Jump to content

Tremurat la franare - Discuri Noi


kevinn14

Recommended Posts

Am schimbat discurile fata in urma cu 2000km. cu Ferodo englezesti de la Unix cu placute Ate, inainte de montaj le-am verificat pe strung cu un comparator, perfecte fara pic de oscilatie, pana acum nici o problema, ideea e ca la montaj am frecat butucul cu o perie de sarma circulara prinsa intr-o masina de gaurit, am luat fiecare prezon in parte pana s-a indepartat tot stratul de depunere de pe butuc, o pelicula de vasenina cuprata si montat discul. Aceeasi atentia am acordat si la etriere, culisele curatate si unse.Folosesc frana destul de mult avand cutie automata dar nu am abuzat-o niciodata, cred ca depinde mult si de stilul de conducere. Daca ma tin cat placutele sunt multumit, prefer sa le schimb discurile odata cu placutele tinand cont ca sunt ieftine 360 ron. setul. Cu siguranta nu vor ajunge la uzura de ovalizare.Nu cred ca renteaza sa dai 2100ron pe discuri,placute de origine sa ai surprize dupa cateva mii de km. Din banii astia cumperi 3 seturi de frane noi. Totul e pregatirea inainte de montaj.
Link to comment
Share on other sites

Și eu am fĂŁcut toatĂŁ aceasta pregĂŁtire ĂŽnainte de montaj și tot le-am ovalizat . Ziceau ceva ca pe ceasul comparator trebuie sa dea valori maxim " 2 " și ale mele ajung și la 20

 

M-am tot gândit deci ori am nimerit discuri direct din Turkmenistan , ori au ceva etrierii și nu ĂŽți dai seama când verifici pe elevator , poate doar in mers ...?

Exista ceva kit reparație etrier ? Sau se cumpara etrier cu totul , nou ?

O sa ma duc sa pun mașina și pe stand de frâna sa vĂŁd dacĂŁ e Ok , deși frâneazĂŁ f bine , nu trage stânga dreapta , etrierii când verifica pe elevator mi-au zis la 2 service-uri ca sunt buni , lichidul de frâna este schimbat odatĂŁ cu discurile .

Eu am acum teama asta ... sa nu ma apuc sa pun discuri originale + plĂŁcute și peste 2000 km sa vĂŁd ca ĂŽncepe iar tremuratul .

DacĂŁ m-ar tine perechea de discuri 25-30.000 km sincer as fi mulțumit

Am uitat , inafara de bmw-uri la care am avut probleme cu schimbatul discurilor și la E36 , și la E46 330i și la E46 320ci ( 5 rânduri discuri schimbate ) am mai schimbat la mașina mamei - un Opel Astra , i-am pus discuri Bosch ( vreo 120 lei bucata ) --- ale naibii n-au nici o problema dupĂŁ vreo 2 ani acum și vreo 18.000 km ....

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

si eu am reusit sa ovalizez discuri ATE in 3000k pe un E39, dupa aia am pus originale si am facut vreo 80k km, timp in care am schimbat si un set de placute de frana tot pe original, si nu am mai avut nicio problema. cel putin pe placutele originale pe langa sigla BMW aparea scris si TEXTAR, asa ca tind sa cred ca TEXTAR e producatorul pe original.

 

nu as mai pune ATE niciodata, doar original sau TEXTAR.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si eu am reusit sa ovalizez discuri ATE in 3000k pe un E39, dupa aia am pus originale si am facut vreo 80k km, timp in care am schimbat si un set de placute de frana tot pe original, si nu am mai avut nicio problema. cel putin pe placutele originale pe langa sigla BMW aparea scris si TEXTAR, asa ca tind sa cred ca TEXTAR e producatorul pe original.

 

nu as mai pune ATE niciodata, doar original sau TEXTAR.

 

Da, nu stiu de ce naiba nu am luat Textar , doar stiam de la fosta masina ca ii luasem discuri originale si scria Textar pe placute + stanta Bmw , pe discuri era trecuta doar stanta aia bmw .

O sa iau si eu originale acum sa vad, deja am trimis mail la bavauto sa imi dea si mie codul pt placute si surubul ala care se schimba .

