Jump to content

Problema martor ABS dupa oprirea motorului


dimmu123

Recommended Posts

Salutare,

Am sesizat ca becul de la ABS ramane aprins pentru aprox 1 secunda dupa ce opresc motorul. Chestia asta se intampla exact dupa ce am schimbat alternatorul (cel vechi scartaia de la rulmenti).

 

Inca o chestie, daca dezactivez ASC, la fel, dupa oprirea motorului el ramane aprins 1 secunda la fel ca martorul ABS. La fel si cu martorul franii de mana daca e trasa, sau faza lunga daca e pornita.

 

Inainte sa schimb alternatorul era ok, nu facea asa. Am probat si la masina unui amic si nu face asa.

 

Pareri?

 

e46 320D NFL 1999

Edited by dimmu123
Link to comment
Share on other sites

Foarte probabil ai probleme cu bateria sau alternatorul incarcĂŁ bateria cu ce nu trebuie exact in momentul cand opreÂşti motorul, adicĂŁ tensiunea din baterie scade prea repede in momentul dupĂŁ care ai oprit motorul. ReverificĂŁ tensiunea de incĂŁrcare a bateriei cu motorul la relanti si dupĂŁ ce ai oprit motorul.Posibil sĂŁ ai diferențe mari in acea secundĂŁ când se aprinde becul de la abs.
Link to comment
Share on other sites

Foarte probabil ai probleme cu bateria sau alternatorul incarcĂŁ bateria cu ce nu trebuie exact in momentul cand opreÂşti motorul, adicĂŁ tensiunea din baterie scade prea repede in momentul dupĂŁ care ai oprit motorul. ReverificĂŁ tensiunea de incĂŁrcare a bateriei cu motorul la relanti si dupĂŁ ce ai oprit motorul.Posibil sĂŁ ai diferențe mari in acea secundĂŁ când se aprinde becul de la abs.

12.6 cu motorul oprit, 14.4-14.5 cu motorul pornit. Bateria are 1 an de cand am schimbat-o. Chiar nu imi dau seama ce ar avea

Link to comment
Share on other sites

Electricianu tau nu are aÂşa ceva, cea mai rapidĂŁ metodĂŁ e sa-l intrebi pe cel care ți-a reparat electromotorul sa-ti spunĂŁ ce altceva a mai stricat la el. Otice altĂŁ intervenție pe bâjbâite va duce la o pierdere de timp aproape egalĂŁ cu reparația electromotorului.
Link to comment
Share on other sites

Electricianu tau nu are aÂşa ceva, cea mai rapidĂŁ metodĂŁ e sa-l intrebi pe cel care ți-a reparat electromotorul sa-ti spunĂŁ ce altceva a mai stricat la el. Otice altĂŁ intervenție pe bâjbâite va duce la o pierdere de timp aproape egalĂŁ cu reparația electromotorului.

Salutare! Faza e ca l-am schimbat cu totul, nu l-am reparat pe cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

Alte pareri?

[/quote

Inteleg cĂŁ nu ai garanție, dar de ce nu te-ai dus inapoi a 2-a zi la cel care ți-a montat altermatorul?

AltĂŁ pĂŁrere ar fi sĂŁ pui vechiul alternator sĂŁ vezi dacĂŁ face la fel, dar vezi dacĂŁ ce ai pus acum e compatibil (la fel) cu cel actual de pe maÂşinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Alte pareri?

Inteleg cĂŁ nu ai garanție, dar de ce nu te-ai dus inapoi a 2-a zi la cel care ți-a montat altermatorul?

AltĂŁ pĂŁrere ar fi sĂŁ pui vechiul alternator sĂŁ vezi dacĂŁ face la fel, dar vezi dacĂŁ ce ai pus acum e compatibil (la fel) cu cel actual de pe maÂşinĂŁ.

 

Eu il pun, dar asta ar insemna sa platesc manopera de 2x. Adica 200 lei. Deci vreau sa merg la sigur, nu sa incerc sa il dau jos si sa il pun pe ala vechi, si daca tot la fel face sa il pun iar pe astalalt.

