Jump to content

swap 3.0d


Cristophor

Recommended Posts

De ce oamenii citesc peintre randuri? Cocalari sunt toti cei care-i pun pe ceilalti in pericol cu buna stiinta. Ca "asa vrea muschiul lor". Nu cred ca vei merge vreodata la un tuner serios sa-ti faca un upgrade consistent, si acesta te va lasa sa pleci fara un tuning complet, nu doar la motor. Va face si la frane si suspensii obligatoriu. Chiptuning-ul e atceva fata de schimb 2l cu 3l vis-a-vis de racire si suspensii. La frane si transmisie e discutabil (desi un +40% la cuplu va rupe vechea transmisie). Crede-ma diferenta dintre 2l si 3l diesel la BMW e mare. Nu-ti dai seama cat e de mare pana nu le conduci pe amândouă. Iti va rupe transmisia. Masina va sta inclinata de bot. Nu vei frana in siguranta la ce reprize are 3l, fara un upgrade.

Mai e o varianta, la care nu m-am gandit pana acum: iti pui 3l si mergi eco, fara sa fortezi. :rofl:

Edited by mircea_b
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cam intri in aceasi categorie...

Omul a spus ca va face swap complet, motor, suspensii, frane, transmisie... Unde e problema tehnica ce o va intampina?

Doar legal daca are ghinionul unui accident...

 

E greu de crezut ca va face un swap complet, e costisitor, iar daca are bani sa il faca atunci nu vad nici un impediment si in achizitionarea unui autoturism cu motorizare 3.0d

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

E greu de crezut ca va face un swap complet, e costisitor, iar daca are bani sa il faca atunci nu vad nici un impediment si in achizitionarea unui autoturism cu motorizare 3.0d

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Nene, tu stii sa citesti? A scris in primul post cum va face swap-ul si voi stati si va certati cu el ca isi muta doar motorul. O sa isi cumpere sau si-a cumparat deja un 330d de Anglia complet, functional de pe care va muta toate piesele necesare. Adica motor,frane, cutie, suspensii tot. Nu are nicio legatura omologarea swap-ului cu siguranta, fie ca plateste 200 lei sau 2000 lei la impozit tot aia e. Singura diferenta e ca la omologare arunci banii la gunoi. Acum daca o luam asa mai "cocalari" si inconstienti sunt aia care isi iau 320d si il duc la 200-250 cai fara sa umble la frane, suspensii etc.

Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si eu sunt cocalar, am 2.0 in acte si 2.5 sub capota.

adevaru' e ca pretu' fiind ~3000 de euro pentru un exemplar bun de'al masinii mele atat ca 2.0 cat si ca 2.5, impozitu' de 5 ori mai mare pt. varianta 2 e absolut justificata. ca nah, imi permit!

 

impozitu' ar trebui sa fie calculat in functie de valoarea bunului. valoarea actuala, nu de noua. sa se amortizeze; daca mi-am luat S klasse de nou, e normal ca dupa 10 ani, cand i-a scazut valoarea de 8 ori, eu sa platesc acelasi impozit anual?

 

imi sare tandara cand aud argumentu' "ai vrut S-klasse, si tu nici de impozit n-ai bani?"... vad cel putin acest prejudecati imediat : 1. am o situatie financiara precara 2. sunt complexat si vreau sa pacalesc lumea ca-s mai 'valoros'

aparent 'nu e voie' sa-ti placa o masina mai veche, sa te bucuri ca in sfarsit ti-o permiti, si sa-ti asumi ca mentenanta o sa fie cu 300% mai mare decat la o masina noua. vine statu' si-ti tranteste la masina ta de 8000 de euro acelasi impozit ca si cum ai fi luat-o de noua, cu 100k. ce logica e asta?

 

sa iei ca baza de calcul capacitatea cilindrica e o tampenie. bogatanii aia cu aro cu 3.0...

 

inca ceva

la multe generatii de motoare BMW, cel putin in 6cyl, 'aspectul' intre 2.0, 2.5 si 3.0 e identic.

2.5 are alezajul mai mare decat 2.0, iar 3.0 are alt arbore si biele mai lungi decat 2.5 (deci cursa mai lunga)

dar 'volumul' blocului e identic, de obicei si admisia seamana.

teoretic deci daca sunt ilizibile seriile, poti sa ai 2.0 in acte si 3.0 sub capota

 

DAR orice inginer de la RAR daca vrea sa 'te prinda' o face imediat. diametrul cilindrilor e stantat pe orice bloc. de fapt, si codul motorul apare e.g. m52b25

 

cat despre 4cyl vs 6cyl cea mai 'safe' metoda pe care o vad e sa pui 2.0 6cyl care sa se incadreze in cei 40%, sa-l omologhezi legal, dupa aia, cf ce-am scris mai sus, sa-i pui 3.0 :p

