Jump to content

Luxemburgheza


RaYn3

Recommended Posts

Dupa ce acum ~3 saptamani i-am schimbat EGR-ul ca urmare a erorii de drivetrain, ieri seara la un drum scurt extra-urban, in timp ce ma intorceam in oras, ce sa vezi, eroare de drivetrain si aceleasi simptome, lipsa de putere. Am zis wtf...am schimbat degeaba egr-ul. Am fost la cineva pt o noua constatare, eventual sa-mi ruleze niste teste de air-mass, doar ca eroarea era alta, se refera la Exhaust pressure sensor before turbocharger. A ramas sa-l schimb pe asta si sa vad daca-si revine. Ideea este ca nu reusesc sa-l identific pe realoem. L-am vzt cum arata in ISTA, dar nu-i gasesc nici un cod.

post-55199-0-96073400-1530768399_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

poza care ai pus-o este cu Exhaust Gas DPF Pressure Sensor

 

La modelul tau ai senzorul asta?

Senzorul asta de care zici tu, este altul, e buna poza. Ala de zici tu l-am schimbat anul trecut si arata altfel. Vezi undeva mai in spate ca am spus de el. Senzorul asta de backpressure before turbocharger masoara presiunea gazelor in galeria de evacuare inainte de a intra in turbina, iar ulterior trimite informatia catre DDE a.i. sa regleze boostul turbinelor. Nu reusesc deloc sa identific un cod pentru el pe realoem. M-am uitat in toate sub-paginile de la Engine. Ii sun pe astia de la Banat Car, poate-l identifica cu programul lor.

Link to comment
Share on other sites

L-am gasit pana la urma. Totusi in realitate arata total diferit fata de ce indica ISTA. Pe langa toate astea, in realoem e bagat la DPF/mounting parts.

 

 

1. Exhaust pressure sensor: 13628507634

 

post-55199-0-55566300-1530790078_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat sa o scot din nou la vanzare si asta pt ca as vrea sa ma apuc de casa, cel putin intr-o prima faza s-o ridic la rosu. Pe de alta parte, de cand mi s-a nascut baiatul, am stat mai mult in oras, deci nici nevoie f mare de a doua masina, sotia fiind in maternal. Mai avem un Golf 5, deci n-am ramane descoperiti. Daca sunt interesati aici pe forum, va stau la dispozitie cu orice detaliu. Incerc sa-i creez topic si pe aria de vanzari. Pana una alta, am pus-o pe OLX

 

Daca vrei sa o vinzi mai repede, fa-i niste poze mai profesionale intr-un decor mai deosebit pentru ca e pacat, masina chiar e frumoasa rau :)

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa o vinzi mai repede, fa-i niste poze mai profesionale intr-un decor mai deosebit pentru ca e pacat, masina chiar e frumoasa rau :)

 

Da, ai perfecta dreptate si sunt constient de acest lucru, doar ca pe langa faptul ca nu reusesc sa gasesc timp de poze, recunosc faptul ca nu-s convins 100% s-o si vand unsure.png Asta-i un alt motiv, pe langa lipsa timpului. O alta chestie la noi, din cauza samsarilor si a atator cazane existente pe piata, mai ales atunci cand trebuie sa scoti din buzunar o asa suma de bani, romanul e reticent sa cumpere din tara si atunci se orienteaza automat spre Germania. De altfel asa am procedat si eu anul trecut. Dupa experienta anterioara cu E90-ul, cumparat din Ro si la care i-au fost dati km inapoi, la F10 nici n-am conceput sa-mi mai iau masina de aici, desi nu se poate generaliza pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare. S-a cam pus praful aici asa ca vin cu niste update-uri.Nu am mai dat-o pana la urma. Pe de alta parte, ieri am reusit sa-i schimb uleiul si baia la cutia de viteze. Am cumparat kitul acum o luna cred de la epiesa, dar abia ieri am reusit sa ma sincronizez cu mecanicul. Uleiul era suficient de negru, de invechit, la fel se adunase si ceva pilitura pe magnetii baii, dar dupa cate a zis mecanicul era in limite normale. Se simte bine uleiul proaspat, au disparut chiar si acele mici smucituri la rece in primele doua viteze. La fel, pe retrogradare nu se mai simte cand trece din tr a 5-a spre ex pana in tr a 2-a.

