Jump to content

Luxemburgheza


RaYn3

Recommended Posts

Revin cu un update nu tocmai placut. Ieri dupa ce am spalat masina, m-a lasat CA de la manerul sofer. Desi am evitat tot timpul sa dau cu jetul pe ele, cumva pare ca ajuns apa la el. Am observat abia cand am ajuns acasa si am pus degetul pe striatii sa blochez usile. Am vzt ca nu face nimic prima data. A doua oara a blocat usile, dar tinand mai mult timp degetul pe striatii am zis sa pliez si oglinzile, doar ca pauza. Am mai insitat, am sters zona respectiva si la un moment dat incepeau si oglinzile sa urce doar ca nu pana la final, dupa care masina se debloca singura, iar oglinzile incepeau sa coboare. Prima data n-am reusit sa o blochez impreuna cu oglinzile pliate din acest maner, ci de pe altul. Mai pe seara am mai insitat si cumva tot asa facea, desi la un moment dat s-a blocat, iar oglinzile s-au pliat si ele fara sa se mai deschida. Azi de dimineata in schimb e kaput. Nici de deblocat nu mai vrea doar sa tin mana pe maner, ci doar daca sa trag de el. In rest la blocare nu mai schiteaza nimic. Mi-a stricat ziua kkt-ul asta trebuie sa recunosc. Exista vreo sansa sa-si mai revina, poate cand se incalzeste a.i. sa se evapore apa de pe unde o fi intrat? Ori s-ar putea reinitializa cumva? Am vzt ca, costa ceva mizeria asta de maner, iar din cate am citit, pica intr-o veselie. Cer atat de multi bani pe ele, dar nu-s in stare in masa sa le etanseze asa cum ar trebui.

 

LE. Tot imi ramane o eroare pe clima. O sterg si am observat ca data viitoare dupa ce pornesc masina, reapare. Am crezut ca-i de la baterie, doar ca bateria e schimbata. Stiu ca pe ISTA, tot da eroare ca WEBASTO-ul nu raspunde desi el functioneaza. In schimb Carly nu zice nimic de acest lucru, ma gandesc sa nu fie tocmai aceasta eroare legata de webasto si nu de clima, fiind comandate in principiu de acelasi modul. Aveti idee ce inseamna ori sa ma orientez mai mult dupa ce spune ISTA. Mi-am instalat si ISTA doar ca nu-mi merge cu K-DCAN-ul, iar Enet-ul mai dureaza pana-mi ajunge.

post-55199-0-16140500-1489834251_thumb.png

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Manerul nu isi mai revine, nu ai cum sa-l repari; senzorul e bagat intr-o solutie de cauciuc lichid care ulterior se solidifica. Am incercat sa-l desfac pe al meu si sincer nu vad cum am putea intra apa acolo

Altul nou (daca imi amintesc corect) e 890 ron cu Tva, inclusa vopsire in culoarea masinii. Pret la reprezentanta.

Incearca o diagnoza sa fii sigur ca asta e defectul

LE: ar fi indicat sa-l deconectezi daca nu il vei schimba curand sa nu cauzeze alte probleme. Pt asta trebuie data fata de usa jos.

In

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Manerul nu numai ca e compromis, dar partea proasta e ca si urmatorul aproape sigur va avea aceiasi soarta.

Legat de eroare, cum a zis colegul de mai sus, e mai mult o informare. Dezactiveaza compresorul atunci cand motorul are nevoie de o doza mai mare de putere si nu isi permite sa o iroseasca pe clima. In urma procesului, e stocata notificarea in memoria de erori. M-am tot lovit si eu de "eroarea" asta si m-am tot mirat ce naiba...ca o citeam tot in graba, iar clima cand probam mergea. Pana cand am citit pe ISTA si am probat. Am sters eroarea, proba de drum, verificat iar si nicio eroare. Proba iar in forta vreo 20 de min cu clima pornita la maxAC...am simtit la un moment dat ca nu mai da rece pt vreun minut, dupa care a revenit. Am retinut ora si km, iar cand am pus diagnoza aveam notificarea asta exact la km retinuti de mine...Mi-am mai si facut griji aiurea ca nu stiu daca stiti, dar compresorul AC face parte din seria "asa face toate", adica nu te prea poti baza pe el

Link to comment
Share on other sites

Manerul nu numai ca e compromis, dar partea proasta e ca si urmatorul aproape sigur va avea aceiasi soarta.

