Jump to content

Schimb ulei cutie automata


kevinn14

Recommended Posts

Salut , as vrea sa schimb uleiul la cutia automata - E60 530xd din 2007 , nu știu dacĂŁ a mai fost schimbat , mașina are 210.000 km și eu o am de la 185.000 km . Ăntrebarea mea este : cum este mai bine sa schimbi doar ce curge ( 4-5 litri ) + baia de ulei sau sa demontezi tot și sa schimbi 9,5 litri cât intra in total ? AdicĂŁ și ce intra in convertizor . Nu ma intereseazĂŁ ca as plĂŁti mai mult , ma ĂŽntrebam dacĂŁ se poate strica ceva dacĂŁ demontezi tot :) momentan cutia schimba perfect , vreau sa schimb ulei doar preventiv .
Link to comment
Share on other sites

In orice caz e mai bine decat sa tii uleiul vechi.

Dupa ce se schimba uleiul se pune testerul pe masina si se "informeaza" calculatorul cutiei ca s-a facut schimbul de ulei. Astfel mecatronica din cutie va adjusta distantele dintre discurile de frictiune din cutie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am ĂŽnțeles . Ideea e ca am 2 variante : sa schimb uleiul + baia la orice service , aprox 1600-1700 RON cu tot cu manopera și tester ; sau sa schimb la Târgoviște unde schimba tot uleiul 9,5 litri + tester + simering + manopera unde totalul ar fi 2900-3000 RON . Nu e problema de bani , ma gândeam doar cum ar fi mai bine .
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la Faur doar cei 5L care curg. Uleiul din cutia mea era destul de curat.

Daca e fff murdar, merita desfacut, ca iti ramane pilitura multa in cutie, si evident daca a ajuns asa murdar este o problema acolo.

 

Toata nebunia asta cu desfacutul cutiei a plecat de pe la Targoviste, toata lumea stie de la cine :)

Eu zic sa stai linistit, schimba la 60-80k km uleiul cu tot cu baie/filtru si nu o sa ai probleme.

Edited by kotoy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am înțeles . Ideea e ca am 2 variante : sa schimb uleiul + baia la orice service , aprox 1600-1700 RON cu tot cu manopera și tester ; sau sa schimb la Târgoviște unde schimba tot uleiul 9,5 litri + tester + simering + manopera unde totalul ar fi 2900-3000 RON . Nu e problema de bani , ma gândeam doar cum ar fi mai bine .

Deeci, oare cum ar fi mai bine? Sa schimb in Targoviste tot uleiul cu testare si simering si manopera, totul cu 2900-3000 RON. "Nu e problema de bani." Doar vreau sa schimb uleiul tot si nu stiu cum e mai bine? Oare se strica ceva?

 

Scuze, nu m-am putut abtine sa nu gandesc si eu putin problema ta. :ninja:

 

"my two pence idea": (...ar mai fi ceva) nu stiu cati km ai facut pana acum dar o buna practica aeste ca absolut toate lichidele ce, circula prin "venele" masinii ar fi trebuit inlocuite inca de cand ai intrat in posesia masinii!!!

Un posesor de automobil (..BMW constiincios..) NU isi poate asuma (sau poate!?) nimic din cum a fost intretinuta masina inainte.

Eu unul nu cred mai nimic din ce mi-ar spune fostul posesor al masinii ca a fost schimbat.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Mda , la mine sincer cutia schimba perfect , dar se vede baia umeda , deci trebuie schimbat . Asta e , ca la mine se vede cam negru ... ĂŽnseamnĂŁ ca mai bine desfac tot . Așa e , de acolo a pornit chestia asta , dar când te uiti la poze cum arata unele cutii ĂŽnauntru te gândești sa nu arate și a ta așa :)
Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30 , știu ca trebuie schimbat tot când iei mașina dar eu am luat-o de la un prieten , e drept ca am luat-o ieftin , dar am avut f f multe de schimbat la ea . Și ĂŽncĂŁ aveam și vechea mașina , am luat-o pt ca atunci o scosese el la vânzare . M-am referit ca nu e problema de bani acum , la momentul când am luat-o am bĂŁgat in primele 2 sapt aprox 2500 euro , + ĂŽncĂŁ vreo 900-1000 toamna asta și chiar nu am mai vrut sa schimb și uleiul la cutie tot atunci . Acum mi-a mai rĂŁmas doar uleiul in rest am schimbat tot . Aa , și mai de reparat sau schimbat mecanismul de deschidere de la portbagaj , nu se mai deschide decât din cheie
Link to comment
Share on other sites

