Jump to content

320D E46 Touring M-packet


florin83

Recommended Posts

Mersi!

Ăntre timp au venit niște mĂŁrunțișuri (OE):

 

-Suportul pe care sta flansa de amortizor fata. Una de pe mașina era deformata.

-Cupholdere. Mașina a venit cu telefon pe care logic ca nu ĂŽl foloseam și ocupa locul aiurea. Inițial am cĂŁutat prin dezmembrĂŁri, dar se cerea de la 200lei in sus. (Au fost 219lei noi, originale)

-Footrest ca al meu era spart. Am vrut inițial sa iau de M, dar este nesimțit de scump (400-450lei). Mașina are pachet m complet (interior și exterior), dar footrestul era normal. Cred ca a fost schimbat de careva, ca nu cred ca fost așa din fabrica.

-Cheie antifurt persoane. Defapt voiam sa comand un prezon cu antifurt și am ĂŽncurcat codurile și am comandat doar cheia :)

 

IMG_2590.jpg

 

IMG_2593.jpg

 

IMG_2594.jpg

 

IMG_2595.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eh, macar a fost ieftin (56lei) :) Mersi oricum.

Cheia este nr 40 parca. Nu strica sa am una in plus, doar ca trebuie sa comand si prezonul ca ala e in minus :))

 

Mai caut cateva marutisuri de pe la haion, gen axul pe care sta stergatorul (e blocat al meu), bratul stergatorului, un capac de la boxa spate (l-am spart din greseala), rulou portbagaj, un capac din plastic de la haion si cam atat din ce-mi aduc acum aminte..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

IMG_0132.jpg

 

Amortizoarele erau pe ducĂŁ, așa ca am luat unele noi Bilstein B4 mtech și pe lângĂŁ astea am mai luat flanse amortizoare spate, bucse bara stabilizatoare fata, bielete bara stabilizatoare fata, bucse bascula și protecții praf și tampoane pt amortizare fata/spate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Și eu sunt curios. Mi-au spus și alții ca este foarte joasa pt o suspensie sport originala.

Din ce am citit combinația arcuri eibach pro kit și amortizoarele astea trebuie sa fie cam la fel ca suspensia sport oem.

SĂŁptĂŁmâna viitoare le montez și revin cu poze.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat amortizoarele impreuna cu tot ce se mai schimbat odata cu ele: flanse spate (cele de pe fata le schimbasem de ~1 luna), tampoane cauciuc, protectii praf. Pe langa amortizoare am mai schimbat bucsele de la bascula, bielete si bucse bara stabilizatoare fata.

 

IMG_0244.jpg

 

Pe stanga spate aveam un zgomot urat la rulare aparut in ultimele zile. Problema a fost un rulement pe care il schimbasem acum ~2 luni (Lemforder). Acesta s-a spart si a mancat din materialul piesei 1 (http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AP71-EUR-08-2004-E46-BMW-320d&diagId=33_0838) asa ca a fost nevoie sa cumpar una noua. Acum nu e clar daca a fost din cauza rulmentului care s-a spart si a ros din fuzeta, sau era uzata dinainte si nu am observat cand s-a schimbat rulmentul data trecuta.

 

IMG_0263.jpg

Se poate vedea in partea de sus cum piesa veche avea buza. In partea de jos este o bucata de rulment ramasa pe ea.

 

Imediat ce am lasat masina jos de pe elevator am masurat distanta pana la aripi. Pe fata este cu 3cm mai inalta si pe spate cu 1cm. Stiu ca nu e concludent si o sa masor iar cu prima ocazie. Cert e botul s-a ridicat putin si chiar imi place ca nu mai stau cu griji la fiecare denivelare.

 

Acum vreau sa-i fac geometria. Puteti sa-mi recomandati un service mai ok in Bucuresti?

