Jump to content

Schimb ulei cutie automata


kevinn14

Recommended Posts

Un dialog cu tine e mult sub minimul acceptat de mine deci eu pun stop.

 

Ptr restul, da, am mentionat de alternativa din dorinta de a va ajuta deci cine e interesat sa imi dea mesaj privat si ii voi da datele de contact. Preturile difera de la masina la masina, evident ca nu am ce sa postez eu fiindca nu le stiu.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa va certati, fiecare cu ce sfaturi poate da și cu pĂŁrerile lui, e bine ca avem posibilitatea sa schimbam informații.

RĂŁmâne sa ma decid ĂŽntre Faur și Târgoviște . Mai mult trag spre Târgoviște , pt ca are destul de mulți km . DacĂŁ aveam max 120000 km clar ma duceam direct la Faur ca era in același oraș și mai ieftin

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa schimbi TOT uleiul din cutie, mergi la Targoviste.

 

Da vrei sa-l schimbi, numai cat curge din baie, aici ii dau dreptate lui @cookie.

 

Du-te linistit la un mecanic bun, care ti-l recomanda colegul, ca nu este mare inginerie ce face.

 

Ar trebui sa urmaresti ca mecanicul sa stranga suruburile baii la cuplu indicat de fabricant, in ordinea care trebuie, iar umplerea cu ulei sa se faca cum trebuie si la temperatura prevazuta. Mare filosofie.

 

As fi curios sa stiu dintre cei care au fost la Faur, daca cei de acolo respecta ORDINEA de strangere si cuplul de strangere, la suruburile de la baie.

8hp Torque Sequences.pdf

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot la zf faur l-am facut pentru cei ce intrebau de pret. Acum trei luni l-am facut la f10 530d xdrive si a costat aprox 1500 lei cu toate piesele originale. Am lasat masina peste noapte in parcarea pazita dar tot eu am bagat-o dimineata in service gen unde se face schimbul.Am stat acolo pe toata durata schimbului. Recomand ! Edited by ALINUL
Link to comment
Share on other sites

BĂŁieți , revin cu o ĂŽntrebare . Am tot ĂŽncercat sa merg la Târgoviște dar este prea aglomerat , nu știe când termina mașinile și eu ma cam grĂŁbesc pt ca as vrea la sf sapt viitoare sa plec pana in Grecia cu ceva treaba și as vrea sa plec cu asta . Așa ca am vb la Faur și au zis ca se poate luni . Ăntrebarea mea ar fi : ei au spus ca au ulei ZF Fluid 6 etc ... nu ar fi mai bine sa duc eu ulei original Bmw ATF 2 ? AdicĂŁ ma gândesc ca dacĂŁ tot se amesteca cu cel din convertizor mĂŁcar sa fie același ? Sau nu are treaba ?

Doamna de la recepție a zis ca nu știe exact , ca ĂŽntreabĂŁ mecanici și sa mai sun mâine o data ca sa stabilim .

Link to comment
Share on other sites

Vezi bai Florinele ca iar bati campii cu gratie. Pe cine recomand eu schimba tot uleiul, spala cutia etc. Nu stiu cum vorbesti tu in locul meu si aberezi ca schimba doar ce curge din cutie. Dar nu ma mir la nimic din partea ta.

 

 

E ultima oara cand iti mai raspund. Ce iti sare asa tandara?, ma cunosti de undeva? Nu ti se pare ca esti cam tupeist, ce tot folosesti cuvinte de mahala! Mai vezi pe cineva pe aici ca foloseste asa limbaj ca tine?.

 

Daca tu citesti printre randuri si nu esti in stare sa intelegi contextul, este strict problema ta :thumbsup: Nu am vorbit in locul tau, eu ti-am dat dreptate la ce ai spus.

 

Ca sa intelegi si TU, eu ti-am dat dreptate in ceea ce ai spus cu mecanicul, dar colegul fiind sceptic, i-am recomandat la schimbarea totala a uleiului sa incerce la Targoviste, iar daca vrea schimbul de ulei cat curge din baie, logic sa ia legatura cu tine.

 

Te rog frumos ca pe viitor, sa citesti de vre-o 2-3 ori, pana sa raspunzi.

 

Eu am dat un sfat, nu am vorbit in locul nimanui.