Auzisem si eu de tipul de la Targoviste, cerea 3500 ron pentru un schimb la cutie, 10 litri ulei plus inca 5 spalare, mi se pare prea de tot sa speli cutia cu un ulei care costa 120-130 litrul... pretul pentru filtru si baie este cam 800 ron pe original...Mai sunt unii care folosesc baie si filtru vaico, cica ar fi ok, se gaseste cam la 400 ron ... Eu parca tot laZf faur as merge...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Schimbati uleiul cum se schimba in toata lumea fara demontare cutie, se desface cutia numai daca ai probleme, nu asa de dragul de a demonta, de aceea are filtru si magneti pentru a retine pilitura, care se formeaza inerent din frecarea discurilor, dupa 10k. e pilitura in tot uleiul, nu are unde sa se duca, nu renteaza sa platesti dublu, din banii astia faci 2 schimburi la 80k. si e mai benefic.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30 , știu ca trebuie schimbat tot când iei mașina dar eu am luat-o de la un prieten , e drept ca am luat-o ieftin , dar am avut f f multe de schimbat la ea . Și încă aveam și vechea mașina , am luat-o pt ca atunci o scosese el la vânzare . M-am referit ca nu e problema de bani acum , la momentul când am luat-o am băgat in primele 2 sapt aprox 2500 euro , + încă vreo 900-1000 toamna asta și chiar nu am mai vrut sa schimb și uleiul la cutie tot atunci . Acum mi-a mai rămas doar uleiul in rest am schimbat tot . Aa , și mai de reparat sau schimbat mecanismul de deschidere de la portbagaj , nu se mai deschide decât din cheie

Ce am vrut sa intelegi este ca schimbul lichidului de frana, al antigelului, al uleiului din grup, uleiul din cutie, uleiul directiei.., ulei motor cu filtru si filtru de carburant, in cel mai scurt timp de la achizitie, aduce mai lunga/prelungita functionare a celor elemente din care fac parte, mai mult decat altele.. care credem noi ca posesori de BMW ca "imbunatatesc"..

 

Chiar nu imi doresc sa denaturez natura topicului tau.. (dar masina intotdeauna v-a "toca" bani) dar asa cum ti-au recomandat si altii, mai ales/indeosebi faptul ca uleiul din cutia automata intra la consumabile (..) din moment ce cutia de viteza automata trebuie intretinuta, atunci intretine, nu demonta, decat daca ai bani..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Intra cam 7 litri de ulei, mai ai nevoie sa schimbi si baia cu tot cu filtru. Nu e nevoie sa schimbi si uleiul din convertizor.

 

 

ESTI SIGUR ca sunt 7 litri?

 

 

Uite aici BIBLIA cutiilor automate: http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/spare_parts/transmissions_spare_parts/oil_change_kits/Oil_change_kits.html

 

As vrea sa vad daca si ZF Faur, sau alti meseriasi, respecta ce scrie aici :unsure:

 

Aici gasesti toate modelele de cutii automate. Gasesti tot ce ai nevoie.

