Jump to content

535xd si x6 4.0xd


danny008

Recommended Posts

Salut

 

Sunt pe punctul de a trece la una din cele doua masini din titlu, 535xd F10 sau X6 4.0d.

Stiu ca sunt doua clase diferite si nu au nimic in comun, dar as vrea sa stiu de la posesori pareri. Am avut e60, acum am e90, nu fac trecere la una din cele doua din necesitate, doar din pasiune si curiozitate. Sunt indecis intre cele doua pentru ca la ce folosesc eu masina si facand 12-13.000 km pe an, mi-ar fi indeajuns un 1.4 tdi :D.

M-ar interesa de la posesori sau persoane care sunt in masura sa imi spuna diferente de intretinere si pareri ale celor care au trecut de la berlina la suv.

 

multumesc

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi plac suv-urile astea iar X6 e oricum cam inghesuit in spate si cam cu portbagaj mic. Si oricat de versatil ar fi si oricate valente sportive ar avea trenul de rulare, tot nu se compara tinuta de drum nici pe departe cu un F10 cu sasiul ala smecher, mai ales. Deci din pura preferinta personala, as alege fara sa stau pe ganduri 535. Ca si masini sunt ambele la fel de bune sau de proaste in egala masura. Daca preferi o pozitie se condus mai inalta si abordarea unor borduri mai a la Videanu, ia X6.

 

Avand in vedere ca e vorba de 535 in comparatie si nu de vreun 520 chel, diferentele de intretinere sunt nesemnificative iar diferentele de consum tot oarecum neglijabile in gama asta de preturi. Am avut 535d e60 si X5 e70 35d si nu am simtit mari diferente in portofel la stilul meu sportiv de condus.

Edited by Cookie
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos de raspuns. Spatiu nu ma intereseaza prea mult, pt ca momentan nu am familie/copii.

Am avut e36 si e90...am avut si seria 5 e39 si e60. Ma gandeam la X6 ca sa fac o schimbare.

Pt tine cum a fost trecerea de la e60 la e70?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A fost un plus datorat postului mai inalt de condus care s-a reflectat intr-o anticipare mai buna a traficului dar un minus la confort, sportivitate si dinamica. Iar in oras chiar daca am putut aborda borduri mai inalte, clar un mare minus ptr X5 din cauza gabaritului, cu toate ca pana la urma nici e60 nu e tocmai city friendly. Overall nu sunt ptr mine suv-urile. Dar daca totusi as mai lua vreodata, ca si design imi plac X6 si GLE coupe dar as incerca un Porsche de data asta sau un RR Sport.
Link to comment
Share on other sites

Sportivitate? S-a cam incheiat epoca sportivitatii. Codul Rutier, riscul de a sta mult timp pe tusa... Eu am trecut de la E90 la E70, ultimul lot fabricat in 06.2013. Masina are acum 96000 km si nu am avut probleme. Masina am luat-o noua. La inceput pe curbe se simte masa mare a masinii dar cu jantele mari pe 20 pe masina rezolvi mare parte din asta. In rest, la 5 morti/zi in accidente rutiere in Romania ( statistica anului 2016) ia-ti ceva mare! Urmatoarea ma gandesc la LandCruiser...

Consum 15 in Bucuresti, afara 10-11. Doar nevasta-mea a reusit din Austria pana la granita in Romania - consum 9,2... De fapt mint, am venit si eu cu 9,1 de la Galati ( o singura data) pana la Slobozia si spre Drajna a venit din spate un Matiz si-mi facea semn cu farurile. Dupa aia s-a dus naibii consumul ca m-am enervat :))

Edited by godoroja
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos godoroja. In principiu masina o voi conduce mult prin Bucuresti. Stiu ca la ce trafic e, ideal ar fi un Smart :)) dar intre atatea masini, mai incap si eu cu una. Poate ma ajuta di la parcari mai mult. In exterior am avut ocazia sa conduc x6 si m-a surprins sportivitatea ei la ce gabarit are iar la capitolul siguranta pot sa zic ca nu ai cum sa nu te simti bine acolo sus :)
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu in locul tau as mai lua o masina pentru frecat prin Bucuresti daca mergi asa mult. In Bucuresti daca vrei sa folosesti cu adevarat masina (adica nu sa stai cu stres in fiecare minut sau sa o folosesti doar cand e liber orasul) trebuie sa ai masina la care sa poti agata bara in borduri, sa poti urca masina pe trotuar, sa treci peste gropi si linii de tramvai fara sa stai cu stres ca faci pagube de 2000-3000 lei etc.

 

Dintre cele doua eu as alege 535xd.

Link to comment
Share on other sites

Pai de frecat prin oras nu prea e buna. Adica e buna dar te va costa bine.

Discuri + placute ca e uzura mare in oras, galeria de admisie o mai cureti si tu, ulei +filtre mai des.

Da-mi un semn sa ne dam o tura intr-o seara, ca tot se incalzeste. O incalt si eu cu alea de vara pe 20" :)

Edited by godoroja
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.