 

LE. Am o bucsa la bratul tirant dusa pe puntea fata sau asa mi-a zis mecanicul. Mi-a facut o poza, am vazut-o, dar nu-s sigur ca am identificat-o corect pe realoem. Nu stiu care-i denumirea exacta a acestui brat in engleza.

 

Este cumva piesa 2 din schita?!?! Piesa 1 fiind bratul tirant sau nu e chiar asa?!?!

 

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Tirant :))) mecanicul tau a ramas la dacie.

Bucsa mare face probleme la toate modelele. Ai identificat-o corect.

 

E mai old fashion poate :), desi l-am intrebat pe Whatsup daca stie cum ii spune in engleza, doar ca nici un raspuns.

Oricum e bine daca am ""ginit-o"

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Nu te supara pe mine, se vede ca ai avut grija de masina, pare ok, dar la pretul pe care il ceri tu, nu ai cum sa o vinzi, orice poze ai pune. In vara ce a trecut am vandut un f10 cam ca al tau,am cerut si eu 17 mii la inceput, nici vorba sa sune cineva,dar sa o vand, am dat o cu 15.5, dar la 22 cat ceri tu pe un f10 din 2011 ai sperante mari, bafta.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iti urez succes in vanzarea ei! Poate ar trebui sa mentionezi in anunt ca este 12/2011...crede-ma ca multi injura cand vor sa cumpere o masina, iar proprietarul nu trece anul real, chiar daca este luna a 12 anul curent. Poti lasa 2012 ca sa apara in cautari insa ti-as recomanda sa treci ca masina este din 12/2011 la descrierea anuntului,o sa te ajute cu unii cumparatori, unii chiar respecta acest lucru si anume sa se treaca anul real, stii si tu ca la Bmw ramane 2011 in acte chiar daca este din decembrie.

 

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu te supara pe mine, se vede ca ai avut grija de masina, pare ok, dar la pretul pe care il ceri tu, nu ai cum sa o vinzi, orice poze ai pune. In vara ce a trecut am vandut un f10 cam ca al tau,am cerut si eu 17 mii la inceput, nici vorba sa sune cineva,dar sa o vand, am dat o cu 15.5, dar la 22 cat ceri tu pe un f10 din 2011 ai sperante mari, bafta.

 

Vedem pe parcurs cum (i)evolueaza treaba. Ideea este ca nici nu ma grabesc absolut deloc s-o vand. Cred ca o astfel de masina nu se adreseaza majoritatii care se uita dupa masini ieftine si bune, dupa chilipiruri. Sunt si persoane care apreciaza o masina intretinuta si prefera sa plateasca mai mult stiind ca nu trebuie sa-si bata capul mai tarziu. Cam in aceeasi situatie am fost si cu E90-ul. Cumparatorul a preferat sa plateasca mai mult, dovedindu-i ca masina chiar a fost intretinuta asa cum am mentionat in anunt. Daca la final de 2016 un E90 NFL gaseai si la 5500E, eu am dat-o cu 8800.

 

Iti urez succes in vanzarea ei! Poate ar trebui sa mentionezi in anunt ca este 12/2011...crede-ma ca multi injura cand vor sa cumpere o masina, iar proprietarul nu trece anul real, chiar daca este luna a 12 anul curent. Poti lasa 2012 ca sa apara in cautari insa ti-as recomanda sa treci ca masina este din 12/2011 la descrierea anuntului,o sa te ajute cu unii cumparatori, unii chiar respecta acest lucru si anume sa se treaca anul real, stii si tu ca la Bmw ramane 2011 in acte chiar daca este din decembrie.

 

 

Bafta!

