Jump to content

Bmw 318i 143 HP 2.0


QuBBaUFC

Recommended Posts

Salut si bine v-am gasit.

Incepand de ieri sunt mandrul posesor al unui autoturism BMW 318i Limousine din 2002 cu un motor de 2.0 si 143 de caluti putere:)

Masina am cumparato cu 2500E are putina rugina dar am un mecanic bun care mi-a promis ca mi-o scoate ca noua in exterior.

Si m-am gandit decat sa iau una la 3500 facuta pentru vanzare mai degraba o iau de la o persoana care imi zice direct in fata ce si cum are ... omu mi-a zis. Are aia , aia , aia.Am fost la tester si exact ce mi-a zis vanzatorul mi-a zis si testerul.

Va rog frumos daca ma puteti lamurii cu cateva lucruri cum ar fi:

1.De cum am luat-o nu am incercat geamurile electrice si am avut o surpriza atunci cand am vrut sa le deschid...si...macaraua era stricata dar motorasul lucra ... din fericire am gasit sa o cumpar cu tot cu motoras la pretul de 120 lei. Cat despre rugina am reusit sa combin de la dezmembrari 2 aripi exact de aceeasi culoare la 300 lei iar aripile arata ca si cum ar fi noi noute.

2.Ce se strica mai des la ea?

3.Ce benzina sa ii pun? (Am pus de 98 astazi)

4.Cat costa asigurarea pe 6luni & `1 an la ea? Avand in vedere ca soferul este trecut de 40 ani.

5.Pe cheia cu comenzi .. cat m-ar ajunge una noua ..? Sau o verificare a celei pe care o am?

6.Cum stiu daca DSC(butonul de pe bord in fata schimbatorului) este activ?

7.Ei bine .. la asta o sa ma face-ti putin nestiutor .. dar ... cum fac sa bata xenon-ul mai tare?Invart de buton la maxim aprind si beculetele de pe bara (am modelul facelift) si parca tot nu mi se pare ca bate cat ar trebuii.

8.Radio-ul este schimbat si habar nu am cum sa il opresc... apas pe butonul de +/- dar pace imi intra in alte setari :)

9.Si .. DSC III ce ar insemna?

Cred ca asta ar cam fi tot .. acum .. vreau sa spun si ceva de lauda ...

Nu vreau sa mai aud de la cei care nu au condus bmw .. ca nu ai loc in el ...Ai loc destul .. si nu vad rostul sa ai asa mult loc nu iau o masina sa dorm in ea pentru mers pe strada e perfecta nu stai inghesuit deloc..

Motorul de 143 caluti .. trage fenomenal ... de indata ce te urci in el si conduci .. te vrajeste .. te face sa mai stai ... sa mai dai o tura .. si tot asa.

Intradevar mie personal mi-a placut marca BMW dintotdeauna ... poate si pentru ca mai mereu vedeam "baietasi" cu manele la maxim .. mai slabi ca scandurile de pe garduri ..

Dar nu spun nu ..e o masina fiabila...buna...si te simti sigur in ea...e o marca mai apreciata si mai bine vazuta.Cand auzi la altii "ia uite ma si-a luat bmw , fite ce dracu" Nu frate nu e fita , imi place o iau .. nu imi place nu o iau .. si ce daca are bmw bravo lui .. esti invidios ca nu ai si tu?

Cel mai teama imi e sa o las in fata blocului(ma rog in tronson-ul blocului langa geamul meu)Astazi cand am adus-o in cartier si am parcat-o .. stateam si ma uitam la ei toti treceau si se uitau ... o admirau cat de frumoasa este...Te simti bine avand o astfel de masina .. odata ce o ai .. ai un +la imagine , un +la siguranta , un +cand intri intr-o depasire isi face treaba fara probleme, un +design-ul frumos de la toate masinile marca BMW si multe altele.

Mi-a placut la ea .. ca este adusa de 1 luna in tara si s-au facut maxim 150-200km pe drumurile de romania cu ea.Este adusa din germania pe roti.

Daca v-o doriti si va place .. eu va spun sa il cumparati .. este o masina mai mult decat foarte buna.

Fostul proprietar mi-a lasat in portbagaj un subwoofer mtx ... de care sunt foarte multumit.

Ce pot sa zic o iubesc E 46 . Iubesc Seria 3 . Iubesc 318i . IUBESC BMW !

Va rog sa nu ma luati tare:)) cu acele intrebari mai stupide:)

BMW is life <3

Cateva poze cu iubirea mea:

https://s16.postimg.org/ukllgarb9/BMW_1.jpg

https://s10.postimg.org/nu0fij2qh/BMW_2.jpg

https://s16.postimg.org/4o79hn2qd/BMW_5.jpg

Interiorul nu mai este asa murdar .. s-a rezolvat la spalatorie cu 250 lei ... arata ca nou <3

Le-am luat pe cele din anunt...e frigut afara si nu ma duc sa ii fac acum:))

Astept comentariile voastre :D

Link to comment
Share on other sites

Masina are 177.423KM nu scoate fum deloc .. bine putin fum alb la pornire foarte putin in rest accelerez 5000+ nu scoate deloc.

Trebuie sa il intreb pe baiatu care mi-a vandut-o daca i-a schimbat filtrele .. din cate stiu pe toate cartile care le am .. zici ca nu le-a deschis nimeni miros a nou:))) scrie BMW recomanded Castrol

Link to comment
Share on other sites

Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos și fĂŁrĂŁ incidente.

 

Pai primele lucruri care ar trebui verificate sunt: distribuția, vezi dacĂŁ are intinzator model revizuit. Verifica garniturile capac supape, pompa vacuum, solenoizi, corp ulei pentru a nu avea scurgeri de ulei. Ulei poți sĂŁ i pui 5w30, la marca pĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite eu am pus motul, dar mi s a pĂŁrut mai silențios motorul cu castrol. UrmĂŁrește dacĂŁ pierde antigel. Jocurile in articulații.

 

Eu o am ĂŽnmatriculata pe tata (49 ani) și am plĂŁtit 430 lei pe 6 luni.

 

DSC nu e activ atunci când ĂŽți apare un martor galben ĂŽntre ceasuri, deasupra afișajului digital. Poți tine apĂŁsat timp de circa 5 sec pe butonul dsc și acesta e dezactivat complet o sa se ĂŽngĂŁlbeneascĂŁ și martorul de la frâna de mâna.

Link to comment
Share on other sites

- ce se strica des la ea? se strica toate. nu vreau sa te speri dar nu este o masina foarte fiabila. acum e chestie de noroc. chiar daca ai dat putin pe ea nici asta nu are legatura, e vorba de noroc. Doamne ajuta sa nu iti faca probleme.

- benzina pune-i de 95, nu da banii pe 98 nu are niciun rost.

- cheia cu comenzi ce are? nu merge deschiderea inchiderea din buton? sau ce?

- cu farurile as schimba becurile. exista o sansa sa fie de acolo dar cel mai probabil este ca lupele sunt arse, afumate si se pierde din lumina. asa se ard la e46 -urile cu xenon de la uzura, vechime. - aici ca o paranteza uite cum o dotare f misto poate deveni o problema la o masina veche. bine se schimba si lupele dar..cu bani.

- rcaul o sa te coste vreo 400 lei minim pe 6 luni. depinde de oras..dar cam asta e un minim.

 

esti din bucuresti?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Multumesc N42b20 si eu sper la cat mai putine incidente,o sa ma uit la ceea ce mi-ai spus.Si eu o am pe tata(42 ani).

cristianro Si multi se plangeau de boxele stock in e46 .. acum 5 minute am mers cu ea,i-am pus si asta( https://s10.postimg.org/ay1m1uehl/BMW_7.jpg ) Si se aude extrem de bine.

CosminE46 Intradevar .. cumpararea de masini este ca o loterie.Cat despre benzina ..dintre putinii prieteni care au bmw spun ca cea de 95 incetineste masina.. e mai lenta .. etc.. o sa incerc sa vad care e diferenta.Cheia cu comenzi merge sa deschid masina cu ea,de pe sagetuta care arata in fata dar cand vreau sa o inchid de pe mijloc nu vrea..iar la portbagaj nu am incercat, am uitat sa o incerc dar sigur nu o sa mearga .. se deschide doar cu cheia.Sunt din Galati eu si cu masina fac maxim 10k km pe an .. daca ii fac si pe aia.Cat despre lupe .. cel de pe partea dreapta e mai julit dar lumineaza la fel de tare ca cel din dreapta .. o sa vad cat ma costa sa le schimb.

