Jump to content

Patina plastic rosie distributie


dakes12

Recommended Posts

Am mare nevoie de ajutorul vostru.

Astazi am auzit la 5 minute dupa pornire un zgomot ciudat la motor, un carait.

Am tras masina pe dreapta, am lasat-o 10 minute sa verific uleiul si am constatat ca la busonul de ulei, dupĂŁ ce l-am deschis, ca lipseste ceva. Cand am mai verificat era o patina cred, de plastic rosie. Acum nu mai era acolo.

Cred ca s-a rupt.

Nu am mai pornit masina, am lasat-o acolo.

Caut mecanic in Hunedoara, dar nu am gĂŁsit pana acum.

Masina are in jur de 190000 km.

Exista riscul sa se fi stricat ceva, sau doar e nevoie sa schimb toatĂŁ distribuĂâşia? Probabil au cĂŁzut prin motor bucatele de plastic, se poate sa fi afectat vanosurile?

Daca aveti recomandari in HUNEDOARA pentru mecanici sau alte sfaturi sunt bine venite.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Luni voi cauta un service care este capabil sa schimbe distributia la un motor n42. Cu siguranta voi lua in calcul si curatarea baii de ulei.

Am sa schimb tot kit-ul de distributie.

Daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna mai exact ce se schimba odata cu distributia.

Ghidajul lantului de distributie se poate rupe din senin, sau exista un motiv pentru care se rupe?

Ca si simptome pe care le-am observat ca fiind ciudate la masina, statea subturata la relanti, vibra, un zgomot undeva in bord (spatele motorului) ca un capac pe o oala care zdranganea. Doar la relanti.

 

Multumesc.

 

Tot plasticul s-a dus in baia de ulei. Odata cu schimbul distributiei, trebuie data jos si baia si curatata. Daca lasi acolo plasticul, exista riscul sa se sparga sorbul de la pompa de ulei si sa iti traga bucatile de patina prin motor.

Link to comment
Share on other sites

este modelul nou original bmw, nu are rost sa cumperi lant si patina inferioara nu se strica...doar cea de sus se rupe din cauza intinzatorului mecanic - model vechi

 

Masina are undeva la 190.000 km. Nu stiu la cat e recomandat sa se schimbe distributia, dar am luat in calcul sa o schimb. Acum am intinzator model nou, de aceea nu-mi explic cum de a cedat cea de sus.

Link to comment
Share on other sites

Schimb o pe toatĂŁ, e 500 lei pe swag și sa scoți BucĂŁțile de la patina din baie ca o sa rĂŁmâi fĂŁrĂŁ motor, pe lângĂŁ asta garnitura baie ulei, garnitura capac supape, și n-are rost sa faci economie, oricum o sa te coste manopera ceva. Ca sa dai baia de ulei jos, tre data puntea fata mai ĂŽntâi. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Am sa o schimb pe toata. Oricum va trebui schimbata in viitorul apropiat, deci nu are rost sa fac economie.

Swag sau febi? Care e mai buna?

Ai idee cât costa manopera? Aproximativ..

Multumesc mult pentru toate sfaturile si recomandarile.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Este mult mai usor sa dai jos baia acuma cand iti schimbi distributia de cat sa mergi separate doar pentru baie , plus de asta stii ca faci lucrarea cap coada acuma si nu mai are ce sa te bantuie pe viitor. Dupa ce dai jos baia eu zic sa nu mai folosesti uleiul care il acuma in motor , sa ii schimbi si uleiul si filtru de ulei cu ocazia asta.
Link to comment
Share on other sites

Am sa dau baia jos si am sa pun ulei nou. 0w40 castrol.

 

Am reuĂâ˘it sa gĂŁsesc si un mecanic care cunoaĂâ˘te motorul. 250 lei manopera doar pentru distribuĂâşie, plus alte 100 lei cred pentru demontat/montat baie.

 

Am sa cumpar garnituri pentru baie si capac supape de la topran, kit distributie swag. Alte Garnituri mai trebuie schimbate cu ocazia asta?

Multumesc.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, ia swag cu ĂŽncredere, Garnituri capac supape și baie de ulei el ring, filtru ulei Mann și la ulei pĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite, eu am pus motul 5w30. Și schimba oringurile de la solenoizi sunt ieftine alea. De obicei unde desfaci când pui ĂŽnapoi, pui garnitura noua sa nu ai probleme cu scurgerile de ulei.

 

Prețul la manopera pt distribuție e OK, dar vezi sa aibe trusa de cale pt acest motor.

Edited by N42b20
Link to comment
Share on other sites

Ulei 5w30 am si eu acum, tot motul. Mi se pare putin cam zgomotos plus ca becul la ulei rosu sta 1-2 secunde aprins dupa pornire. Putin prea gros pentru motorul acesta.

Am mai gasit un service, mai maricel, acolo ma costa 400 manopera la distributie + alte 150-200 baia de ulei, montant/demontat. Prefer sa dau un banut in plus, dar sa o fac intr-un service mai mare, cu garantie, toate alea.

Sper sa fie totul bine. Va tin la curent si revin cu un review al service-ului dupa reparatie.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.