Jump to content

Senzorul check engin e aprins in bord


Recommended Posts

Va salut pe toti

Am si eu o intrebare daca poate sa imi raspunda cineva

Am un bmw x3 e83 2.0d din 2005

Are o mica problema, se aprinde uneori in bord check engine,se aprinde si se stinge,temperatura apei mai mereu e pe minim..

Am cumparat un aparat care citeste erorile masinii si imi arata ca am 5 erori..

Nu prea stiu eu ce inseamna fiecare..daca stie cineva si poate sa ma ajute sa imi spuna ce inseamna codurile si cum as putea sa repar sau sa schimb ceva..

P2238

P2245

P2252

P14a6

P1286

E cam dubios ca uneori se aprinde lumina de la check engin in bord si se stinge da masina functioneaza lafel..nu se schimba nimic

In principiu lumina sta aprinsa mai mult decat sta stinsa,mai mereu e in bord..

 

Va rog sa ma ajutati

Multumesc mult de tot

Sorin

Link to comment
Share on other sites

Pai da, e clar ca are masina probleme. Fa diagnoza cu ISTA/D si iti zice direct ce ai. Daca folosesti softuri ca Delphi, iti va da niste coduri aiurea si trebuie sa le cauti pe fiecare parte si uneori iti da mai multe probleme pe acelasi cod. Cu ISTA/D mergi la sigur.

lectura placuta! http://www.meeknet.co.uk/e38/BMW_E-OBD_Codes.pdf

 

La tine mizez pe sonda lamda si ceva pe la EGR.

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

 

P2238 O2 Sensor Positive Current Control Circuit Low Bank 1 Sensor 1

P2245 Oxygen (O2) Sensor Reference Voltage Circuit Low (Bank 1 - Sensor 1)

P2252 O2 Sensor Negative Current Ctrl Circ Low Bank1 Sensor 1

P14a6 DPF flow resistance too low

P1286 BMW Air Fuel Ratio Sensor 1 Circuit High Voltage Detected Bank 2

 

 

nu dati banii pe prosti, luati bomboane la copii!

vezi ca google e prieten cu toata lumea, asa ca il poti folosi cu incredere.

in plus decat un rahat de diagnoza, care nu stie sa interpreteze erorile cum trebuie si nici solutii de rezolvare nu primesti, mai bine incerci cum a spus colegul six in line sa folosesti ISTA D.

Link to comment
Share on other sites

Sau mergi cu masina la un service autorizat. Si la mine se aprindea Check Engine (2.0d, 2005, tot X3) si am avut admisia cu depuneri de calamina si ceva pe la EGR blocat, nu mai intra turbina in functiune. Masina nu tragea, (avea perioade cand tragea foarte bine, dar martorul tot nu se stingea). S-a rezolvat cu o curatare si ceva piese schimbate.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.