Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

 

Sa revenim la subiect:Seria G pare frumoasa si reusita. La un moment dat ma batea gandul sa schimb F10-le dar dupa feedbackul de aici al posesorilor de G cred ca mai astept putin pana la facelift.

 

 

Ei, nu e dracul negru. Noi aici dăm toate detaliile posibile de obicei, suntem doar câțiva. 99% din timp mașinile merg foarte bine și sunt foarte plăcute, fără să mai vorbim de multe altele care deja se plimbă prin țară dar nu stau să povestească pe forum experiențele. Dezavantaje față de F10 nu prea sunt (poate doar subiective - dar aici depinde de fiecare ce nevoi are).

 

Per total e o evoluție oricât ne-am alinta noi, dar e important și efortul.

Dacă faci un efort mare pentru a trece de la F10 la G30 evident că nu o să merite acum, diferențele sunt destul de mici și din nou majoritatea sunt subiective, dar sunt.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca am absentat un pic pe aici si s-a dezlantuit jihadul :popcorn:

 

Zic sa incheiem discutia despre ce "inchiriem" si cate pagini are topicul. Ca si clarificare finala: masina este company car luata in leasing operational, insa e inmatriculata pe numele meu. Cand se termina cei 3 ani, am dreptul de preemtiune sa o cumpar, la valoarea reziduala pe care o va calcula BMW (e luata prin ei). Daca aleg sa platesc suma respectiva, care nu stiu cat va fi inca, masina efectiv ramane inmatriculata pe numele meu si preiau costurile cu impozitul si asigurarea (devine masina personala). Daca nu, o dau inapoi fix cum e, nu sta nimeni sa-mi verifice placutele si cate zgarieturi are vopseaua...masina are CASCO si daca e ceva de remediat, se va face. Acest proces este independent de comanda unei noi masini de firma in aceleasi conditii.

 

Topicul nu l-am deschis nici ca sa ma laud nici sa strang sute de pagini de conversatii. Sunt membru destul de vechi si am avut toate BMW-urile prezentate aici. Orice topic de prezentare mi se pare util pe de-o parte sa impartasesc cu voi ca si colegi de forum experientele cu masina asta, bune si rele, ca pasionati de masini ce suntem si pe alta parte ma gandesc ca poate inspira si ajuta alti oameni sa aleaga modelul respectiv (nou sau SH).

 

Si sa revin on-topic, am reusit sa mai fac un test drive cu un BMW 330i M-Pack si un Mercedes C200 AMG Line. Categoric BMW-ul sta mai bine pe sosea, nicio indoiala despre asta, insa imi e foarte greu sa trec cu vederea anumite aspecte legate de calitatea materialelor la interior. Doar un exemplu, cotiera din stanga de pe usa este parca de lemn, nu are pic de burete ceva sub pielea aia si e extrem de deranjant si incomod...cand tii volanul relaxat cu mana stanga, fix oasele cotului stau pe manerul ala si doare ca naiba :angry2: La drum lung cred ca m-ar deranja teribil. Deasemenea se aude binisor vajaitul vantului pe la geamurile fata si asta la 120km/h (nu stiu daca avea geamurile acustice, dar probabil nu). Scaunele sport mult mai confortabile si moi decat la G30 (sport cu piele dakota). In comparatie, C-class-ul da senzatia de masina mai premium la interior, dar e o idee mai stramta...nu e deranjant deloc, nu ma simt claustrofob in ea si am 1.86 si peste 90kg. Zgomot de vant similar si la C-class (are si el optiunea de geamuri acustice impreuna cu sistemul audio Burmester). Mercedes-ul mi s-a parut mai saltaret pe sosea nu asa lipit ca BMW-ul (jante pe 18"), dar mai confortabil (chiar cu jante mai mari pe 19").

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa creez un versus, chiar imi plac MB-urile foarte mult, dar daca tot ai mentionat cotiera, sa atragi atentia la plasticul din care este facuta (cea centrala). Nu vorbesc de pielea in care este acoperita, dar de plasticul din care e facuta (in spate se vede cel mai bine). Spun asta deoarece la ML, dupa 40 000 KM facea foarte urat plasticul ala. Toata consola era din plastic extrem de prost (efectiv scartia cand o stergeam de praf). Din ce am vazut in review-uri, nu au corectat aceasta problema nici pe cele mai noi modele. Asta a fost pentru mine cea mai mare dezamagire legata de MB, in rest, numai de bine.
Link to comment
Share on other sites

@mikken - dar de ce nu faci tu o aroganta, mai ales ca sunt probabil ultimii ani de masini cu motoarele astea pe combustie si daca ai buget, chiar daca mai suplimentezi tu ceva dar iei pentru suflet :), ceva din gama M, AMG sau RS, how about that? :rolleyes: Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi fost in catalog masinile alea...hehe :heart: Din pacate politica de company car e limitata la nivelul seriei 5, E-class, A6 si doar motoare diesel (fara M550d).