 

Dar tu vad ca imi porti ranchiuna, deoarece te-ai atacat, ca te-am contrazis cu pretul la ulei ATF3. Cu toate ca ai vazut ca am dreptate, unde tu singur ai recunoscut ca ai confundat cu ATF2, unde si acolo ai gresit, deoarece tu nu citesti tot ce trebuie si te grabesti sa raspunzi

 

Iti doresc succes in continuare si numai bine. :faceless:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Băieți , revin cu o întrebare . Am tot încercat sa merg la Târgoviște dar este prea aglomerat , nu știe când termina mașinile și eu ma cam grăbesc pt ca as vrea la sf sapt viitoare sa plec pana in Grecia cu ceva treaba și as vrea sa plec cu asta . Așa ca am vb la Faur și au zis ca se poate luni . Întrebarea mea ar fi : ei au spus ca au ulei ZF Fluid 6 etc ... nu ar fi mai bine sa duc eu ulei original Bmw ATF 2 ? Adică ma gândesc ca dacă tot se amesteca cu cel din convertizor măcar sa fie același ? Sau nu are treaba ?

Doamna de la recepție a zis ca nu știe exact , ca întreabă mecanici și sa mai sun mâine o data ca sa stabilim .

 

 

Nu te supara, dar TU BATI PASUL PE LOC, nu ai incredere in nimeni, de aceea ies si discutii contradictorii pe aici.

 

Ti-am spus, Cookie are dreptate, poti sa iei legatura cu el sa te trimita unde stie el, cumpara ulei ATF2, schimba tot uleiul cu pompa flush, ca nu este mare filosofie.

 

Si ti-am mai spus, din moment ce umezeste pe la baie, mai mult ca sigur acolo a mai umblat cineva a schimbat uleiul si nu a strans suruburile la cuplu, de aceea umezeste. Concluzia este ca nici nu stii ce ulei a fost bagat in cutie.

 

Eu daca iti dau un sfat, ti-l dau in cunostiinta de cauza, nu asa din auzite.

 

In strainatate se schimba numai cu pompa flush , dar noi suntem mai catolici decat Papa.

 

 

 

Stiinta cere sacrificii. Cred ca nu este un sacrificiu asa mare sa studiezi un pic aici si sa-ti gasesti si tipul tau de cutie.

 

Aici te invata absolut tot si vei sti ce sa faci. Nu te mai lua dupa vorbe, ca poti sa fii gresit informat, sau sa interpretezi eronat informatia. E chiar asa greu??

 

http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/technical_information/catalogs_spare_parts/catalogs.html

Edited by florin1967
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ĂŽntrebam de tipul de ulei pt ca a fost o discuție mai demult legat de asta , ulei ZF vs original . Eu nu merg nicĂŁieri sa desfac cutia decât la Târgoviște , ĂŽntrebam pt schimb parțial .adica ori ĂŽl schimb pe tot la Târgoviște , ori parțial in alta parte, in alta parte nu desfac .... oricum ĂŽntre timp am reușit sa vorbesc sa merg mâine la Târgoviște la ora 9 sunt acolo și ĂŽl schimb pe tot, deci nu mai conteazĂŁ uleiul ca ĂŽl pun pe tot original . Legat de faptul ca a umblat cineva pe acolo , nu cred ... Scutul de la cutie pare mai degrabĂŁ puțin atins și probabil atunci a fost atinsa și baia. Va scriu dupĂŁ , va țin la curent , mulțumesc pt sfaturi
Link to comment
Share on other sites

demonteaza o p...

slabeste mecatronicul sau pe ala il demonteaza...se mai scurge in felul asta ceva ulei....

 

sincer, eu o vad ca pe ruleta ruseasca treaba asta cu demontatul.

 

daca ai pitici pe creier poti face schimbul celor 6 litri care curg liber, iar dupa alti 5000 km mai faci un schimb si iesi mai bine.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

@kevinn14 - dat fiind faptul ca este o cutie ZF, tu ai impresia ca BMW a cumparat cutia goala si au dezvoltat ei un ulei special pentru asta? BMW nu face nimic, totul e produs de subcontractori. Evident ca uleiul original este ZF, originalul BMW este de fapt ZF, diferenta o face doar etichera si pretul. Din nou, mie mi se pare risipa ce face baiatul asta la Targoviste, fiecare face ce vrea cu banii lui, insa e aberant sa dai cutia jos doar ca sa demonteze convertizorul si ce-o mai demonta el pe acolo sa schimbe uleiul din ea.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Deci nu stiu exact ce desface , stiu ca da cutia jos , convertizorul , stiu ca schimba toti cei 9.5 litri. Nu sunt primul care ma duc pt revizie cutie . Eu am mai fost la el cu alte masini cu diferite probleme . Mereu sunt in curte minim 10-15 bmw-uri la coada. Niciodata nu a plecat vreo masina nefacuta. Eu am deschis topicul sa va cer parerea legat de cum e mai bine sa il schimbi pe tot sau nu , tinand cont ca masina are 208.000 km si nu a fost schimbat niciodata. Nu stiu de ce spuneti ca are vrajeala ,o sa va pun poze oricum cu ce face, oricum pune poze de la fiecare lucrare pe fb. Eu am numarat personal minim 30 de masini care au fost pt revizie cutie de cand il stiu , revizie completa ma refer. Acum daca oi avea eu ghinionul sa se strice asta este . Mie tot ce am facut acolo pana acum si faptul ca vin masini din toata tara inclusiv Bucuresti , si au mai fost si din Germania , Anglia , Norvegia pt diverse probleme imi inspira incredere

 

Repet , daca masina mea avea vreo 100.000 km si era vreun seria 5 din 2014-2015 , clar schimbam doar ce curgea, nu umblam la altceva.

