Jump to content

BMW Seria 4 vs seria 5


Sukarime

Recommended Posts

Macar as dori sa stiu cum imi dau seama pe site-ul mobile.de daca o masina e 4x4.

 

Pai un seria 5 clar este mai mare decat un seria 4. Seria 4 este un seria 3 coupe in doua usi desi mai nou la fel ca si Audi A5, se gaseste si cu patru usi. Are spatele mai "turtit" Sistemul 4x4 la bmw se numeste xDrive sau prin anunturile din Germania vei gasi si "allrad" In fond vei gasi cam sub toate cele trei denumiri: 4x4, xdrive, allrad

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai un seria 5 clar este mai mare decat un seria 4. Seria 4 este un seria 3 coupe in doua usi desi mai nou la fel ca si Audi A5, se gaseste si cu patru usi. Are spatele mai "turtit" Sistemul 4x4 la bmw se numeste xDrive sau prin anunturile din Germania vei gasi si "allrad" In fond vei gasi cam sub toate cele trei denumiri: 4x4, xdrive, allrad

Iti multumesc foarte mult pentru ca m-ai lamurit.

Link to comment
Share on other sites

Seria 5 e mai mare, posibil putin mai greu, considerabil mai confortabil. Nu e diferenta foarte mare la performante, probabil seria 4 e usor mai sportiv. Depinde de tine ce asteptari ai de la masina. Sunt de parere ca dintre astea doua cea mai buna alegere e aia care simti tu ca e mai ok, nu o sa regreti orice ai alege. Doar ai grija la motoare si sa verifici bine masina inainte de achizitie. Ai prefera diesel/benzina, cati km faci pe an? Ce asteptari ai de la masina? Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O sa o folosesc mai mult in oras(Bucuresti),uneori cate o iesire cu prietenii,deci clar benzina.Doresc 4x4 deoarece iarna mai plec de la tara si rar se baga plugul pe acolo,o data am ramas blocat din cauza ca eram cu un prieten cu bmw cu tractiune pe spate si a reusit sa o scoata foarte greu.Ma orientasem spre 428i xDrive.

 

Si sa raspund la intrebarea cu kilometrii,maxim 10 k pe an

Link to comment
Share on other sites

http://www.auto-data.net/ro/

pe site-ul de mai sus, poți să selectezi mașina dorită și să vezi caracteristicile acesteia (inclusiv dimensiuni, putere, consum, etc). datele sunt destul de precise, în unele cazuri am găsit inadvertențe, dar nesemnificative.

baftă.

p.s. 430xd GC, este o variantă interesanta.

Edited by dan.l
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut

am un seria 4 poti citi aici cateva impresii despre ea: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178948-bmw-420-grand-coupe-f36/

 

Am avut si eu dilema ta. 5 da e interesanta, ce mi-a placut:

- unul dintre cele mai frumoase sedane din generatia ei

- ceva mai spatioasa decat 4(mai ales pe verticala)

- inauntru se simte mai premium

 

Am ales sa nu iau seria 5 din motivele:

- agilitate afectata de gabarit - ca sa se simta in largul ei la conducere mai sportiva pe drumuri virajate ai nevoie de suspensie M fixa/adaptiva si jante de 19 macar + motorizare 525d fiind avand 100+ kg in plus.

- ca sa arate suficient de sport pentru gustul meu avea nevoie de M sport line, devenea mai scumpa cu 10k decat seria 4.

- aici prin vest masina e condusa de persoane mai mature > 40-50; mi-am dorit ceva mai tineresc, n-am inca varsta aia si nu simt ca ma reprezinta genul asta de masina

- seria 4 se simte la condus/arata mai dinamica, mai de "baetasi" in limbaju' nostru. E mai aproape de spiritul Bmw. Daca te uiti ca dimensiuni seria 4 e cat E39. Seria 5 s-a facut prea baro.

