Jump to content

F10 525d M-pack+ Black Saphire


flavius.paul

Recommended Posts

@Kenobo - corect, am avut experiente ok cu ei, dar de data aceasta as incerca altceva.

 

@six in line - Apreciez si Merci! Doamne Ajuta. In esenta tot a diesel de 4 cilindrii se va auzi, caci altceva n-am sub capota, ca scrie Akrapovic pe tips e doar placebo vizual :D Dar.... va fi o curiozitate cum se va auzi. Nu stiu daca se merita sa maresc diametrul de teava (de fabrica e de 60mm), daca sa fac downpipe. Ramane de vazut ce pasare mai apar peste noapte.

 

Intre timp, astazi alte pasarele au fost implinite!

 

Codari:

- Pornire Soft lumini pozitii (merg doar pe la numerele de inmatriculare, dar in schimb functioneaza la inchdiere) nu inteleg de ce nu merge si pornirea soft - mai studiez

- Afisare viteza digital in BC, Coborare Oglinda dr. in marsarier, inchidere/deschidere oglinzi la inchiderea si deschiderea masinii

- Setari Audio din echiparea Bang & Alufsen active!!! Cele 2 moduri surround sunt foarte interesante fata de bifa clasica ce am avut-o inainte.

 

In poze imi puteti vedea setarile personale din echiparea Harman Kardon (16 difuzoare) care ma multumeste , as mai adauga totusi un subwoofer de calitate ce l-am oprit de la fosta masina (statie si sub Alpine Type R) - dar nu stiu unde sa le integrez mai bine si profi. Sunt colegi care au montat asa ceva?

 

Totodata, astazi am montat si pragurile luminoase la portierle spate - multa treaba si migaleala (de 2x mai greu decat pe fata), iar daca tot am luat lumina de la cele din fata, am zis sa pun lumina si sub scaunele din fata pentru lumina la pasagerii din spate - foarte ciudat ca un f10 cu pachet de lumini nu exista cu chestia asta din fabrica (nici ca optiune).

post-8508-0-30585000-1484689103_thumb.jpg

post-8508-0-81828200-1484689103_thumb.jpg

post-8508-0-29301100-1484689104_thumb.jpg

post-8508-0-74964300-1484689104_thumb.jpg

Edited by flavius.paul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina ! Sa o stapanesti sanatos !

 

Cum ti s-a parut audi-ul ? Este rigida ca un seria 3 sau se poate compara cu f10 ?

Ma bate si pe mine gandul ca urmatoare masina sa fie un audi a4 b9 ( cred ca in 2016 a aparut ) in cazul in care BMW nu lanseaza ceva mai interesant. Ce-i drept, peste 2-3 ani, cand scad preturile la modelul asta, dar e bine sa-mi fac planuri :)

Link to comment
Share on other sites

Multam fain Kosmog!

 

Cred ca-mi cunosti vechea masina vanduta in toamna.... m-am desparitit cu greu dupa tot ce s-a investit, dar mi-am dorit prea mult un f10 ca sa nu fac miscarea.

Prin urmare...era mai soft ca un e90, eu rulam pe o setare cat de cat soft, cu amortizoare Sachs oem si arucri eibach pro kit pentru a fi undeva la mijloc, mai dur de atat nu-mi doream. F10-ele e cu mult peste la confort , are poate un mare plus pentru ca detine suspensia EDC ce e optiune rara pe un N47, iar cand voi pune si pe f10 arcurile eibach voi rezolva feeling-ul de balena, (se lasa pe spate destul de bine cand intra tot clupul de 550nm in actiune). O alegere inteleapta B9-ul..

 

Intre timp, frumusestea mea, nu se mai poate oprii din rasfat!

 

Au mai aparut pe ea prelungirea bara fata de la RDX Germania + Eleron luneta + Eleron portbagaj din FIBRA Carbonfrantics.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

odata cu codarea B&O la sunet, se schimba ceva? sau e doar vizual. am acelasi sistem ca al tau si stiu sa imi codez asta, dar banuiam ca e doar ceva vizual acolo, de asta intreb.

adica e diferenta intre moduri sau e doar ca inainte (bifat / nebifat), dar ca scrie altceva?

