BMWClub: Probleme e46 316i valvetronic - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme e46 316i valvetronic Probleme pornire Rate Topic: -----

#1 User is offline   Tibidb 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 29-December 16

Posted 14 January 2017 - 18:28

Salutare! Am un e46 compact 316i motor 1800 valvetronic din 2003. Detin masina de cateva luni si nu am avut probleme cu ea pana acum cateva zile cand la prima cheie a pornit ok am ajuns la destinatie dupa 3 ore si ceva minus grade cand am incercat sa o pornesc a balbait relantiul 3secunde dupa care s-a oprit la a 2 cheie a pornit si a mers fara probleme. Aceasi treaba se repeta de 4 zile. Toate schimburile sunt facute de 2 luni inclusiv bujii. Stie cineva rezolvarea?
0

#2 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1850
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 14 January 2017 - 19:59

 Tibidb, on 14 January 2017 - 18:28, said:

Salutare! Am un e46 compact 316i motor 1800 valvetronic din 2003. Detin masina de cateva luni si nu am avut probleme cu ea pana acum cateva zile cand la prima cheie a pornit ok am ajuns la destinatie dupa 3 ore si ceva minus grade cand am incercat sa o pornesc a balbait relantiul 3secunde dupa care s-a oprit la a 2 cheie a pornit si a mers fara probleme. Aceasi treaba se repeta de 4 zile. Toate schimburile sunt facute de 2 luni inclusiv bujii. Stie cineva rezolvarea?


Se poate sa iti faca si din cauza benzinei..dar totusi poti pune si un tester poate ai ceva erori.
0

#3 User is offline   Lucian bmwe46 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 26-November 16

Posted 26 January 2017 - 10:25

Benzina.... baga de 99 sa vezi schimbare...am patit o eu,bagi de 99 pana nu iti mai face dupa care treci pe 95 dar sa bagi benzina buna!!!
Sa ne spui daca sa rezolvat.

This post has been edited by Lucian bmwe46: 26 January 2017 - 10:29

1

#4 User is offline   hf_now 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 262
  • Joined: 31-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 26 January 2017 - 10:38

La mine, tot la 316i, tot din 2003, a fost pompa de benzina "pe duca" ... 3 zile mergea ok, a 4a pornea greu, se balbaia sau nu pornea deloc. Se chinuie, dar nu porneste.
Totusi, poate fii si de la benzina desi nu prea cred. Verifica pompa de benzina. Sub bancheta spate dreapta se afla.
0

#5 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1850
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 26 January 2017 - 10:48

 hf_now, on 26 January 2017 - 10:38, said:

La mine, tot la 316i, tot din 2003, a fost pompa de benzina "pe duca" ... 3 zile mergea ok, a 4a pornea greu, se balbaia sau nu pornea deloc. Se chinuie, dar nu porneste.
Totusi, poate fii si de la benzina desi nu prea cred. Verifica pompa de benzina. Sub bancheta spate dreapta se afla.




La punerea contactului se aude bazaitul specific al pompei cum lucreaza..daca nu se aude acel sunet e clara treaba. Pompa ori merge ori moare..eu nu am intalnit sa mearga ''asa si asa''
-1

#6 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 717
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 January 2017 - 12:36

Pompa de benzina poate sa aiba si alte probleme. Poate sa functioneze mai prost la rece, poate sa faca presiune insuficienta sau chiar sa piarda presiune cat timp e masina oprita(se dezamorseaza). Merita facut un test sa vezi ce presiune baga si daca o pastreaza. Din cate stiu ar trebui la 5 minute dupa ce i-ai dat cheie sa mai aiba macar 3 bari presiune instalatia, iar dupa sa nu mai coboare prea mult.
Te sfatuiesc sa incerci si o diagnoza. Din ce oras esti?
0

#7 User is offline   Narcis nnc 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 08-December 17

Posted 18 December 2017 - 01:06

Am și eu un 316i 1.8 care la fel a făcut la mine e de la acel motoras de sub capacul de ulei (valvotronic ) care cauzează și aprinderea eml și checkengine . Din care rezulta păpat ulei nu pori tura mai mult de 3500rpm plus un consum extraordinar de 18.20
0

#8 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 606
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 18 December 2017 - 01:27

Aceeași problemă a avut-o si tatăl meu cu un e46 318i,era ceva aleatoriu.De curând am ajuns la Bucuresti(Florin) ptr a schimba simeringurile la supape iar atunci cand a desfăcut acolo s-a vazut ca lanțul de la distributie era destul de întins si l-am schimbat si pe acesta împreună cu patina si intinzator.
Ca fapt divers,pe drumul spre București,de la Cta am avut un consum de 8.8/100km iar la intors am scos 7.2/100km.
Sunt aproape 3 saptamani de atunci si masina merge perfect,nu mai scoate pic de fum,consumul a scăzut,iar acele probleme la pornire au dispărut.

0

#9 User is offline   bucaneve 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 29-May 08
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Interests:masini

Posted 19 December 2017 - 21:32

 cristy7610, on 18 December 2017 - 01:27, said:

Aceeași problemă a avut-o si tatăl meu cu un e46 318i,era ceva aleatoriu.De curând am ajuns la Bucuresti(Florin) ptr a schimba simeringurile la supape iar atunci cand a desfăcut acolo s-a vazut ca lanțul de la distributie era destul de întins si l-am schimbat si pe acesta împreună cu patina si intinzator.
Ca fapt divers,pe drumul spre București,de la Cta am avut un consum de 8.8/100km iar la intors am scos 7.2/100km.
Sunt aproape 3 saptamani de atunci si masina merge perfect,nu mai scoate pic de fum,consumul a scăzut,iar acele probleme la pornire au dispărut.

Masina ta a calculat si consumul de ulei spre Bucuresti,de acolo diferenta,am glumit sa nu te superi te rog.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro