Jump to content

seria 3 e46


Costingorgotescu

Recommended Posts

Salut, la un e46 din 2003 cand am vrut sa completez cu antigel am apasat putin pe pluta de nivel si a intrat inauntru.

Practic nu mai este in locul ei unde sta de obicei. Vreo idee cum o scot? sau daca merg cu ea asa sunt riscuri ca intampin probleme ,sa astupe ceva pe acolo?

 

 

 

Cand te uiti in vas se vede antigel? ca si la mine dupa ce am schimbat vasul de expansiune la fel a facut batul ala..trebuia sa il tot ridic cu mana si sa ii dau drumul sa vad care e nivelul.

Link to comment
Share on other sites

Cand te uiti in vas se vede antigel? ca si la mine dupa ce am schimbat vasul de expansiune la fel a facut batul ala..trebuia sa il tot ridic cu mana si sa ii dau drumul sa vad care e nivelul.

 

Salut, de ce ai schimbat vasul? s-a spart/ crapat?

Am inteles ca au o problema. EU am masina din 2008 si nu am avut probleme cu vasul. Sa ma astept?

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

doar am completat cu antigel nu am nici o problema sau cel putin pana acum nu am avut...

 

Daca nu ti s-a aprins martorul de nivel nu ai de ce sa te ingrijorezi..si mai ales daca vezi lichid acolo in gatul vasului.

Si da,vasul l-am inlocuit acum vreo 2 ani pt ca a pleznit peste noapte..bine,inainte de asta am avut si termostatul blocat pe inchis si probabil a fortat putin vasul si asa a crepat.dar oricum,e o problema foarte intalnita asta mai ales daca e vasul original inca pe masina. Modelul asta e mai sensibil pe partea de racire.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ti s-a aprins martorul de nivel nu ai de ce sa te ingrijorezi..si mai ales daca vezi lichid acolo in gatul vasului.

Si da,vasul l-am inlocuit acum vreo 2 ani pt ca a pleznit peste noapte..bine,inainte de asta am avut si termostatul blocat pe inchis si probabil a fortat putin vasul si asa a crepat.dar oricum,e o problema foarte intalnita asta mai ales daca e vasul original inca pe masina. Modelul asta e mai sensibil pe partea de racire.

 

am facut si aerisirea odata cu completarea antigelului si ce ma surprins este faptul ca la sfarsitul operatiunii cand am pornit motorul cu temperatura pe 32 etc ,am slabit surubul acela pe unde tre sa imprastie antigel si a curs putin dupa care sa oprit . practic pe la cel surub nu mai curge lichid de racire daca il slabesc. nu stiu care e motivul sau daca e obligatoriu sa curga...

Link to comment
Share on other sites

am facut si aerisirea odata cu completarea antigelului si ce ma surprins este faptul ca la sfarsitul operatiunii cand am pornit motorul cu temperatura pe 32 etc ,am slabit surubul acela pe unde tre sa imprastie antigel si a curs putin dupa care sa oprit . practic pe la cel surub nu mai curge lichid de racire daca il slabesc. nu stiu care e motivul sau daca e obligatoriu sa curga...

 

 

 

In mod normal dupa ce ai aerisit bine ar trebui sa arunce lichid pe la oricare surub de aerisire..fara aer. atunci circuitul de racire e plin si fara bule de aer. Iar a doua zi dimineata sau daca circuli noaptea,dupa o stationare mai indelungata verifici la rece nivelul din vasul de expansiune ca joja sa fie sus de tot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.