Jump to content

Motor N20B20 245 cai (twin scroll turbo)


six in line

Recommended Posts

Midas, preferam sa invat din intelepciunea si experienta altora :) Oricum eu fac leasing operational si e obligatia firmei de leasing sa-mi puna la dispozitie masina din contract. Problema e ca atunci cand ai probleme stai si 2-3 luni pana se solutioneaza problema. Am patit-o deja cu o duba noua la Fiat Ducato si am asteptat ceva pana am primit una noua.
Link to comment
Share on other sites

eu sper sa apara cat mai multe 328i pe forum, sa stim si noi cat de fiabile sunt si ce probleme sunt cu ele :download:

 

apoi daca sunt bune, ne luam si noi!

Daaa.pacat ca sunt așa rare..vĂŁd ca ĂŽși țin preturile bine.acum ce sa ĂŽnțelegem de aici nu știu, bune, rele?

Link to comment
Share on other sites

pe mobile.de sunt in acest moment fix 206 masini de vanzare - F30 328i mai noi de 2012; cea mai ieftina 15.000 euro (cu 200k km).

 

in conditiile in care sunt vandute macar 10.000 de bucati anual, ma gandesc ca proprietarii sunt foarte multumiti de ele din moment ce nu le vand :blink:

 

asa ca mai asteptam 1-2 ani, pana apare noul model seria 3, si apoi poate avem o sansa sa le cumparam la un pret rezonabil (cu max 150k km si macar dotari medii).

Link to comment
Share on other sites

mai sus ma intrebam de ce "six in line" vrea sa-si ia 4cyl :D

 

acum serios, e mult prea nou motorul pentru a gasi un pattern de probleme si nemultumiri.

 

gandeste-te asa, are

- valvetronic

- dubluvanos

- injectie directa

 

totusi, nu vad nicaieri raportate probleme grave.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce piese are si de aici temerea :D Stim cu totii la E46 cate vanosuri si valvetronicuri au picat :D Problema e ca pur si simplu m-am indragostit de motorul ala, mi se pare WOW si l-as cumpara. Mai am 7 luni de contract la leasing si nu stiu daca o dau inapoi la buy-back sau daca duc contractul asta la bun-sfarsit. Vedem pe parcurs, nu ma grabesc. Intre timp mai lecturez despre motorul asta si vad ce mai apare :p
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Salut, sunt si eu posesorul unui x3 28i cu motorul n20b20...si am ajuns la 55k de km...singura problema...a picat termostatul pe al 53k....pot sĂŁ zic ca e un motor super ok dp meu de veder3, ca puncte slabe..sa zic consumul mare pânĂŁ atinge temperatura optimĂŁ, zgomot la pornirea de la rece, precum și faptul ca suna a diesel câteva momente..am avut un recall pe tema - insufficient lubrication, the vacuum pump that supplies brake power assistance may fail...
Link to comment
Share on other sites

vara asta amicii mei mi-au facut cadou de ziua mea o zi pe circuit alaturi de un 228i

 

era automata cu 8 trepte.

prima impresie a fost ca nu e chiar atat de fasneata, dar asta cred ca s-a datorat faptului ca circuitul era ft lat si altfel se percepe viteza/acceleratia.

lua totusi suta in sub 6 secunde, fiind astfel cea mai rapida masina condusa de mine vreodata.

 

ai cuplu cam tot timpul si cred ca e si usurel motorul, ca botu' masinii se simtea destul de light cand se alternau viraje rapide/stanga dreapta (sau se facea slalom printre conuri)

 

pot sa zic, de fapt, ca chiar e un motor reusit, duce bine o caroserie gen seria 2 sau 3, daca ar fi sa caut eu asa ceva as vrea sa aiba si acea cutie automata excelenta.