Link to comment
Share on other sites

Prea mare tam-tam pentru un schimb de ulei banal, se schimba si atat, nu e vreo super tehnica, daca ai o rampa se inlocuieste ca la orice cutie, numai se tine cont sa fie la temperatura de 35-40 de grade, nimic mai mult.

Ai dreptate. Nu e mare inginerie. Eu il schimb singur la 80000-90000 km.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@kevinn14 - dat fiind faptul ca este o cutie ZF, tu ai impresia ca BMW a cumparat cutia goala si au dezvoltat ei un ulei special pentru asta? BMW nu face nimic, totul e produs de subcontractori. Evident ca uleiul original este ZF, originalul BMW este de fapt ZF, diferenta o face doar etichera si pretul. Din nou, mie mi se pare risipa ce face baiatul asta la Targoviste, fiecare face ce vrea cu banii lui, insa e aberant sa dai cutia jos doar ca sa demonteze convertizorul si ce-o mai demonta el pe acolo sa schimbe uleiul din ea.

Bine spus si explicat...+1

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cine strabate Europa sa vina la Targoviste sa-si repare masina la acest mecanic minune, o fi omul bun, nimic de zis, dar cel putin tehnica asta de-a schimba uleiul e ceva de care aud prima data si chiar am citit destule pe tema aceasta. Si la ZF in DE au varianta sa iti dea jos blocul de valve, il curata, masoara acele bile de marmura si verifica electrovalvele, fac si flush, si toate astea cu un pret mult mai mic fata de Targoviste. Ce nu inteleg e ce naiba vede lumea in chestia asta? Pentru mine nu are logica, e ceva gen hai sa desfacem motorul la fiecare 100k km sa curatam segmentii de ulei, uzura cutiei nu o sa dispara chiar daca o spala cu apa sfintita, dimpotriva, indepartarea acelor mici depuneri va duce la marirea anumitor tolerante in angrenajele cutiei.

La cati km recomanda Targoviste sa revii pentru un nou schimnb de acest fel? Ca daca in 100k km faci doua din astea si ai platit 2k Eur nu vad niciun avantaj, de banii aia reconditionezi cutia la ZF si tot va fi mai buna decat una cu uzura in ea si schimburi din astea miraculoase.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu a zis niciodatĂŁ sa vii sa ĂŽl schimbi iar la 100.000 km . In primul rând are și varianta sa schimbe doar cât curge + baia de ulei ca la orice service la 1500 lei . O sa ĂŽl ĂŽntreb azi la cât recomanda sa se schimbe iar . Sunt 100% mașini venite din Europa la service acolo unele special , alții au venit acasĂŁ in concediu și și-au fĂŁcut programare sa coincidĂŁ cu timpul când venea acasĂŁ . Dar atenție , nu am zis ca au venit pt schimb ulei cutie , ci cu diverse probleme sau lucrĂŁri . Se poate verifica asta pe Fb sunt toate albumele acolo . Este un grup unde se posteazĂŁ mereu toate lucrĂŁrile.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce nu inteleg e ce naiba vede lumea in chestia asta?

 

”Face bine la cap” , asta e!

 

Personal as alege varianta ”Targoviste” atunci cand stiu ca am convertizorul cu probleme. Odata cu demontarea cutiei si implicit al convertizorului in afara faptului ca se spala totul pe acolo (un lucru bun dealtfel), as schimba si discurile din el ca sa stiu o treaba. Sau mai mult ... un overhauling complet la toata cutia.

Dar daca totul aste normal si nu sunt probleme la CV , clar as chimba uleiul prin metoda clasica descrisa si de ZF + filtru si atat.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am tot citit, observ ca s-a ajuns tot la paranoia si in cazul CVA-urile . Ba ca uleiul trebuie schimbat la 45k, la 80k, altii la 100k, la 120k, altii chiar la 150k km. Pe de alta parte, trebuie schimbat x litri de ulei, altii spun ca de fapt y litri de ulei trebuie schimbat samd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.