Jump to content

Sfat cumparare F30 anul 2012-2013


iancu bogdan

Recommended Posts

Buna ziua,am citit multe sfaturi de la voi legat de cumpararea unui f30 pe care le-ati dat altor doritori si in principiu am o imagine a masinii pe care vreau sa o cumpar da as mai avea cateva intrebari legate de fiabilitatea acesteia .

1 Are probleme cu pompa de inalta ?

2 Are probleme cu injectoarele?

3 Are probleme cu turbina?

Aceste sunt problemele de care stiu eu si de care se vaita foarte multi posesori de masini la ora actuala cu motoare CR dar sunt si multe altele.Nu in ultimul rand as dori sa intreb daca se merita o masina cu 160000-180000 de km cam la 15000E cum mai vad acum pe autovit si daca problemele mentionate sunt dese.Mentionez ca am avut numai masini germane dar niciodata BMV.

Multumesc celor care sunt amabili sa-mi raspunda

Link to comment
Share on other sites

Pe autovit sunt masini cu " km reali, nu bate, nu troncane, pentru pretentiosi, full options fara navi, piele si fara cutie automata". Daca vrei masina ok cu km reali, i-ati de pe forum sau din Germania sau de la cineva pe care-l stii. Pe autovit gasesti doar bombe, nici 1% nu sunt corect intretinute si mereu cand ajungi la fata locului observi ca multe defecte sunt ascunse sau nementionate. Ca sa-ti raspund la intrebari:

 

1.NU

2.NU

3.NU

 

Spor la cautari!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca sunt si oameni cinstiti pe olx/autovit etc care vand masini ok. In general cu cat stii mai multe despre modelul de masina pe care vrei sa ti-l cumperi cu atat sunt mai mici sansele sa fii pacalit sau sa ti se arunce praf in ochi cu dotari inexistente/SF. Ca sa nu mai spun ca negustorii de masini au un limbaj atat de "tipizat" in cat e foarte usor sa te feresti de ei. Iar ca un sfat ultimul cuvant trebuie sa-l aiba mecanicul/service-ul in care ai mai fost si ai incredere. Uita-te si la masini care nu sunt atat de pregatite pt vanzare de zici ca arata ca in pliantele de prezentare. S-ar putea sa gasesti sub o infatisare mai putin prezentabila o masina bine intretinuta dpdv mecanic. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

La BMW se schimba cam la 125-150K km

De unde ai informatia citata?

Adica o masina care are 200k km pe autostrada in principal cum sa i se schimbe kitul ambreiaj la 150k km?

 

Parerea mea este ca ambreiajul se schimba dupa cum au stiut fostii, actualii propietari sa mearga cu masina cu "manuala".

 

Eu am schimbat discul ambreiaj cu stanta BMW dupa doi propietari la 240k km. Si atunci din cauza ca de fapt volantul avea joc la plecarea de pe loc si rulmentul kitului facea zgomot. Discul ambreiaj la propriu avea inca acele santuri (1/2mm adancime)..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Depinde mult pe unde mergi, in Ro nu faci 250K km cu o masina fara sa schimbi volanta si ambreiajul. In Germania daca faci naveta la Frankfurt la Koln zilnic, e altceva. Eu vorbeam la ce sa se uite pe aici. Eu vb din experienta proprie si va zic ca la 150K km cand aveam cutie manuala, schimbam volanta. Nu o lasa sa tremure deloc, nu mergeam cu masina tremurand. Oricum, volanta + ambreiajul, filtru DPF, etc sunt consumabile, nimic nu e facut sa tina o vesnicie. Bimmer, cand ai schimbat tu kit-ul complet, era deja dus. De aia tremura la plecare.
Link to comment
Share on other sites

Luati in caclcul doar diesel? la 320 i si 328i de ce nu va uitati? ambele sunt turbo, scapati de cateva probleme de cum ar fi distrubtia, ambreiaj, dpf ,au putere decenta.. eu sincer nu stiu daca mi-as mai lua masina diesel.. Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Am eu f30 320d ,nici una dintre cele spuse de tine nu este o problema.Nici la distributie nu mai sunt probleme.Importatnt este ca masina pe care o iei sa fie max 200 k km si sa aiba istoric complet la BMW.Intodeauna daca vrei sa cumperi un BMW ceri seria si o pui aici ,colegi o sa te lamureasca imediat daca este teapa sau este ce trebuie.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca pana la urma o sa raman la E90, nu de alta dar dupa ce cumparam masina mai trebuie bani si de distributie sau alte probleme ce pot aparea ca doar nu e masina noua.Tot vad pe aici discutii cum ca cel mai bine ar fi sa luam masina din reprezentante BMW din Germania dar nu prea ma pricep cum sa dau de ele.Aveti ceva adrese ale unor reprezentante sa pot vedea ce au la vanzare?
Link to comment
Share on other sites

Cred ca pana la urma o sa raman la E90, nu de alta dar dupa ce cumparam masina mai trebuie bani si de distributie sau alte probleme ce pot aparea ca doar nu e masina noua.Tot vad pe aici discutii cum ca cel mai bine ar fi sa luam masina din reprezentante BMW din Germania dar nu prea ma pricep cum sa dau de ele.Aveti ceva adrese ale unor reprezentante sa pot vedea ce au la vanzare?

F30 nu mai au probleme cu distributia,E90 din 2008-2009 au avut,au trecut 8 ani de atunci.

 

Crezi ca asta nu face banii ?

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1548835/2

Link to comment
Share on other sites

Salut. Sunt nou pe forum asa ca imi cer scuze daca postez gresit si rog un moderator sa ma directioneze spre topicul corespunzator.

Posesor de passat b6 vreau sa trec la bmw . Ma intereaza achizitia unui seria 3 f30 sau seria 4 grancoupe nou cu motor pe benzina si x drive de preferat cutie manuala. Am nevoie de un sfat legat de motorul 2.0 benzina entry level aprox. 190 cp. Presupun ca e acelasi motor pe seria 3 respectiv 4. ma poate ajuta cineva cu informatii legate de fiabilitate/consum ,daca au fost probleme cu el, ce generatie este si daca il recomanda cineva fata de 320d . Consumul nu e criteriul final avand in vedere diferenta de 3000€ pentru diesel. Ma intereaza fiabilitatea si cum trage masina.

Multumesc!

Edited by Gorika
Link to comment
Share on other sites

codul de motor este N20B20

 

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20#N20B20

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=856528

 

 

e declinat in mai multe variante de putere, de la 115 kwh la 180kwh; evident difera turbinele si probabil injectoarele.

consumul nu difera mai mult de cateva procente intre ele in regim de utilizare normala.

un motor fiabil, nu prea am citit despre probleme de fiabilitate

 

Parerea mea personala:

drumuri majoritare in oras si iesiri ocazionale in afara: as alege 328i, cutie automata cu padele si fara xdrive.

drumuri lungi in afara orasului: as alege 320d automat si fara xdrive.

daca ai parte de o clima foarte ploioasa sau cu multe ninsori, doar atunci merita sa iei in calcul xdrive.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.