Jump to content

Luxemburgheza


RaYn3

Recommended Posts

Gata si cu lucrarile. Totul e-n regula, a disparut zornaitul. Mi-a zis mecanicul ca avea ceva joc in lantul superior de aici si acel mic zornait. Schimbat si placutele pe fata, pe spate cica mai au peste jumatate carne si n-avea rost sa le arunc. Le voi tine pe cele noi pt data viitoare. A curatat si galeria de admisie si schimbat garnitura cu clapete. Cica n-a fost chiar atat de incarcata, iar clapetele se miscau ceva mai greu. Tampoanele de motor cica arata bine, vibratiile la rece putand sa vina de la galeria de admisie. Pot spune ca-s mai linistit acum in sfarsit :) Din lucrarile mai importante mai am de bifat schimbul de ulei in cutia de viteze si in cutia de transfer. Mecanicul mi a spus ca el recomanda ca dupa 150000 sa se schimbe uleiul in cv, desi mi-a zis ca atunci cand a lucrat la bmw se schimba si aici dar doar la cererea clientului. Maine urmeaza s-o spal ca-i destul de murdara

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Edited by RaYn3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

bvo ca ai terminat treaba

eu ti-ma zis sa iei si garnitura de admisie care are si clapetele , dar e ok

 

acum talpa grea sa ai

Avea el doua garnituri oe si impreuna si cu operatia de curatire mi a facut un pret bun.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am reusit s-o si spal putin la exterior desi nu m-a lasat vantul s-o sterg pre bine :/ Azi am patit-o de vreo 3 sa se inchida si sa se deschida in timp ce-o spalam. La inceput nu m-am prins de ce se blocasera usile, dar dupa am vzt ca daca dadeam cu jetul pe acele striatii de pe manere se blocau si se deblocau usile. Mi se pare cam aiurea desi datile trecute stiu ca n-am avut problema asta. S-ar putea dezactiva comfort access ul din meniu cel putin cand o spal.f03bc7db0b2549b5ccb88090eba5c617.jpg

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cand o speli lasi cheia in masina sau mai departe...eu asa procedez.

 

Pai n-am fost sigur ca daca las cheia in masina si dupa ating acele striatii sa nu se blocheze si pe urma sa n-o mai pot deschide, desi n-ar trebui sau ar trebui sa se si deschida. Este asa? Am zis sa iau si a doua cheie cu mine si sa verific prima data. Imi amintesc ca datile trecute am lasat cheia in masina si cred ca de aia nu s-a blocat/deblocat. Azi, intr-adevar am tinut cheia in buzunar.

 

LE. Stiti pernitele de la tetierele fata, se pot regla si acelea cumva. La pasager, acea pernita este cumva rotita spre stanga si voiam s-o pun sa stea centrata, doar ca-i pusa pe un plastic si cu mana nu merge ajustata sau cel putin n-am vrut sa fortez. Cu butoanele de pe scaune in afara faptului ca pot regla intreaga tetiera doar sus si jos, acele pernite n-am reusit sa le misc stanga-dreapta.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Comfort access se dezactiveaza cand se introduce cheia in slotul ei de incarcare...cel putin asa e la E60 si asa si recomanda BMW (in cartea masinii) ca atunci cand masina se afla la spalatorie sa fie lasata cheia in locul de incarcare a ei...

Ce va pot recomanda este sa nu dati cu jetul direct pe manerele usilor si nu o sa mai aveti probleme.

Link to comment
Share on other sites

vezi ca se strica foarte usor manerul de keyless entry daca dai cu apa direct pe el si este vreo 1200 ron

 

Mda. Am evitat sa mai dau cu jetul pe manere dupa ce am vzt ca s-a blocat/deblocat de cateva ori si de-acum inainte, clar voi fi si mai atent. Merci de pont ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Deja a trecut o luna de cand am masina si pot spune ca n-am ajuns inca s-o cunosc pe deplin :) Saptamana trecuta i-am schimbat si bateria pana la urma. Am pus VARTA AGM de 105Ah si 950A curent de pornire, aceleasi caracteristici ca si la cea originala. Bateria OE s-a dovedit a fi facuta tot de Varta, acesta fiind si motivul pentru care am ales acelasi brand, desi nu avea abtibildul de BMW. Le-am pus una langa alta, iar carcasele erau identice, doar ca cea OE era neagra, iar cealalta era arginitie. La o sapt jumatate de la schimbul distributiei am reusit sa fac vreo 600Km din care 500 in weekendul care a trecut, in afara. Desi am prins ploaie torentiala si vineri dar si duminica la intoarcere, masina a stat ca pe sine. Altfel sta fata de fostul E90 in astfel de conditii. Se simte prezenta xdrive-ului

 

