Jump to content

BMW E91


qwerty84

Recommended Posts

quote name='Alex_wly' timestamp='1489656328' post='2392725']

 

deocamdata astept ce imi lipsea din arsenal sa imi pot face de cap:

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/yt-1720_zpsxdg1jedh.jpg

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/yt-17311_zpskgawkslk.jpg

 

 

Esti sigur ca, cricul acela si cele doua standuri reglabile se "impaca" bine?

Si eu am acel model de cric dar bratul sau extins fiind prea scurt m-a determinat sa cumpar alt cric, cu brat mai lung.

Desigur standurile sunt foarte bune; super-stabile!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Din specificatii suna bine si pe site e laudat de multi care l-au cumparat.

Pentru mine, sa fie in garaj pentru un schimb de roti, un set de placute, etc cred ca este suficient.

Iti spun dupa ce il primesc/probez daca mi se pare ok.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Salut qwerty, desi nu imi plac o secunda break-urile, al tau pare ceva mai wow si cu ocazia asta te felicit pentru tot ce faci pentru dansa.

 

Ajuta-ma te rog cu o informatie, imi place maxim cum se vede bordul la tine si am citit in prima pagina ce ai facut "-ceasuri 335d+lumina alba si inele de M3" , poti sa detaliezi putin te rog? Ai cumparat ceasuri, ai schimbat led-urile cu alb si ai pun inel de m3? Care e diferenta intre ceasurile pe care le aveai si cele de 335d? Acele cum le-ai facut rosii? Merci

Link to comment
Share on other sites

 

astea de 3T cred ca sunt ok. dar cand ridici cu cricul, unde il bagi, pentru ca banuieasca ca vei sprijinii masina pe suporti cand folosesti caprele?

 

una, E90 e vandut.

 

Multumesc,

diferente intre ceasuri sunt destule: de la cadranele luminiate pe margine, la display-ul mai mare.

poti cauta pe google "bmw e90 high cluster" si iti vei da seama daca le compari cu ale tale.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E90/e91_2008_8_zpsfas2p1ha.jpg

 

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E90/28012012169.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din specificatii suna bine si pe site e laudat de multi care l-au cumparat.

Pentru mine, sa fie in garaj pentru un schimb de roti, un set de placute, etc cred ca este suficient.

Iti spun dupa ce il primesc/probez daca mi se pare ok.

Daca vrei doar sa ridici ocazional doar o parte a masinii cricul acela doar ce va intra sub acele plastice de ridicare. In schimb sa ai grija ca greitatea masinii poate indoi iremediabil plasticele acelea iar daca ai cumva cric pliabil (de E46..) suportul dinspre masina nu va mai intra la nevoie in acel patrat. Recomand sa folosesti o bucata de cauciuc tare sau lemn care sa adapteze cricul cumparat si punctul de ridicare.

 

Asa cum a spus si Rcc-67 (si mi-am amintit si eu..) ca sa folosesti caprele acelea un cric trebuie montat, pe centru masinii sunt doua puncte de ridicare, in fata sau in spate dar sunt un pic mai jos iar cricul luat este aproape imposibil de folosit acolo.

Caut si arat modelul care intra acolo.

https://aparat-de-ridicat.compari.ro/gebotools/cric-tip-crocodil-3t-cu-ridicare-rapida-cod-gbh01752-gbh01752-p328077611/

 

Sau exact dimensiunile celui folosit de mine:

http://www.sgs-engineering.com/garage-equipment/trolley-jacks/tj2-5lp-low-profile-garage-trolley-jack

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi s-a ars un bec pe AE si ma gandeam sa incerc led, cu toate ca sunt setat pe OE....la fostul e90 aveam cand era nLCI si nu am fost incantat.

asa ca daca aveti vreo recomandare....si as vrea sa stiu daca pun LED CREE mai este functional acel dimming pe pozitie/DRL.

Link to comment
Share on other sites

De unde ti-ai achizitionat ceasurile de bord ? Si eu vreau :)))

Canalele pentru frana, se pot monta doar daca ai M packet?

am eu cu 600 lei ceasurile.te mai costa 150 schimbat eeprom, plus schimbat leduri si inele de M3....ajungi cam la 900 lei.

mai vrei:)

 

se pot monta in orice situatie canalele de aer.

 

ieri am montat canalele de aer pentru frane, rotile de vara si folia portocali pe proiectoare....pe timp de ceata mi se par mult mai eficiente asa.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170321_112751_zpse6j5ai1g.jpg

Link to comment
Share on other sites

am eu cu 600 lei ceasurile.te mai costa 150 schimbat eeprom, plus schimbat leduri si inele de M3....ajungi cam la 900 lei.

mai vrei:)

 

se pot monta in orice situatie canalele de aer.