Edited by florin1967
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Auzisem si eu de tipul de la Targoviste, cerea 3500 ron pentru un schimb la cutie, 10 litri ulei plus inca 5 spalare, mi se pare prea de tot sa speli cutia cu un ulei care costa 120-130 litrul... pretul pentru filtru si baie este cam 800 ron pe original...Mai sunt unii care folosesc baie si filtru vaico, cica ar fi ok, se gaseste cam la 400 ron ... Eu parca tot laZf faur as merge...

 

3000 este la Târgoviște , mie nu mi-a spus de ĂŽncĂŁ 5 litri pentru spĂŁlare.. 10 litri + baie + simering + adaptĂŁri + manopera ... nu știu ce sa fac acum ..

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da , la tine este mai scump uleiul fiind ATF3 , și am mai zis la Târgoviște este mai scump pt ca schimba tot uleiul , și cel din convertizor . Așa ai schimbat nu ? Ti-a demontat tot .

Și eu vreau sa ma duc sapt asta care vine , deja am vb cu el . Prefer sa dau 3000 in loc 1800-1900 dar sa ĂŽl schimb pe tot

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Doamne.. cum sa schimbati uleiul la cutie la targoviste ? :frantics: :frantics: cum sa scoateti uleiul din convertizor si sa spalati cutia ? :laugh: :laugh: pe maimutoiul ala nu ar trebui nici macar sa il lasati sa se uite la masina voastra daca tineti la ea. Uleiul la cutie il schimbati la reprezentanta sau la service faur atat. Resetarea adaptarilor de dupa nu e obligatorie...e o mare abureala oriunde ati schimba uleiul si va spune ca e strict necesar e o abureala. Am schimbat uleiul la cutie la service faur si am resetat adaptarile la Service Scream (Tezparii) bmw , am mers cu masina apoi am verificat iar adaptarile si erau la fel ca inainte de resetare. p.s dupa ce am schimbat uleiul la cutie am mers vreo 10 000 km si abia apoi am resetat adaptarile doar asa....ca se aude ca asa trebuie.
  • Like 9
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Explica care ar fi motivul sa nu schimbi la Târgoviște ( inafara ca e mai scump ) , din moment ce toatĂŁ lumea care a schimbat e mulțumitĂŁ . Eu nu vreau sa schimb acolo pt acele adaptĂŁri , ci doar pt ca omul schimba tot uleiul , nu doar 5 litri . Eu de prima data de când am fost acolo mi-a rezolvat o problema la fostul coupe la care nu gĂŁseam rĂŁspuns de vreo 3 ani de când o luasem .... și fusesem pe rând la Efficient Service , MHS Militari plus doua service-uri din BuzĂŁu . Nu era o problema gravĂŁ , era deranjant doar când parcai mașina , dar a rezolvat imediat . DacĂŁ ai alte informații , te rog spune-ne și noua .

Eu de-asta am deschis topicul , ma ĂŽntrebam dacĂŁ afecteazĂŁ cu ceva dacĂŁ demontezi convertizorul pt a scoate uleiul .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este simplu. Procedura ZF de schimbare al uleiului in cutie nu implica ce face la targoviste afonul ala. Procedura zf nu implica golirea convertizorului si spalarea cutiei ci doar scoaterea uleiului din cutie cum face zf faur , reprezentantele si multe altti cunoscatori adevarati in cutii. Ala incearca doar sa va agate cu tehnici inventate de el , tehnici proaste si mai costisitoare pe deasupra. o seara buna eu nu stau sa ma cert aici cu voi ca nu vreti sa intelegeti si va uitati in gura la toti mascaricii asazisi mecanici.Fiecare face ce vrea cu masina lui la urma urmei... Edited by ALINUL
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt tehnici inventate de el, aparatul care schimba tot uleiul in cutie se foloseste in toata europa inclusiv aici in danemarca. Am intrebat la ZF si ei mi-au zis ca aceasta procedura nu face rau daca uleiul e vechi si nu a fost schimbat niciodata ( de exemplu schimbi uleiul prima data la 250 mii km) . Daca il schimbi la 80 000 km atunci nu e necesar sa speli cutia.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.