Jump to content

Pareri E39/520i


RudyV

Recommended Posts

se mai strica cutiile automate, consumul este serios mai mare decat la tine (urban poate chiar si 3L peste, lucru datorat in destula masura si cutiei), motor (2.0 sau 2.2?!) mult mai complicat decat simplul tau 1.8 aspirat 8v, de asemenea masina e si ea mai complicata, mare grija la articulatie+suspensie (pe langa ca e mai complexa e si serios mai scumpa decat la e36).

 

e drept si masina, confortul, calitatea e net superioara la 5ar.

 

iti trebuie neaparat spatiul din e39?

eu as fugi de e39, cu atat mai mult automat.... m-as uita de un e46 1.9 benzina sau 320d 150cp (facelift) - in functie de buget daca vrei sa ramai la bmw.

 

oricum mare grija la schimburile astea, in general la masinile ieftine care se dau la schimb e ceva de genul "fiecare vrea sa il arda pe celalalt" :))

Edited by CosminE46
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu e de speriat e39-le, dar verifica:

1. pernele de pe spate daca are (multe Touringuri au);

2. fum evacuare, mersul cutiei (2.2i e mai sensibil cu uleiul);

3. chedere, in special cel de la parbriz;

4. stergatoarele care sunt problematice tare la e39;

5. clima sa mearga;

6. tot ce tine de electric (geamuri, oglinzi, butoane, dezaburire, s.a) - pot costa destul de mult sa le repari daca nu merg;

7. articulatiile rotilor (sa nu aiba jocuri si mare grija la amortizoare fata care se uzeaza rapid din cauza greutatii botului.

 

Dupa 4 e39, te asigur ca nu e o masina de care sa fugi, dar iti spun ca e bine sa fii atent. In plus, dai un e36 pentru un e39, in pierdere nu prea ai cum sa iesi si nici nu cred ca ai cum sa fii dezamagit apoi. E39-le e cu totul alta masina fata de e36, oricat de dotat ar fi 3-ul. Cel mai bine, test-drive, inspectie, iar daca totul e ok, go for it!

 

Sa ai spor si sa alegi cu cap!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri.

E39 este din 1999 si cu motor de 2.0

Intradevar ma nelinisteste ca vrea sa-l dea asa fara sa mai platesc diferenta dar sper ca numai din cauza consumului vrea sa "scape"

Omul pare sa fie serios dar vom vedea. Eu de E36 sunt multumit,este in stare foarte buna deci el nu va fi pacalit.

Consumul nu zic ca nu conteza dar eu folosesc masina numai ocazional de 2-3 ori pe luna si/sau in concediu asa ca imi asum acest risc daca confortul si

senzatia de condus vor fi pe masura.

La articulatii,electricitate,chedere o sa pot vedea daca sunt probleme insa cutia nu stiu cum trebuie sa fie,nu am avut nici o tangenta pana acum cu cv automata...

Pot sa-mi dau seama daca e pe duca cutia? Are ceva simptome la care sa fiu atent?

Motorul este prea mic pentru cv automat si caroseria de 1,6T? (atata e parca nu?)

Edited by RudyV
Link to comment
Share on other sites

La cutia automata fii atent sa schimbe toate treptele, lin, fara socuri, atat la accelerare, cat si la deccelerare. De asemenea, sa fii atent sa nu "patineze", asemenea manualei cu discul de ambreiaj tocit. De ce nu pui niste poze si cu o masina, si cu cealalta? Ar fi mai usor sa isi faca toata lumea o idee mai corecta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Eu de E36 sunt multumit,este in stare foarte buna deci el nu va fi pacalit.

 

eu zic sa iti pastrezi masina, daca ai un e36 in stare foarte buna ai o raritate :).

 

intretinerea la un e39 costa mult, nu vad pe cineva care a intretinut (macar mediu) un e39 sa il dea pe un e36.

 

omul e proprietar pe masina? o are de mult?sau e vreo masina data asa din mana in mana?

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa iti pastrezi masina, daca ai un e36 in stare foarte buna ai o raritate :).

 

intretinerea la un e39 costa mult, nu vad pe cineva care a intretinut (macar mediu) un e39 sa il dea pe un e36.

 

omul e proprietar pe masina? o are de mult?sau e vreo masina data asa din mana in mana?

 

Masina este recent adusa din Suedia. Este cu numere rosii.

Link to comment
Share on other sites

La cutia automata fii atent sa schimbe toate treptele, lin, fara socuri, atat la accelerare, cat si la deccelerare. De asemenea, sa fii atent sa nu "patineze", asemenea manualei cu discul de ambreiaj tocit. De ce nu pui niste poze si cu o masina, si cu cealalta? Ar fi mai usor sa isi faca toata lumea o idee mai corecta.

Asta ar fi masina mea:

https://www.olx.ro/i2/oferta/schimb-bmw-e36-318i-touring-m-packet-ID7GdG8.html#:68b7020693

 

La E39 atasez ce am deocamdata:

post-79567-0-15548900-1484571431_thumb.jpg

post-79567-0-52139400-1484571447_thumb.jpg

post-79567-0-56100500-1484571494_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rau nu arata e39-le, dar in situatia asta verifica si daca are rugina la praguri, oale etc. Suedia are o clima foarte umeda si rugina poate fi prezenta.

Vezi si cat e taxa, e un alt element important.

Link to comment
Share on other sites

Taxa e zero. Cat sa fie?

 

Chiar nu am stiut. Canale TV romanesti nu am, iar de presa nu sunt interesat. Si s-a scos definitiv? Sau urmeaza sa fie numita altfel ca pana acum si e doar o "portita" de timp?

Ca sa revin la subiect, daca nu e de platit taxa, schimbul nu are cum sa fie dezavantajos. Repet, imi expun parerea in fuctie de pozele pe care le-am vazut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

faptul ca e recent adusa e un mare plus :).

ar fi interesant daca cel care o vinde e si cel care a adus-o sau a luat-o si el de cateva saptamani si acum o da mai departe?

 

taxa in acest moment este o certitudine ca se va scoate de la 1 februarie. adica inscrii acea masina fara a plati taxa.

dar totusi mai sunt 2 saptamani in care se pot schimba lucrurile.adica ori sa pastreze taxa in formula actuala (greu de crezut) ori sa bage alta taxa :)) .. nu sunt sanse f mari sa se schimbe ceva, dar totusi...sunt... mie mi-ar fi putin frica.

spre ex la acel touring taxa astazi este undeva la 800 euro.

 

de asemenea chiar daca se scoate taxa vezi ca pentru a il inscrie il vei trece prin RAR pentru a ii face cartea (costa ~400 lei apropo). cand il duci acolo sa stii ca nu te trece daca masina nu e perfecta pe articulatie, suspensie, noxe... deci, sa il verifici bine.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

La rugina sta ca o masina de 18 ani vechime..poate sa fie ruginita (de verificat interiorul aripilor si pragurile)sau tinuta in garaj si fara pic de rugina.

 

P.S.E36-le din anunt este al tau?Vezi ca esti in eroare,nu prea are legatura cu "M packet".

 

Daca poti sa treci cu vederea consumul si faptul ca E39A cu motorul de2.0i(150 cp)se simte putin submotorizat se merita schimbul.Este peste E36 la comfort si tinuta de drum in afara orasului.

Link to comment
Share on other sites

VeGe are o chestie fina la profil: "Doar e39, best saloon ever!"

Afirmatia tinde sa se mentina si in zilele noastre. Chiar daca tu te uiti la un Touring, nu-ti poate aduce decat zambetul pe buze un E39.

E39, ca orice alt model de BMW cu motor in 6 cilindri, are costuri de intretinere mai ridicate.

 

Sa nu te lasi speriat de lucrul asta, la cat ai pomenit tu ca mergi cu ea nici nu o sa simti acele costuri prea mult.

Daca te hotarasti sa cumperi E39 automat, primul lucru care ti-l recomand e sa schimbi uleiul+filtru cutie+filtru de benzina.

 

Sa verifici valvele DISA si CCV

Cand bagi in viteza, sa nu se auda nici un sunet metalic sau vreun trosnit. Vad ca are cutie steptronic, cand esti in D(rive), impinge schimbatorul spre piciorul tau. Va trece in S(sport), o data cu asta va retrograda o viteza. Schimbautl la fel, trebuie facut usor fara sa sughite, accelereaz-o un pic si vezi daca patineaza, daca nu esti ok.

Cat tim este in S, impinge de schimbator spre bord si iti va mai da o inferioara, tragi inapoi, iti da superioara. In felul asta, vei putea sa vezi daca toate vitezele se schimb lin sau eventual daca merg toate.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

VeGe are o chestie fina la profil: "Doar e39, best saloon ever!"

Afirmatia tinde sa se mentina si in zilele noastre. Chiar daca tu te uiti la un Touring, nu-ti poate aduce decat zambetul pe buze un E39.

E39, ca orice alt model de BMW cu motor in 6 cilindri, are costuri de intretinere mai ridicate.

 

Sa nu te lasi speriat de lucrul asta, la cat ai pomenit tu ca mergi cu ea nici nu o sa simti acele costuri prea mult.

Daca te hotarasti sa cumperi E39 automat, primul lucru care ti-l recomand e sa schimbi uleiul+filtru cutie+filtru de benzina.

 

Sa verifici valvele DISA si CCV

Cand bagi in viteza, sa nu se auda nici un sunet metalic sau vreun trosnit. Vad ca are cutie steptronic, cand esti in D(rive), impinge schimbatorul spre piciorul tau. Va trece in S(sport), o data cu asta va retrograda o viteza. Schimbautl la fel, trebuie facut usor fara sa sughite, accelereaz-o un pic si vezi daca patineaza, daca nu esti ok.

Cat tim este in S, impinge de schimbator spre bord si iti va mai da o inferioara, tragi inapoi, iti da superioara. In felul asta, vei putea sa vezi daca toate vitezele se schimb lin sau eventual daca merg toate.

 

Multumesc mult de sfaturi si de incurajare!

Sper sa fie ok masina ca sa-l pot lua:)

 

La rugina sta ca o masina de 18 ani vechime..poate sa fie ruginita (de verificat interiorul aripilor si pragurile)sau tinuta in garaj si fara pic de rugina.

 

P.S.E36-le din anunt este al tau?Vezi ca esti in eroare,nu prea are legatura cu "M packet".

 

Daca poti sa treci cu vederea consumul si faptul ca E39A cu motorul de2.0i(150 cp)se simte putin submotorizat se merita schimbul.Este peste E36 la comfort si tinuta de drum in afara orasului.

 

Da E36 din anunt este al meu.

De unde ai dedus ca nu are treaba cu MPacket? Nu ma pricep prea bine dar la dotari scria "M Sport Package" de acolo am dedus eu ca ar fii MPacket.

Link to comment
Share on other sites

Pune ultimele 7 cifre si litere din VIN.

Poate este Sport Package,dar si asa suspensia trebuia sa fie mai joasa (nu imi dau seama din poze) bara anti ruliu mai groasa ca diametru fata de modelul normal + jante style 30 (poate au fost schimbate)

Vestea buna este ca ai scaune sport.Asta daca vb de Sport Packet.

Daca vb de M Packet de acolo iti lipsesc si mai multe..Cele mai importante ar fi bariile fata-spate si pragurile model M3.

Link to comment
Share on other sites

Pune ultimele 7 cifre si litere din VIN.

Poate este Sport Package,dar si asa suspensia trebuia sa fie mai joasa (nu imi dau seama din poze) bara anti ruliu mai groasa ca diametru fata de modelul normal + jante style 30 (poate au fost schimbate)

Vestea buna este ca ai scaune sport.Asta daca vb de Sport Packet.

Daca vb de M Packet de acolo iti lipsesc si mai multe..Cele mai importante ar fi bariile fata-spate si pragurile model M3.

 

Da. Din seria VIN am spus ca este. "M Sport Package" asa scrie.

Probabil jantele au fost schimbate,nu contest. Atasez poza cu ce mi-a dat dupa VIN

post-79567-0-17690500-1484649611_thumb.jpg

post-79567-0-06350300-1484649635_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pragurile si scunele sunt de M paket. Nu vad bara spate bine. Oricum, nu fac mare diferenta la pretul e36-ului.

Legat de ce spune bl00r, el nu are cum sa nu fie bucuros de e39, doar are una din cele mai "in firea lor" masini de pe forum. 100k km nu au nici F10-le pe care de vedem zilnic, a lui e raritate. Dar asa poti vedea faptul ca un e39 ingrijit costa bani si isi mentine valoarea in timp. Ca sa fim pe subiect, din punctul meu de vedere e39-le touring pe care ai pus ochii poate iesi o masina foarte frumoasa cu bani putini. Un M-paket, niste roti, un detailing, faruri+stopuri facelift, lucruri care nu costa o avere si care transforma masina total. O sa vezi daca o iei ca te vei indragosti maxim de modelul asta de masina si e greu sa vrei altceva o buna bucata de timp.

In pozele alturate vezi cum e e36-le M-Paket la exterior. La interior, tu ai scaune Recaro, de M-paket, dar M3-ul are interiorul Vader, ala cu tetiere prelungite.

post-63333-0-89182700-1484659232_thumb.jpg

post-63333-0-55076700-1484659240_thumb.jpg

post-63333-0-84379000-1484659297_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M3 coupe are Vadere..pe sedan s-au pus Recaro Sport cum are el pe touring(E36 M3 touring nu exista din fabrica).

M Sport Package si M Sport Packet sunt 2 optiuni total diferite.

Cea de a doua optiune face ca masina sa arate interior exterior ca un M3 (poza de mai sus).

 

@VeGe.Daca un E 36 normal costa de ex 1000 de euro,unul cu M Packet din fabrica poate sa urce pana la peste 1500 de euro,eu zic ca este o diferenta semnificativa.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.