Jump to content

Se accelereaza dar lipseste puterea + senzatie ciudata ambreiaj !


floryn1987

Recommended Posts

Salutare.

 

De ceva timp si anume 1-2 luni am o nelamurire cu aceasta masina.

Masina are 241.000km, am cumparat-o la 200.000, totul bine si frumos masina mergea perfect.

De curand am sesizat ca nu mai are aceeasi putere ca si inainte.

La calcarea pedalei de acceleratie incepand cu treapta 1, acul turometrului se ridica instant pana la 2000-3000rpm dar masina tinde sa plece mult mai greu ca si inainte. Se aude cum este turata mult mai mult decat trebuie.

In treptele 2 si 3 tot asa turometrul se ridica la 3000-4000rpm, se simte cum turbo face presiune si incearca sa impinga masina dar aceasta parca greu prinde turatie.

Chiar si la o foarte mica panta la plecarea dupa loc, atinge foarte greu turatia necesara, adica o turez in 3000-3500rpm in treapta 3 si nu are acel zvac, odata abia ma m-am tinut dupa un citroen cu treapta 4 in 3500rpm abia ca nu puteam sa il ajung.

Inca o problema: am tot sesizat ca la pornirea masinii dimineata dupa ce iau piciorul dupa pedala de ambreiaj aceasta nu revine complet inapoi, trebuie sa bag piciorul sub ea sa o aduc pana sus (cam 1-2cm) dar nu face tot timpul asa.

Acum cateva zile am intrat in depasire, eram in treapta 4, am accelerat in 4000-4300rpm am schimbat in treapta 5 tot asa 4000-4300rpm apoi dupa 2-3km la apasarea pedalei de ambreiaj aceasta era foarte moale si cursa acesteia parca era mult mai scurta decat de obicei. La atingere se simtea foarte moale ca si cum ar avea un arc foarte moale si putea si apasata si cu mana. Am redus in treapta 4 si instant s-a auzit un uruit infundat undeva in zona schimbatorului apoi nu s-a mai auzit. Insa pedala tot asa a ramas moale. Inca ceva: la plecarea dupa loc trebuie sa ridic pedala undeva la jumatate sau chiar mai mult sa plece dupa loc.

Nu exista batai, sunete ciudate sau altceva la apasarea pedalei de ambreiaj.

 

Pareri?

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

De ceva timp si anume 1-2 luni am o nelamurire cu aceasta masina.

Masina are 241.000km, am cumparat-o la 200.000, totul bine si frumos masina mergea perfect.

De curand am sesizat ca nu mai are aceeasi putere ca si inainte.

La calcarea pedalei de acceleratie incepand cu treapta 1, acul turometrului se ridica instant pana la 2000-3000rpm dar masina tinde sa plece mult mai greu ca si inainte. Se aude cum este turata mult mai mult decat trebuie.

In treptele 2 si 3 tot asa turometrul se ridica la 3000-4000 se simte cum turbo faca presiune si incearca sa impinga masina dar aceasta parca greu prinde turatie.

Chiar si la o foarte mica panta la plecarea dupa loc, atinge foarte greu turatia necesara, adica o turez in 3000-3500rpm in treapta 3 si nu are acel zvac, cateodata ma tin greu dupa opel vectra c si eu sunt cu treapta 4 in 3500rpm.

Inca o problema: am tot sesizat ca la pornirea masinii dimineata dupa ce iau piciorul dupa pedala de ambreiaj aceasta nu revine complet inapoi, trebuie sa bag piciorul sub ea sa o aduc pana sus (cam 1-2cm) dar nu face tot timpul asa.

Acum cateva zile am intrat in depasire, eram in treapta 4, am accelerat in 4000-4300rpm am schimbat in treapta 5 tot asa 4000-4300rpm apoi dupa 2-3km la apasarea pedalei de ambreiaj aceasta era foarte moale si cursa acesteia parca era mult mai scurta decat de obicei. La atingere se simtea foarte moale ca si cum ar avea un arc foarte moale si putea si apasata si cu mana. Am redus in treapta 4 si instant s-a auzit un uruit infundat undeva in zona schimbatorului apoi nu s-a mai auzit. Insa pedala tot asa a ramas moale. Inca ceva: la plecarea dupa loc trebuie sa ridic pedala undeva la jumatate sau chiar mai mult sa plece dupa loc.

Nu exista batai, sunete ciudate sau altceva la apasarea pedalei de ambreiaj.

 

Pareri?

Probabil te lasa ambreiajul... si poate iti si patineaza...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La ce pret sa ma astept? Precizez ca eu locuiesc in UK si nu in tara.

 

Despre kit-ul complet este vorba? Volanta, placa presiune cu relment si disc? sau doar placa de presiune si disc? pentru ca este o diferenta mare de pret intre ele?

Cu masa dubla sau normala? self-adjustment? Am auzit ca sunt diferente si as vrea sa stiu ce sa iau.

Cat despre kit-ul de la LUK ce spuneti pentru ca la asta m-am gandit.

Imi puteti da cateva link-uri sa stiu despre ce este vorba.

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati.

 

La service prima data mi-au zis ca poate sa fie si din macanismul hidraulic dar dupa ce am mers 50m cu masina mi-au zis ca trebuie sa schimb kit-ul ambreiaj complet pentru ca discul patineaza. Degeaba o duc in 4000rpm ca masina nu trage mai deloc.

