Jump to content

Se poate urca la Cabana Ciucas cu X1 Xdrive?


greaper

Recommended Posts

Salut! Sunt incepator in ceea ce priveste o masina cu tractiune integrala si as dori sa stiu daca pe macadam uscat a urcat cineva la cabana Ciucas cu X1 Xdrive (e84)? Am batut de multe ori cu piciorul traseele din zona si stiu ca spre finalul urcarii sunt niste pante mai abrupte pe forestier! In ideea de a-mi planifica un we acolo as dori sa stiu daca a urcat cineva cu Xdrive pana la Ciucas!

 

Multumesc!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este destul de inclinata si cu aderenta proasta. Eu am coborat cu bicicleta acum multi ani cand nu erau dalele alea din beton si a fost horror. Abia piscam frana si bloca imediat roata.

Cel mai bine mai astepti cateva saptamani sa se duca zapada si te duci si incerci. :)

Link to comment
Share on other sites

nu am deloc experiențĂŁ, dar zilele urmĂŁtoare trebuie sĂŁ ĂŽmi vina noua mașinĂŁ, un X1, xdrive din 2010. este prima mașinĂŁ diesel pe care o am.

ĂŽn afarĂŁ de garda la sol, unde din ce am citit, Dusterul este in avantaj, și ținând cont de faptul cĂŁ nu am vĂŁzut gropi mari in filmulețul postat, nu vĂŁd de ce nu ar urca un X1!?

este mai bun Dusterul in acest sens?

mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

nu am deloc experiențĂŁ, dar zilele urmĂŁtoare trebuie sĂŁ ĂŽmi vina noua mașinĂŁ, un X1, xdrive din 2010. este prima mașinĂŁ diesel pe care o am.

ĂŽn afarĂŁ de garda la sol, unde din ce am citit, Dusterul este in avantaj, și ținând cont de faptul cĂŁ nu am vĂŁzut gropi mari in filmulețul postat, nu vĂŁd de ce nu ar urca un X1!?

este mai bun Dusterul in acest sens?

mulțumesc!

 

 

 

X1 x drive este limitat de unghiul de atac redus, nu de garda la sol neaparat. Are 18 cm, cu care teoretic te descurci in multe trasee, problema e ca s-ar putea sa lasi spoilerul fata pe acolo. :)) De urcat el urca, insa daca tii la aspectul sau, mai bine nu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites