Jump to content

Schimbare racord flexibil


Cezar89

Recommended Posts

Am luat eu Bossal de 120/60 grosime partea proasta a trebuie demontat catalizatorul,altfel nu poate suda,plus ca trebuie decupat si sudat bucata de teava de la iesirea din flexibil pe flexibilul nou,eu in 2 ore am terminat cu totul.

Ps.Ca si sfat si pt. situatii neplacute eu am deconectat senzorii de pe dpf din mufe,nu i-am desfiletat din catalizator,sant destul de ruginiti si poti ramane cu ei in mana.

Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

De ce luati racorduri universale si nu luati unul original sau unul identic cu cel original.Nu trebuie sa dai jos catalizatorul si se potriveste perfect.

Pentru ca nu exista OE, daca stii tu vre-un cod OE chiar si OEM te rog sa ne luminezi.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De ce sa dau de 4 5 ori mai mult pe el doar ca e original?Daca dai peste un Dorel care nu il sudeaza corect,ai sanse sa te tina mai putin decat unul original.Am verificat codul pus ,costa 537 ron ,de 10 ori cat a costat Bossal-ul,iar dpf trebuie dat jos,altfel nu ai cum suda in partea de sus ,e prea aproape de podu pedalier,scutul antitermic. Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi.

Am gasi si pe original si AM,

Diferenta este destul de maricica si nu cred ca este o piesa atat de importanta incat sa isi merite diferenta asta:

 

OE - https://www.epiesa.ro/teava-reparatie-catalizator-oe-bmw-18307812263-autoart-704000844.htm

AM: - https://www.epiesa.ro/racord-flexibil-bosal-265-587-acc-6053.htm

Edited by enders
Link to comment
Share on other sites

Adrian hd - eu m-am ars de multe ori cu gunoaiele aftermarket. Nu mai spun ca am schimbat rulmentul la cardan, iar pentru faptul ca nu am gasit pe stoc piesa originala am zis sa iau swag/febi ca doar asta exista am. Eram constrans de timp. Proasta alegere, peste o saptamana am dat iar cardanul jos ca sa pun rulment original. Aceeasi treaba si cu flansa de la cardan.

La unele piese chiar trebuie sa te gandesti de 2 ori inainte de a pune un gunoi aftermarket. Numai car chin e sa dai dpf-ul ala jos...

Enders zicea ca nu exista piesa originala, i-am dat linkul.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate in ceea ce priveste piesele de genul rulmenti,placute si alte cele,dar la un racord nu cred ca e cazul ,totusi Bossal e o firma care se ocupa cu asa ceva de multa vreme,deci nu cred ca merita sa platesc inzecit.Sa stii ca dpf-ul l-am dat jos in 20 minute,si nu sant mecanic,e relativ usor de demontat.
Link to comment
Share on other sites

La e60 iti garantez ca nu il dai jos asa usor. La montat e mai nasol. Sa nu mai zic cat m-am chinuit sa nu imi mai “sufle” pe la imbinarea dintre galerie. Am pus colier nou, degeaba. Pana nu am pus garnitura pe care au introduso pe F-uri n-am rezolvat. In fine...
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am spus sa iei neaparat unul original ,dar cred ca poti sa dai 150 ron pe unul identic cu originalul ,fiind facute de aceasi firma.https://www.ernst-hagen.de/html-de/katalog.php

La acesta ai avantajul ca nu trebuie sa sudezi decat intr-o singura parte si in partea de la catalizator este un pic mai mic si inra perfect.Se poate suda pe loca fara sa dai catalizatorul jos.Eu cel putin asa am procedat nu m-am coplicat cu racorduri universale pentru 60-70 ron.

post-4682-0-56756300-1529415119_thumb.jpg

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Cum se manifesta cand acesta este rupt/fisurat..?imi intra gaze in masina cand stau pe loc sau cand merg pe drum de tara incet,plus se aude un sunet ciudat dinspre motor,un uruit gros enervant,,sa fie acesta ?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...
2 hours ago, MihaiGSM said:

Gasit undeva in Cotroceni.

Feriti-va de atelierele din Colentina!

Probabil faceau treaba in urma cu cativa ani buni. Acum merg la ciupeala si diverse motive ca sa-ti goleasca buzunarul.

Zi-ne si ce au incercat sa iti faca aia din Colentina, sa stie si restul.

De cand e masina de s-a stricat racordul flexibil?

Am masina de 17 ani si are racordul dintre teava tobei si galerie original!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Masina are racordul schimbat de fostul proprietar acum cca 3 ani.

Din pacate, piesa nu fost ce trebuie: racord mai lung decat cel original si sudat prost. In acest timp, tot sistemul fiind mai rigid, a cedat din nou.

 

Doua ateliere din Colentina au motivat ca nu se mai ocupa de asa ceva la modelul asta de BMW. Reproduc: “Fratemele meu, eu nu mai fac asa ceva fratie. Ie doi senzori acolo care de batranete pocnesc  cand desfac. E mult de munca si tre’ sa iti tin masina 2 zile”

La al treilea dupa “Bosulicaaaa…. Nu face tata tau asa ceva. Tu stii cat e de desfacut acolo?” - am plecat fara drept de apel.

La atelierul din Cotroceni am rezolvat in cca 1 ora toata treaba si la un pret decent.
Masina e mult mai silentioasa 

  • Thanks 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.