Pretul 1200 lire pret final toate LUK :frantics:

Volanta: 490

Kit ambreiaj: 300

Manopera: 410 (undeva la 5-6 ore de munca zic ei)

Am gasit insa pe ebay acelasi kit complet cu 400 Kit ambreiaj complet LUK

Este acelasi? pentru ca mi se pare cam umflat pretul la service

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri.

Inca ceva: am gasit si acest kit de la Valeo (Solid Flywheel Conversion Clutch Kit) volanta este dintr-o bucata. Are vreo importanta sau sa raman pe LUK? Valeo Solid Flywheel Convertion clutch KIT

Am gasit si un service unde ma costa 290lire manopera cu kit-ul pe care o sa il cumpar eu.

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Stiam ca la E90 ai twin sau dual mass fly wheel. VEzi codul piesei pe realoem si cauta dupa aceea piese de la diversi producatori. Valeo, Sachs sau Luk sunt firme foarte decente. Luk e producatorul dedicat pt volanta la Bmw E90 din ce stiu eu. Ce ai tu nevoie e urmatorul lucru: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-118D-120D-2-0-D-Luk-Dual-Mass-Flywheel-Clutch-Kit-Set-1-Series-E87-06-12/130989855180?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20160323102634%26meid%3D089f61152c284035924c8d982ad38e4b%26pid%3D100623%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D401187881943

 

Daca verifici lista masinilor compatibile , ar trebui sa vezi daca piesa respectiva se potriveste pe masina ta. Inca nu stiu ce masina ai, cred ca E90 :p.

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-au comandat piesa in baza talonului sau a seriei de sasi, sigur se potriveste. Pe linkul care l-ai dat tu, cand introduci criteriile de cautare, gasesti piesa compatibila. Era cum ziceam mai inainte, dual mass sau twin mass fly wheel, de aceea e mai scumpa ca prima mentionata de tine. La E90 cand am schimbat eu era pretul 500 de euro, tu stai in UK si dai cam 500 de lire. Pretul e corect, vezi cu manopera cum faci s-o scoti mai ieftin. Spor la schimbat kit-ul
Link to comment
Share on other sites

Se poate schimba doar piesa 12? Doar acel u-joint sau t-joint? Propshaft u-joint

Are joc daca prinzi partea din staga si misti partea din dreapta acardanului si ma gandesc ca si din cauza asta am vibratii la relanti in schimbatorul de viteze.

Piesa arata cumva asa sau aceasta este?

 

Pareri?

post-80799-0-98197400-1486772671_thumb.jpg

post-80799-0-82047800-1486772912_thumb.jpg

post-80799-0-84194300-1486772923_thumb.jpg

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut. Nu stiu daca ti.a aparut eroarea de ambreiaj, insa la mine f10 apare , o scot , daca nu ma dau la ea sau nu voi lua o groapa nu apare. Problema este, cand apas pedala aproape de fund, prin viteza a 2 se duce acul la mine. Este manuala si cred ca apas mai repede decat citeste calculatorul sa duca la turbo . Mi.a zis la reprezentanta ca este dar nu este , nici ei nu au habar. eu cred ca e dus senzorul. Voi ce spuneti?
Link to comment
Share on other sites

Se poate schimba doar piesa 12? Doar acel u-joint sau t-joint? Propshaft u-joint

Are joc daca prinzi partea din staga si misti partea din dreapta acardanului si ma gandesc ca si din cauza asta am vibratii la relanti in schimbatorul de viteze.

Piesa arata cumva asa sau aceasta este?

 

Pareri?

 

 

 

 

 

Si mie imi tremura schimbatorul, insa totul am sesizat decand am adus masina in tara. Cum ai rezolvat pana la urma?

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi tremura schimbatorul, insa totul am sesizat decand am adus masina in tara. Cum ai rezolvat pana la urma?

 

Salut. Inca nu am schimbat piesa dar urmeaza si o sa iti spun dupa daca mai vibreaza asa. De o saptamana am sesizat si alte probleme. La franare foarte usoara imi trepideaza volanul si putin masina ca si cum discurile ar fi ovalizate. Precizez ca le-am schimbat acum 8 luni iar intre timp am fost sa mi le inlocuiasca pe garantie pentru ca s-au ovalizat iar acum dupa nici 3 luni si mai putin de 2000km masina a inceput sa faca tot asa. Discurile si placutele sunt ferodo.

A doua problema ciudata este ca la relanti sau cand masina nu ruleaza se simte o vibratie ciudata, chiar si dupa scaun simti cum masina vibreaza putin. Acea vibratie infundata. La accelerarea masinii cat de putin vibratia dispare.

Ce cred eu ca ar putea fi: senzorul MAF, Injectoare, suporti motor si cutie (la service au zis ca nu sunt), piesa de care am spus mai sus propshaft u-joint pentru ca are joc la rasucirea usoara cu mana a cardanului.

Insa sunt nedumerit ... In mers masina se comporta normal fara nici un fel de vibratie. Dar odata ce iau piciorul dupa acceleratie si ajunge la turatia de relanti instant intervine acea vibratie ciudata, chiar si cand scot pe liber si ma apopii usor de o intersectie sa zicem.

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.