- nu mi-a placut cum arata plansa de bord a seriei 5

- interiorul seriei 5 "izoleaza" prea tare

Edited by mike2005
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut

am un seria 4 poti citi aici cateva impresii despre ea: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178948-bmw-420-grand-coupe-f36/

 

Am avut si eu dilema ta. 5 da e interesanta, ce mi-a placut:

- unul dintre cele mai frumoase sedane din generatia ei

- ceva mai spatioasa decat 4(mai ales pe verticala)

- inauntru se simte mai premium

 

Am ales sa nu iau seria 5 din motivele:

- agilitate afectata de gabarit - ca sa se simta in largul ei la conducere mai sportiva pe drumuri virajate ai nevoie de suspensie M fixa/adaptiva si jante de 19 macar + motorizare 525d fiind avand 100+ kg in plus.

- ca sa arate suficient de sport pentru gustul meu avea nevoie de M sport line, devenea mai scumpa cu 10k decat seria 4.

- aici prin vest masina e condusa de persoane mai mature > 40-50; mi-am dorit ceva mai tineresc, n-am inca varsta aia si nu simt ca ma reprezinta genul asta de masina

- seria 4 se simte la condus/arata mai dinamica, mai de "baetasi" in limbaju' nostru. E mai aproape de spiritul Bmw. Daca te uiti ca dimensiuni seria 4 e cat E39. Seria 5 s-a facut prea baro.

- nu mi-a placut cum arata plansa de bord a seriei 5

- interiorul seriei 5 "izoleaza" prea tare

Cel mai concludent ar fi sa incerci ambele masini. La gramada de bani pe care o cheltui pacat sa nu-ti iei ceva exact pe gustul tau.

Daca iti permiti sa mai astepti/cauti si vrei diesel iti recomand generatia noua de motoare 2 litri diesel B47 (a aparut de prin martie 2015). Pana acum n-am auzit de pb cu distributia ca la N47.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Cel mai concludent ar fi sa incerci ambele masini. La gramada de bani pe care o cheltui pacat sa nu-ti iei ceva exact pe gustul tau.

Daca iti permiti sa mai astepti/cauti si vrei diesel iti recomand generatia noua de motoare 2 litri diesel B47 (a aparut de prin martie 2015). Pana acum n-am auzit de pb cu distributia ca la N47.

Nici B47 le nu i perfect. Deocamdata nu se stie daca mai are probleme cu distributia, dar are cu galeria de admisie care cica se cam topeste din cauza design ului diferit, plus cerintele legate de emisii. Mi-a zis mecanicul la care merg si care a lucrat 12ani in reprezentanta.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nici B47 le nu i perfect. Deocamdata nu se stie daca mai are probleme cu distributia, dar are cu galeria de admisie care cica se cam topeste din cauza design ului diferit, plus cerintele legate de emisii. Mi-a zis mecanicul la care merg si care a lucrat 12ani in reprezentanta.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Am spus nici o problema cu distrib pana acum (aprox 2 ani 60-80k km). Logic(goes without saying) ramane de vazut ce va fi fi mai incolo.

 

Interesant. Poti detalia problema cu admisia? Cati km avea masina, ce varianta, model... A fost abuzata, neintretinuta? Banuiesc ca e mai putin costisitor sa schimbi o admisie decat o distributie.

Link to comment
Share on other sites

Interesant. Poti detalia problema cu admisia? Cati km avea masina, ce varianta, model... A fost abuzata, neintretinuta? Banuiesc ca e mai putin costisitor sa schimbi o admisie decat o distributie.

 

Nu pot sa-ti dau astfel de detalii intrucat a fost doar o discutie libera cu mecanicul la care merg si asa cum ziceam, a lucrat multi ani in reprezentanta bmw din tm. O galerie de admisie cel putin la mine la N47 costa vreo 4000RON. Atat mi-au cerut mie cei de la banat car dupa ce pe diagnoza au primit o eroare cum ca ar fi infundata. Ulterior, o data cu schimbul distributiei, mecanicul a curatat-o si a zis ca n-a fost chiar atat de rau colmatata. Ieftina totusi o galerie :) Cat o distributie :) Totusi la B47 cica au facut-o si mai mica decat este la N47, evident din considerente de costuri, volumul de aer care o strabate micsorandu-se la fel, automat racirea plasticului din care-i confectionata fiind afectat. Deci problema de design, subdimensionare in ceea ce priveste racirea ei.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.