 

Pe mine m-au innebunit discurile astea , e o obsesie . in martie am fost sa ii iau sotiei masina din Germania , am vazut vreo 10 masini, cu vreo 5 am facut si proba , asta faceam prima data frana de la 130 sa verific discurile .

Link to comment
Share on other sites

Un prieten din Anglia merge la un mare lant de magazine ce comercializeaza piese auto si comanda un set de discuri si placate fata Ate ca doar BMW tot ate vinde. Tipul de la magazine ii zice ca BMW are doar sistemul de franare Ate (etrierele) si ca cele originale BMW sunt fabricate de TEXTAR , pana la urma ramane pe mana tipului si comanda discuri si placate TEXTAR care erau cu putin mai ieftine de cat cele originale , cand ajunge acasa vede ca pe ambele cutii scrie MADE IN ROMANIA. Se intoarce la magazin si ii zice tipului ca TEXTAR este o firma din Germania si ca astea sunt fake , tipul ii zice ca TEXTAR are sediu in Germania dar fabricile sunt peste tot doar in Germania nu si ca doar Zimmermann sunt fabricate in Germania, Ate , Brembo ,Textar mai au fabrici prin Europa si ca restul se fac in China si sa te bucuri ca ai nimerit cele care sunt facute in Romania , a inceput sa rada si a plecat . Pe scurt urmatoarele seturi de discuri vor fii Zimmermann sau TEXTAR :D Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca poti sa-ti faci o parere buna despre o Masina care a stat in parcul auto afara cateva luni si i-au ruginit discurile.... iti dai seama ca nu va Frana cum trebuie din prima :rolleyes:

 

Așa este , tocmai de-aia spuneam ca am ajuns sa am o obsesie cu chestia asta .

Link to comment
Share on other sites

Salut . Am fost astăzi am verificat discurile cu ceasul comparator , sunt destul de varza . Cei de acolo au zis ca trebuia sa tremure mai rău la ce valori au pe ceasul comparator . Butucii au zis ca sunt Ok ... asta nu știu ce sa cred , încă nu sunt convins dacă sa iau și butucii noi sau nu. Etrierii iar au spus ca sunt Ok. NU ÎNȚELEG de ce s-au ovalizat discurile noi ATE POWER in 3000 km ...

Ideea e ca vreau sa pun discuri + plăcute originale care m-ar costa cam așa : 830 discurile ( ambele ) plăcuțele cam 450-500 ... și ar fi probabil cu tot cu manopera aprox 1500-1550 lei . ( luate de pe Bavauto)

Acum nu știu ce sa fac , am oferta de la MHS Militari schimb plăcute + discuri 2150 lei ... se merita diferența ...? Au vreo procedura ceva diferită ? Schimba ceva in plus ? M-as duce acolo dacă as sti ca e mai bine sau sunt piesele mai bune ceva ...? Plus ca am înțeles ca e cam greu cu comanda de pe site-ul asta . Ce părere aveți ....?

Eu dacă nu reușesc sa o fac sa nu mai tremure deloc la frânare după schimbul asta , o pun la vânzare ca ma dispera , ma înnebunește , deși am băgat vreo 4000 euro in ea intr un an o vând și iau alta și gata

Du te la reprezentanta/dealer.Pentru 500 lei in plus beneficiezi de garantie.Eventual cere o oferta de la Filaret.In perioada asta au reduceri la schimbul de discuri si placute.Eu am programare maine la Filaret (discuri fata,placute fata/spate cu senzori,lichid de frana si manopera 2450 pt e90.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Masinile nu ies din fabrica decat dupa niste proceduri specifice printre care verificarea franelor

 

Pasta de cupru pe etrieri este pe departe o eroare care te poate costa grav

 

test de franare fac toti, e la mintea cocosului, dar nu face nimeni bedding. Si pentru ca sunt in fabrica aproape saptamanal iti pot spune ca nu ti-o ruleaza nimeni pe bancu ala de test cu mai mult de 80 la ora, iar franarea care se face este foarte usoara.

Link to comment
Share on other sites

Du te la reprezentanta/dealer.Pentru 500 lei in plus beneficiezi de garantie.Eventual cere o oferta de la Filaret.In perioada asta au reduceri la schimbul de discuri si placute.Eu am programare maine la Filaret (discuri fata,placute fata/spate cu senzori,lichid de frana si manopera 2450 pt e90.

