Jump to content

Help! Jante...


Cupcake91

Recommended Posts

Jantele din anunt sunt replici 100%, este modelul "m3 Dream" care a fost pe bmw e46. Arata destul de rau ( adica frecate de bordura), pentru masina ta iti trebuie la jantele de 18" in 2 dimensiuni pe fata 225/40/18 et:45, spate 245/35/18 et:52, sa fie treaba cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

pe langa dimensiuni, trebuie sa ai in vedere ce ET au. de obicei replicile sunt si grele si dintr-un aliaj prost care se stramba usor sau se fisureaza la fel de usor

 

P.S. Anvelopele Norauto nu sunt Michelin, asa cum nici Debica nu sunt Goodyear

Edited by cosmin1012
Link to comment
Share on other sites

Salut! Tu vrei sa arunci cu banii pe jante second hand, modele vechi de 5-6 ani facute praf pe drumurile din Romania, sudate si vopsite doar pentru ca scrie pe capacelul central BMW?

 

La 100-120e janta gasesti aftermarket jante de f buna calitate...nu inteleg cu,va ganditi voi sa dati 3-400e pe un set de jante facute praf!

 

Mai pune niste bani si cumpara-ti jante de aliaj NOI astfel incat sa nu plangi mai tarziu si sa stai cu ele la reparat indreptat!

 

Jantele si anvelopele eu nu le-as lua nici in ruptul capului second...iti pui tie si celor dragi viata in pericol si te expui la cheltuieli ascunse!

 

Jante NOI in Romania, sansele sa gasesti sh bune sunt f mici!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Si inca o chestie...am mers pe 225/40/18 si nu as mai face niciodata greseala...rupi masina in 2 la gropile din Romania si comfortul este 0.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Si inca un lucru...jantele replica sunt probabil cea mai proasta alegere!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut! Tu vrei sa arunci cu banii pe jante second hand, modele vechi de 5-6 ani facute praf pe drumurile din Romania, sudate si vopsite doar pentru ca scrie pe capacelul central BMW?

 

La 100-120e janta gasesti aftermarket jante de f buna calitate...nu inteleg cu,va ganditi voi sa dati 3-400e pe un set de jante facute praf!

 

Mai pune niste bani si cumpara-ti jante de aliaj NOI astfel incat sa nu plangi mai tarziu si sa stai cu ele la reparat indreptat!

 

Jantele si anvelopele eu nu le-as lua nici in ruptul capului second...iti pui tie si celor dragi viata in pericol si te expui la cheltuieli ascunse!

 

Jante NOI in Romania, sansele sa gasesti sh bune sunt f mici!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Si inca o chestie...am mers pe 225/40/18 si nu as mai face niciodata greseala...rupi masina in 2 la gropile din Romania si comfortul este 0.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Si inca un lucru...jantele replica sunt probabil cea mai proasta alegere!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

De curiozitate intreb, de unde ti-ai dat seama ca jantele din anunt sunt sudate?Daca sunt vechi jantele, dar in stare buna, care este problema?Sunt modele de jante pe piata sh de acum 30 de ani care costa mii de euro (eu am jante de e46 pe e90).

Cat despre comfort pe modele bmw...poate de.la seria 5 in sus.Cand dai in groapa poti sa ai si jante pe 16' ca tot le indoi.

Link to comment
Share on other sites

Confirm si eu ca vechimea rotilor nu inseamna musai ca sunt proaste, eu am jante de E65 pe E84 luate second de pe olx, niciun din ele nu a avut nevoie de mai mult de 15g de plumb. La cumpararea rotilor second este bine sa se faca o verificare la vulcanizare pe aparatul de echilibrat. Daca sunt drepte ( perfect rotunde adica) nu este nicio problema cu ele. Iar faptul ca sunt OEM pentru mine reprezinta o garantie a calitatii
Link to comment
Share on other sites

Salut! Tu vrei sa arunci cu banii pe jante second hand, modele vechi de 5-6 ani facute praf pe drumurile din Romania, sudate si vopsite doar pentru ca scrie pe capacelul central BMW?

