Jump to content

DBC failure!Drive control system!Srart assistance inactive!


Recommended Posts

Salutare dragi colegi.

Astazi in urma unei accelerari mai puternice mi-au aparut urmaroarele errori:

DBC failure!Drive control system!Srart assistance inactive!.

Am fost cu ea la tester si zice ca nu are tensiune/nu este alimentat modulul.

Am sters eroarea dar a reaparut dupa cativa km.

Mai era ceva gen lipsa comunicare.

Ati mai intalnit asemenea probleme?Cam ce ar fi de facut?

Multumesc anticipat!

 

O avea legatura problema cu accelerarea mea brusca?

ideea e ca atunci a aparut.....poate sa fie coincidenta....

Link to comment
Share on other sites

Un mic ajutor din partea voastra e binevenit. :rolleyes:

Ajutorul vine insa trebuie sa fii explicit. In primul rand spune-ne ce model de Bmw ai.

La mine(e90 320i) acesta eroare a aparut cand mi s-a defectat banda de la volan si am schimbat senzorul de unghi cu un alt senzor insa nu ii facusem calibrarea. Eu zic ca primul pas trebuie sa fie verificarea sigurantei apoi identificarea locului unde se afla modulul apoi sa verifici daca firul cu rosu are alimentare. Incearca sa gasesti locul modulului cu www.realoem.com. spor!

Link to comment
Share on other sites

Masina este 520 d E60 2009.

Cand opresc motorul si scot cheia dispar erorile.

O pornesc si apoi dupa ceva timp imi apar iar.

Recent am schimbat bieletele de directie,amortizoarele si flansele,desi nu cred ca ele pot provoca aceste erori.

Mi s-a spus ca nu sunt alimentate....

Edited by Horiaaa
Link to comment
Share on other sites

Am mai observat ceva.Erorile apar dupa aproximativ 30km parcursi.Ultima data mai exact dupa 37 km.

Daca tot ai pomenit ca erorile au aparut dupa ce s-a umblat la roti poate senzorul/senzorii ABS sunt de vina(mufa, firele...). O diagnoza poate te lamureste.

Link to comment
Share on other sites

Pai am facut asta de ieri(diagnoza) si nu este alimentat modulul.Aici intervine partea frumoasa ca nu se stie ce este de facut mai departe.

Luni ma duc iar la tester ,daca nu o s-o rezolve o sa ma duc la reprezentanta si cred ca sansele cresc ducandu-ma acolo ,sa vad de unde vin problemele.Sper😀.

Multumesc ptr sfat o sa verific firele ,mufe,etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa ofer mai multe detalii ptr ca nu stiu.Asa mi-a spus baiatul ,ca modulul nu este alimentat de aceea este prezenta eroarea.

Luni o sa vada de ce nu este alimentat,o sa se verifice sigurante,cabluri,mufe,pini,senzori,etc.

Sper sa-o rezolve....

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la diua testere diferite.Aceeasi eroare lipsa comunicare intre pompa abs si coloana volan.Am facut si o resoftare a senzorului de volan plus sters erori.Dupa cativa km au reaparut.Trebuie sa caut un electrician sa verifice toate firele,conexiunile,etc.

Poate fi pompa de la abs cu probleme?

 

Sa fiu mai explicit.Acestea sunt errorile:

D35A CAN communication to ESP

error in data transfer

D34 C CAN data bus Faulty.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai inteleg nimic.100 de testere 1000 pareri.Ultima parere calculatorul de la abs.Maine ma duc la reprezentanta macar sa imi spuna ce este defect si apoi vad ce o sa fac.

Toate erorile sunt pe abs module.(lipsa comunicare)intre abs si coloana volanului.

 

Mai este si martorul ca cel de frana de mana dar nu este rosu ci galben care este in permanenta aprins.Cercul cu semnul mirarii in interior dar galben.