 

Oricum sunt pe deplin multumit de masina .. de la fosta masina la asta... e diferenta de la cer la pamant ... fosta masina avea motor 1,4 si tractiune fata ..

Cu tractiunea spate parca ia virajele mai bine .. parca e altceva,stabilitate maxima.. din punctul meu de vedere e o masina de cumparat oricand,pentru ca se merita.

Ce pot sa zic .. cine nu are bmw .. sa-si cumpere ca merita .. cine are .. sa fie sanatos,la cat mai putine incidente.

FORTA BMW !!!!!

Edited by QuBBaUFC
Link to comment
Share on other sites

Cheia are 3 butoane. De sus deschizi, mijloc (buton rotund) o ĂŽnchizi cel de jos deschide portbagajul.

Daca ai alarma pe ea, daca Ăâşii apĂŁsat pe deschis se deschid geamurile, daca Ăâşii apĂŁsat pe inchis se ĂŽnchid toate geamurile.

La motor : ai grija la ulei. Sa ai in ea 0w30 sau 0w40. Valvetronicul e foarte pretenĂâşios la ulei.

Modelul de intinzator il poĂâşi verifica la ochi. CautĂŁ pe google intinzator n42. ĂĂâşi aratĂŁ 2 modele, unul cu capul mai bĂŁdĂŁran iar unul mai finuĂâş. Cel din urma este cel revizuit.

De schimbat toate garniturile (solenoizi, pompa vacuum cred, etc).

Daca a fost ĂŽntreĂâşinut si schimburile fĂŁcute la timp, este un motor excepĂâşional.

 

Asigurarea la mine, e pe tata, 51 de ani, 360 lei/6luni.

Radio il Opresti si il porneĂâ˘ti apĂŁsând pe butonul de volum.

Dsc Înseamnã dynamic stability control. Este activ atâta timp cât becul din bord este stins. Cand pâlpâie Înseamnã ca lucreazã iar cand sta aprins Înseamnã ca e dezactivat.

 

Daca mai ai ĂŽntrebĂŁri, cu drag ĂŽĂâşi rĂŁspundem.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da..cat despre alarma as vrea sa ii pun una viper am gasit la 700lei si cu modulul pentru cand iti sparge geamul 120 lei 820 total ... + cat mai dau sa mi-l puna.

Cheia e bine momentan asa cum e.. nu ma deranjeaza cand ma dau jos din ea sa bag rapid cheia sa dau in stanga si se inchide complet .. daca mai am bani si pentru ea o sa ma duc sa vad ce are.

Oricum motorul trage exceptional de bine .. masina nu a fost intretinuta prea bine la exterior .. interiorul e curat perfect alb .. motorul a fost ingrijit mereu si fostul proprietar mi-a spus ca nu a tras de el ..acum eu nu am ce sa fac decat sa il cred .. testerul la care l-am dus a zis ca masina la interior si motor este in stare excelenta .. doar exteriorul putina rugina ... dar ii schimb partile cu rugina pana vinerea asta si masina va arata ca si noua.

Edited by QuBBaUFC
Link to comment
Share on other sites

tati, fostul proprietar = samsarul care a adus masina.

ala crezi ca stie istoricul de 15 ani al masinii? ala stie istoricul de cateva mii de km al masinii (ziceai ca a adus-o pe roti).

 

de asemenea eu iti sugerez sa ii schimbi filtrele nu baga niciun vanzator banii in masina sa ii schimbe consumabilele.

 

arunci total aiurea banii pe alarma. nu iti e de folos cu nimic (parerea mea) si e chiar o suma considerabila. inchiderea centralizata incearca o reinitializare a cheii prima data. mai cauta pe google "e46 se deschide dar nu se inchide" sau e46 nu merge sa il inchid. imposibil sa nu gasesti cativa care au avut problema asta.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Intradevar cosmin..dar tipu nu se ocupa cu aducerea de masini..din ce m-am informat .. mi-a spus ca a adus-o ca nu avea cu ce veni ...