 

Da , așa este , mi-au zis ca normal era 2850 și oferta este 2160 ... acum nu știu dacĂŁ se potrivește ce mi-a zis doamna la telefon cu realitatea .... am fĂŁcut programarea pt 8 mai și ma mai gândesc :)

Cea de la telefon m-a ĂŽntrebat la care dealer prefer , zicea ceva de genul ca prețul este la fel Bavaria BĂŁneasa , Bavaria Otopeni , MHS Militari sau Filaret

Ultima oarĂŁ am fost la MHS cu un prieten cu un seria 7 din 2013 , in Martie acum și la telefon au spus preț pt schimb ulei + toate filtrele + tester 2180 lei și la final a platit 2540 ;))

Link to comment
Share on other sites

Da , așa este , mi-au zis ca normal era 2850 și oferta este 2160 ... acum nu știu dacĂŁ se potrivește ce mi-a zis doamna la telefon cu realitatea .... am fĂŁcut programarea pt 8 mai și ma mai gândesc :)

Cea de la telefon m-a ĂŽntrebat la care dealer prefer , zicea ceva de genul ca prețul este la fel Bavaria BĂŁneasa , Bavaria Otopeni , MHS Militari sau Filaret

Ultima oarĂŁ am fost la MHS cu un prieten cu un seria 7 din 2013 , in Martie acum și la telefon au spus preț pt schimb ulei + toate filtrele + tester 2180 lei și la final a platit 2540 ;))

Zii sa ti dea oferta pe mail dupa vin masina sau du te pana la ei si ti printeaza oferta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am iesit cu masina la un drum mai lung spre Timisoara...dupa 10-20 km a inceput sa tremure foarte rau volanul la franare, adica la propriu ma tineam cu ambele maini la el si nu tremura doar volanul ci si toata masina, cel mai rau se simtea cand trebuia sa franez din timp si usor. In oras de exemplu nu-mi face nicicum. Discurile sunt "foita" din ce stiu, trebuie schimbate insa nu stiu daca ala e motivul pentru care tremura, de exemplu acum 2 luni (acum 3.000 km) nu mi-a facut nicicum.

 

Asa ca am vorbit pentru urmatoarea oferta:

 

-discuri perforate/ventilate fata-spate (zimmerman/brembo, sa vad ce gasesc si ce preturi)

-discuri OE

-discuri pe producator (ate/zimmerman/etc)

 

Vreau doar sa fac niste comparatii de preturi, dar sunt cam decis sa iau perforate/ventilate.

 

Ce parere aveti? Cine a mai pus sau cine a mai auzit de E60 cu asemenea discuri poate sa-mi spuna niste impresii? As vrea niste impresii/pareri cat mai reale (nu ca cele de pe topicul cu distributia, "am auzit de la un prieten ca prietenul lui a avut probleme cu distributia"

 

Placutele sunt schimbate acum 5 luni cred si au fost Textar Epad-uri (650 lei doar cele de pe fata) si vreau sa le pun tot pe astea.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1. Nu m-as complica cu nimic aftermarket,ci doar discuri OE,mai ales cand auzi atatea povesti cu ovalizari. Eu am pus discuri OE fata spate pe e60 si nu am avut nici o problema.

 

2. Cand schimbi discurile,schimbi clar si placutele, doar nu vrei sa iti bati joc de discuri.

Link to comment
Share on other sites

Oricum Zimmerman perforate din cate am vazut , costa putin mai mult de cat cele orignale ... si brembo perforate costa cu mult mai mult. Dar avand in vedere ca au 2 ani garantie nu vad de ce sa nu le pui , daca incep sa bata iti primesti banii inpoi sau produsul schimbat, daca in 2 ani nu incep sa bata ai cam scapat.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum Zimmerman perforate din cate am vazut , costa putin mai mult de cat cele orignale ... si brembo perforate costa cu mult mai mult. Dar avand in vedere ca au 2 ani garantie nu vad de ce sa nu le pui , daca incep sa bata iti primesti banii inpoi sau produsul schimbat, daca in 2 ani nu incep sa bata ai cam scapat.

 

+1 :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La atatea povesti cu ovalizari m-am gandit si eu clar la OE, insa m-am gandit ca si cele perforate zimmerman/brembo cum a spus si colegul sunt poate mai scumpe decat OE ...ma gandesc ca e ceva calitate si acolo.

