BMWClub: M3/M4 ca daily driver - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

M3/M4 ca daily driver

#21 User is offline   Cookie 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 428
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male

Posted 31 January 2017 - 22:12

Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.
8

#22 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2836
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 31 January 2017 - 23:11

de acord cu Cookie, daca ti-o permiti si nu e un sacrificiu prea mare, ia-o si enjoy the beast, pentru restul exista Mastercard :thumbsup:
3

#23 User is offline   alexxs 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 30-January 17

Posted 02 February 2017 - 16:16

Da, pana la urma orice bani trebuie munciti si incerc sa imi dau seama daca ma pot bucura de masina asa cum trebuie sau ar fi bani aruncati pe geam :) Va tin la curent.

PS: Are cineva informatii despre intrebarea cu radiatorul de ulei?
0

#24 User is offline   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 955
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita ( Timisoara)
  • Interests:Fast cars, hot women, exotic destinations and M O N E Y

Posted 02 February 2017 - 17:37

N-avem informatii, dar sigur vei gasi un drum prea prost pt masina ta mult lasata. Orice masina sport joasa necesita atentie marita la orice denivelare. Cea mai mare problema e ca la noi sunt extrem de multe.
0

#25 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1159
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 February 2017 - 18:03

Eu vad lambo, ferrari, aston martin o groaza prin Bucuresti. Cred ca si aia au masini joase si totusi merg cu ele linistiti.
3

#26 User is offline   doomsnoopy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 04-December 08
  • Gender:Male

Posted 08 February 2017 - 22:11

am m4 ca daily driver nare absolut nico problema daca ai posibilitate nu ia 440 dar dute direct pe m3/m4
0

#27 User is offline   Cookie 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 428
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male

Posted 08 February 2017 - 22:19

Parca aveai si un z4 la un moment dat...
0

#28 User is offline   doomsnoopy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 04-December 08
  • Gender:Male

Posted 08 February 2017 - 22:23

dap z4 m coupe si dupa aia 135 si poti sa zic ca m4 e cel mai bun daily driver care am avut pana acum....dovada am comandat si faceliftu acum
0

#29 User is offline   sone 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 22-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 08 February 2017 - 23:23

View Postdoomsnoopy, on 08 February 2017 - 22:23, said:

dap z4 m coupe si dupa aia 135 si poti sa zic ca m4 e cel mai bun daily driver care am avut pana acum....dovada am comandat si faceliftu acum



Nu detaliezi putin?

Personal nu vad logica. Ai cumparat o masina identica care are in plus stopuri pe led. Sau in cazul in care ai optat pentru pachetul competition ai 450cp ,suspensie o idee mai rigida ,jantele model 666 ,greutate putin mai mica si o evacuare mai vocala. Upgrad-uri care nu isi prea fac simtita prezenta daca nu impingi la limita masina pe circuit.

This post has been edited by sone: 08 February 2017 - 23:23

0

#30 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1665
  • Joined: 26-March 16

Posted 08 February 2017 - 23:25

Omul e foarte multumit de M4 ca daily driver, drept urmare si-a comandat si urmatorul M4 facelift, daca nu era multumit isi lua altceva, ca bani are, ce sa detalieze?
-2

#31 User is offline   doomsnoopy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 04-December 08
  • Gender:Male

Posted 08 February 2017 - 23:39

incerc sa explic , masina mea este 2016 martie configurata de mine , fara competiton packet ca inca nu era disponibil am facut pana acum 42500 de km dinc care cam 20-25 afara tari , masina ma costat plus minus 61000 euro cu discountu diplomatic , masina am pus acum la vanzare pe autovit la 61 realistic cred ca obtin undeva la 56-57-58 de mii masina nou ma costa 66 -67 poate 70 daca pun si individual color , si pentru mine merita sa am iara masina cu 0km cu facelift cu competiton . dec pentru cca 45 de mii de km pierd numai 10mii de euro ce mi sa pare la un m4 foarte ok.