O sa ii schimb filtrele etc. am inteles ca e cam 250lei ..

Cat despre alarma .. azi a trebuit sa stau sa o pazesc ca faceau coada in juru ei in cartierul in care stau .. nu e unul chiar linistit ...oricum daca nu pun alarma... pun ceva camere si tot pun .. nu imi asum riscul unu-i eventual incident rau ... ca... fosta masina mi-au spart parbrizu...adica ii cred in stare de orice... Si nu stiu de ce fac asta .. nu am nimic cu nimeni .. 3-4 vecini din bloc cu care vorbesc .. stau de 5 ani aici .. si mai mult merg pe premiza .. ba aia veche era o ruginitura o masina care nu se compara cu asta .. odata ce e o masina mai noua mai buna .. nu te mananca in fund sa ii faci ceva .. dar o sa iau de-al naibi si de ambitios acel simbol luminos cu alarma viper numai ca sa ii sperie:))) Stiti si voi cum este.. paza buna trece primejdia rea....

Ce vreau eu sa fac cu masina de acum in colo ,sa ii iau acea sagetuta de pus deasupra lunetei.. mereu mi-a placut cum arata, sa o inmatriculez(pe 26 o am programata la rar) , sa ii pun folie omologata rar,sa repar problema de la lupe-xenon,sa schimb filtrele,sa schimb aripile ruginite + 2-3 peticele de rugina in spate pe care am vorbit sa le rezolv la un mecanic bun,sa cumper sticlele de la faruri noi pentru ca cele actuale sunt foarte putin crapate dar...atat de foarte putin incat se abureste pe dinauntru la faruri si dupa daca mai am ceva bani eventual o bara m , pedale m , praguri m , un grund pe dedesupt si cam aia e..daca e mai vad dupa.

Legea asta noua .. azi am fost sa ii cumpar extintor,trusa medicala si tot ce trebuie .. ca l-au prins pe un amic fara ... si bang amenda 580Lei .. cu Fosta mea masina .. pentru politie eram tinta sigura:)))

A da .. la schimbator intra in viteze fara probleme .. schimbatorul nu se misca nici la relanti nici in mers etc... la fosta masina .. mestecam si mamaliga la cum se misca :)))Intra bine in viteze .. chiar foarte bine .. a fost intretinut ff bine motorul:)

Va multumesc mult ca imi raspundeti :)

 

Mai astept si alte raspunsuri la intrebarile pe care le-am pus sus:)

Edited by QuBBaUFC
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg ceva.. ori stai intr-un sat in vârf de munte ori ai ceva ediĂâşie limitatĂŁ :)).. da-o in doamne iartĂŁ-ma ca nu e singurul bmw de acolo.. sa se strângĂŁ tot cartierul lângĂŁ ea sa trebuiascĂŁ sa o pĂŁzeĂâ˘ti..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Alarma nu mi se pare ca are niciun rost, nu sta nimeni sa iti sparga e46-le sa fure din el ca nu prea au ce. In cel mai rau caz ramai fara cd-player, dar ca sa previi asta poti sa iei fata de la cd-player in casa.

 

Eu zic sa mergi vreo 50 000km cu masina asta si o sa te prinzi tu pe parcurs cat de fiabila este, nu o ridica in slavi aiurea. O sa ai un soc cand o sa inceapa sa ceara reparatii.

Trebuie neaparat sa verifici ce intinzator are la distributie, daca e modelul revizuit sau cel vechi. Daca e cel vechi in 30-40k km o sa iti sara distributia si ramai fara motor. Trebuie sa urmaresti si consumul de ulei, motoarele astea fac consum de ulei foarte mare de la simeringurile la supape si nu poti sa mergi asa. Ajunge sa iti consume 1 litru la 500km si strici catalizator, sonde etc.

Nu e lege noua sa ai extinctor, trusa medicala si triunghiuri in masina. Se dau amenzi pe chestia asta de ani de zile, doar ca nu in ritmul asta.