 

Am modificat . Merci de corectare.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Luni in timp ce ma intorceam acasa in Timisoara, fiind pe cruise control, pt scurt timp mi-a aparut eroare de drivetrain. Am apasat pe OK si a disparut complet, in sensul ca nu mai afisa deloc la Messages. Seara am dat o scanare cu ISTA si mi-a dat eroarea de mai jos pe DDE. Ideea este ca n-am simtit nimic in neregula, lipsa de putere sau altceva. Ma gandesc ca poate a fost din cauza motorinei cu care am alimentat in Severin. Poate si frigul din acea perioada. A mai primit careva eroarea asta?? Corectiile la injectoare sunt f bune, doua cu 0.1 si celelalte doua cu 0 chiar, asta dupa acest drum extra-urban de ~220Km.

post-55199-0-51032500-1545331527_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din pacate actual piata sh este din ce in ce mai saturata, ceea ce face vanzarile greoaie si preturile sa scada. Dezavantajul la f10 si f30 este ca odata cu aparitia modelelor noi au inceput sa isi piarda treptat valorea.

Daca esti hotarat sa vinzi masina, eu zic ca daca ai client hotarat sa fii pregatit sa reduci substantial din pret, in cateva luni oricum va imbatrani inca 1 an si va fi din ce in ce mai greu sa obtii pe ea o suma cat de cat decenta.

Fara suparare, dar se gasesc deja pe cars f10 din 2015 2016 cu multi dotari la preturi pana in 20 k euro.

Sau mai bine o pastrezi si te bucuri de ea si te impaci cu gandul ca peste 4 ani o vinzi cu 7 mii. Pana la urma plasticele astea de masini se devalorizeaza enorm, fie ca ne place sau nu.

Daca socotesti tco-ul pe 4 ani constati ca poate nu merita, sau merita, daca ai firma sau pur si simplu iti asumi pierderea.

Link to comment
Share on other sites

Luni in timp ce ma intorceam acasa in Timisoara, fiind pe cruise control, pt scurt timp mi-a aparut eroare de drivetrain. Am apasat pe OK si a disparut complet, in sensul ca nu mai afisa deloc la Messages. Seara am dat o scanare cu ISTA si mi-a dat eroarea de mai jos pe DDE. Ideea este ca n-am simtit nimic in neregula, lipsa de putere sau altceva. Ma gandesc ca poate a fost din cauza motorinei cu care am alimentat in Severin. Poate si frigul din acea perioada. A mai primit careva eroarea asta?? Corectiile la injectoare sunt f bune, doua cu 0.1 si celelalte doua cu 0 chiar, asta dupa acest drum extra-urban de ~220Km.

 

Exact acelasi lucru s-a intamplat unui prieten cu F10 2.0 D acum ceva luni de zile cand mergeam spre Pitesti, i-a aparut de vreo 2 ori pe idrive aceasta eroare de drivetrain si dupa 10-30 secunde a disparut de tot de fiecare data...nu s-a simtit nimic in masina, tragea la fel, mergea la fel...cine stie.

Link to comment
Share on other sites

Exact acelasi lucru s-a intamplat unui prieten cu F10 2.0 D acum ceva luni de zile cand mergeam spre Pitesti, i-a aparut de vreo 2 ori pe idrive aceasta eroare de drivetrain si dupa 10-30 secunde a disparut de tot de fiecare data...nu s-a simtit nimic in masina, tragea la fel, mergea la fel...cine stie.

 

Mda...suspectez motorina, desi am bagat de la OMV, cea aditivata. Chiar si asa asta nu inseamna ca pe asta n-o mai pot "prelucra".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jurnal de bord:

* ieri am schimbat intr-un final cele doua bucse de la cele doua brate "tirant". Cel putin una din ele era uzata rau, era rupt cauciucul in interior. Dupa schimb mi se pare ca directia e mai ferma. La bracarea completa a rotilor incepuse sa vibreze puntea fata, la parcari sau cand ieseam din parcare.

 

* tot luna asta asta, am relipit folia de etansare si de la usa dreapta spate. Se dezlipise si asta in vreo doua locuri si prin urmare mocheta era uda in acea zona

* azi am fost la Banat Car pentru update de soft pe toate modulele electronice. Pe langa ca mi s-au resetat anumite setari prin idrive si am pierdut codarea la start-stop, dar si setarea pt sports display, acum cutia schimba fara nici o smucitura. Am vzt ca are alt algoritm, dar nu-mi venea sa cred ca nu se mai simte deloc in nici o viteza indiferent ca mergeam subturat si schimba la cea mai joasa turatie cand n-o calci.