Legat de eroare, cum a zis colegul de mai sus, e mai mult o informare. Dezactiveaza compresorul atunci cand motorul are nevoie de o doza mai mare de putere si nu isi permite sa o iroseasca pe clima. In urma procesului, e stocata notificarea in memoria de erori. M-am tot lovit si eu de "eroarea" asta si m-am tot mirat ce naiba...ca o citeam tot in graba, iar clima cand probam mergea. Pana cand am citit pe ISTA si am probat. Am sters eroarea, proba de drum, verificat iar si nicio eroare. Proba iar in forta vreo 20 de min cu clima pornita la maxAC...am simtit la un moment dat ca nu mai da rece pt vreun minut, dupa care a revenit. Am retinut ora si km, iar cand am pus diagnoza aveam notificarea asta exact la km retinuti de mine...Mi-am mai si facut griji aiurea ca nu stiu daca stiti, dar compresorul AC face parte din seria "asa face toate", adica nu te prea poti baza pe el

Pai si din ce cauza e compromis si urmatorul? Si de unde stii care va fi urmatorul? Nu stiu ce-ai vrut sa spui cu asta, dar nu cred ca au vreo legatura un maner cu altul in ceea ce priveste defectarea lor. Acest aspect tine strict de etansarea fiecaruia. Posibil ca cedeaza, se degradeaza vreo garnitura de etansare ca urmare a intemperiilor si de aici si problemele ulterioare. Cam fiecare element are un grad de protectie la apa si praf notat cu IP, dar si un test la jetul sub presiune. Evident ca sunt mai multe clase, care in functie de mediul in care trebuie sa functioneze, trebuie sa treaca si aceste reglementari. Ce ziceti daca l iau SH si-l vopsesc ulterior in culoarea masinii. Problema ar fi sa stiu sigur ca functioneaza si nu sa fie defect dupa care sa faca fente cel de la care il cumpar.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mânerul se comanda gata vopsit. Nu se vopsește ulterior deoarece trebuie sa stea la cuptor. M-am exprimat eu greșit în postul meu

Nu am auzit sa se mai strice și alt mâner decât cel de la șofer

Nu e recomandat sa iei sh, e loterie. Vb cu Neo, poate te ajuta el la un preț mai bun fata de reprezentanta

Edited by Madutzu25
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si din ce cauza e compromis si urmatorul? Si de unde stii care va fi urmatorul? Nu stiu ce-ai vrut sa spui cu asta, dar nu cred ca au vreo legatura un maner cu altul in ceea ce priveste defectarea lor. Acest aspect tine strict de etansarea fiecaruia. Posibil ca cedeaza, se degradeaza vreo garnitura de etansare ca urmare a intemperiilor si de aici si problemele ulterioare. Cam fiecare element are un grad de protectie la apa si praf notat cu IP, dar si un test la jetul sub presiune. Evident ca sunt mai multe clase, care in functie de mediul in care trebuie sa functioneze, trebuie sa treaca si aceste reglementari. Ce ziceti daca l iau SH si-l vopsesc ulterior in culoarea masinii. Problema ar fi sa stiu sigur ca functioneaza si nu sa fie defect dupa care sa faca fente cel de la care il cumpar.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Ma refeream la cel pe care in vei pune in locul celui defect. Adica se strica tot mereu cel de la sofer pt ca e cel mai utilizat, dar nu e lege ca celelalte sunt in siguranta din motivul asta.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nici vorba de asa ceva.

Se strica din cauza ca intra apa la ele, nu pentru ca sunt utilizate mai mult sau mai putin.

Mie mi s-au stricat ambele de pe partea dreapta, si te asigur ca nu intru in masina pe usa pasagerului din fata sau spate...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca la F10 mai ales se strica acel maner. Daca calculezi 200 de euro (pretul pentru un maner nou) pe o perioada de 5 ani (masina ta parca era din 2012), se merita sa-l schimbi si sa iei unul nou si aia e. Stiu ca e frustrant si nasol, dar na, ce sa si faci? Daca iei un SH poate te tine 3 luni sau 10 ani, e loterie cu piesele SH. Lipituri si improvizatii nu recomand nimanui. Stiu ca iau iar minusuri cu postarea asta, dar asa gandesc eu.
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nici vorba de asa ceva.

Se strica din cauza ca intra apa la ele, nu pentru ca sunt utilizate mai mult sau mai putin.