Desi asa cum ziceam mai sus a trecut deja o luna de cand sunt cu ea, inainte n-am mai condus prea mult masini cu cutii automate si inca incerc sa ma acomodez in ceea ce priveste cutia automata. Ieri, pe drumul de intoarcere spre TM, desi a plouat destul de tare mai tot drumul, am inceput sa o simt mult mai bine, sa anticipez cum schimba, am si facut multe depasiri, iar ACC-ul l-am folosit doar pe serpentine cand trebuia sa merg in coloana. Legat de cutiile automate, pana la urma la rece, in primele sute de metri, este normal sa se simta cum schimba cutia, indeosebi in treapta a doua?!?! Ma gandesc ca e oarecum normal avand in vedere ca inca e frig afara si automat si uleiul in cutie este rece. In rest, dupa cateva sute de metri de mers cu ea, nu se mai simte cum schimba nici in treapta a doua. Evident ca nu accelerez deloc tare pana nu se incalzeste motorul, cutia schimband putin sub 2000rpm, dupa care turatia coboara putin peste 1000 in urmatoarea treapta superioara. As vrea sa mai aman pana prin vara-toamna schimbul uleiului in cutie, pe care intentionez sa-l schimb la ZF Faur in Bucuresti. N-am nici o eroare pe CV si asa cum am zis, cutia schimba bine, lin fara socuri. Doar dimineata se simte putin asa cum spuneam mai sus, dar nu pot cataloga drept socuri. Totusi vreau sa stiu daca si la voi CV are acelasi comportament ca ma streseaza cam tare acest lucru. Pe de alta parte mi se pare ca inca persista acele vibratii la rece de la motor dimineata, vibratii pe care le-am simtit inca de la inceput. Cel mai probabil va trebui sa schimb totusi tampoanele si ma gandesc ca intr-un fel si acest lucru influenteaza poate acel comportament al cutiei la rece. Luna viitoare o sa merg sa fac update complet la masina, am inteles ca se rezolva aceste aspecte semnalate de mine mai sus. Cutia va schimba mult mai lin dupa update.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Am reusit s-o si spal putin la exterior desi nu m-a lasat vantul s-o sterg pre bine :/ Azi am patit-o de vreo 3 sa se inchida si sa se deschida in timp ce-o spalam. La inceput nu m-am prins de ce se blocasera usile, dar dupa am vzt ca daca dadeam cu jetul pe acele striatii de pe manere se blocau si se deblocau usile. Mi se pare cam aiurea desi datile trecute stiu ca n-am avut problema asta. S-ar putea dezactiva comfort access ul din meniu cel putin cand o spal.f03bc7db0b2549b5ccb88090eba5c617.jpg

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

parca imi aduc aminte ca te-am atentionat cu treaba asta!? :?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

parca imi aduc aminte ca te-am atentionat cu treaba asta!? :?

 

Mda...greseala mea ca am uitat deja. Chiar acum am citit in urma si intr-adevar m-ai atentionat. N-am mai spalat-o de atunci neavand timp, plus ca a tot plouat, dar de acum inainte clar n-o sa mai tin cheia la mine cand dau cu jetul, plus ca o sa evit sa mai dau direct pe manere. Merci!

Link to comment
Share on other sites

Si la mine cutia are exact acelas comportament, cred ca asa e la toate, pana se incalzeste primele trepte se simt cand schimba, nu soc , dosr ca se simte schimbarea, dupa incalzirea uleiului nu prea se mai simte cand schimba. E normal stai linistit, nu mai cauta defecte ca nu are rost.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Același comportament la temperaturi exterioare scĂŁzute/negative e prezent si la mine cand din P o trec in D si schimbare treptelor in prima 100 de metri, asta imediat dupĂŁ pornirea motorului. Simt efectiv cuplarea si cred ca e strict legat de temperatura uleiului din cutie ce dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește nu mai are acel mic feedback ce poate fi interpretat ca un "șoc". Binențeles in anotimpurile mai calde aceste mici "șocuri" nu mai sunt prezent absolut deloc, idem si cand țin mașina in garaj :)
Link to comment
Share on other sites

Si la mine cutia are exact acelas comportament, cred ca asa e la toate, pana se incalzeste primele trepte se simt cand schimba, nu soc , dosr ca se simte schimbarea, dupa incalzirea uleiului nu prea se mai simte cand schimba. E normal stai linistit, nu mai cauta defecte ca nu are rost.

 

Pai de aia am si zis sa intreb, desi voiam sa postez de mai multa vreme despre acest lucru. Adevarul este ca sunt exagerat de atent la orice, nu stiu, asa e felul meu sa ma stresez pt orice kkt. Mi-e ciuda ca in loc sa ma bucur de ea, mai mult stau incordat atunci cand o conduc, gen: sa nu fie motorul rece si sa accelerez prea tare, sa fiu atent dupa zgomote ciudate, dat sonorul la radio la minim sa ascult motorul, etc. Vreau sa fie totul perfect.

Link to comment
Share on other sites

Mda...greseala mea ca am uitat deja. Chiar acum am citit in urma si intr-adevar m-ai atentionat. N-am mai spalat-o de atunci neavand timp, plus ca a tot plouat, dar de acum inainte clar n-o sa mai tin cheia la mine cand dau cu jetul, plus ca o sa evit sa mai dau direct pe manere. Merci!

 

 

Ca sa-ti raspund la intrebarea de mai sus, NU e normal sa simti cand schimba viteza cand este rece, iar cand se incalzeste sa nu mai ai acele simptome.

Ar trebui sa schimbi uleiul la cutie.

 

Iar cand simti acel mic soc la cutie este din viteza a 2-a in a 3-a.

 

Si fara sa intru in polemica cu tine, esti sigur ca ai km. originali? Si in alte tari se manaresc km., chiar daca ai istoric service-s la zi.

 

Iti spun acest aspect, deoarece vad in poze ca ai cuta destul de pronuntata la scaun sofer + plus volanul destul de tocit, din ce vad in pozele puse de tine.

 

Tu ai scaune COMFORT, cu piele DAKOTA iar la km. care spui ca ii ai, nu are voie sa faca acea cuta.

 

In rest, sa ai parte de ea si sa o folosesti cati mai multi km. fara probleme.

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 13
Link to comment
Share on other sites

Si la mine cutia are exact acelas comportament, cred ca asa e la toate, pana se incalzeste primele trepte se simt cand schimba, nu soc , dosr ca se simte schimbarea, dupa incalzirea uleiului nu prea se mai simte cand schimba. E normal stai linistit, nu mai cauta defecte ca nu are rost.

 

 

Si la al meu X1 se simte cum schimba la rece, insa doar daca accelerezi lin de tot. Simti si la retrogradari in trepte mici?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.