La 100-120e janta gasesti aftermarket jante de f buna calitate...nu inteleg cu,va ganditi voi sa dati 3-400e pe un set de jante facute praf!

Mai pune niste bani si cumpara-ti jante de aliaj NOI astfel incat sa nu plangi mai tarziu si sa stai cu ele la reparat indreptat!

Jantele si anvelopele eu nu le-as lua nici in ruptul capului second...iti pui tie si celor dragi viata in pericol si te expui la cheltuieli ascunse!

Jante NOI in Romania, sansele sa gasesti sh bune sunt f mici!

Si inca o chestie...am mers pe 225/40/18 si nu as mai face niciodata greseala...rupi masina in 2 la gropile din Romania si comfortul este 0.

Si inca un lucru...jantele replica sunt probabil cea mai proasta alegere!

 

Calitatea unor jante aftermarket la 100-120E/buc este net inferioara unor jante originale bmw

Iti spun din experienta proprie cu niste jante Dezent si AEZ care se indoiau la niste gropi nu foarte mari

Cu jantele BMW nu am avut nici o problema si am avut mai multe seturi trecute prin mana si am luat si gropi destul de mari de am spart runflat-urile

Chiar daca niste jante sh le iei putin indoite se pot indrepta fara probleme, nu este un capat de tara

Ca sa-ti cumperi jante aftermarket la calitatea celor BMW trebuie sa iei BBS de 400E/buc

Nu mai da sfaturi daca esti fara experienta sau in necunostinta de cauza pentru ca parerile tale sunt gresite si mai induci in eroare si pe altii

Iar daca ai mers cu 225/40/18 si ti s-a parut lipsa de confort poate avea masina amortiozarele praf

Eu am pe e90 225/40/18 runflat-uri si este acceptabil confortul chiar si cu runflat-uri, iar cu cauciuri non-runflat era chiar confortabila masina

Link to comment
Share on other sites

Sfaturile pe care le dau sunt din experienta proprie, am avut doar masini noi sau 1-2 ani vechime in garantie, am 450-500k facuti.

 

Drumurile proaste din Romania se traduc in general prin jante indoite. Nu exclud posibilitatea sa gasesti jante sh bune, dar trebuie sa ai noroc si sa stii cum si ce sa cauti. Am cautat recent jante sh si dupa vreo 3-4 verficari de jante am stabilit ca ar fi o prostie sa cheltui aceeasi suma de bani pe pe un produs cu semne de intrebare, second hand.

 

225/40/18 care reprezinta talon de 90 mm este o dimensiune f f periculoasa pt drumurile din Romania...o janta de 18 cu dim asta la anvelopa dupa 4-5 ani de utilizare intensa se face praf, daca cineva e dispus sa o cumpere asa...pt vanzator e f bine

 

@razzzvan eu ma bucur ca tu ai facut/vazut multe, dar nu mai bate campii cu jante BBS de 400e si cat de confortabil e E90-ul cu RFT si 225/40/18. In fine pot zice ca opinia vizaviz de confort se mai schimba cu varsta/maturitatea in utiilizare a unui autovehicul...la 20 de ani si eu vroiam talon minim pt rigiditate, acum caut in primul rand confort si fiabilitate, senzatiia sport e secundara.

 

PS: cu AEZ nu am experienta, dar am avut acum 10 ani un set de iarna Dezent F 16" pe un Ford Mondeo, cu Dunlop Sp Sport 3d Made in Germany...de departe cele mai proaste jante pe care le-am vazut...nu se echilibrau cum trebuie, trebuia sa le echilibrez la fiecare sezon mai mult de o data pt ca apareau vibratii in volan pe la 110-120. De atunci Dezent nu am mai luat!

Edited by greaper
Link to comment
Share on other sites

Greaper, nu stiu ce experienta ai tu, dar sa stii ca jante second gasesti si foarte bune.

Daca te uiti dupa jante de 200 euro e normal sa fie praf.

Jantele oe se indreapta si se echilibreaza foarte usor pt ca sunt de calitate.