Link to comment
Share on other sites

Bateria are doua luni de cand am schimbat-

o.Am pus Varta plus codarile de rigoare.Nimeni nu mi-a spus concret care e buba,de aceea vreau sa ma duc la reprezentanta poate aflu misterul

 

Multumesc ptr link.Multa lume mi-a spus de senzorul de unghi din volan dar nu mi-l da pe tester ca eroare.Ma gandesc sa vorbesc sa-l scot si sa se verifice.

Le-am spus tuturor de asta dar toti spun ca daca nu-l da pe tester e ok.

Nu prea mai inteleg nimic....

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca este acest senzor de unghi atat timp cat eu am eroare de comunicare....Acum cateva saptamani am schimbat amortizoarele si am facut si geometria.Poate nu o fi fost geometria facuta bine.Poate influenta asta?Desi nu prea cred ca e pe parte electrica/electronica problema mea.Intreb si eu doar
Link to comment
Share on other sites

Am avut la un moment dat, pe o alta marca de masina, o eroare de comunicare cu un modul , am inlocuit modulul respectiv si s-a rezolvat. Eroarea de comunicare ti-o poate da si un cablu intrerupt, dar pana nu gasesti omul potrivit sa poate verifica e greu de zis ce poate fi . Eu iti tin pumni sa se rezolve cat mai repede si ieftin . Cred ca reprezentanta iti ca inlocui o piesa din cele doua (pompa abs sau coloana volan) nu nu cred ca o sa caute ei defecte mici cum er fi un cablu intrerupt.Dar din pacate cred ca e singura varianta . Sa ne spui te rog cum s-a rezolvat.

Daca geometria nu ar fi ok cred ca a-i simtii in volan .

Link to comment
Share on other sites

Cineva m-a intrebat daca am facut resoftarea masinii.I-am raspuns ca niciodata nu am facut si mi-a spus ca ar trebui facuta din cand in cand.Da asa este poate fi si un fir,mufa,pin,etc care nu face contact bine.Pai oricum nu schimb la reprezentanta nimic....doar sa-mi faca o constatare.Apoi le pun cap la cap si cad ce fac.
Link to comment
Share on other sites

Nu am rezolvat nimic.Am facut resoftarea a 6 module,am schimbat releul de la alternator,am schimbat senzorul unghi volan si.....aceleasi erori.

Am cateva zile de cand alerg ca un caine😀si fara rezultat din pacate.Supectam bateria (desi a fost schimbata si codata acum cateva luni Varta 90 Ah).La pornire scade la 9.4-9-5V.Nu stiu daca o s-o mai schimb...

Foarte trist ce se intampla....

Link to comment
Share on other sites

Salutare.Ma poate ajuta cineva va rog cum sa intru in meniul secret ptr a afla incarcarea bateriei?Stiu doar sa intru ptr a afla temperatura lichidului de racire.

Am masurat bateria dimineata la rece are 12V.Am pornit-o am mers vreo 5 km am masurat-o iar cu motorul pornit,lumini aprinse,ventilatie,etc si arata 14v.

Vreau sa aflu cand o pornesc cat imi ia din baterie dar trebuie sa gasesc pe cineva sa porneasca si eu sa masor.

Ptr SKW.testarea s-a facut de un baiat foarte bun electrinist cu tester original bmw.

Erorile care au aparut bu le-am facut foto..imi arata lipsa comunicare intre 3 module.cel de la cutie si unca doua nu mai retin.

Aseara am miscat de senzorul de ibs,apoi am facut vreo 200km si nu a mai dat nici o eroare.Eu spun doar ce am facut nu sariti pe mine...Sunt in groapa cu un picior am nevoie de cineva care sa ma ridice(traga) din groapa nu sa ma impinga😀.

Nu toti suntem "specialisti" fiecare are calitatile lui.

So, please next time.....daca ai ceva cu ce sa ma ajuti e binevenit daca nu lasa-ma cu problemele mele😀

Link to comment
Share on other sites

pai daca baiatul ala e foarte bun specialist si are tester original (ceea ce nu cred) atunci ar trebui sa stie ce are de facut, ce are de masurat....etc

 

daca ai erori de comunicare trebuie sa verifici in primul rand comunicarea intre module, fizic vorbind. ista iti spune ce si cum ai de masurat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.