 

 

erau vreo 3 228i-uri acolo care si-au petrecut toata viata pe circuit, aveau pe la 60.000 toate, si cei de-acolo mi-au zis ca n-au avut absolut nicio problema mecanica cu ele.

masinile se exploatau exclusiv in urmatoarea formula: tura de incalzire - 2 x tura blana - tura de racire. si asa au ajuns la 60k km :))

 

m-as mira totusi sa nu cedeze ceva cand se apropie de vreo 200.000,

DESI BMW pune vanos de 26 de ani, valvetronic de vreo 15, injectie directa de mai mult de 10... trebuie sa fi trecut totusi prin toate problemele comune si sa le fi rezolvat, vorbim totusi de un motor de generatie relativ noua... dar in acelasi timp bmw a demonstrat de multe ori ca face rabat la calitate nu neaparat la ingeniozitate inginereasca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Eu am un 328i xdrive este o ,,BOMBA" consum 10 l in oras , 8,5 pe autostrada 170-200 km/ora este putin zgomotoasa la prima pornire (10 secunde) dar dupa motorul se aude foarte putin . singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca nu vireaza la fel de mult ca E90 ul pe care l-am avut inainte , dar este normal ptr xdrive, a si inca ceva tot din cauza xdrive nu poti sa o faci foarte joasa ,doar putin...in rest cutia automata sport cu 8 viteze precisa ca un ceas.

Merci mult de info Cipryan, am citit despre problema aceea de lubrifiere si stiam despre ea. Sper sa gasesc un 328i xdrive in bugetul meu altfel revin la 320D si aia e.

Edited by marian68
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 328i xdrive este o ,,BOMBA" consum 10 l in oras , 8,5 pe autostrada 170-200 km/ora este putin zgomotoasa la prima pornire (10 secunde) dar dupa motorul se aude foarte putin . singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca nu vireaza la fel de mult ca E90 ul pe care l-am avut inainte , dar este normal ptr xdrive, a si inca ceva tot din cauza xdrive nu poti sa o faci foarte joasa ,doar putin...in rest cutia automata sport cu 8 viteze precisa ca un ceas.

 

10 in ce oras? 8,5 la 200 la ora nu cred nici sa ma pici cu ceara, poate doar ocazional ai atins 200. Daca mergi constant cu 170 200 sub 12 13 nu scade sigur.

Uite acilea fratele mai mic cu 184 de cai, dar practic acelasi motor detunat, deci 328i mai bagi putin la consum fiind 60 de cai in plus.

 

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Din noment ce ai tot citit de probleme (pe care le ignori) si masina o iei cu garantie in leasing dupa care te scapi de ea, ce mai conteaza daca e sau nu fiabil?

 

Also, in 3km nu o sa se incalzeasca nici benzinarul benzinarelor sa poti sa-i "dai forta". Poate daca ii faci bara la bara. Banuiala mea e ca motoarele nu sunt asa proaste, ci e nefericita combinatia de schimb ulei 30k + mers urban + proprietari care prind un benzinar si il duc in 6000 cum pleaca de pe loc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut. sunt posesorul unui bmw 328i.

 

Motorul este unul fantastic ca si acceleratii si cuplu. Nu cred ca e un downgrade de la un diesel de 3000cmc la acest N20. Diesel-ul e diesel, lipsit usor de sportivitate dar nu intram aici in aceasta discutie.

 

Majoritatea motoarelor N20 au probleme cu o patina la distributie si cu lantul de la pompa de ulei si asta undeva pe la 70k km, 80k km. Iti poti da seama daca are probleme dupa sunetul pe care il face.

Daca iti doresti foarte mult acest motor, cel mai bine este sa schimbi distributia totala inainte sa apara problema si asa esti sigur ca pentru urmatori 70k km esti safe.

Alte minusuri, motor putin zgomotos la rece, cateodata un sunet usor de diesel dar asta datorita injectie directe. Consum oras 13-15%, afara 6.5-8% pana in 120km/h

 

 

Eu am schimbat acesta distributie pe garantie, daca cineva are nevoie exact de toate piesele ce trebuie schimbate va ajut cu cea mai mare placere.

