Jump to content

M5-E60-V10


sLNTHHH

Recommended Posts

Buna seara dragi posesori ai marcii BMW , nu de mult am intrat in posesia "legendei" M5 e60 si odata cu asta am intampinat o problema cu tot ce tine de tehnologia de care acest automobil beneficiaza.

In primul rand cutia tip SMG in este straina si totodata butoanele care inconjoara schimbatorul. Din nefericire pentru mine nu detin o carte de instructiuni a masinii de aceea sunt aici pentru a va cere ajutorul in aceasta privinta , detalii despre utilizarea cutiei tip SMG , respectiv a butoanelor sau cer a ma indruma catre cineva care vinde un manual de instructiuni marca E60 M5

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit in familia BMW si felicitari pentru alegere :goodjob:

 

 

maxresdefault.jpg

 

 

Legat de butoane: abia cand apesi butonul POWER beneficiezi de toti cei 507cp, in rest ai doar 400.

 

DSC: butonul acesta activeaza/dezactiveaza controlul dynamic al stabilitatii (dynamic stability control)

 

EDC: din acest buton setezi duritatea suspensiei

 

 

Butonul acela cu liniute, de sub schimbator seteaza rapidititea si cat de lin sau brutal sa schimbe cutia.

 

 

Mai multe poti citi aici:

 

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/154757-smg-gearbox-settings-help-best-mode.html

 

 

Plus documentul oficial: https://drive.google.com/file/d/0B4ofQRtnwv50MFJfZUdmZlVVVFE/view?usp=sharing

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!!

 

Cum ti se pare?

Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2).

 

Fa-i un video te rog!

  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit in familia BMW si felicitari pentru alegere :goodjob:

 

 

maxresdefault.jpg

 

 

Legat de butoane: abia cand apesi butonul POWER beneficiezi de toti cei 507cp, in rest ai doar 400.

 

DSC: butonul acesta activeaza/dezactiveaza controlul dynamic al stabilitatii (dynamic stability control)

 

EDC: din acest buton setezi duritatea suspensiei

 

 

Butonul acela cu liniute, de sub schimbator seteaza rapidititea si cat de lin sau brutal sa schimbe cutia.

 

 

Mai multe poti citi aici:

 

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/154757-smg-gearbox-settings-help-best-mode.html

 

 

Plus documentul oficial: https://drive.google.com/file/d/0B4ofQRtnwv50MFJfZUdmZlVVVFE/view?usp=sharing

 

 

 

 

MULTȚUMESC FOARTE MULT , DE FOARTE MARE AJUTOR , MULTUMESC INCA O DATA !

Edited by sLNTHHH
Link to comment
Share on other sites

@WIN60 , nu pot sa ma pronunt deocamdata , detin masina de 48 de ore , pot spune doar ca se intampla ceva incredibil atunci cand pui piciorul pe acceleratie cu atitudine 😂

Momentan inca ma aflu in stadiul de studiu, in viitorul apropiat voi impartasii cu voi mai multe din frumusetea oferita de aceasta serie , M5 e60

 

👍

 

Va multumesc tuturor !

Edited by sLNTHHH
Link to comment
Share on other sites

@WIN60 , nu pot sa ma pronunt deocamdata , detin masina de 48 de ore , pot spune doar ca se intampla ceva incredibil atunci cand pui piciorul pe acceleratie cu atitudine 😂

Momentan inca ma aflu in stadiul de studiu, in viitorul apropiat voi impartasii cu voi mai multe din frumusetea oferita de aceasta serie , M5 e60

 

👍

 

Va multumesc tuturor !

 

 

Cred si eu ca e din alta lume cum sta pe drum...cum accelereaza si cum se aude..poze poze!

 

Poti sa spui un pret te rog? Daca nu aici in privat, pentru propria curiozitate?

Link to comment
Share on other sites

Cred si eu ca e din alta lume cum sta pe drum...cum accelereaza si cum se aude..poze poze!

 

Poti sa spui un pret te rog? Daca nu aici in privat, pentru propria curiozitate?

 

 

 

Pai un pret iti spun eu ca au facut un comparativ in penultimul Autobild intre asta si un Active tourer tot de la BMW..........pe la 27k euro bucata.M-ul avea pe la 100k km iar coaja aia in 3 pistoane era de noua.Performante de vis cu costuri pe masura...2000 euro franele ,suspensia 1000 parca.consum 17 l/100km MEDIA. si tot asa .Baietii de la AB spuneau ca este foarte important ca masina sa fi fost servisata bine , altfel te trezesti ca sacul nu are fund.

Oricum interesanta comparatia facuta de ei .....cica nu sau fabricat prea multe M-uri dealea.

Edited by dorubimotoru
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna seara dragi posesori ai marcii BMW , nu de mult am intrat in posesia "legendei" M5 e60 si odata cu asta am intampinat o problema cu tot ce tine de tehnologia de care acest automobil beneficiaza.

In primul rand cutia tip SMG in este straina si totodata butoanele care inconjoara schimbatorul. Din nefericire pentru mine nu detin o carte de instructiuni a masinii de aceea sunt aici pentru a va cere ajutorul in aceasta privinta , detalii despre utilizarea cutiei tip SMG , respectiv a butoanelor sau cer a ma indruma catre cineva care vinde un manual de instructiuni marca E60 M5

Va multumesc !

Salut si felicitari! Sa te bucuri de ea. Cred totusi ca ai gresit forumul, ar fi trebuit sa publici evenimente de genul asta pe forumuri prin germania pentru ca la noi in RO nu vei auzi de pe la alti membri decat cat te costa sa schimbi cutia, throttle actuatorul sau pompa pentru vanos:) Pe mine cel mai mult ma enerveaza intrebarea romaneasca "cat consuma":))) Pentru mine consuma mai putin decat o masina care consuma 5 la suta pentru ca satisfactia de a conduce un M5 este incredibila. Este o masina care ma face sa zambesc, este absolut magnifica!!! Pleci suparat de la service ca ai dat bani multi la reparatii(ceea ce e relativ)

si pana acasa uiti de tot.... de griji.. de tot... vrei doar mai mult..si mai mult din M5

Edited by Parintele Deceneu
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

SMG, e ca o cutie manuala normala dar cu comanda electro-hidraulica, nu trebuie sa te sperii, verifica doar de cate "launch control" a avut parte. Am inteles ca dupa 3 plecari de genul asta zboara garantia, sau asta era la m3...

Oricum nu-ti bate capul prea tare, bucura-te de masina.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

SMG, e ca o cutie manuala normala dar cu comanda electro-hidraulica, nu trebuie sa te sperii, verifica doar de cate "launch control" a avut parte. Am inteles ca dupa 3 plecari de genul asta zboara garantia, sau asta era la m3...

Oricum nu-ti bate capul prea tare, bucura-te de masina.

launch control nu are efecte atat de severe asupra ambreiajului. Eu am multe la activ cu acelasi ambreiaj si inca e ok. Ideea este sa nu faci LC unul dupa altul. Asta cu garantia e aberatie...

LC este prezentat in manualul masinii... masina este incredibila... cere abuz... poti sa dai in ea ca surdu-n clopot!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.