Km si varsta lor nu conteaza.

Si BBS-usile atat costa.daca stii tu mai ieftine te rog sa ne arati

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca mesajul meu e inteles/interpretat trunchiat! Nu vreau sa fac polemica aiurea, vb de jante de 17 sh bmw in regiunea de pret 400-500e, comparand cu Aftermarket noi!

 

Nu contest ca poti gasi jante sh bune, dar din experienta mea asta e exceptia in Romania! Iar 225/40/18 nu cred ca poate fi considerata o dimensiune confortabila...pe nicio suspensie!

 

In cazul jantelor bbs nu e vorba de pretul mentionat cat de comparatia care nu e pe subiect, vb de sh Oem vs noi midlevel aftermarket! E ca si cum ai zice ca o janta de 400e e superioara uneia de 150e, cel mai probabil da!

 

Mesajul meu "on topic" pentru un incepator la prima masina mai serioasa care vrea jante de 18 cu talon mic venind de pe 16 de tabla este sa se gandeasca f bine. Eu l-as sfatui sa caute pt apect fain jante aliaj, dar nu mai mult de 17 gandindu-ma la talonul anvelopei de pe seria 1 si la gropile din Romania. Eu nu as mai repeta experienta 225/40/18 adica talonul de 90 mm. Nu ma intelegeti gresit, iubeam aspectl masinii cu jantele de 18, dar talonul mic strica petrcere.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru pareri. Am achizitionat intr-un final jantele din penultimul link prezentat, cele de 17", sunt originale, verificate, nesudate. Sunt doar revopsite cu o chestie fosforesecenta 4 "spite" ale celor 2 posterioare, dar pot trai cu asta, sau le vopsesc, momentan nu ma deranjeaza. Cel mai nasol e ca imediat dupa ce am pus jantele, in noaptea de dupa, am gasit pana la o roata, si o gaura de cui... nu stiu intentia cui a fost :( am fost la vulcanizare si mi-au pus o chestie calda in gaura, azi dimineata iar am gasit-o dezumflata... nu am kit kompresor, nici runflat... ce mai pot face cu ea?
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, exact ce va spuneam! Omul incepator face greseala si ia niste porcarii!

 

Nu pot sa cred ce aud...din descrierile colegului a luat ceva sudat sigur sau cu un defect major care a avut nevoie de reparatie si vopsit pe branci! Greseala de incepator/neavizat. Iti doresc sa reusesti sa repari cu costuri minime, acum ca ai inghitit galusca. Totusi nu uita ca daca janta a fost crapata si sudata, te expui unui pericol suplimentar la sarcini si viteze mari!

 

Va dau un exemplu desi nu stiu exact ce a fost acolo/atunci, dar cred ca a fost o problema mare cu janta/anvelopa: in 2007 ma intorceam pe la Arad din Austria, iarna, drumul liber, ziua, din fata de la distanta mare venea un A6 f tare si era in coborare si viraj, observ in zare ca se dejanteaza anvelopa...sau cumva se rupe si scantei de la janta dupa care se rupe roata si zboara in sant. Noi, pt ca eram 3 masini, am avut timp sa franam pt ca audiul s-a oprit pe contrasens, a avut noroc ca nu a intrat in sant! L-am ajutat sa traga pe dreapta si a sunat platforma! In sant era o anvelopa facuta praf care se agata de o janta cu o crapatura oblica ca prindea si buza exterioara!

 

Degeaba isi bate pixul/tastatura/ecranul cineva bine intentionat, daca sfaturile se duc pe apa sambetei!

 

Cum zicea Alex_wly acum o sa simta pe pielea lui greseala si costurile aferente!

Link to comment
Share on other sites

 

Si BBS-usile atat costa.daca stii tu mai ieftine te rog sa ne arati

 

 

Verificat magazine germania care trimit si in Romania...cel mai scump set BBS 18 pt f20 este 1000e...deci 250 bucata. De 17 BBS intre 500-750e setul de 4. Faceti voi calculul! Vorbesc de seturi NOI de jante!

Edited by greaper
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.