 

NU iti cheltui banii pe prostii inutile precum kit de M, alarma etc. Mergi cu ea 2-3-5 mii de kilometri si urmareste ce ai de reparat la ea prima oara, ca nu e chiar asa simplu cu intretinerea. Daca tu ai mers 500km cu ea si deja cheltui 2000 lei pe tampenii, o sa ai mari probleme daca te trezesti peste 2 saptamani ca pierde/mananca ulei, are nevoie de distributie noua etc. Asteapta-te ca imediat ce a intrat in tara masina poate sa inceapa sa troncane din toate partile. Doua brate fata de calitate costa 800 lei, bucsele la brate inca 250 lei +bielete, flanse amortizoare, posibil arcuri daca se rup etc. Poate oricand sa ti se arda piesa cu tepi la clima, sa iti cedeze macaraua la vreun geam si tot asa. La un BMW atat de vechi crede-ma ca nu se termina niciodata cheltuielile. Piesele sunt relativ ieftine, dar ai foarte multe de inlocuit si este o masina destul de sensibila. Motorul pe care il ai tu e recunoscut drept fiind un motor destul de complex si problematic si e46-le e o generatie sensibila pe partea de articulatii. Pe drumurile de la noi oricat de usor si atent ai vrea sa mergi tot o sa fii nevoit sa bagi bani in reparatii.

Link to comment
Share on other sites

Alarma nu mi se pare ca are niciun rost, nu sta nimeni sa iti sparga e46-le sa fure din el ca nu prea au ce. In cel mai rau caz ramai fara cd-player, dar ca sa previi asta poti sa iei fata de la cd-player in casa.

 

Eu zic sa mergi vreo 50 000km cu masina asta si o sa te prinzi tu pe parcurs cat de fiabila este, nu o ridica in slavi aiurea. O sa ai un soc cand o sa inceapa sa ceara reparatii.

Trebuie neaparat sa verifici ce intinzator are la distributie, daca e modelul revizuit sau cel vechi. Daca e cel vechi in 30-40k km o sa iti sara distributia si ramai fara motor. Trebuie sa urmaresti si consumul de ulei, motoarele astea fac consum de ulei foarte mare de la simeringurile la supape si nu poti sa mergi asa. Ajunge sa iti consume 1 litru la 500km si strici catalizator, sonde etc.

Nu e lege noua sa ai extinctor, trusa medicala si triunghiuri in masina. Se dau amenzi pe chestia asta de ani de zile, doar ca nu in ritmul asta.

 

NU iti cheltui banii pe prostii inutile precum kit de M, alarma etc. Mergi cu ea 2-3-5 mii de kilometri si urmareste ce ai de reparat la ea prima oara, ca nu e chiar asa simplu cu intretinerea. Daca tu ai mers 500km cu ea si deja cheltui 2000 lei pe tampenii, o sa ai mari probleme daca te trezesti peste 2 saptamani ca pierde/mananca ulei, are nevoie de distributie noua etc. Asteapta-te ca imediat ce a intrat in tara masina poate sa inceapa sa troncane din toate partile. Doua brate fata de calitate costa 800 lei, bucsele la brate inca 250 lei +bielete, flanse amortizoare, posibil arcuri daca se rup etc. Poate oricand sa ti se arda piesa cu tepi la clima, sa iti cedeze macaraua la vreun geam si tot asa. La un BMW atat de vechi crede-ma ca nu se termina niciodata cheltuielile. Piesele sunt relativ ieftine, dar ai foarte multe de inlocuit si este o masina destul de sensibila. Motorul pe care il ai tu e recunoscut drept fiind un motor destul de complex si problematic si e46-le e o generatie sensibila pe partea de articulatii. Pe drumurile de la noi oricat de usor si atent ai vrea sa mergi tot o sa fii nevoit sa bagi bani in reparatii.