Mie mi s-au stricat ambele de pe partea dreapta, si te asigur ca nu intru in masina pe usa pasagerului din fata sau spate...

stiu ca se strica de la apa. nu am reusit sa ma fac inteles, dar mi-e lene sa mai incerc. pe scurt: e loterie, il schimbi, tine 1-3-12-54 luni si intra iar apa. ca nu mai functioneaza nu ar fi mare bai, dar sa vezi cand iti ia masina razna de la el...erori, baterie descarcata, incuiat/descuiat o noapte intreaga...
Link to comment
Share on other sites

O sa l iau nou pana la urma. Nu mai am chef de alte batai de cap. Ideea este ca daca trag de maner se deblocheaza masina, cumva tot mai functioneaza. Mi a fost si mie teama sa nu se deschida noaptea, dar am observat ca n-a facut din astea. Chiar am verificat si fara cheie sa vad daca trag de maner, se deschide? si intr-adevar nu s-a deblocat ceea ce-i bine :) Ma gandesc ca si-au pus si inginerii bmw intrebarea asta in caz ca se defecteaza vreun maner. Posibil sa-l anuleze modulul din schema daca-l prinde ca da rateuri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi dupa ce am spalat masina, desi de duminica n-am mai miscat-o fiind plecat in delegatie, se pare ca manerul soferului a inceput sa functioneze din nou :) Asta desi inainte sa ajung la spalatorie, n-a vrut sa mearga. Dupa ce am terminat cu stersul, incerc din nou si vad ca merge totul la el. In schimb, abia acum mi-am dat seama ca nici manerul de la pasager din fata nu functioneaza. Cred ca asta s-a prapadit dupa prima spalare cand nu aveam habar ca-s sensibile manerele lui peste. Am tot vzt pe Carly ca primeam o eroare pe CAS, doar ca zicea Unknown error si un cod de eroare si asta de multa vreme si nu stiam de ce este. Saptamana trecuta cand am patit-o cu manerul de la sofer am observat ca de data asta apareau doua erori din astea, doar ca prima era cu ...A si a doua cu B. Probabil ca nu mi-am dat seama de manerul din dreapta din simplul fapt ca nu l-am folosit. E bine totusi ca si-a revenit cel de la sofer. Nici nu mai ating manerele cu jetul, ma dau mai in spate si doar le "stropesc" :)

 

Asa cum am zis, de duminica pana azi am fost in delegatie si am avut o Octavia 3 combi 2l, 150CP si CVA cu DSG. Ca tot se discuta cateva pagini in urmadespre CVA, pot spune ca si la aceasta, desi avea doar 28000Km la bord, dimineata se simtea cand schimba in treapta a doua, iar turatia era redusa. Desi nu tine neaparat de cutie, era destul de violenta la viteze joase, de 10, 20Km/h, probabil cand era in prima treapta. Destul de violenta si cand opreai la semafor. In rest schimba bine, desi pe normal si fara accelerari bruste schimba mai sus decat F10-le meu. Am observat azi ca desi a stat nemiscata 5 zile, dar s-a incalzit afara, chiar si la prima plecare nu s-a mai simtit cand a schimbat in treapta a doua. Are legatura cu temperatura uleiului din cutie, dar si vibratiile motorului, de asemenea au o influenta in acest aspect.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare. S-a cam pus praful pe aici si am o nedumerire pentru care nu vreau sa deschid un alt topic. Vreau sa-mi comand cauciucuri de vara si nu stiu daca sa iau normale in detrimentul celor runflat care sunt prevazute pe masina mea neavand roata de rezerva. Plus ca am si xdrive, la fel ma gandesc sa nu aibe ceva influente negative mai tarziu asupra cutiei de transfer daca pun normale. Mai mult din aceasta cauza as vrea sa raman la cele runflat. Cele de iarna sunt tot runflat si nu le simt f rigide, desi cauciucul din care-s confectionate cauciucurile de iarna este unul mai moale decat in cele de vara. Stiu care-s avantajele dar si dezavantajele celor runflat. Cel mai mult ma intereseaza sa nu am probleme mai tarziu cu cutia de transfer. In orice situatie, anvelopele vor fi de la Continental, Sport Contact 3 SSR(runflat) sau Sport Contact 6 (normale). Sunt mai scumpe cele runflat, la fel sunt mai rigide, mai grele. Daca as lua normale, am inca kitul de pana ramas de la E90. Pe de alta parte in 12 ani de cand conduc, n-am avut nici o pana si sper ca si de acum inainte sa nu am probleme de acest gen.