 

Sincer sa fiu ma gandesc ca asta va fi daily car, asa ca nu am o problema sa fie ceva cu motor mai micut. Si pentru suflet si weekend drive sa ma orientez spre un Porsche. De cand am avut un 944 turbo m-am indragostit de masina aia. Iar de curand am condus un 996 turbo si am ramas uimit de cat de capabila e masina pentru varsta ei. Din pacate ambele modele incep sa devina collectible si cer oamenii pe ele foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

E frumos și toți ne dorim M550D sau i sau mai știu eu ce 400CP+, dar când ajungi sĂŁ poți sĂŁ folosești puterea cu adevĂŁrat din an ĂŽn paște (la propriu aproape) și ĂŽn rest faci naveta, cĂŁ doar ne ducem toți la muncĂŁ, nu la Monaco zilnic, ajungi la concluzia cĂŁ un 520, C220 sau A6 40 sunt de fapt alegerile corecte.
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

996 Turbo daaa, e o frumusete si da, e deja in collectable stage, asta intr-adevar ar fi de luat cat inca mai au preturi omenesti. 944 turbo, nu am stiut ca ai avut, e faina masina, desi nu e vazut ca un true Porsche de puristi, dar e totusi un Porsche chiar daca din perioada lor de zbateri interne cand incercau sa se salveze si renuntasera la ideea lui 911 si a stilului ce urma sa ramana trade mark-ul lor.

 

Atunci da, go for 996 :thumbsup:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Mda, din pacate am avut 944 turbo cand nu prea stiam cu ce se mananca masinile, aveam 20 si ceva de ani :) Ma enerva ca imi consuma ca la balamuc, gen condus tare nu ajungeam pana la mare cu un plin...si na, alte vremuri, studenteste asa :)) Am vandut-o cu vreo 5000 parca, iar acum nu te apropii de una sub 15.000 euro. M-ar multumi si un 944s de 190CP, pe caroseria aia de 1300kg cred ca isi face treaba decent. Oricum acolo e mai mult vorba de feelingul pe care ti-l ofera, no electronics, totul raw asa.

 

996 turbo deja sare de 30-35k, insa clar e altceva...420CP cu tractiune integrala :hyper: Si la genul asta de masini nu prea mai pierzi bani, ca peste cativa ani vor valora mai mult, daca sunt intretinute corespunzator.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti zic Mikken, ti s-ar potrivi un E Klass. Fa un test drive si vezi cum e. Sau mai trebuie personal contribution pt upgrade?

 

In ceea ce priveste calitatea materialelor la G20, este un pas f mare fata de generatia F, insa nu egaleaza G30. Nici nu trebuie sa o faca, e alta clasa. Eu mi-am comandat geam acustic si e o imbunatatire mare fata de F30.

 

Cum ti s-au parut suspensiile la G20?

Link to comment
Share on other sites

Suspensia M la G20 mi s-a parut decenta ca si confort, cu roti pe 18" probabil runflat...dar e drept ca am condus masina doar pe autostrada. O simt mai rigida decat la seria 5 cu roti pe 17" non-runflat (e normal).

 

Un E300d configurat bine m-ar costa aproape dublu lunar fata de un C200d cu configuratie deasemenea foarte buna (spre top).

 

Momentan Mercedes-ul C200d Edition 19 iese cel mai bine la rata de leasing lunar, dar nu sunt foarte convins de motorul ala de 1.6 imprumutat de la Renault de 160CP. Nu prea gasesc review-uri pe net despre el. In rest, masina are cam tot ce imi doresc: pachet AMG Line, suspensie pe perne de aer, cam toate sistemele de siguranta si asistenta existente, sistemul audio Burmester, Android auto sa imi conectez frumos waze-ul, bordul digital, etc.

Link to comment
Share on other sites

Am condus recent un G20 320D cu roti runflat pe 18. Spre marea mea surprindere, intr-o curba destul de stransa, nu m-a impresionat, adica m-a facut sa il compar cu al meu E91 320D 120KW suspensie stoc... spune multe.

 

E subiectiv. Depinde de mult prea mulți factori, dar fii convins că e ce trebuie G20-ul.

 

@Mikken, E, nu C...E E E! :) - să nu-ți pară rău după :)

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E subiectiv. Depinde de mult prea mulți factori, dar fii convins cĂŁ e ce trebuie G20-ul.