 

IMG_0287.jpg

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Am fĂŁcut și geometria. Cei de la Autosoft au zis ca este Ok și nu au ce sa regleze la ea. Mie nu prea ĂŽmi vine sa cred ca am schimbat o grĂŁmada.

Am foaia cu valorile de la geometrie, dar nu ma prind care sunt valorile de referințĂŁ și care sunt ale mele.

IMG_0450.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cauciucurile de vara erau cam duse, dar am zis ca mai trag de ele anu asta.

Se pare totusi ca momentul schimbarii o sa vina zilele astea. Am luat o groapa cu partea stanga si ambele cauciucuri au facut galma. Cel de pe spate a avut o galma aproape de marimea unui ou. Desi am mers extrem de incet a rezistat doar vreo 30km pana a pocnit.

 

IMG_0825.jpg

 

IMG_0827.jpg

 

IMG_0840.jpg

 

Acum studiez piata si m-am oprit la Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe care cred ca o sa le comand.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am ales tot G.Y Asymmetric 3.

Anvelope foarte aderente iar pe ud chiar nu au rival.

Eu le bag presiune o idee mai ridicata altfel le simt cam moi(comparând cu Asymmetric1 Xtra Load).

Nu știu de ce dar si din exterior talonul pare mai mare de 45,pare mai balonat.

Una peste alta super anvelope.

An de an G Y ridica stacheta.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc de sfaturi. Ăntr-adevĂŁr, din ce am citit sunt destul de lĂŁudate mai ales pt aderenta pe ud (au indice A) și pt nivelul de zgomot redus.

 

Au venit azi cauciucurile. Zilele astea as vrea sa le montez, dar Întâi sa Îndrept jantele.

 

IMG_0902.jpg

 

IMG_0903.jpg

 

IMG_0906.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am indreptat jantele si am montat caucicurile (am facut 11.000km de atunci). Citisem inainte despre Good Year Eagle Asymmetric 3 ca au nivelul de zgomot destul de redus, dar sincer nu ma asteptam sa observ diferenta de 2-3dB fata de vechile Dunlop Sport maxx. Totusi diferenta este destul de mare. Masina merge mult mai lin si mai silentios cu astea. Consumul din afara orasului a scazut cu 0,3 - 0,4% pe acelasi drum pe care il fac f.des (60km extern). Per ansamblu sunt foarte multumit de ele.

 

Am mai schimbat si volanta si ambreiajul ca aveam ceva vibratii cand apasam pedala. Dupa schimbare masina merge mult mai lin.

IMG_1448.jpg

 

Tocmai m-am intors dintr-un concediu prin Europa in care am facut 5500km. Inainte de plecare am desfacut admisia sa vad care este starea clapetelor ca tot amanam acest moment de cand am luat masina. Am avut ceva emotii cand am dat admisia jos si am vazut ca o clapeta nu mai era. Am avut noroc ca era infipta in admisie si a cazut. Daca tot am dat admisia jos am zis sa schimb si toate furtunele de vacuum ca erau destul de imbatranite. I-am mai schimbat uleiul si filtrul si i-am dat bataie.

IMG_1969.jpg

IMG_1978.jpg

 

IMG_2257.jpg

IMG_2701.jpg

IMG_3382.jpg

 

La un moment dat dupa ce am depasit traficul de internet in roaming am zis sa incerc navigatia masinii. Spre surprinderea mea a mers foarte ok, ba chiar imi arata rute ocolitoare cand erau drumurile in lucru sau inchise.

IMG_3562.jpg

 

Consumul mediu a fost de 6.2% pe 5500km (cam jumate autostrazi), cu aerul conditionat pornit cam in 70% din timp. Am mers legal cam peste tot.

Singura problema a fost la telescoapele portabajului care au cedat si nu mai sta ridicat. Le-am comandat intre timp.

 

Cu aceasta ocazie s-au facut 20.000km de cand o am (decembrie 2016, dar cu o luna stat pe dreapta ca nu am avut numere)

Edited by florin83
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.