 

Cum eu am posibilitatea sa le iau fara adaos deloc eu zic ca o sa-mi convina.La fel daca am orice fel de problema la ele in garantie...se schimba fara nici-o problema sau piedica din partea furnizorului.

 

Nu stiu daca sa schimb placute de acum 5 luni si Maxim 5000 km pentru care am platit aproape 1000 lei ca am zis sa fie tot unele mai bune...

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am iesit cu masina la un drum mai lung spre Timisoara...dupa 10-20 km a inceput sa tremure foarte rau volanul la franare, adica la propriu ma tineam cu ambele maini la el si nu tremura doar volanul ci si toata masina, cel mai rau se simtea cand trebuia sa franez din timp si usor. In oras de exemplu nu-mi face nicicum. Discurile sunt "foita" din ce stiu, trebuie schimbate insa nu stiu daca ala e motivul pentru care tremura, de exemplu acum 2 luni (acum 3.000 km) nu mi-a facut nicicum.

 

Asa ca am vorbit pentru urmatoarea oferta:

 

-discuri perforate/ventilate fata-spate (zimmerman/brembo, sa vad ce gasesc si ce preturi)

-discuri OE

-discuri pe producator (ate/zimmerman/etc)

 

Vreau doar sa fac niste comparatii de preturi, dar sunt cam decis sa iau perforate/ventilate.

 

Ce parere aveti? Cine a mai pus sau cine a mai auzit de E60 cu asemenea discuri poate sa-mi spuna niste impresii? As vrea niste impresii/pareri cat mai reale (nu ca cele de pe topicul cu distributia, "am auzit de la un prieten ca prietenul lui a avut probleme cu distributia"

 

Placutele sunt schimbate acum 5 luni cred si au fost Textar Epad-uri (650 lei doar cele de pe fata) si vreau sa le pun tot pe astea.

 

 

 

Chiar vrei sa refolosesti placutele alea? Parca lucrai la o reprezentanta in orasul tau(poate si al meu).Nu e o idee buna.

Am mers pe ce avea masina,adica OE si acum am profitat de oferta de dealer.Am si anvelope noi ,fata si spate(Michelin PS4 si Conti Premium Contact 6).Franele acum depasesc toate asteptarile mele.De ce sa ma complic?Am schimbat in viata asta si pe producator ,pe alte marci de masini si nu am avut probleme....doar aici am aflat ca la BMW nu toate sunt bune si am ales sa nu fac experiente.

Seful meu are o Octavia 3 VRS si javrele de la leasing l-au trimis la service de 2 lei ....placute TRW ....care au busit discurile OE.....schimbat discuri si placute noi tot TRW ....spune ca dupa 5k km cand franeaza de la 160 la 100 face volanul ca dracu!!!!E tare suparat ....abia asteapta o vizita la Bucuresti sa le-o "pun in brate".

Edited by dorubimotoru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau, mai mult nevoit...dar totusi nu cresc banii in copaci, iar placutele alea sunt foarte bune si nu sunt genul sa vand piese de mecanica folosite. Stiu ce inseamna sa pui placute folosite pe discuri noi. Asta ramane de vazut, in cel "mai rau"caz o sa cumpar unele pe producator normale.

 

Singurul lucru care imi sta pe creier este sa nu profit 100% de dicurile noi perforate din cauza placutelor deja "formate prost"pe discurile astea.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Win60 , scuze de off ... Dar avand in vedere ca te ocupi cu piese vreau sa imi zici ce sti de firma asta VAICO , am tot vazut o gramada de piese cu numele asta , de la stergatoare la brate , bucse , discuri placute de frana si la pret nu sunt de loc ieftine , cateodata chiar mai scumpe de cat firmele consacrate in domeniu. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Exact discuri Zimmerman perforate voiam și eu sa iau dupĂŁ ovalizatea celor ATE POWER , am vĂŁzut ca sunt mai ieftine ca cele originale nu mai scumpe ... DAR ĂŽntre timp am vb cu un prieten care a pus ZIMMERMAN perforate pe E60 530xd și mi-a zis ca atunci când solicita frâna mai mult ĂŽncep sa tremure .... deci am renunțat la Zimmermann dupĂŁ ce mi-a spus ...