 

Da, e subiectiv, stiu ca e foarte ok per total. Am mers( nu condus) si cu un G12 740D si mi s-a parut mai vioi G20-ul.. acuma nu stiu ce sa zic, nu am condus eu septarul dar asa am simtit.

Oricum, noul seria 3 e o masina f buna, la acceleratie a fost ok pentru un 320D totusi, la mers in oras eu m-am mulat perfect cu masina( si nu am condus o automata mai mult de 1km) deci o cutie automata extraordinara, iar la directie(volan) mi s-a parut mult mai ok in comparatie cu F30 si distanta uimitoare fata de seria 3(e9x lci) si seria 1(e8x lci), dar nu exceleaza la toate, noul seria 3 s-a largit putin si se simte.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Momentan Mercedes-ul C200d Edition 19 iese cel mai bine la rata de leasing lunar, dar nu sunt foarte convins de motorul ala de 1.6 imprumutat de la Renault de 160CP. Nu prea gasesc review-uri pe net despre el.

 

cu un motor de 1.6, chiar si de 160cp, masina va fi submotorizata; din punctul meu de vedere, motorul e cea mai importanta dotare a masinii, si as alege minim C220d, daca nu chiar C300d (vad ca C250d nu apare in configurator) - cu cat motorul functioneaza la turatie mai mica, cu atat e masina mai confortabila; intr-adevar, diferentele de pret intre C200d - C220d - C300d sunt cam mari; interesent mi se pare si C200 hibrid, e aproape ca pret de lista de C200d

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cu un motor de 1.6, chiar si de 160cp, masina va fi submotorizata; din punctul meu de vedere, motorul e cea mai importanta dotare a masinii, si as alege minim C220d, daca nu chiar C300d (vad ca C250d nu apare in configurator) - cu cat motorul functioneaza la turatie mai mica, cu atat e masina mai confortabila; intr-adevar, diferentele de pret intre C200d - C220d - C300d sunt cam mari; interesent mi se pare si C200 hibrid, e aproape ca pret de lista de C200d

 

Cum poti spune asa ceva?! :angry2: Mercedes rupe in F1 cu motorul de 1.6 :frantics:

Link to comment
Share on other sites

cu un motor de 1.6, chiar si de 160cp, masina va fi submotorizata; din punctul meu de vedere, motorul e cea mai importanta dotare a masinii, si as alege minim C220d, daca nu chiar C300d (vad ca C250d nu apare in configurator) - cu cat motorul functioneaza la turatie mai mica, cu atat e masina mai confortabila; intr-adevar, diferentele de pret intre C200d - C220d - C300d sunt cam mari; interesent mi se pare si C200 hibrid, e aproape ca pret de lista de C200d

 

Hai ca a picat varianta de C200d...se pare ca erau preturile gresite in configurator si de fapt iese mai scump decat un C220d :frantics:

 

In conditiile astea C-class iese din calcul si raman doar G20 si E-class. Sportivitate vs. confort, hard choice...le-as vrea pe ambele :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Salut, cred ca multi dintre noi, cei care avem BMW de multi ani, am incerca macar odata in viata un MB. Asa ca te inteleg ca nu stii ce sa alegi ... G20 este o masina frumoasa, dar confortul si materialele din E sunt net superioare. Confortul interior este cel de care te bucuri cel mai mult ... m-pack, AMG line infrumuteseaza masina, dar nu-ti ofera zambetul pe fata ca atunci cand te urci si esti inconjurat de interior si gageturi ...

Asa ca alege ce simti la prima vedere ... bafta.

Link to comment
Share on other sites

La anu' si eu o sa schimb prefixul, tot cu patru, doar ca in cazul meu nu simt deloc nevoia sa merg pe comfort. Mi-a ajuns de trei ani F10-le, vreau ceva mai fasnet, mai rigid ceva gen E90 style sau cel putin precedentul treiar e benchmarkul. F10-le e prea mare, greoaie(inertie mare), barca in curbe pentru stilul meu. Din aceste motive urmatoarea masina va fi un G20, 330i break. Pacat ca nu se pune cutie manuala ca as fi ales una din asta in detrimentul unei automate. In primavara am mers cu un G20, 320d si mi-a placut rigiditatea si modul in care sta pe asfalt in comparatie cu al meu F10.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

dar in DE faci autobahn mult, vrei calm in masina si confort :). Am masina de confort si mai am si eu chef de cate o diversiune din asta mai sport, mai incerc alte masini dar imi trece repede dupa o vreme de plimbat cu din astea mai fasnete, pentru asa ceva mai bine iei ceva de weekend, nu una de daily, nu exista compromisul ideal dupa parerea mea, ai nevoie de 2 :) Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.