Jump to content

318iFL vs 316i FL drag race


cristisad

Recommended Posts

Salut,

 

Daca as face un drag race 0-100km/h cu un 318iFL , eu avand 316iFL , cam cu cati metri m-ar lasa in spate?

Sunt curios daca e diferenta mare intre ele sau daca nu e chiar asa. :gathering:

Edited by cristisad
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

teoretic te lasa in urma, dar practic depinde de cate elemente de M ai pe 316i plus ca se stie, soferii de 316i sunt cei mai buni la liniute.

 

Sa zicem ca are emblemele de M pe grila fata + spate, cum crezi ca ar derula?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Scoate tot ce poti din interiorul 316i-lui inclusiv scaunele fata .Montezi doar pt sofer un bucket seat.

Scoti tot din portbagaj +plus roata de rezerva.

Faci o revizie de ulei si filtre,o sticla de redex in rezervor mai adaugi un remap.

Jante maxim R16.

Si promit ca vei vedea 318i-ul in onglinda retrovizoare.

 

P.s.Din primul post imi imaginez ca vrei sa faci o cursa cu vre-un coleg care te-a provocat.

Faci ce am scris eu si castigi pariul.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

Loganul Laureate 1.6 16 valve(cea de la muncã) in primul rând ca e cea mai puturoasã masinã, iar peste 110-120km/h ai impresia realã cã se desface in bucãti.Intr-adevar in oras ieºi mai bine la consum, dar nu ca demaraj.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

Loganul Laureate 1.6 16 valve(cea de la muncã) in primul rând ca e cea mai puturoasã masinã, iar peste 110-120km/h ai impresia realã cã se desface in bucãti.Intr-adevar in oras ieºi mai bine la consum, dar nu ca demaraj.

 

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

Loganul Laureate 1.6 16 valve(cea de la muncã) in primul rând ca e cea mai puturoasã masinã, iar peste 110-120km/h ai impresia realã cã se desface in bucãti.Intr-adevar in oras ieºi mai bine la consum, dar nu ca demaraj.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

Cu 1.5dci faci lejer un 316, la demaraj, pana in 100-120 :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am exprimat bine in acest topic deschis de mine.

Voiam sa stiu daca merita upgrade la 318i, eu avand 316i. AM vazut ca 318i e mai rapid si voiam sa stiu daca e diferenta mare .

Daca nu e diferenta mare, nu merita upgrade. Daca e diferenta mare, si acel 2.0 trage mai tare ca 1.8 al meu, atunci ce as putea face la masina ca sa -l aduc la performantele unui 318i? Nu prea as vrea modificari la motor.

Nu vreau sa fac 316i o masina de drag race:D, vreau doar sa fie la nivelul unui 2.0 benzina 318i sau cel putin f apropiat.

Daca scot roata de rezerva de pe spate, nu afectez greautatea 50/50 a bmwului?

 

318i face suta in cam 9,3 iar 316 in cam 10,9. Nu sunt masini de liniute.

Stiu ca nu sunt, dar scopul meu si a acestui topic e sa reusesc sa aduc 316i al meu aproape de 318i ca performante, fara interventii la motor.

Sunt foarte curios cum trage un 2.0 143cp 318i sau macar sa-l aduc la nivelul asta pe al meu :D ca sa vad cum e.

 

Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin).

Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena..

Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..

N-am gasit logan cu 105 cp sa faca 10.2 , am gasit doar logan 1.5dci 90cp si face in 11,8 secunde.

 

Cu 1.5dci faci lejer un 316, la demaraj, pana in 100-120 :thumbsup:

n-am gasit. Un logac 1.5dci cu 90cp face abia 11.8 s, altul n-am gasit pe auto-data.

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu prea ai ce sa ii faci sa il aduci la acea putere.

multumeste-te cum este la capitolul motorizarel si investeste banii,timpul si pasiunea in intretinerea masinii i-ai niste anvelope noi..schimba i lichidul de frana (l-ai schimbat vreodata?) uleiul de servo cel din cutie si diferential,bujiile daca si astea le-ai facut toate cauta-i un interior frumos sport, pune i niste jante frumoase style 68 sau 135...ehee vezi cate sunt de facut? :)

 

 

 

N-am gasit logan cu 105 cp sa faca 10.2 , am gasit doar logan 1.5dci 90cp si face in 11,8 secunde.

 

 

 

e vorba de primul model de logan. astazi nu se mai foloseste motorul 1.6 16v 105 cai.

uite aici un test privind testul 0-100 cu o masuratoare satelit la mai multe masini printre care si logan. uite sa iti faci o idee

http://www.automobiletv.ro/promotion.php?id=30

Edited by CosminE46
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu prea ai ce sa ii faci sa il aduci la acea putere.

multumeste-te cum este la capitolul motorizarel si investeste banii,timpul si pasiunea in intretinerea masinii i-ai niste anvelope noi..schimba i lichidul de frana (l-ai schimbat vreodata?) uleiul de servo cel din cutie si diferential,bujiile daca si astea le-ai facut toate cauta-i un interior frumos sport, pune i niste jante frumoase style 68 sau 135...ehee vezi cate sunt de facut? :)

dar eram curios cum trage un 318i, daca trage mult mai tare.

Am pneuri noi Pirelli, am intretinut-o cat de cat cu polish interior/exterior .I-am schimbat bujii/bobine inductie.

Recunosc ca n-am schimbat uleiul de servo si diferential, iar cel de frana nici atat, desi e la nivel maxim, dar nu-i stiu vechimea.

16472839_1204084683039547_5873132171666476884_n.jpg?oh=1f502da8481318537e6d6db98484e614&oe=59732D56

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ vrei performante mai mari orienteaza-te spre 6 cilindrii. Nu o sa obții performanțele lu n42b20 doar dacĂŁ Golești toatĂŁ mașina și nici așa nu sunt sigur. Oricum nu e ceva spectaculos nici n42b20, dacĂŁ ești din București te dau o tura sa vezi.
Link to comment
Share on other sites

Alea sunt faruri originale?

Asa am luat-o , are faruri cu lupe, cu bec halogen si avea si angel eye clasic de ala, cu becuri pe mijloc. Posibil sa fie original.Eu i-am schimbat sticla far, atat.

I-am pus angel eye smd, dar se ard rapid, deja un cerc a murit, iar al2lea are deja cateva leduri arse. Stiti ceva mai bun ca smdurile angel eye?

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce generatie de smd ai? auzisem ca generatia ultima, aia de 128 leduri pe fiecare inel ar fi destul de fiabila.

sau ai vreo generatie mai veche, cu 50-60 leduri pe inel sau chiar mai putine?

angel ayes SMD-led bat mai puternic , se vad mult mai fain, dar sunt complet dezamagit. Dupa 6 luni, un cerc a murit, iar al2lea are deja cateva leduri moarte. Trist, se vede ca naiba cu 3 cercuri, deja tre sa le dau jos si abia au 1 an.Trist e ca mor leduri din ele si uneori moare chiar tot cercul.

 

https://www.olx.ro/oferta/kit-angel-eyes-led-smd-bmw-e36-e39-e46-ID3gfW7.html#59a08e65a5;promoted

 

Acestea sunt care le luasem.

 

CCFL nu se vad asa puternic, dar daca te duci cativa ani, atunci merita . Pacat ca nu-s leduri care sa duca muuult.

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am ccfl si in 4 ani cred ca am schimbat vreo 3 sau chiar 4 drosere.

aia e, mai i-ai un set si completezi din el.

 

a avut un prieten ultima generatie, cu 128 de leduri pe fiecare inel erau superbe. noaptea faceau lumina cam cat fac proiectoarele (alea mici de e46 fl).dar a dat masina f repede nu stiu cat au tinut in timp

Link to comment
Share on other sites

Nu-i bine să cârcotim la capitolul motoare, în România să ai un motor peste 2.0 și un salar de om obijnuit nu cred că-ți prea permiți să plătești asigurarea (în caz că cu impozitul ai rezolvat înmatriculândo pe străbunicu care-i veteran), iar schimbatul motoarelor cu un 2.8 sau 3.0 când în acte și caroseria e de 1.6 (e destul de înspăimântător

să încerci să pui frână cu discuri de 1.6 când ai 2.5) e deja clișeu și rar-ul veghează, așa că dacă ai motor de 1.6 sau 1.8 (cum am fraierică de eu) poți încerca la un kit turbo (care se fac pentru multe

tipo-dimensiuni de motoare) și poți ajunge lejer la 170 cp cu 1200 de euro stage 1 (și turbina Garrett) cu discuri aferente.

Dar ca să nu fiu off topic, între 1.6 și 1.8 mai contează foarte mult și șoferul (care știe sau nu să schimbe la momentul potrivit în cuplu și putere maximă) și cu sincronizare

cât de cât bună ambreiaj/schimbător/accelerație.

Good luck and be safe!

Edited by jhonnyhsd
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai 15 ani ca pui asa intrebari?

Intrebari ca sa aflu cum imbunataresc 316i la puterea unui 318i, fara interventii la motor, ca sa nu fac upgrade la 318i.

Vino cu raspunsuri tehnice, nu veni aici sa te iei de oameni)), nu citi daca nu-ti convin intrebarile legate de cum ne putem imbunatati un316i sa faca fata la un drag race cu 318i.

 

Mai mult, din majoritatea postarilor rezulta ca sufera de un imens complex de inferioritate cu masina lui... ba cu stabilitatea, acum cu puterea...

 

Nu mai citi topicul si asa nu raspunzi nimic tehnic si legat de auto, ca si cel de sus, si voi ca romanasii la comentat aiurea, crezandu-va mari destepti0)).

Omul intreaba de cum se poate imbunatati un316i , ca sa nu fie nevoit sa faca upgrade la318i, iar voi tipic romanasi va legati de om, romanasii mereu nemultumiti0)) nici intrebarile nu le plac. De asta e forum , sa se vorbeasca pe el lol , sa fie activitate.

Edited by cristisad
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.