Jump to content

Scurgere masiva ulei 320d e46 2004


Recommended Posts

Salut! Am un 320d 2004 motor euro4 si am o scurgere de ulei masiva. Se pare ca uleiul iese prin partea dreapta si se scurge pe langa bloc pana intalneste o parte a evacuarii cred, am detectat problema pentru ca intra mirosul de ulei ars in habitaclu. Cred ca uleiul este pulverizat in sus, se vede pe capota, si se imprastie aproape peste tot motorul, in partea dreapta in fata filtrului epurator am o piscina de ulei.. acolo se aduna cel mai mult. Asa am luat masina.. cand am probat-o era foarte frig si nu am simtit nimic, de mers merge binisor.. Am schimbat uleiul, filtre, am schimbat cu totul capacul cu filtrul epurator cu unul tip vortex. Desi arata imbaxit total cel de pazla, parea ok pe la garnituri, nici o scurgere pe acolo, curat si la capacul de umplere ulei.. Dupa ce am schimbat toate cele, am curatat cat de cat pe acolo, dar in nici 200 km e plin la loc, se vede si pe joja ca scade nivelul. Masina nu e inmatriculata, nr provizorii expirate si nu pot merge la un mecanic cu ea inca. Sunt curios daca cineva a mai intalnit ceva asemanator si poate sa ma ajute :D Nu am gasit nicaieri o discutie despre o scurgere atat de mare.. Singura problema in mers am simtit-o la treapta a 4-a o pirdere de putere, daca schimb din 3-4 sub aprox. 3500 rot/min. Daca schimb catre 4000 ture trage si a 4-a si 5-6.

post-80407-0-67397700-1486304536_thumb.jpg

 

post-80407-0-71894000-1486304540_thumb.jpg

 

Edited by florinman
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru sfaturi! ;)

 

Ca sĂŁ vezi clar pe unde curge, tureazĂŁ motorul in 4000 ture si apoi uitĂŁ-te pe unde aruncĂŁ uleiul. Iar motorul are pierderi de putere din cauza uzurii/ injectoarelor/compresiei. NeapĂŁrat trebuie sĂŁ faci o verificate generalĂŁ.

 

M-am gandit si la varianta asta.. Azi am primit actele de la inmatriculari, o sa fac o verificare generala curand :D

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou! Dupa spusele mai multor mecanici/pasionati BMW am capacul culbutor fisurat. O sa il dam jos cat de curand sa vedem exact ce si cum. Testerul arata doar e eroare de Air Mass Flow si , dupa spusele baiatului, un lag la intrarea turbinei, in rest totul functioneaza in parametri, am vazut volorile cu ochii mei. Cu ocazia asta a sa schimb toate furtunele vacuum + o curatare egr si admisie, clapete jos si revin cu informatii!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.