 

keep up the good work!thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Iti pui mari sperante in eibach ca vei scapa de feeling-ul de balena ... asa am crezut si eu pe e60, din pacate nu e asa. Se imbunatateste putin, dar nu cum crezi tu ... eu tot de pe e90 am venit, asa ca pot face o comparatie.

Poate daca o sa pui si barile de torsiune de M5 sau eibach, atunci vei simti o diferenta.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

@hars - da, codarea B&O implicit schimba si felul cum gandeste amplificatorul efectul surround, inainte era doar bifa On/off, acum de ex pe studio, sunetul e mai ingust ca efect de spatialitate dar mai viu, pe Expanded, e mai largit ca senzatie, mai spatial, dar mai taie din acea vietate ce e pe Studio.

 

@lucianWRC - Auuuch, e cam tristuc atunci, ma gandeam ca va face difierenta simtitotare prezenta lor la efectul de lasare fata - spate pe franca / accelerare. Inainte de eibach-urile de pe e60, ce arcuri avea masina?

 

@Kosmog - Doamne ajuta! Important e sa-ti creeze placere alegerea.

Link to comment
Share on other sites

@lucianWRC - multam din info, inseamna ca prea multe lucruri in privinta feeling-ului de balena nu prea putem face, m-ai pus pe ganduri cu barea de torsiune M.

 

@ovy318i - Merci fain! Cred ca ne stim din vedere din trafic, imi pare bine sa ne revem si aici :D

 

@six in line - Apreciez, Multumesc - Mie unul mi-a placut designe-ul lor, mai urmeaza sa-i adjustez unghiul de cadere la prelungire si va arata mai bine.

 

 

Intre timp, mi-a mai sosit o surpriza ce da o nota aparte interiorului. Genul de detaliu ce face copilul din noi fericit - maine, poze hyper.gif

 

Astazi s-au mai comandat tampoanele motor, cutie, am cateva neplaceri fonice de la unul din tampoane (rezonanta la interior cand sta la relanti, zgomot metalic la pornire pt. o fractiune de secunda, si umba motorul destul de bine prin habitaclul lui). Voiam sa va mai intreb... exista kit de reparatie timonerie?

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4437_zps85ugvfoj.jpg

 

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4446_zps5r3bv3qd.jpg

 

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4444_zpsverystjr.jpg

 

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4457_zpstaukwnp4.jpg

 

Mulțumesc "six in line" și eu unul sunt foarte extaziat de algere, mai ales de feeling-ul cum se schimbă acum trepele cu precizie si senzatie de cursă mai scurtă. Am zis cp pentru el merita să-mi scot aparatul foto de la naftalină și să-l pun mai bine în valoare rolleyes.gif

Edited by flavius.paul
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Incet incet dispare si dorul dupa ultima pasiune in care am.... investit, mult :D

 

O noua zi, o noua bucurie de rasfat pentru balenuta, astazi am decis sa schimb tampoane vechi OEM, cu o pereche de tampoane Lemforder.

 

Cum se manifestau inaintei: la relanti era o usoare rezonanta in masina, cand trageai de motor se misca lateral destul de bine, iar la pornire am un fel de zgomot metalic pana termina de invartit electromotorul. Oprirea motorului fiind imaculata atat inainte de schimbarea tampoanelor cat si dupa.

 

Asadar, dupa schimbarea lor, am sesizat ca cele vechi erau tasate iar motorul sta acum mai sus ca pozitiei cu 7-8mm aprox, zgomotul de rezonanta la relanti a disparut, 0 vibratii in volan/ schimbator (wow), dar s-a pastrat inca acel zgomot metalic la pornire. (banuiti ceva din exprientele voastre?)

 

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170121_125817_zpsgjdslbfg.jpg

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.