Jump to content

Scurgeri ulei turbina


lazarcosmin92

Recommended Posts

Sal.am fost azi ka un mecani si mi.a zis ca imi piede ulei pe la returul de la turbo..e46 in speta 136 cp... mi.a zs ca se schimba nu stiu ce garnitura, insa nu am inteles exact deoarece se grabea si a plecat..despre ce este vorba mai exact? As dori niste pareri daca se poate deoare urmeaza sa.i fac schimbul de ulei si vreau sa vad despre ce este vb.am 8000 de km si am obs ca niv pe joja este intre min si max , deoarece pierdea ulei pe ka returul turbo
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

depinde cat ulei pierde....adica curge siroaie sau transpira un pic. Se inlocuieste garnitura (O ring) dar nu stiu daca asta te salveaza complet de problema. Daca turbina nu fluiera, inseamna ca e ok si daca masina trage cum trebuie nu-ti face griji. SChimbi eventual furtunul ala complet si aia e. Cumpara-l pe original si nu vei avea surprize.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

post-86206-0-82651600-1538681394_thumb.jpg salutmasina e un e90 2006 320d

in urma unui consum destul de mare de ulei (shell bmw 5w30) estimez cam 1 litru la 1500-2000km am desfacut astazi furtunul ce duce de la filtrul de aer la turbina.

inainte de aceasta operatiune am mai verificat egr si admisia care este curata, foarte putin ulei in egr care in alt post m-i s-a spus ca este normal.am verificat daca arunca ulei si gaze pe la joja la cald si la rece si se pare ca e ok. fum alb sau albastru nu am observat sa scoata.masina trage bine insa am acest consum de ulei.

 

am gasit ulei la turbina si pe furtunul scurt care intra in furtunul care duce de la filtru la turbina asa cum se vede in pozele atasate

 

 

de unde vine acel furtun care e marcat in poza cu rosu?am probleme cu turbina daca am ulei acolo? se pare ca am si joc in ax la verificare cu mina se misca foarte putin nu pot sa estimez cam cat .

post-86206-0-45141000-1538681412_thumb.jpg

post-86206-0-66941500-1538681435_thumb.jpg

post-86206-0-35559700-1538681448_thumb.jpg

Edited by ionut79
Link to comment
Share on other sites

Alea sunt reconditionate 100%. Daca vrei treaba buna si un pret ok, mergi la AVD turbo si reconditioneaz`o pe asta actuala. N`o sa mai ai probleme dupa cat timp tii masina. O sa te coste in jur de 1500 lei toata treaba.
Link to comment
Share on other sites

da m-am lamurit.se pare ca e sigur defecta turbina.am dat astazi jos furtunul de la turbina si de la intercooler la egr aveau ceva ulei.insa am verificat din nou jocul in ax al turbine.daca jocul sus-jos si stanga-dr. par ok jocul axial e foarte mare,estimez cam 0,5cm.turbina fluiera si se pare ca ea este cauza consumului mare de ulei.din ce am citit jocul axial nu trebuie sa fie deloc.masina trage perfect in toata plaja de turatii.

merci de recomandare All.1500 cu tot cu demontat-montat la AVD?

Edited by ionut79
Link to comment
Share on other sites

am intrat pe site avd la mine costa 1000 fara tva ddemontat si montat pe masina nu.

a mai recond cineva la ei?probleme dupa?

as vrea sa o trimit la ei,dar nu stiu astept mai multe pareri.nu as vrea sa dau banii degeaba

multumesc

 

Te va costa mai mult de o mie de lei cu siguranta. Eu as pregati undeva la 2 mii sa fie ok totul

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am intrat pe site avd la mine costa 1000 fara tva ddemontat si montat pe masina nu.

a mai recond cineva la ei?probleme dupa?

as vrea sa o trimit la ei,dar nu stiu astept mai multe pareri.nu as vrea sa dau banii degeaba

multumesc

 

Ex. de pret pentru turbo nou(nu reconditionat/remanufacturat): 3900 roni(tva inclus) pentru e87/2000cmc; garret-4200 roni(tva inclus) pentru e38/3000cmc.

Pretul poate varia foarte mult de la un furnizor la altul pentru acelasi articol.

Link to comment
Share on other sites

am intrat pe site avd la mine costa 1000 fara tva ddemontat si montat pe masina nu.

a mai recond cineva la ei?probleme dupa?

as vrea sa o trimit la ei,dar nu stiu astept mai multe pareri.nu as vrea sa dau banii degeaba

multumesc

 

Am reconditionat turbina la ei (520d E60 N47 euro 5), am discutat cu ei de la inceput ca nu o sa-mi de-a alta turbina, doar o sa schimbe "miezul", azi am trimis-o, maine a ajuns, au facut-o in aceeasi zi si au trimis-o, a 3-a zi mi-a ajuns inapoi de la ei.Evident ca e alta turbina cu totul, am facut poze la codurile de pe carcasa turbinei, nu mai e aceeasi, la telefon a inceput sa se balbaie, nu am stat sa o mai trimit inapoi si alte complicatii, am vazut ca pierd ulei dupa vreo 3 luni de la reconditionare pe la un surub din ala de strangere al turbinei, mai stau putin si o trimit inapoi in garantie, are o problema, cred ca are geometria inchisa la maxim pentru a putea sa "reziste" in garantie 100%, pe la 200 km/h blana in a 5-a intra cand si cand in limitare, ori o opresc si isi revine ,ori o las usor 1 minut si isi revine, am inteles ca fiind geometria inchisa la maxim nu stiu cum nu suporta nu stiu ce temperatura, asta mi-a zis Dragos de la CompleteChip...a mai trimis o cunostinta turbina la ei, a iesit ok, nu stiu ce sa zic despre ei, eu nu am mai avut chef sa dau turbina jos sa o trimit inapoi la ei, insa o sa vreau sa fac asta.

Am avut de ales intre ei si Bogdan MBI din Bucuresti. Pretul;a fost de 1200 lei cu tot cu TVA, mi-au zis ca daca mai era geometria sau actuatorul ma costa inca 300 lei desi au fost bune, motivul pentru care am trimis-o este ca aveam ulei acolo in spatele ulei, in schimb mergea perfect. Trebuie schimbat uleiul+f ulei+ furtunul de retur de ulei de la turbina pentru a avea garantie in caz de ceva.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut peste 40 turbine la Robnec si nu am avut nici-o problema. La masina personala (E60 M47N2 163hp) m-a costat 800lei schimbat tot inauntru + curatat cu ultrasunete + reglat pe banc. La geometrie a schimbat decat coroana, restul era ok. Garantie 1 an fara limita de km sau obligatii specifice de montaj
Link to comment
Share on other sites

corect.ma progtamez la avd. revin dupa cu review

Sa Nu Uiti Sa Raportezi Aici Daca Consumul de Ulei S-a Oprit Cu Ocazia Reconditionarii Turbinei.

 

Intr-adevar jocul este de considerat indeosebi daca este axial (adica in lungul axului) dar si radial (lateral) poate sa reprezinte un motiv de reconditionare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.