Link to comment
Share on other sites

Te-am intrebat pentru cĂŁ e posibil cĂŁ pe firul care comandĂŁ pornirea/oprirea electricĂŁ a alternatorului, sĂŁ fie o oarecare diferențĂŁ intre ele

AdicĂŁ: in momentul in care cheia o rĂŁsuceÂşti inapoi la 0, e posibil ca modulul care se ocupĂŁ de incĂŁrcare sĂŁ mai menținĂŁ pentru foarte scurt timp , +12v pe firul de comandĂŁ, doar cĂŁ motorul s-a oprit si atunci apare un consum foarte mare intr-un

timp foarte scurt ( prin bobina rotorului)

si atunci tensiunea din baterie va scade semnificativ si care mai apoi(1 secundĂŁ) va creÂşte in jurul a 12.6 v. DacĂŁ ai putea deconecta firul de comandĂŁ al alternatorului , ai porni / opri motorul si nu ți-ar mai face figura cu abs-ul , clar e alternatorul.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Te-am intrebat pentru cĂŁ e posibil cĂŁ pe firul care comandĂŁ pornirea/oprirea electricĂŁ a alternatorului, sĂŁ fie o oarecare diferențĂŁ intre ele

AdicĂŁ: in momentul in care cheia o rĂŁsuceÂşti inapoi la 0, e posibil ca modulul care se ocupĂŁ de incĂŁrcare sĂŁ mai menținĂŁ pentru foarte scurt timp , +12v pe firul de comandĂŁ, doar cĂŁ motorul s-a oprit si atunci apare un consum foarte mare intr-un

timp foarte scurt ( prin bobina rotorului)

si atunci tensiunea din baterie va scade semnificativ si care mai apoi(1 secundĂŁ) va creÂşte in jurul a 12.6 v. DacĂŁ ai putea deconecta firul de comandĂŁ al alternatorului , ai porni / opri motorul si nu ți-ar mai face figura cu abs-ul , clar e alternatorul.

Pare o explicatie buna. Se poate strica ceva daca il las asa? Sunt satul, amortizoare, electromotor, fulie, role, alternator, furtun egr turbo, cauciucuri, si 100 altele :))))

Link to comment
Share on other sites

Daca ai cumparat-o foarte ieftin, asta e , trebuia sa te astepti la componente ce trebuiesc inlocuite, ca sa o pui cat de cat pe picioare sa fie safe iti va lua ceva timp si bani

O am de 2 ani, o cunosc :D stiu ce am luat, nu era rea. Doar ca la 300.000 km incep sa pice toate pe rand.

Link to comment
Share on other sites

In primul rând, la o turație de aprox.5500 ai deja puterea maximĂŁ, deci degeaba ĂŽi dai in gurĂŁ pĂŽnĂŁ in 7500 rot/min pentru cĂŁ nu obții mare brânzĂŁ. DacĂŁ vrei oarece putere peste 5500 rot, trebuie sĂŁ modifici puțin timpul de deschidere al supapelor, bujii modificate + combustibil bun de la OMV.Bine ar mai fi Âşi altele dar costurile cresc simțitor.
Link to comment
Share on other sites

In primul rând, la o turație de aprox.5500 ai deja puterea maximĂŁ, deci degeaba ĂŽi dai in gurĂŁ pĂŽnĂŁ in 7500 rot/min pentru cĂŁ nu obții mare brânzĂŁ. DacĂŁ vrei oarece putere peste 5500 rot, trebuie sĂŁ modifici puțin timpul de deschidere al supapelor, bujii modificate + combustibil bun de la OMV.Bine ar mai fi Âşi altele dar costurile cresc simțitor.

2.0 diesel nfl de 136 cp

Link to comment
Share on other sites

In primul rând, la o turație de aprox.5500 ai deja puterea maximă, deci degeaba îi dai in gură pînă in 7500 rot/min pentru că nu obții mare brânză.

 

O intrebare putin :offtopic:

Cristianro, la ce turatii schimbi vitezele la un motor diesel cu 380k km cat are masina ta?

Sa imi fac idee cand sa schimb lantul la a mea. :)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.