Deja mi-ai darmat tot:))) Adevarat si ce zici tu ... dar ... motorul de 143 nu e atat de "problematic" este motorul anului 2002 din cate stiu ... si nu am auzit prea multe lucruri rele despre el...Am auzit de cel de 136hp de pe 320d ca e foarte stricacios si galagios,vreau sa spun ca a mea este foarte silentioasa .. In fine,acum daca stai sa o iei asa orice motor se strica .. ca nu sunt facute sa fie durabile .. normal ca cedeaza...o sa intreb la service despre intinzator .. despre articulatii etc. Eu sper sa nu am prea multe probleme .. si oricum nu conduc prea mult pe drumuri cu gropi,sau daca conduc .. stau de atat timp in galati .. si crede-ma ca am ajuns sa stiu cam toate gropile si toate stradutele chiar si pe cele din afara orasului.Unde nu cunosc strada merg mai incet am grija cu ea.. nu am luat-o pentru burnout,drift-uri etc. Am luat-o pentru ca imi place cum arata , imi place cum se conduce si multe altele.

Oricum .. eu tot sustin ca imi place masina asta la maxim.

Trecand peste asta,acum masina e la service pentru a ii schimba aripile fata macaraua de la geamul din dreapta fata si repararea a 3 pete micute de rugina in spate.

 

Dakes12 .. nu e vorba de asta .. stau intr-un cartier mai la marginea orasului .. nu sunt tigani .. sunt oameni normali in toata firea .. dar .. nu ai de unde sti ce se intampla .. si da chiar stateau si se uitau la ea efectiv ..aveau jante in spate deci cred ca asteptau pe cineva sa ii ia la munca sau ceva .. ca stau pe langa combinat si vin unele microbuze sa ii ia de pe la mine prin cartier. Erau la cam 10m de masina dar cam toti erau intorsi spre ea si se uitau ..

Inafara de asta m-am interesat de niste lupe bi-xenon care vin incorporate cu angel eyes doar culoare alba la pretul de 190ron,ma gandesc sa le pun lupe la ambele? adica la cele de langa gripa sa le pun tot cu lupa la fel si la cel de langa care acum...oare cum ar arata?

Eh .. lasa sa se uite .. si sa admire :))

Edited by QuBBaUFC
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

...

Si m-am gandit decat sa iau una la 3500 facuta pentru vanzare mai degraba o iau de la o persoana care imi zice direct in fata ce si cum are ... omu mi-a zis. Are aia , aia , aia.Am fost la tester si exact ce mi-a zis vanzatorul mi-a zis si testerul.

Va rog frumos daca ma puteti lamurii cu cateva lucruri cum ar fi:

1.De cum am luat-o nu am incercat geamurile electrice si am avut o surpriza atunci cand am vrut sa le deschid...si...macaraua era stricata dar motorasul lucra ..

 

 

Tare asta.. de treaba vanzatorul :)

 

Sa te bucuri de ea multi km fara probleme.

Edited by Omar
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

"Motorul anului" e declarat la fel ca si motoarele TSI de la grupul vag, pentru eficienta/tehnologie etc. Nu are nicio legatura cu fiabilitatea lui. De pe e46 facelift motoarele de 1.8 si 2.0 valvetronic sunt cele mai problematice si dupa ce trec de 150-200k km incep sa curga problemele.

Niciun vanzator nu o sa iti spuna toate problemele masinii, in primul rand pentru ca majoritatea oamenilor nici nu stiu toate defectiunile masinilor pe care le detin. Pana nu ajungi la o verificare amanuntita nu ai de unde sa afli adevarul.

 

E ok ca te bucuri de masina, dar trebuie neaparat sa verifici distributia si sa urmaresti nivelul la ulei ca sa nu ai surprize neplacute. Ce erori ti-a dat pe tester?

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Tester-ul nu mi-a zis nimic de vro eroare .. a zis ca e o masina de cumparat , iar inafara de foarte putina rugina este buna , ca si motor a zis ca e foarte bine intretinut si nu a fost tras de el.

Exact asta mi-a spus .. si nu am facut test-ul la vre-un service de cartier .. nu. L-am facut la amici mei .. care au pe mana numai masini de 30.000+ si se ocupa cu asta de cand ii cunosc .. adica de peste 15 ani .. Personal mi-a spus ca este o masina de cumparat,dar sa nu ma astept sa mearga 100.000 fara sa schimb cate ceva .. ca .. la orice masina mai pica piese cat de rezistenta ar fi ea.