 

Dimensiunea care-mi trebuie este: 245/45/R18 96Y pe toate patru.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Salutare. S-a cam pus praful pe aici si am o nedumerire pentru care nu vreau sa deschid un alt topic. Vreau sa-mi comand cauciucuri de vara si nu stiu daca sa iau normale in detrimentul celor runflat care sunt prevazute pe masina mea neavand roata de rezerva. Plus ca am si xdrive, la fel ma gandesc sa nu aibe ceva influente negative mai tarziu asupra cutiei de transfer daca pun normale. Mai mult din aceasta cauza as vrea sa raman la cele runflat. Cele de iarna sunt tot runflat si nu le simt f rigide, desi cauciucul din care-s confectionate cauciucurile de iarna este unul mai moale decat in cele de vara. Stiu care-s avantajele dar si dezavantajele celor runflat. Cel mai mult ma intereseaza sa nu am probleme mai tarziu cu cutia de transfer. In orice situatie, anvelopele vor fi de la Continental, Sport Contact 3 SSR(runflat) sau Sport Contact 6 (normale). Sunt mai scumpe cele runflat, la fel sunt mai rigide, mai grele. Daca as lua normale, am inca kitul de pana ramas de la E90. Pe de alta parte in 12 ani de cand conduc, n-am avut nici o pana si sper ca si de acum inainte sa nu am probleme de acest gen.

 

Dimensiunea care-mi trebuie este: 245/45/R18 96Y pe toate patru.

 

Dilema aceasta am avut-o si eu. Pe mine ma deranjau destul de rau cele runflat cu care cumparasem E90-ul - erau tot Continental Sport Contact 225/45/17. Si suspensie sport si runflat mie nu mi-a placut.

Pentru iarna, pentru nu aveam chef sa astept prin frig in caz de vreo pana, mi-am luat tot runflat, dar 205/55/16. Acestea sunt foarte ok pentru ca au balonul mai mare.

Pentru vara am decis sa trec pe normale, Continental Sport Contact 5 225/45/17. Ca sa rezolv si stresul cu pana, am facut un card anual de asistenta auto care m-a costat 300 lei, valabil si afara din tara. In caz de pana ii astept si imi remediaza problema, dar cand merg simt mai putin gropile.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am comandat normale pana la urma, Continental PremiumContact 6 245/45/18 100Y exact aceleasi dimensiuni ca si cele actuale de iarna care-s runflat. Desi initial am comandat runflat, azi m-am gandit mai bine si am renuntat la ele. Sunt mai grele si clar sunt mai rigide decat cele actuale de iarna din cauza compozitiei cauciucului care la cele de vara trebuie sa fie mai tare. Fiind mai grele, automat si consumul de combustibil va fi mai mare conform etichetei. Tot din cauza ca-s grele si rigide, vor solicita f mult suspensia si directia. Daca totusi voi avea vreo neplacere cu ele pe drum, intr-o prima faza am kitul de pana ori chem vreo platforma in cel mai rau caz. Asta desi in 12 ani de cand am permis, multumesc lui D-zeu, n-am avut parte de nici o pana si sper ca si de acum inainte sa n-am nici macar o astfel de neplacere.

 

Am observat de ceva timp ca am un click ait in volan atunci cand sta drept si misc f putin de el stanga-dreapta, dar fara sa rotesti efectiv. Se aude cel mai bine cand motorul este oprit. De altfel mi-am dat seama de acel click-ait, atunci cand trebuia sa parchez cu spatele in parcare si trebuia sa fac mai multe miscari. La inceput m-am panicat putin crezand ca poate-i ceva de la caseta, doar ca dupa ce s-a uitat si mecanicul la care tot merg, a zis ca vine undeva de pe coloana si intr-adevar se aude undeva de sub volan. Din ce mi-am dat seama pare sa fie acea imbinare, joint fixat in doua suruburi. Am inteles ca la multe masini mai apar jocuri din acel joint si cumva s-ar mai putea strange acele suruburi. Am cautat putin pe net si am observat ca-i destul de comun acest greier de tip click la F10. Majoritatea spun in schimb ca nu stiu ce O-Ring ar fi de vina si se rezolva prin gresarea lui. Data viitoare cand mai ajung la mecanic ii spun sa se uite exact unde-i buba si sa-mi rezolve. Cel putin in ultima perioada nu m-am mai stresat atat de tare, oricum in mers nu se aude nimic, iar in afara cand o pun pe sport, volanul fiind si mai rigid, nici atat. Cei cu F10, v-ati mai intalnit cu acest zgomot? eventual sa-i spun la mecanic sa mearga direct la sursa si sa nu se apuce poate sa demonteze totul pe coloana...

Edited by RaYn3
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.