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Nene, tu stii sa citesti? A scris in primul post cum va face swap-ul si voi stati si va certati cu el ca isi muta doar motorul. O sa isi cumpere sau si-a cumparat deja un 330d de Anglia complet, functional de pe care va muta toate piesele necesare. Adica motor,frane, cutie, suspensii tot. Nu are nicio legatura omologarea swap-ului cu siguranta, fie ca plateste 200 lei sau 2000 lei la impozit tot aia e. Singura diferenta e ca la omologare arunci banii la gunoi. Acum daca o luam asa mai "cocalari" si inconstienti sunt aia care isi iau 320d si il duc la 200-250 cai fara sa umble la frane, suspensii etc.

:thumbsup: +1 Asta am vrut eu sa zic.

Mea culpa cam am intrat in detalii care nu-si aveau rostul.

Cat despre impozit - sunt de acord ca e gresit modul de calcul. Nu are nici o treaba cu realitatea. Din cate se zvoneste se va schimba, dar va fi in functie de cat polueaza (deh, nu mai e taxa de prima inmatriculare, tot va trebui sa incaseze statul bani de undeva sa acopere gaurile). Atunci va fi si mai interesant.

Link to comment
Share on other sites

Deci in concluzie daca vreodata voi avea un incident cu vreo masina marca BMW suspecta de "cocalareala" (adica seria 3 ,E36,E46 sau altele ...cu roti late si spoilere tip M,folie pe geam ,samd)ma dau lovit rau ,sun la 112 sa vina toti...si ne ridicam capotele de la masini.Cine nu e gata e luat cu lopata!!!

 

Cum spunea cineva ca nu e nici o problema ,nu deranjeaza pe nimeni cand circula asa ,doar legal este o problema daca are un eveniment!!!Pai aia e singura data cand conteaza cu adevarat ce are sub capota.Legea e doar o chestie asa la misto, o respecti doar daca vrei......acum toata lumea face misto de RAR ca mai mult nu sunt pe strada ,dar parcul auto imbatraneste (mai ales acum cu scoaterea taxei) si nu m-as mira daca peste cativa ani o sa fie mai multe controale de la RAR.Parca si vad: "ridicati va rog capota si eliberati teava de esapament pentru controlul gazelor"

Edited by dorubimotoru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci in concluzie daca vreodata voi avea un incident cu vreo masina marca BMW suspecta de "cocalareala" (adica seria 3 ,E36,E46 sau altele ...cu roti late si spoilere tip M,folie pe geam ,samd)ma dau lovit rau ,sun la 112 sa vina toti...si ne ridicam capotele de la masini.Cine nu e gata e luat cu lopata!!!

 

Cum spunea cineva ca nu e nici o problema ,nu deranjeaza pe nimeni cand circula asa ,doar legal este o problema daca are un eveniment!!!Pai aia e singura data cand conteaza cu adevarat ce are sub capota.Legea e doar o chestie asa la misto, o respecti doar daca vrei......acum toata lumea face misto de RAR ca mai mult nu sunt pe strada ,dar parcul auto imbatraneste (mai ales acum cu scoaterea taxei) si nu m-as mira daca peste cativa ani nu o sa fie mai multe controale de la RAR.Parca si vad: "ridicati va rog capota si eliberati teava de esapament pentru controlul gazelor"

Eu as vedea chiar benefice filtre si controale in trafic din partea politiei/rar, pai te iei cu mainile de cap ce masini circula pe strazi, bineinteles si autoutilitare, peste tot in parcari vezi ^pete de ulei, directie, frane, ce sa mai vorbim, iar la capitolul noxe.....aici e jale.Te prind cu probleme, ai 30 de zile sa remediezi, si te prezinti la RAR. Daca s-ar face controale temeinice in toata tara sa vezi in doi ani ca ar disparea toate tigaile,si nu as ierta nici pe cei cu numere straine, sa nu fie discriminare.Vrei sa circuli pe sosele, fa-o cum trebuie.

 

Lumea nu intelege ca nu se schimba nimic cu vorbe frumoase si bune intentii, ci doar cu amenzi si controale.Cu regret constat ca si in vestul Europei isi fac din ce in ce mai des loc practici oneroase, e deja bineconoscut ca in Anglia iti faci MOT in garaje de indieni, sau in Franta mergi la magrebieni ca te rezolva ei, contra unei sume aferente, daca ai ceva probleme, asta ca sa vorbesc in cunostiinta de cauza.

 

 

On topic: decat sa se chinuie cu modificari, swap, etc, cumperi un 330 d si gata, daca nu vrei sa platesti mult, mergi cu 320 si gata; sincer, la un accident in mod sigur companiile de asigurari vor refuza, legal, si pe buna dreptate, plata unor despagubiri.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.