Jump to content

Pornire grea la -10 grade


Recommended Posts

Salutare! Masina : 120d e87 2005 fara dpf .

Am dat sa pornesc masina ieri si dupa vreo doua incercari esuate, a murit bateria. Erau -10 grade si masina era nepornita de vreo 5 zile . Am luat baterie noua si dau sa pornesc motorul insa a invartit de cateva ori pana ce a pornit. A scos ceva fum alb cateva minute.

Am dat o tura cu masina, se comporta normal, motorul functioneaza foarte bine, fara oscilatii , vibratii etc.

Azi am pornit-o iar insa nu a luat-o din prima si a pornit foarte greu la a doua incercare.

Precizez ca bujiile si releul sunt noi,Beru, schimbate recent, bateria acum este noua iar ca si motorina folosesc doar Mol Evo diesel . La -3 grade a pornit relativ ok cu bateria cea veche.

 

Sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

Nu e normal!

Motorina MOL EVO folosesc si eu si povesteam intr-un alt topic ca fara sa vad martorul de bujii pe bord, porneste impecabil de la prima cheie, abia ca il da peste cap demarorul. Asta la -16 cat au fost azi, masina nepornita de vineri.

Trebuie vazut sa nu ai in continuare probleme cu bujiile sau releul, chiar daca le-ai schimbat recent. Asta inseamna diagnoza prima data.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e ok. Am pornit-o pe-a mea ieri la -13, a pornit ca vara. Nu am văzut sa faca ceva diferit.

La tine pot fi cauze gen motorina proasta, sau fără aditiv, sau mai rau, lungită cu apa (dar nu cred).

Sau ulei mai gros, neconform?

 

Ps. Eu am exclus bujiile si releul, daca ai zis ca le-ai schimbat.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Asa zic si eu , ca nu este normal . Motorina eu zic ca este ok, chiar am completat rezervorul aseara tot cu Evo diesel. Uleiul este cel original Bmw, 5w30 si este schimbat de vreo 4000 km si are maxim 4 luni . O sa merg si la un tester maine , sper. Vroiam sa aud niste pareri inainte.
Link to comment
Share on other sites

La mine si uleiul e 5W40 si nu exista probleme.

Ori releu/bujii, ori motorina cum zici tu. Ori chiar o neetanseitate in alimentarea cu motorina.

In Passat a bagat tata motorina normala de Petrom si a pornit extraordinar de greu. Cam dupa 20-30 secunde de invartit, motor care alta data pornea frumos si la -20.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat :). Problema: cablul de alimentare a releului de bujii .

Se pare ca , desi bujiile si releul erau noi, acestea nu functionau. Au schimbat toate piesele cu unele noi, pe garantie, si tot nu functionau :)) , de unde a rezultat problema. SOLVED! Azi, la -9 grade, a pornit din prima, imediat. :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat :). Problema: cablul de alimentare a releului de bujii .

Se pare ca , desi bujiile si releul erau noi, acestea nu functionau. Au schimbat toate piesele cu unele noi, pe garantie, si tot nu functionau :)) , de unde a rezultat problema. SOLVED! Azi, la -9 grade, a pornit din prima, imediat. :D

 

Aceeasi problema am avut-o si eu, dar foarte greu si-a dat seama electricianul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.