Jump to content

Probleme DTC eroare 5e20


Recommended Posts

Buna seara. La masina personalĂŁ, BMW 116i, an 2005, am eroarea 5e20 " pressure sensor error of internal unit" si se afiseazĂŁ cu galben martorul frâna de mana si de stabilitate( A cu un cerc cu SĂŁgeata). Eroarea nu mergea strânsĂŁ absolut deloc. Am cumpĂŁrat o unitate abs/ESP second hand, iar la un service am montat-o pe masina, anulând si senzorii prezenĂâşi. Dupa 10-15 km de mers, cei doi martori s-au aprins iar. A mai avut cineva eroarea aceasta? Si cum a rezolvat problema? Din cate am citit, foarte multe BMW seria 1 din 2003-2008 au aceste "bube"...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut.

 

Aceeasi eroare am si eu.Se aprinde martorul de pana in bord, taie acceleratia in curbe stranse la dreapta, intra DTC cand nu ar trebui.

Am fost la service(Bmw) si zicea ca e unitatea de abs defecta. Mi-au dat ei un cod la piesa ce trebuie cumparata (3451 6794646) , dar pe masina am alt cod(3451 6772213).

Pot exista probleme de incompatibilitate?

Am comandat piesa second, pe net si vreau ca in weekend sa o schimb, acasa.

Masina o am de 2 luni , am si un cablu K+Dcan, am Inpa instalat si Ncsexpert.

Cu Inpa am vazut cum se scaneaza dar cu Ncs nu am lucrat pana acuma.

Am gasit pe net cum ar trebui facut:

 

http://blog.obdii365.com/2015/04/06/bmw-e39-dscabs-module-coding-with-ncs-expert-step-by-step/

 

Poate cineva confirma ca e corecta codarea la Dsc din linkul de mai sus?

Am gasit pe net mai multe variante de codarea cu diferite programe, dar asta se pare ca e cea mai usoara.

 

Masina e un E90 ,318D, 2006, m47, 185000 km.

 

Daca aveti ceva recomandari dintre cei care a-ti trecut prin asta va astept.

Link to comment
Share on other sites

Am primit azi modulul comandat de Abs dar nu seria corecta, pe masina am 34516772213 si am primit 34516771486.

De la Bavaria am primit codul 34516794646 ptr piesa de schimb ce ar potrivi la masina mea,acesta l-am si comandat.Acelasi cod e si pe ReolOem.

Ce ziceti potriveste modulul primit sau sa il trimit inapoi?

Mersi.

Edited by Ioan.G
Link to comment
Share on other sites

E ciudat ca nu-mi apar codurile pe etk sau pe bmwfans, vroiam sa vad daca imi da cod inlocuitor, e normal sa aiba alt cod daca este inlocuitor pentru cel vechi.

 

Deci tu pe masina ai 34516772213

Ai primit ce ai comandat tu 34516771486

Si cei de la bmw ti-au dat codul 34516794646

 

Sunt 3 coduri acolo, ti-as fi zis cu siguranta daca mergeau verificate codurile, nu stiu de ce nu le gaseste gen ca si cum nu ar exista desi pe google apare piesa dupa codul ala.

 

Edit: LINK AM GASIT

 

Am gasit dupa codul 34516794646 urmatoarele:

 

Part number Production ended

1 34 51 6 794 646 production

2 34 51 6 774 071 27.05.2009

3 34 51 6 771 693 30.09.2005

4 34 51 6 770 590 11.05.2005

 

Adica asta ultimul de ti l-au dat de la bmw este cel care se face acum si le-a inlocuit pe acelea mai vechi listate mai sus, dar referinta ta de pe masina nu se gaseste printre ele.

 

Dupa codul tau de la masina si ce ai primit nu le gaseste...

 

Pe codul de la Bmw intradevar imi da ca se potriveste inclusiv pe motorul de E87 116 i.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi de info. :thumbsup:

 

Discutam cu cineva care a trecut prin asta si imi zicea, ca pot schimba doar partea metalica a unitatii, adica motorul de abs si partea electronica sa ramana de la unitatea mea , in felul acesta nu mai trebuie codat.

 

E important sa fie acelasi cod pe amandoua motoarele zicea el.La mine am 2074 pe amandoua.

 

E valabila varianta asta?

Edited by Ioan.G
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am exprimat prea bine.

 

Piesa cumparata e de la o firma de dezmembrari, asa mi-au recomandat si cei de la Bmw ptr ca e foarte scumpa piesa noua.

 

Am comandat piesa dupa codul primit de la Bmw dar am primit prin curier o piesa cu alt cod.

 

As vrea sa rezolv cu masina cat mai repede ptr ca am nevoie de ea la servici.

 

Edited by Ioan.G
Link to comment
Share on other sites

Revin cu info.

 

Am demontat blocul de aluminiu cu pompa doar, de la unitatea cumparata, montat impreuna cu partea electronica de la unitatea veche si totul functioneaza bine.

 

Am facut cateva ture, nu am nici o eroare, functioneaza si abs, pot activa/dezactiva Dtc.

 

Ptr aerisire am folosit Inpa.

 

Schimbarea pompei de pe o unitate pe alta dureaza maxim 5 min, sunt 2 suruburi pe unitate.

Munca a durat in jur de 2 ore, cel mai mult a luat aerisitul.

 

Codul de pe blocul de aluminiu trebuie sa fie acelasi ca sa functioneze, in cazul meu 2074.

 

Daca nu aveam nevoie de masina sigur nu faceam asta, returnam piesa si asteptam piesa cu codul potrivit.

 

Nu am avut nevoie de codare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.