urile noi?

 

Fabricantul asa spune, la schimbarea uleiului se face resetare la cutie si eventual upadate-urile noi care apar.

Si acum sa-ti raspund tot eu. ZF de la noi NU vor sa faca, deoarece le convine sa se strice cutia si sa o repari la ei!! Te-ai prins, nu? :thumbsup:

 

Acum ii astept pe marii meseriasi sa-mi dea minusuri, ca de, i-am contrazis, :angel:

Edited by florin1967
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca tu spui ca ai hartie oficiala de la ZF, DE CE cei din romania de la ZF faur, nu fac resetare la cutie si upadate-urile noi?

 

Fabricantul asa spune, la schimbarea uleiului se face resetare la cutie si eventual upadate-urile noi care apar.

Si acum sa-ti raspund tot eu. ZF de la noi NU vor sa faca, deoarece le convine sa se strice cutia si sa o repari la ei!! Te-ai prins, nu? :thumbsup:

 

Acum ii astept pe marii meseriasi sa-mi dea minusuri, ca de, i-am contrazis, :angel:

 

 

 

Punctual:

1. Ai tu vreo documentatie de la Bmw in care scrie ca trebuie facuta resetare dupa schimb ulei?

2. Zf Faur sunt reprezentanta oficiala a Zf in Romania, iti dai seama ca esti absurd cand spui ca le convine sa ti se strice tie cutia, nu? Si ei, ZF, fabricantul acestor cutii, nu recomanda schimbul cu pompa flush. Daca tu esti mai destept decat ei, felicitarile mele, fa-o tu cu pompa flush. Eu tind sa am incredere in specialisti, nu in folclorul de pe internet.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Singurul motiv pentru care ZF nu recomanda schimbul cu pompa flush e urmatorul

 

"Dear Sir

 

the following solution has been found for your request:

In ZF oil change manual, you do not have to flush the converter. If you flush the converter with cleaning products it can cause serious damage in the transmission."

 

Acest e mailul primit de la ZF.

 

 

 

Best regards

 

ZF

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Punctual:

1. Ai tu vreo documentatie de la Bmw in care scrie ca trebuie facuta resetare dupa schimb ulei?

2. Zf Faur sunt reprezentanta oficiala a Zf in Romania, iti dai seama ca esti absurd cand spui ca le convine sa ti se strice tie cutia, nu? Si ei, ZF, fabricantul acestor cutii, nu recomanda schimbul cu pompa flush. Daca tu esti mai destept decat ei, felicitarile mele, fa-o tu cu pompa flush. Eu tind sa am incredere in specialisti, nu in folclorul de pe internet.

 

 

 

Dar vad ca tare DESTEPT ESTI !! :LMAO: asta asa ca sa folosesc cuvantul tau. Si care sunt specialistii aia de care spui, ca vad ca nu dai nici un exemplu. Eu ti-am dat site original :blink:

 

In primul rand cunosc cel putin 4 masini BMW cu acest tip de cutie, care au facut de acum 3 ani schimb cu pompa flusch, plus ca un coleg ti-a spus clar ca a bagat ulei Liqui-moly si are si km. facuti si cutia merge perfect, dar tu..... tot BATMAN.

 

Daca esti asa meserias, nu ti-ai pus niciodata intrebarea: DE CE REPREZENTANTA A SCOS UPADATE LA CUTIE? DE CE OARE, SAU LA MOTOR? :blush: Plus ca BMW din 2013 a scos ATF 3+, de ce nu a pastrat vechiul ulei ATF 3! Te-ai prins.

 

Daca tot de dai asa atotstiutor, spune-mi si mie cate feluri de pompe flusch sunt? :wacko:

 

Si sa-ti raspund tot eu: Sunt doua feluri: una care schimba numai jumatate de cantitate de ulei, iar cealalta jumatate se baga cu motorul pornit, bagata in viteza si accelerat. ACEASTA POMPA FLUSH NU ESTE INDICATA PTR. CUTIILE 8HP .

 

Iar alta pompa care scoate si baga toata cantitatea de ulei. Aceasta pompa este buna si ptr. cutia 8HP. Acum te-ai prins :thumbsup:

 

Folclorul de pe internet, sunt firme mari si respectabile, asa ca n-are rost sa mai vorbim.

 

Iar tu cand iti vei schimba uleiul. sa iei original cu 260 lei litrul, ca de, scrie BMW pe bidon, sa nu pui Revanol sau Liqui-moly, ca ala este mai ieftin. :yahoo:

 

Zf, germania spune intradevar sa nu speli cutia cu solutii de curatare, cand schimbi cu pompa flush, asa ca trage singur concluzia

 

Si de ce reprezentanta BMW din Nurenberg,sau din Wina schimba uleiul cu aparat flush? Or fi romanii nostri mai meseriasi ca nemtii :thumbsup:

 

Tu faci ce consideri la masina ta, dar daca le explici si la alti colegi care citesc, macar vin-o cu documentatie, nu cu vorbe. :frantics:

 

Studiaza TIS-ul, sa vezi ce spune acolo. Este manualul de reparatii cu care lucreaza toate reprezentantele BMW, cel oficial, asa ca....

Edited by florin1967
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.