Jump to content

Bmw 320d e90 2005 erori.


Keanu

Recommended Posts

Am o luna de cand am montat turbo reconditionata. Am curatat galeria de admisie clapetele. Schimbat filtre ulei.

Problema ii ca masina are un raspuns intarziat la accelerarea din turatii joase, 1800. De la 2500-3000 simt ca trage bine. Am curatat si senzorul map si nimic acelasi comportament. Am cumparat carly bmw si pe test au iesit cateva erori. Le sterg si reapar iar.

Cand pornesc masina tija de la actuator nu se ridica oricat as accelera. Cineva a zis ca la actuator electric pe loc nu se ridica decat cand plec cu masina din loc.

Cand pun contactul actuatorul face galagie si tija se misca in sus si in jos.

Nu sunt in Romania. Nu am unde pune tester dedicat Bmw. Unde sunt eu nu au decat tester delphi.

Am pus raportul cu erorile. Daca e cineva sa imi ecplice ce sunt cu ele.

Daca ma puteti ajuta cu ceva informatii, pareri. Va multumesc.

FaultReport_CarlyForBMW-1_340.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ai multe erori pe partea electrica, vezi bateria. Daca trebuie sa schimbi tot ce-ti da eroare, ai de bagat ceva bani in ea. ISTA/D e cel mai bun soft pt diagnoza BMW. Eu am avut probleme cu un actuatorul turbinei, aceleasi simptome ca la tine. Dupa ce l-am schimbat, s-a rezolvat. Nu m-as apuca sa schimb nimic pana nu vezi concret pe ISTA/D.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci ista d e mai bun pt bmw.

Mersi.

Ma interesa mai mult primele erori.

Astea:

Charge pressure regulation or charge pressure actuator

Air filling pressure

regulator. Turbo ii de 1 luna montata reconditionata. Nu cred sa pice asa repede. Actuatorul nu stiu ce sa zic.

Pot vedea cu ista d daca functioneaza bine turbo? Actuatorul? Maf-ul si map-ul?

Link to comment
Share on other sites

Deci ista d e mai bun pt bmw.

Mersi.

Ma interesa mai mult primele erori.

Astea:

Charge pressure regulation or charge pressure actuator

Air filling pressure

regulator. Turbo ii de 1 luna montata reconditionata. Nu cred sa pice asa repede. Actuatorul nu stiu ce sa zic.

Pot vedea cu ista d daca functioneaza bine turbo? Actuatorul? Maf-ul si map-ul?

Foarte probabil actuatorul este defect, mai ales daca spui ca il auzi ca se misca, eventual il simti (daca pui mana acolo..) in sus si in jos.

Te asigur ca actuatorul trebuie doar sa faca un zgomot ca un bazait (..de albina?) de indata ce pui contactul fara a porni motorul. Cateodata zgomotul acela continua un timp si dupa ce opresti/opresc motorul, mai alles daca lasi cheia in contact.

Actuatorul sa nu incerci sa il misti sus-jos cu mana cat timp ai cheia in contact. Poti sa faci asta numai cu contactul luat..

Eroarea "Charge pressure regulation or charge pressure actuator " este in legatura cu actuatorul.

In general specialistii ce reconditioneaza spun ca un actuator mai ales cel de pe turbina Mitsubishi zic ca nu se poate muta de pe o turbina pe alta, fiind calibrat (nu doar din surub..) doar pentru aceea turbina. Acum, probabil ca zic asta pentru a vinde turbina cu totul...

 

Daca turbina nu functioneaza poate sa fie foarte bine (si cateodata e cel mai fericit caz..) din cauza actuatorului (care este al turbinei) ..care se poate strica oricand (de aceea in cazul tau, daca ai garantie pe turbina, cei care ti-au vandut trebuie sa isi asume si repararea fara nici un fel de problema pentru tine); din cate am inteles actuatoarele "pica" mai des pe vestitele Garrett..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Tija nu misca decat cand pornesc masina coboara si urca o data.

De auzit se aude sunetul ca si de albina cand deschid usa sau pun contactul. Si din cand in cand cat timp stau pe langa masina.

Cand o sa fac rost de ista d o sa vad.

Apropo...ista d ce ii nevoie de cablu obd si laptopul cu softul. Am vazut la altii un fel de filtru. E suficient doar cablu si pc cu software ista. Sau imi trebuie si filtru?

Edited by Keanu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stiu ca nu se poate rezolva masina online. Dar parerile pot ajuta mult.

Nu am reusit sa fac nimic cu masina.

Nu am boostul la masina bun. Si undeva pe la 2000 de rotații parca agata ceva si acul la turometru se agata si are fluctuații. Dupa ce trec de 2500 nu mai am nici sunet de rasnita si trage bine.

Edited by Keanu
Link to comment
Share on other sites

Ai un scurt in tabloul din spatele torpedou, pe circuitul pompei auxiliare; cel putin asa spune testerul. Posibila cauza pt. erorile pe baterie, IBS si FRM. Un scurt pe instalatie e periculos.

Rezolva problema si pune iar testerul

Erorile or sa tot reapara pana se rezolva problemele

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu se poate rezolva masina online. Dar parerile pot ajuta mult.

Nu am reusit sa fac nimic cu masina.

Nu am boostul la masina bun. (...)

 

Dar ce ai incercat efectiv/la propriu? ...doar talpa ta in corelare cu ochii?

A fost pusa turbina (testata/verificata) pe banc?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum a fost verificata turbina. Posibil da sau nu. Nu stiu.

Era ca noua. Am pus-o sus. Dupa o luna am reusit sa fac testul pt erori. Plus ca masina nu trage doar dupa 2500 de ture. Si de ce am ulei in intercooler? Ca urca vapori pana sus in egr am vazut ca e destul ulei in egr la intrare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.