si acum ca daily driver : cinsum de la zero pana acum 14,4 , revizii la 2500 si dupa aia fiecare 10-12 mii in nic un caz la 30cum vrea bmw , fara acidente knock knock , casco pe an 1400 euro mi sa pare , rca 200 euro, caucicuri scimbate ala din spate la 30de mii pret cca 300 euro preti numai tin minte placute scimbate fata la 37000 km preti cca 450 euro , caucicuri de iarna michelin noi dot 2016 preti cca 1200 euro am cam 5000 cu iele .
Pana acum singura problema bujie scimbata pe garantie rest fara probleme nic cutie nimic,,,dar cu masina nam mers tare nico data primele 15-20 de minute pana nu sa incalzit motoru. confort e super ok mult mai bun decat pe 135i
sa comporta foarte ok masina si iarna, am avut posibilitate sa conduc si 435i si e diferenta foarte mare 435 mi sa pare moale subvireaza mai mult nu zic ca e rea dar confort e la fel numai cum am zis toatea masina sa misca nu e asa stabila.

rest ce sa zic atentie la costuri la m e cam 30-40% mai scump servis
1

#32 User is offline   sone 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 22-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 08 February 2017 - 23:50

@Win60 daca chiar vrei sa stii ,eram curios ce la determinat sa ramana tot la M4. Ceea ce mi-a si explicat.
3

#33 User is offline   georgeg 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 31-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Posted 09 February 2017 - 12:52

Ceva interesant pe segmentul asta -> https://www.youtube....h?v=WGAU7aFMFwQ
0

#34 User is online   ryoraul 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 961
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 09 February 2017 - 13:05

DaCA COmpari Alfa cu BMW e clara treaba.
-1

#35 User is offline   doomsnoopy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 04-December 08
  • Gender:Male

Posted 09 February 2017 - 13:40

fratele meu mai mic are alfa si zilele asta a probat si asta de 510ps, masina merge foarte bine sunet superb ,calitate de cacat in comparatie cu m4 ( cu extendet leather) consum imens dar nu are probleme cu tractiune cum are m4
in rest fiecare ce vrea eu prefer bmw el alfa:)
0

#36 User is offline   tutorial 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 469
  • Joined: 30-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 09 February 2017 - 13:54

View Postdoomsnoopy, on 08 February 2017 - 23:39, said:

incerc sa explic , masina mea este 2016 martie configurata de mine , fara competiton packet ca inca nu era disponibil am facut pana acum 42500 de km dinc care cam 20-25 afara tari , masina ma costat plus minus 61000 euro cu discountu diplomatic , masina am pus acum la vanzare pe autovit la 61 realistic cred ca obtin undeva la 56-57-58 de mii masina nou ma costa 66 -67 poate 70 daca pun si individual color , si pentru mine merita sa am iara masina cu 0km cu facelift cu competiton . dec pentru cca 45 de mii de km pierd numai 10mii de euro ce mi sa pare la un m4 foarte ok.

si acum ca daily driver : cinsum de la zero pana acum 14,4 , revizii la 2500 si dupa aia fiecare 10-12 mii in nic un caz la 30cum vrea bmw , fara acidente knock knock , casco pe an 1400 euro mi sa pare , rca 200 euro, caucicuri scimbate ala din spate la 30de mii pret cca 300 euro preti numai tin minte placute scimbate fata la 37000 km preti cca 450 euro , caucicuri de iarna michelin noi dot 2016 preti cca 1200 euro am cam 5000 cu iele .
Pana acum singura problema bujie scimbata pe garantie rest fara probleme nic cutie nimic,,,dar cu masina nam mers tare nico data primele 15-20 de minute pana nu sa incalzit motoru. confort e super ok mult mai bun decat pe 135i
sa comporta foarte ok masina si iarna, am avut posibilitate sa conduc si 435i si e diferenta foarte mare 435 mi sa pare moale subvireaza mai mult nu zic ca e rea dar confort e la fel numai cum am zis toatea masina sa misca nu e asa stabila.

rest ce sa zic atentie la costuri la m e cam 30-40% mai scump servis

1400 eur CASCO pe an????
0

#37 User is offline   doomsnoopy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 04-December 08
  • Gender:Male

Posted 09 February 2017 - 14:33

View Posttutorial, on 09 February 2017 - 13:54, said:

1400 eur CASCO pe an????


dap atata ma costa cred ca platesc trimestrial 388 sau asa ceva
0

#38 User is offline   B754FIC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 92
  • Joined: 08-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 February 2017 - 15:16

Misto exemplarul.
0

#39 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1665
  • Joined: 26-March 16

Posted 09 February 2017 - 20:59

Foarte putin casco...atat platesc eu un amarat de E60..:))
-5

#40 User is offline   Midas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 53
  • Joined: 21-April 16

Posted 10 February 2017 - 08:34

Bine ca avem bani de m3, m4,z uri, dar nu avem bani de meditații la limba romana....
6

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro