Jump to content

N46B20B garnitura pompa vacuum & aprindere senzor ulei


Recommended Posts

Salutare!

Am cumparat din Germania(m-a "ajutat" un prieten care locuieste acolo si care inainte era samsar in tara) un 118i, 1995cc, 95kw cu motor model N46B20B (conform CI)....plin de probleme.Am schimbat epuratorul, motorul valvetronic si garnitura capac culbutori (noxele erau peste limita si au respins-o la RAR).Ulterior am constatat ca la franare brusca scoate fum si miroase puternic in interior (posibil garnitura pompa vacuum).O alta problema este apriderea ...in reprize a senzorului de ulei atunci cand pornesc (se intampla pentru o secunda -doua , apoi se stinge). Sunt perioade de cateva zile cand nu se mai aprinde si apoi iar.Motorul valvetronic a fost schimbat la reprezentanta( o caruta de bani)si tot aici a fost pusa pe tester.Mi-au zis de garnitura/pompa vacuum si de senzor. Un sfat? recunoaste cineva simptomele si poate confirma diagnosticul dat ? Un specialist care poate schimba piesele si un cost al lucrarii? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Garnitura pompa vacuum(de fapt sunt doua, daca mai tin bine minte) sunt localizate in capatul motorului, spre parbriz(este un kit de reparatie) este responsabila de pierderi ulei, care ajunge ulterior sa picure pe evacuare si provoaca fum sub capota/miros de ulei ars in interior.cauta pe forum, este un subiect discutat.Pretul garniturilor este de ordinul zecilor de lei, mai mult costa manopera.

 

Senzorul ulei se mai defecteaza, este spre binele tau sa il schimbi.Cred ca este in jur de 300-400 ron acest senzor, cauta si tu pe sitre-urile de specialitate(epiesa, etc) si vezi pretul.

 

Un alt posibil defect al motorului respectiv sunt simeringurile supape, cauta pe forum topicuri cu acest subiect si vezi daca si motorul tau prezinta aceste simptome.

 

Ca sa identifici mai usor o anumita piesa/codul, intra pe www.realoem.com, introduci ultimele cifre ale seriei de sasiu si ai accest la toate reperele/codurile masinii tale.

 

succes!

Link to comment
Share on other sites

Garnitura pompa vacuum(de fapt sunt doua, daca mai tin bine minte) sunt localizate in capatul motorului, spre parbriz(este un kit de reparatie) este responsabila de pierderi ulei, care ajunge ulterior sa picure pe evacuare si provoaca fum sub capota/miros de ulei ars in interior.cauta pe forum, este un subiect discutat.Pretul garniturilor este de ordinul zecilor de lei, mai mult costa manopera.

 

Senzorul ulei se mai defecteaza, este spre binele tau sa il schimbi.Cred ca este in jur de 300-400 ron acest senzor, cauta si tu pe sitre-urile de specialitate(epiesa, etc) si vezi pretul.

 

Un alt posibil defect al motorului respectiv sunt simeringurile supape, cauta pe forum topicuri cu acest subiect si vezi daca si motorul tau prezinta aceste simptome.

 

Ca sa identifici mai usor o anumita piesa/codul, intra pe www.realoem.com, introduci ultimele cifre ale seriei de sasiu si ai accest la toate reperele/codurile masinii tale.

 

succes!

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.