 

ieri am montat canalele de aer pentru frane, rotile de vara si folia portocali pe proiectoare....pe timp de ceata mi se par mult mai eficiente asa.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170321_112751_zpse6j5ai1g.jpg

 

Daca vrei sa faci ceva placut ochiului, te costa :D

Legat de canalele de aer, ai ceva poze cum se monteaza ?

Frumoasa masinuta 🚘

Link to comment
Share on other sites

Am observat parametrii tai la DPF. Si mie imi arata cu minus la Exhaust temperature si nu am avut inca probleme. Nu am resetat DPF, am depasit si eu pragul celor 200.000km. Urmeaza luna aceasta 220.000 :)

 

Tips-urile arata grozav! Imi trimiti un link de unde le-ai cumparat?

 

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

In ISTA-D, un modul cu verde inseamna modul fara erori, modul cu galben = modul cu erori stocate pe el, modul cu rosu = modul care nu raspunde.

 

Ca ai DDE cu galben nu inseamna clar problema la DPF, poate fi din n cauze, inseamna strict ca ai erori stocate pe motor. (da, DPF-ul poate fi o cauza dar nu numai el).

 

Am observat parametrii tai la DPF. Si mie imi arata cu minus la Exhaust temperature si nu am avut inca probleme. Nu am resetat DPF, am depasit si eu pragul celor 200.000km. Urmeaza luna aceasta 220.000 :)

 

Tips-urile arata grozav! Imi trimiti un link de unde le-ai cumparat?

 

Drumuri bune!

COntorul ala scade in functie de niste parametrii, nu merge 1:1 cu km masinii asa ca poate "tine" si pana la 280k km, sau il poti reseta cand vrei cu 2 clickuri in ISTA, nu face absolut nimic.

 

 

Am vazut multe masini cu 200k km+, contor expirat, masina inregistra eroare de DPF dar valorile erau bune, asa ca dupa resetarea contorului indica ca mai tine dpf-ul 200 000km si masina mergea bine. Dar am vazut si cu 120 000km, contorul mai avea mult dar DPF infundat bine de tot :)

Edited by Kenbobo
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

iti dai seama ca am verificat eraorea si despre DPF este vorba.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170222_190637_zpsc91ul4m6.jpg

 

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170222_190128_zpsaik3s5ze.jpg

intrebarea mea este daca dupa pragul de 200.000k ii apare si lui cu galben chiar daca valorile sunt ok.

stiu ca as putea sa il resetez,dar este fix acelasi lucru, doar ca nu mai am DDE cu galben

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

DPF-ul poate sa fie foarte bun fara probleme si tot sa-ti apara eroarea deoarece ajunge el sub pragul respectiv din "soft", adica sub pragul de 60.000 km durata de viata. Reseteaza-l si daca e ok nu o sa-ti mai apara erori pe el Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Exact la fel imi apare si mie modulul DDE, cu galben. Si mie imi da aceeasi eroare si valorile sunt aproximativ asemanatoare. Eu nu am diagnoza dar cand ajung la un prieten care are, iti postez o poza. DPF-ul meu mai are aproximativ 50.000km. Masina are 218.000km acum
Link to comment
Share on other sites

cu putin timp in urma am montat rotile de vara.

toate bune atunci, dar azi pentru ca am avut drum la bucuresti am fost la autosoft sa echilibrez rotile.

nu bateau, dar nemtii sunt afoni la echilibrat (cred), pentru ca aveam 100g-150g pe roata...clar erau bine, dar probabil nu stiu sa invarta anvelopa pana iese putin.

intr-un final le-am scos la 20g-40g.

surpriza a venit de la amortizorul spate, care a picat dintr-o data.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170327_114723_zpsu824ayrk.jpg

 

asa ca am comandat bilstein B4 pentru spate...urmeaza un test si pentru cele fata...deocamdata ne-am apucat de treaba.

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170327_171648_zps2bmemrmo.jpg

http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170327_171700_zpsf1jxifmn.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si eu ar trebui sa schimb amortizoarele pe spate, cele de pe fata au fost schimbate in Germania in urma cu 20.000km, in reprezentanta. Mi se pare ca masina este mai joasa pe spate decat pe fata si ma enerveaza, plus ca spatele mi se pare putin mai moale. La ce pret ai ajuns cu amortizoarele?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.