Jump to content

BMW X5 2011, 3.0 245CP


Recommended Posts

Salut, am un X5 2011, motorul de 3.0 N57, 245 cai. Masina are 260.000 km reali. Masina porneste destul de greu la pornirea la rece, la utima pornire a mers electromotorul cam 5-7 secunde. Dupa pornire are un mers relativ neregulat cam 2-3 minute. adica in cele 2 minute din când in când motorul pare ca are mici intreruperi. Am impresia ca problema cu mersul neregulat dureaza pana in momentul in care se inchide eghere-ul..... se cam schimba putin zgomotul la motor si dispare si mersul neregulat.mersul neregulat dispare, si mototrul porneste foarte bine atunci când este cald. Ma Îngrijoreazã destul de tare aceste simptome, si nu imi pot da seama care este cauza pentru mersul neregulat al motorului pana se incalzeste putin. Ultima pornire a fost la -6 grade. Zona Rm. Valcea
Link to comment
Share on other sites

Salut, mulțumesc in primul rand pentru răspunsuri.

Motorul este Diesel 3.0 245 HP. Da problema pare sa se manifeste doar la prima cheie când motorul este rece. Daca motorul este cald nu pare sa fie nici un fel de problema la pornire si nici in mers. Primul gând a fost si la mine ca ar fi bujiile, dar nu cred ca se explica de ce motorul are mici întreruperi pana se încălzește puțin. Știu ca bujiile au rol doar la pornire, nu cred ca influențează mersul motorului după pornire. Cei care au avut aceasta problema cu mersul neregulat as dori sa stiu cum au rezolvat-o. Exact cum spune Cookie, un diesel cu compresie buna nu ar trebui sa faca figuri. Sa fie oare problema de la compresie?

Edited by JULIANO
Link to comment
Share on other sites

JULIANO verifica bujiile;daca la diagnoza apar toate nefunctionale, de vina este unitatea control bujii(releul). Exact aceleasi dubii am avut si eu in urma cu cateva saptamani, la -15 grade motorul pornea ff greu,mergea neregulat,scotea fum si multe gaze cu miros intepator. Dupa inlocuirea releului toate aceste probleme s0au rezolvat.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. Am vorbit deja la service pentru bujii Bosch costa 660 lei cu montaj cu tot,...,le-am gasit si pe net tot BOSCH la 60 lei bucata releul nu l-am putut verifica ca nu le mergea testerul, urmeazĂŁ sa revin la service pentru o diagnoza. Revin cu update. O zi placuta
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. Am vorbit deja la service pentru bujii Bosch costa 660 lei cu montaj cu tot,...,le-am gasit si pe net tot BOSCH la 60 lei bucata releul nu l-am putut verifica ca nu le mergea testerul, urmeazĂŁ sa revin la service pentru o diagnoza. Revin cu update. O zi placuta

 

 

Din cate am inteles releul nu poate fi verificat cu ajutorul testerului. In cazul in care la diagnoza apar toate bujiile arse, releul este de vina, probabilitatea ca toate bujiile sa fie arse este mica.

La mine la fel, la verificarea cu testerul toate bujiile apareau arse,fapt cu totul neadevarat, bujiile au fost date jos si verificate toate fiind functionale. Urmatorul pas a fost verificarea alimentarii cu curent a releului,si aceasta conditie fiind indeplinita sa trecut la inlocuirea releului. Deci nu te grabii sa cumperi bujiile, dupa cate imi aduc aminte releul este destul de scump costa 7-800 ron, nu mai stiu sigur.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles releul nu poate fi verificat cu ajutorul testerului.

 

 

Ba da.

 

In cazul in care la diagnoza apar toate bujiile arse, releul este de vina, probabilitatea ca toate bujiile sa fie arse este mica.

 

Nu neaparat

 

La mine la fel, la verificarea cu testerul toate bujiile apareau arse,fapt cu totul neadevarat, bujiile au fost date jos si verificate toate fiind functionale. Urmatorul pas a fost verificarea alimentarii cu curent a releului,si aceasta conditie fiind indeplinita sa trecut la inlocuirea releului. Deci nu te grabii sa cumperi bujiile, dupa cate imi aduc aminte releul este destul de scump costa 7-800 ron, nu mai stiu sigur.

 

495,43 RON pe bavauto original bmw

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni ati facut varza acest topic. Initiatorul lui la denumit,,Pornire grea la rece si mers neregulat al motorulu''. La aceste probleme asteapta raspunsuri. Nu cred ca-l intereseaza polemicile voastre pe tema releului, denumirea corecta este:unitate control bujii incandescente, gen pret, daca are sigla sau nu, bosch sau beru.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.