 

* schimbat tot ieri un furtunas de vacum care era copt. Dupa ce s-a inlocuit, mi-am dat seama ca eu de multa vreme am mers fara aportul adus de turbina mica, ma refer la turatiile joase. Am vzt ca nu prea tragea, dar imi spuneam ca poate m-am invatat eu cu ea. Plus ca incepusem sa merg f mult pe sport chiar si in oras, dar aici lucreaza cel mai mult turbina mare, turatia lucrand de la 2000rpm in sus. Erorile alea de care am zis anterior de la acest furtunas se trageau, n-aveau legatura cu motorina.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Dupa update o sa schimbe mai fin 1 sapt 2, in cele din urma o sa schimbe fix la fel ca inainte adica...o sa vezi.

 

Se poate nu te contrazic, dar se simte ca are cumva alta "strategie", alt algoritm daca pot sa-i spun asa. Parca cumva ar face o pauza atunci cand schimba a.i. sa evite smuciturile. Acum cateva luni am schimbat si uleiul in cutie si desi o perioada s-au atenuat f mult smuciturile la turatii joase, dupa un timp au reaparut, dar mai putin pronuntate decat inainte de schimb. Cred ca pana si-a refacut adaptarile. Cel putin acum i-am facut "pachetul complet" la cutie, uleiu+baie si ultimul soft disponibil :)

Urmatorul lucru ar fi sa schimb amortizorul de la portbagaj. Din poza de mai jos, e vorba despre piesa 7?!?! Am vzt ca pe epiesa costa undeva la 265RON. Imi poate confirma cineva care l-a schimbat?!?!

post-55199-0-11660900-1549701978_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Atat costa, eu l-am schimbat la E60, la E60 singurul nou care exista, este doar OE undeva la 1100 lei. L-am comandat nou de pe ebay dupa cod (aftemarket cel mai sigur) la 115 lei. Inainte zbura portbagajul si dadea de credeam ca se rupe sau imi sparge luneta, acum totul merge lin, daca ai aceeasi problema schimba-l.

 

La E60, exista un arc in stanga care costa 100 lei pe OE si amortizorul cu arc in dreapta (care l-am schimbat eu), la F10 din ce stiu eu exista arc cu amortizor si in stanga si in dreapta, iar codurile se regasesc in imaginea atasata de tine, la pozitiile 6 si 7.

 

P.S am un prieten cu F10 si deodata a inceput si lui sa-i arunce portbagajul la deschidere, a cedat si la el unul dintre amortizoare sau ambele.

 

 

Video dupa schimbare.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu are cum dintr-un schimb de ulei si update de soft al cutiei ea sa schimbe fara absolut niciun soc, asta pentru ca are si ea o uzura, doar nu mai e noua. Sau credeti ca dupa zeci de mii de schimbari de trepte o cutie nu se uzeaza mecanic deloc?

 

Ba da, e vorba de compensari de presiune si timing. Insa dupa ceva vreme vor reveni garantat. Revine pentru ca softul nu adapteaza major valorile cum faci la resetare. El doar compenseaza minor in timp real.

Testat de mine: valori diferite inainte si dupa update

 

Bine...pot fi contrazis, iti spun ce stiu eu, insa nu am proiectat cutia =))

Link to comment
Share on other sites

Ba da, e vorba de compensari de presiune si timing. Insa dupa ceva vreme vor reveni garantat. Revine pentru ca softul nu adapteaza major valorile cum faci la resetare. El doar compenseaza minor in timp real.

Testat de mine: valori diferite inainte si dupa update

 

Bine...pot fi contrazis, iti spun ce stiu eu, insa nu am proiectat cutia =))

 

Ce zic eu este ca, desi poate dupa schimbul de ulei si resetare/adaptare sau ce dumnezeu o fi, e poate schimba mai bine, dupa cateva zile saptamani ea revine la schimbarile dinainte. Ce vreau sa spun este ca uzura fizica a cutiei pe interior nu are cum sa o compenseze nici mama uleiului si a adatarii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.