 

 

Chiar daca este prezentat un X3, urmariti video-ul pentru motorul N20

 

 

apoi acest video cu F30

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut. sunt posesorul unui bmw 328i.

 

Motorul este unul fantastic ca si acceleratii si cuplu. Nu cred ca e un downgrade de la un diesel de 3000cmc la acest N20. Diesel-ul e diesel, lipsit usor de sportivitate dar nu intram aici in aceasta discutie.

 

Majoritatea motoarelor N20 au probleme cu o patina la distributie si cu lantul de la pompa de ulei si asta undeva pe la 70k km, 80k km. Iti poti da seama daca are probleme dupa sunetul pe care il face.

Daca iti doresti foarte mult acest motor, cel mai bine este sa schimbi distributia totala inainte sa apara problema si asa esti sigur ca pentru urmatori 70k km esti safe.

Alte minusuri, motor putin zgomotos la rece, cateodata un sunet usor de diesel dar asta datorita injectie directe. Consum oras 13-15%, afara 6.5-8% pana in 120km/h

 

 

Eu am schimbat acesta distributie pe garantie, daca cineva are nevoie exact de toate piesele ce trebuie schimbate va ajut cu cea mai mare placere.

 

 

Chiar daca este prezentat un X3, urmariti video-ul pentru motorul N20

 

 

apoi acest video cu F30

 

 

O parere foarte avizata de la un posesor. MAcar tu relatezi un consum adevarat nu ce se abereaza pe alte topicuri unde e unul care sustine ca un 3.0 benzina conceput acum 15 ani ii consuma 12 in oras.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Este bun subiectul...ca si in cazul tau (@six in line) sunt interesat de motorul asta si am aceiasi dilema , daca se merita 2.8i.

Eu incerc sa ma orientez la un X4(F26) cu 2.8i si la reprezentanta nu gasesc sa fac un drive test in configuratia asta. Iar pe net gasesc cateva, dar ma uimeste ca majoritatea au un numar mic de km comparativ cu motorizarile diesel. Lucru bine stiut ca nemtii le alearga nu gluma. Acum daca motorul asta este senzatie , de ce sunt atat de putine pe piata ...iar alea care sunt au asa putini km? Recunosc poate situatia sta altfel la alte clase (3er, 5er), nu stiu, nu am cautat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salut , detin un f10 528i , in acest moment am 116k si pana acum am avut o singura problema , am schimbat senzorul de presiune ulei la circa 75k , mentionez ca masina am cumparato la 40k adusa din state si am facut revizia doar la bmw in germania unde si locuiesc ,am facut schimbul o singura data in romania la bmw ploiesti si dupa 9k a aparut service-ul de schimbare ulei , in Germania schimbul il fac la interval de 14-18 k , acum am un fluierat la accelerare ,initial am crezut ca este turbo dar de fapt cred ca este distributia ,fac programare pentru schimbat uleiul saptamana viitoare si o sa le spun sa-mi faca si o constatare pentru acel sunet
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

neata,

Putin intaziat ceva dar ...

Sunt la al doile 528I . Actualul este 2014 LCi cu Xdrive. Ce sa zic motorul este super OK , cnsumul acum am ajuns din grecia cu aproximativ 2500 de km parcuris . Destul de tare cu Ac max si cu pante de grecia . consum 8,9l la sunta de km . In oras consumul variaza intre 11 si 12,5 in functie de trafic si de anotimp.

Inainte am avut tot acelasi model dar fara xdrive. Consum cam cu 1 litru mai mic.

 

Schimburile le fac cam la 101-15 de km in functie de cati km fac in acel an. Dar la un an.

Masina am luat-o la 29.000 de km acum are 63.000 de km . ca si intretiere un set de discuri fata si placute fata. In rest numai revizia normala.

 

evident la BMW la Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.