Am cerut oferta și de la filaret , am dat mail și mâine o sa și sun .

As vrea sa fac schimbul la reprezentanta / dealer , ma gândeam ca poate au o procedura mai completa ; poate mai schimba ceva șuruburi / Garnituri nu știu .... plus ca ar fi mai usor cu garanția cred eu

 

WIN60 , nu pune plĂŁcuțele formate pe alte discuri pe discuri noi ; Și pune Zimmermann sau Brembo doar dacĂŁ ești 100% convins de calitatea lor - - dacĂŁ furnizorul este Ok - sa nu nimerești ca mine din China ... chiar dacĂŁ au garantie tot te chinui demonteazĂŁ-le , monteazĂŁ-le ... plus ca mie odatĂŁ la garantie nu au vrut sa ĂŽmi schimbe și plĂŁcuțele mi au schimbat doar discurile ( la fostul e46 coupe )

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Prin oferta de la reprezentanta la partea de franare imi inlocuiam discurile fata-spate cu 650 lei piesele fara manopera...o oferta extraordinar de buna desi manopera poate face cat piesele.

 

Paul: Despre Vaico sincer nu prea am schimbat deloc stergatoare/brate/directie/, de obicei mai selectam pe kit accesorii/distributie VAICO, dar foarte rar atunci cand nu gasim in stoc conti/hepu/etc.

 

Sunt multe firme pe care eu cu baietii le consideram "ghost"(tristan, kayaba(kyb),japanparts) si mai multe insa nu-mi vin acum in minte, dar pentru cine doreste comandam fara probleme.

 

Firme considerate ok unde nu au fost probleme sunt urmatoarele:lemforder->swag->trw->delphi aici vorbim in special de partea de mecanica, directie,

 

Insa VAICO nu le incadez in "ghost", dar nici nu le recomand deoarece nu am lucrat atat de mult cu ele incat sa spun ca da sunt bune.

 

Se cumpara in prostie piese pe producator...cam 80-85% din piesele comandate oriunde la magazinele de piese auto, sunt piese furnizor, nu OE.

 

Kevin: in furnizor am incredere deoarece nu-si permite in niciun caz sa-mi aduca bau-bau, iar cat despre manopera (nu platesc asa ceva).

 

 

Imediat cum primesc oferta pe discuri ma hotarasc ce fac si cu placutele pentru ca masina asta nu are cum sa mai iasa asa la un drum lung...zici ca se rup discurile la exterior, imi e frica sa nu-mi distruga si suportii de la motor + alte tampoane.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

N-am știut ca te ocupi cu piese ĂŽnseamnĂŁ ca ai ĂŽncredere pe ce iei ; eu sunt sigur ca am nimerit ceva chinezesc deoarece

1. Am luat din alta parte fața de unde luam de obicei ( ĂŽși deschisese un prieten un magazin online și am zis sa ii fac vânzare )

2. Am mai montat ATE POWER pe 3 mașini ( bmw ) și nu am avut probleme

3. Cât de proaste ar fi .... chiar așa sa se ducĂŁ in 1600-1800 km ... și fĂŁrĂŁ sa le suprasolicit....

 

Probabil am nimerit dintr-un stoc ca cel confiscat de paza de coasta la Constanța acum 2-3 ani parca .... 3000 de pachete cu discuri de frâna sau ceva de genul , dĂŁduse la știri

Link to comment
Share on other sites

Pai daca esti norocos poti sa duci discurile in primii 100 km...spun norocos ca ai omorat franele si dupa ai dat cu ea intr-o balta sau ca sa fie mai sigur intr-o spalatorie...nici discurile noi nu pot rezista la asa ceva.Discuri proaste sunt alea de se ovalizeaza fara sa faci vreo prostie si sa-ti tremure volanul din cauza lor (fiind noi).

 

Incredere...nici daca mi le vindea o ruda apropiata nu bagam mana in foc pentru ele insa nu e vorba de mine aici, nu-si permite furnizorul sa aduca prostii intr-o concesiune Mare.

 

Si nici nu ma ocup efectiv cu piese, oferta de piese o face colegul de la magazie si eu imi aleg ce vreau sa iau, la fel cum fac si pentru clienti sau in functie de ce vor clientii.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.