Cat despre fiabilitate...ba acuma...stii cum e... nu e logan , nu e trabant .. e BMW odata ce il iei te astepti si la costuri mai ridicate...Daca un vecin de-al meu plateste asigurare pe 6 luni la o dacie 1310 1999 1.4 250 Lei .. la bmw 2.0 143hp 2002 e46 318i 450 Lei pe 6 luni .. e Pistol cu apa.

Edited by QuBBaUFC
Link to comment
Share on other sites

Eu am fĂŁcut 25 000 km in vreo 7 luni și am schimbat cam așa (mașina are in bord acum 210k km): distribuția care avea intinzator model vechi deci tind sa cred ca sunt reali km, 2 schimburi de ulei, garnituri termoflot, corp ulei, capac supape, simeringuri supape, role și auxiliare plus curea, telescoape și flanse spate, pompa de benzina, baterie, discuri, plĂŁcute dar astea sunt deja consumabile. Și nu am scĂŁpat urmeazĂŁ toatĂŁ articulația fata telescoape flanse brațe etc și a ĂŽnceput sa mârâie un vanos, dar ĂŽl mai las. Fa socoteala cu manopera și vezi ca e aproape valoarea mașinii. DacĂŁ ești pasionat de aceasta mașina merita investiția, dacĂŁ nu nu-și are rostul.

 

Mașina e bĂŁtrâna, are atâția ani, o sa te convingi singur când o sa pice pe rând, dar odatĂŁ schimbate numai ai probleme.

 

Bafta cu mașina și dacĂŁ nu ești tipicar sa fie ceas, n-ai de ce sĂŁ-ți faci griji.

Link to comment
Share on other sites

Mersi N42b20,da si la mine 177k chiar sunt reali .. nu stiu daca e modelul nou de intinzator sau cel vechi .. abea maine iau masina din service si sper sa o duc pe la un tester sa vad daca are erori sau daca are alte probleme

Inca ceva... imi apare martorul de placute in bord .. o sa intreb maine la service daca trebuie schimbate .. dar din cate am inteles martorul galben de placute din bord se citeste exact asa : Tampoanele de frana (De obicei daca schimbati placutele de frana si nu lipiti acei senzori pe ele va apare aceasta eroare aprinsa galbena, nu afecteaza cu nimic faptul ca este aprinsa insa trebuie sa verificati din cand in cand in ce stare se afla placutele de frana).

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te mai documentezi putin inainte sa mai scri cate o prostie, martorul acela se aprinde in momentul cand placutele nu mai au ferodou sufcient pe ele si indica faptul ca va trebui sa le schimbi in viitorul apropiat......

In rest bafta cu masina

 

Ps. Daca s-a aprins martorul in bord automat trebuie sa schimbi si senzorul

Link to comment
Share on other sites

Mai devreme ai spus ca ai pus`o pe tester si nu avea erori inainte sa o cumperi...acum spui ca de-abia acum o duci la tester. Eu nu mai inteleg nimic.

Da am dus-o dar nu am stat sa se uite chiar la toate si tocmai de aceea vreau sa o mai duc si in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie schimbate placutele,cand se aprinde martorul galben

 

Ca si posesor de N42, pot spune ca e un motor reusit, atata timp cat esti pregatit tot timpul sa cheltui bani cu diverse; overall, motorul este chiar avansat tehnologic(gandeste-te ca sunt producatori care abia acum implementeaza distributia variabila)pentru vremea lui.....eu am acest motor din 2011 si am o lista lunga de chestii schimbate, comparativ cu un M42, care pentru mine a fost bulletproof ca motor, la 300k cand am vandut masina neavand nici una din problemele lui N42 la 150.000.

 

Si sa nu iti faci iluzii cu masinile din germania, sunt masini uzate fizic si moral, aflate la sfarsitul duratei de viata, care invariabil vor necesita reparatii, si pe care proprieratii lor, pragmatici , le vor vinde imediat cand necesita investitii majore/masinile nu mai corespund pentru TUV.Doar standardele scazute, puterea de cumparare scazuta si modul romanesc de a te descurca la ITP au creat legenda masinilor aduse din germania cu 15 ani si rulaj considerabil care ruleaza "ceas".....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.