Jump to content

Consum x5 e70 4.0d


Underground

Recommended Posts

Salutare,

 

Am o intrebare legata de consum.

 

Consum seara dupa 21:00 13-14 mers foarte calm.

 

Ziua full trafic adica viteza medie 17 km/h 18,8-20

 

Autostrada viteza constanta 120km/h 9,5

 

Autostrada viteza constanta 140 km/h 10,5

 

 

Mi se pare destul de ridicat!

 

Astept mai multe pareri

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Consumul depinde de extrem de multi factori si dpmdv este individualizat. Daca e unul care a prins mai liber si a vazut ca are atunci un consum mai mic, scrie repede pe forum iar altii care citesc se asteapta sa aiba acelasi consum in orice conditii. Pt ca cel care a scris nu a precizat exact si care au fost conditiile in care s-a obtinut magicul consum. Ca sa nu mai zic de aia care reusesc consum mai bun decat scrie in carte. Aia magicieni adevarati nu bolovanii aia de la Bmw care nu au invatat sa-si conduca masinile.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Confirm consumul spus de DrRobert. In Timisoara, X5 E70 40d in regim de mers normal, de bun simt (schimbat intre 1500-2000 rpm, nu plecat primul de la semafor) am un consum de 11.8-12.5 max. Pe drum national, la 100 km/h pe pilot automat 7.5 %, pe autostrada 140 kmh pilot automat 9.5 %

Consumul din oras este calculat la pompa, nu cel de pe BC.

Deci un consum de 18-20 % probabil ca este normal DAR pentru un mers sportiv si un oras aglomerat gen Bucuresti.

Edited by P.Dan
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare cam maricel consumul. Din datele furnizate pare a fi ceva in neregula la viteze mici, deci ceva din motor/transmisie. Sau poate calitatea carburantului. De unde alimentezi?

N-ar strica o verificare la DPF (gradul de incarcare), EGR. Uleiul din cutia de transfer l-ai schimbat?

Si eu am X3 3.0D si la mers linistit in oras (neaglomerat cum e dupa 9-10pm si Bucurestiul) ar trebui sa ai intre 9 si 10 +/-. Hai sa zic pana in 11 (ca e mai greu X5).

18,8 l/100km la BMW e normal la condus sportiv, nu la condus normal in aglomeratie.

Consumurile de pe autostrada par relativ ok.

Edited by mircea_b
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare cam maricel consumul. Din datele furnizate pare a fi ceva in neregula la viteze mici, deci ceva din motor/transmisie. Sau poate calitatea carburantului. De unde alimentezi?

N-ar strica o verificare la DPF (gradul de incarcare), EGR. Uleiul din cutia de transfer l-ai schimbat?

Si eu am X3 3.0D si la mers linistit in oras (neaglomerat cum e dupa 9-10pm si Bucurestiul) ar trebui sa ai intre 9 si 10 +/-. Hai sa zic pana in 11 (ca e mai greu X5).

18,8 l/100km la BMW e normal la condus sportiv, nu la condus normal in aglomeratie.

Consumurile de pe autostrada par relativ ok.

 

 

Am schimbat uleiul la cutia de viteze, la cutia de transfer, injectoarele au zis ca sunt ok adica toate sase pana in 0,8. Uleiul si filtrele le schimb la 10000 km. O am de 20k km.

Am mai schimbat fulia cu role si curea, si am curatat admisia. M-a uimit si faptul ca am pus-o pe stand si mi-a dat 290 cp si 580 Nm.

 

Cutia mai topaie putin cand e rece cand o bag din P in D sau cand franez.

 

Ar fi aiurea sa am probleme la cutie la 135 000 km

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai x3 mai usor, mergi la 9 10 seara si ai 9 10. El probabil merge ziua la pre de varf cand 18 nu e deloc anormal, mai ales daca nu se taraie. Colegul dim Timisoara nu ne-a zis cat ii consuma in aglomeratie, ca 11 12 sigur nu ii consuma in aglomeratie.

Eu zic sa verifici egr-ul si tija de la racitorul de gaze sa nu fi ramas blocata, la mine era defect si aveam consum usor marit, de exemplu la 130 aveam consum de 8, fata de 6 cand era sanatos sistemul egr.

Si sugerez sa ii verifici si admisia, vezi poze pe topicul meu cum arata la mine la 145 mii de km. Daca admisia e colmatata, e o posibila cauza la un consum crescut.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat uleiul la cutia de viteze, la cutia de transfer, injectoarele au zis ca sunt ok adica toate sase pana in 0,8. Uleiul si filtrele le schimb la 10000 km. O am de 20k km.

Am mai schimbat fulia cu role si curea, si am curatat admisia. M-a uimit si faptul ca am pus-o pe stand si mi-a dat 290 cp si 580 Nm.

 

Cutia mai topaie putin cand e rece cand o bag din P in D sau cand franez.

 

Ar fi aiurea sa am probleme la cutie la 135 000 km

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Alimentez de la OMV.

 

Cum verific DPF-ul?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Din tester se verifica outback pressure la DPF la relantiu, la 2000 rpm si la 4000 rpm.

De curiozitate unde ai schimbat uleiul la cutia de viteze si daca ai vazut vreo imbunatatire/inrautatire a situatiei dupa schimb.

Eu am 186.000 si vreau sa schimb uleiul in cutie pentru a sta linstit. Cutia imi schimba f bine, fara smucituri/socuri indiferent ca e rece sau cald.

Edited by P.Dan
Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai x3 mai usor, mergi la 9 10 seara si ai 9 10. El probabil merge ziua la pre de varf cand 18 nu e deloc anormal, mai ales daca nu se taraie. Colegul dim Timisoara nu ne-a zis cat ii consuma in aglomeratie, ca 11 12 sigur nu ii consuma in aglomeratie.

Eu zic sa verifici egr-ul si tija de la racitorul de gaze sa nu fi ramas blocata, la mine era defect si aveam consum usor marit, de exemplu la 130 aveam consum de 8, fata de 6 cand era sanatos sistemul egr.

Si sugerez sa ii verifici si admisia, vezi poze pe topicul meu cum arata la mine la 145 mii de km. Daca admisia e colmatata, e o posibila cauza la un consum crescut.

X3 e cu 310kg mai usoara (1775 vs 2085) - diferenta de consum nu poate fi de 4-5l pentru 300kg :blink: , de-aia am si zis ca la mers calm,lejer in oras neaglomerat sa fie 11, dar nu 13-14 cat a zis el. Si am spus ca mi se pare maricel, ca sa fiu mai concret, daca zicea un 12 la mers lejer si un 15-16-17 in aglomeratie mi s-ar fi parut ok. ~19 in 700km e cam mult.

Spun asta in ideea ca ar fi bine sa verifice una-alta la masina, poate descopera cauza. Impartasind impresiile ne putem ajuta. Sfatul tau e chiar util.

Edited by mircea_b
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.